Skocz do zawartości
WormBoy

Cerberus Wifi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam już od kilku lat małą sieć działającą po kabelkach na routerze pentagram cerberus.

Ze względu na brak możliwości pociągnięcia nowych kabelków podłączyłem nową osobę bezprzewodowo.Zmieniłem router na cerberusa WiFI.

Sieć po kablach śmiga bez problemu natomiast mam problem z osobą podłączoną bezprzewodowo(karta też pentagrama).Co ok pół godziny,czasem częściej czasem rzadziej tracę połączenie z routerem.Ikonka połączenia w treyu jest przekreślona ,brak pingów...Pomaga ponowne uruchomienie kompa lub wyłączenie i włączenie połączenia sieciowego..Jakość sygnału jest zwykle dobra. Nie mam żadnego doświadczenia w sieciach bezprzewodowych i wydaje mi się ,że poprostu przegapiłem jakiś szczegół przy konfiguracji. Pomóżcie co to może być bo jestem regularnie nękany o niedziałające połaczenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie AP działa niestabilnie i zrywa połączenie(wgraj najnowsze FW), albo jakość połączenia jest bardzo zmienna. Przeskanuj eter i sprawdź czy ktoś Ceibie nie zakłóca i ewentualnie zmień kanał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugeruje ustawienie trybu transmisji na 802.11b zamiast g, ustawienie QoS przeskoczenie na jakiś niezaszumiony kanał. Instalacja nowego firmware, choć generalnie cerberus jest bardzo niestabilnym urządzeniem, często sie zapycha lub zawiesza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor