kubajew Opublikowano 14 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2007 Elo :P Miał ktoś kiedyś do czynienia z tą "firmą". Kupiłem od nich dysk twardy szajsunga, rozwalił się na amen ;] podstawowa funkcja komputerowca czyli format nie działa... Od tygodnia próbuję się skontaktować z przedstawicielem handlowym ze Szczecina, bo od niego kupiłem dysk ;/ ale jedyne co udało mi się ośągnąć to pogadać z jego Matką ;]. Dzwoniłem już bezskutecznie do oddziału w gdańsku oraz do tego handlowca/przedstawiciela pana Piotra J. na komórkę z 30 razy ;/ już nie wiem co mogę zrobić. Dysk ma jeszcze ponad 1 rok gwarancji. ... na stronie www.ab.pl by móc bezpośrednio zgłosić reklamację potrzebny jest RMA ;/ a ten chyba musiałby mi podać ten pier*****y handlowiec z którym nie ma kontaktu.... btw. mogę bezpośrednio do punktu serwisowego samsunga uderzyć z gwarancją od innego sklepu ?? bo w sumie to na dysku jest rok produkcji 01.2005, okres gwarancji to 36 miesięcy ... więc ta wygasa 01.2008 czyli powinni przyjąć? jak myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 14 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2007 (edytowane) czy dobrze zrozumialem? handlowiec z AB sprzedal ci dysk - tak normalnie detal? przeciez AB to hurtownia... jak bede w domu to podam ci na pw gg do handlowca z ab i poradzi ci co zrobic, chyba, ze ktos mnie uprzedzi Edytowane 14 Lutego 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...