Skocz do zawartości
integralny

Czy Hp RzeczywiŚcie SiĘ Nie PsujĄ ?

Rekomendowane odpowiedzi

hej, mam w tej chwili acera. czasami cos szwankuje np. raz nagrywarka ale w koncu przeczyescilem laser i smiga znowu. chodzi o toze planuje kupic sobie nowego kompa z lepszymi parametrami - wiecej pamieci i HDD. mowicie ze acery sa kiepskie - za te cene ktora zaplacilem dalo sie przebolec ten problem z nagrywarka. mowicie ze hapeki sa niezawodne . tu teraz pytanie doposaidaczy hapekow - CZY RZECZYWISCIE NIGDY SIE NIE PSUJA ? jak to jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, mam w tej chwili acera. czasami cos szwankuje np. raz nagrywarka ale w koncu przeczyescilem laser i smiga znowu. chodzi o toze planuje kupic sobie nowego kompa z lepszymi parametrami - wiecej pamieci i HDD. mowicie ze acery sa kiepskie - za te cene ktora zaplacilem dalo sie przebolec ten problem z nagrywarka. mowicie ze hapeki sa niezawodne . tu teraz pytanie doposaidaczy hapekow - CZY RZECZYWISCIE NIGDY SIE NIE PSUJA ? jak to jest ?

Hmm... nikt nie zagwarantuje Ci, że jak kupisz sprzęt jakiegokolwiek producenta to będzie niezawodny. Możesz kupić ACER'a i nie mieć z nim nigdy żadnych problemów, a możesz kupić np.: Toshibe i mieć z nią ciągłe problemy...

 

Jako użytkownik nx6110 (sygnaturka), nie mam z nim żadnych większych problemów. Wszystko chodzi "elegancko" tak jak bozia przykazała - nawet pomimo dość mocnej eksploatacji, jedyne co zauważyłem to bardz odelikatne "błyszczenie" niektórych klawiszy (które są najczęściej używane)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... nikt nie zagwarantuje Ci, że jak kupisz sprzęt jakiegokolwiek producenta to będzie niezawodny. Możesz kupić ACER'a i nie mieć z nim nigdy żadnych problemów, a możesz kupić np.: Toshibe i mieć z nią ciągłe problemy...

 

Jako użytkownik nx6110 (sygnaturka), nie mam z nim żadnych większych problemów. Wszystko chodzi "elegancko" tak jak bozia przykazała - nawet pomimo dość mocnej eksploatacji, jedyne co zauważyłem to bardz odelikatne "błyszczenie" niektórych klawiszy (które są najczęściej używane)...

 

szkoda ze nie masz porownania z acerem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli potrzebujesz latopa do pracy, nie do gier to polecam IBM-a od ponad roku mam R50e i niemoge narzekac wszystko chodzi tak jak powinno kilka razy upadal, ocieral sie o rozne rzeczy stal na betonie, trawie, koldrze, kolanach w sumie nie stal na piachu i cieczy ubit gleba raczej mu nie straszna nie widac na nim rys ani tym podobnych, jedeynymi mankamentami sa- scierajaca sie naklejka "designed for windows xp"(ta z logiem wingrozy) czy jakos tak :P i naklejki z mac adresami kart sieciowych, ale porducent dolacza 2 zapasowe :) z czystym sumieniem moge polecic IBM-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IBM to już wogóle klasa w klasie. Sprzęt nie do zdarcia. Ostatnio przeglądałem statystyki serwisowe i wyszło mi, że na ponad 800 komputerów przyjętych do serwisu tylko 5 z nich to były IBMy. Przy czym tylko jeden się zepsuł sam z siebie. Pozostałe były pozalaniowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam zdanie przedmowcy - jesli ktos potrzebuje sprzet NIE do GIER (przynajmniej tych nowych), to rowniez POLECAM IBM . Np za cene ok 1800-2200 mozna nabyc ktorys z serii T4x (uzywany oczywiscie) . Zalety mozna mnozyc w nieskonczosnosc , a z wad...? Nie odnotowalem:). Mnie osobiscie najbardziej podoba sie jakos i solidnosc wykonania (chocby metalowe zawiasy) . Na moim T40 Centrini 1,5 Wszytsko smiga jak nalezy (filmy HDTV do 720p, z gierek to NFS U ) . DOdam ze moj egzemplarz wyglada jak NOWY !! ZAKOCHALEM SIE:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Excray >> ciekawe te statystki... ale zeby mialy jakakolwiek wartosc porownawcza to podaj ile IBM sprzedano. Tak samo inne marki.

O to samo chciałem zapytać :wink:

 

Co do samego problemu jakim jest "awaria" - ciężko jest zagwarantować że coś się nie popsuje, natomiast o wiele łatwiej i bezpieczniej jest dać gwarancje że jeżeli usterka wystąpi w okresie XX miesięcy, to zostanie ona bezpłatnie usunięta... Nazywamy to oczywiście naprawą gwarancyjną :wink:

 

 

Pozdrawiam

Poznaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, mam w tej chwili acera. czasami cos szwankuje np. raz nagrywarka ale w koncu przeczyescilem laser i smiga znowu. chodzi o toze planuje kupic sobie nowego kompa z lepszymi parametrami - wiecej pamieci i HDD. mowicie ze acery sa kiepskie - za te cene ktora zaplacilem dalo sie przebolec ten problem z nagrywarka. mowicie ze hapeki sa niezawodne . tu teraz pytanie doposaidaczy hapekow - CZY RZECZYWISCIE NIGDY SIE NIE PSUJA ? jak to jest ?

Mam HP Compaq nx9010 Intel Celeron 2.6, 40GB od trzech lat. Działa. Kupiłem 2 lata temu zewnętrzny HDD na USB. Teraz chcę jedynie wymienić napęd Combo DVD/CD-RW na Lite-on DVD-RW DL Lightscribe i dołożyć RAM (mam 256 DDR) przynajmniej do 1GB. Reszta mi wystarcza. Trochę głośno pracuje (wentylator działa bardzo często). Poza tym ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam HP Compaq nx9010 Intel Celeron 2.6, 40GB od trzech lat. Działa. Kupiłem 2 lata temu zewnętrzny HDD na USB. Teraz chcę jedynie wymienić napęd Combo DVD/CD-RW na Lite-on DVD-RW DL Lightscribe i dołożyć RAM (mam 256 DDR) przynajmniej do 1GB. Reszta mi wystarcza. Trochę głośno pracuje (wentylator działa bardzo często). Poza tym ok

 

 

moj acer pracuje bardzo cichutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 dni to trwa dostarczenie sprzętu do Czech. A teraz kiedy leżą śniegi to pewnie jeszcze dłużej. Każda naprawa Acera jaką przeprowadzałem przez Czechy trwała nie mniej niż 20 dni. To chyba o czymś świadczy. Na dodatek serwis po prostu jest niekompetentny. Wymaga dużo papierków, robi na każdym problemy. O wysłaniu samej uszkodzonej części, na przykład napędu DVD można zapomnieć. Każdy detal interpretują na niekorzyść właściciela. O czym tu wogóle mówić. Porażka.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 dni to trwa dostarczenie sprzętu do Czech. A teraz kiedy leżą śniegi to pewnie jeszcze dłużej. Każda naprawa Acera jaką przeprowadzałem przez Czechy trwała nie mniej niż 20 dni. To chyba o czymś świadczy. Na dodatek serwis po prostu jest niekompetentny. Wymaga dużo papierków, robi na każdym problemy. O wysłaniu samej uszkodzonej części, na przykład napędu DVD można zapomnieć. Każdy detal interpretują na niekorzyść właściciela. O czym tu wogóle mówić. Porażka.

Kolego nie pisz głupot! To nie czasy firmy BLASC i wczesnej wersji serwisu w Brnie. Teraz chłopaki się rozkręcili i w wszystko można załatwić w ciągu tygodnia. Poczytaj sobie opinie ludzi: http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=204140&st=60

 

Formalności? O czym ty Piszesz? Dzwonisz, mówisz co jest nie tak, drukujesz list naklejasz i dzwonisz po UPS. To tak dużo?

W jednym temacie inny user napisał, że pięknie dogadał się z Panią na infolini i pozwoliła mu wysłać sprzęt bez HDD (miał tam swoje materiały), więc to co mówisz niema przełożenia na rzeczywistość. Nikt mu nie robił problemów

 

Hhehe, śnieg i kurier dłużej jedzie?? To nie PRL i tu kurier ma tyle czasu na dostarczenie sprzętu i musi dostarczyć. Mamy 2001 wiek! Acer jako zleceniodawca dowozu ma gdzieś, że leży śnieg, UPS ma dostarczyć sprzęt.

 

Czas wyzbyć się przekonania, że serwis Acera to dno (tak kiedyś było dzięki firmie Blasc). Teraz to inna bajka.

Edytowane przez mbank

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie mbank, skąd takie peany na cześć Acera? Czyżby prowizje jakieś leciały za to? Ja pracuje na serwisie i piszę jak jest a Pan skąd ma takie informacje? Od przełożonych?

 

BTW> Przeczytałem sobie te posty z w.w. linka i jakoś nie widze tych pochwał. Wszyscy potwierdzają to co mówiłem już.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hhehe, śnieg i kurier dłużej jedzie?? To nie PRL i tu kurier ma tyle czasu na dostarczenie sprzętu i musi dostarczyć. Mamy 2001 wiek! Acer jako zleceniodawca dowozu ma gdzieś, że leży śnieg, UPS ma dostarczyć sprzęt.

Czas wyzbyć się przekonania, że serwis Acera to dno (tak kiedyś było dzięki firmie Blasc). Teraz to inna bajka.

Hmmm, a mi się wydawało że 21 wiek. Widać trochę mi lat umknęło.

 

Równo dwa miesiące temu Acer mojej ciotki został wysłany do Brna. Przyszedł dwa tygodnie temu.....z usterką taką jaka była na początku. Z pism wynikało, że usterki nie stwierdzono. No cóż widać wyjęcie dysku i przeskanowanie go pod kątem bad sectorów wymagało wiedzy tajemnej od serwisantów. Dysk wymieniłem sam w parę minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hp jak w opisie, mam go od sierpnia 2006, i jak do tej pory nie mialem z nim żadnych problemów, no może po wgraniu "cichej" wersji Visty cos sie sypalo, ale to pewnie dlatego ze "cicha" wersja ;P Po wgraniu XP wszystko śmiga jak wczesniej. Polecam HP w 100% (no moze w 99% przez karte graficzną, ale grać i tak na nim idzie ;) )

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie mbank, skąd takie peany na cześć Acera? Czyżby prowizje jakieś leciały za to? Ja pracuje na serwisie i piszę jak jest a Pan skąd ma takie informacje? Od przełożonych?

 

BTW> Przeczytałem sobie te posty z w.w. linka i jakoś nie widze tych pochwał. Wszyscy potwierdzają to co mówiłem już.

Tak, pracuje w Acerze i dostałem mega premię za napisanie poprzedniego posta. Człowieku, myśl co piszesz i nie popadaj w obłęd jak najpopularniejsi bracia w naszym kraju, którzy wszędzie widzą spisek i tajne służby.

Piszę jak jest i tyle.

 

I chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Przeczytaj posty na ostatniej stronie userów pmp, Kamyk_^, Luki, marcinza, gumis144. Oni też pracują w Acerze?

 

@lgolebio, chyba Tobie też zdarzyło się kiedyś pomylić. Po kiego czepić się jednego zera?

Jeśli chodzi o serwis to zawsze zdarzają się wyjątki.

 

Ale koniec tego off-topic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam HP nx6110 od wrzesnia 2005 i w tym czasie byl raz w serwisie: zepsula sie matryca i plyta glowna

"piszczala". Laptopa wyslalem we wtorek a w poniedzialek juz go mialem w domu (dodam, ze w czwartek bylo swieto, wiec gdyby nie to mialbym juz go w piatek). Dodatkowo wymienili mi zasilacz choc wedlug mnie byl ok.

 

Tak wiec KAZDY sprzet sie psuje - wazne zeby serwis byl ok:) (Mialem ASUS'a i serwis ORIKA przemilcze :angry: :mur: :? i dlatego nie kupilem juz ASUS'a, chociaz laptop mi odpowiadal).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mit niezawodnych IBMow tez dobieglkonca ;)

malo awaryjne sa stare T4x i R5x, natomiast nowe"IBMy" (tak, tak chinskie Lenovo) niestety zjechaly strasznie na jakosci i bezawaryjnej pracy...

sam sprzedalem juz sporo HP i nigdy nie ulegl uszkodzeniu!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem do czynienia z dwoma HP ten w sygnaturce oraz druki ktory kupilem dla dziewczyny o podobnych parametrach (to bylo 2 lata temu wiec sprzet byl jeszcze w miare ok) ten moj jest ok ( niestety nie jest w 100% odporny na wstrzasy :huh: ) a ten mojej dziewczyny po wyjeciu z pudelka mial problemy (nie dzialal cd rom oraz karta wi-fi) skonczylo sie na tym ze ja nadal mam mojego a moja (juz teraz byla dziewczyna) dostala toshibe (ktora nadal dobrze dziala)

Jak widac zalezy od egzemoplarza - na korzysc HP musze dodac ze poprostu przyjeli laptopika z powrotem nie robiac wiekszych problemow.

 

a co do niezawodnosci laptopow to sadze poprostu ze firmy takie jak HP, IBM, Toshiba maja poprostu lepszy system kontroli jakosci i tylko tyle a co do acerow to mialem do czynienia z 5 cioma i z tego 3 poszly na serwis bo cos tam nie dzialalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to oznacza ze twoja dziewczyna dostala jakiegos szrota co po drodze do dystrybutora za bardzo sie poobijal ;)

czyżby klasyka marketingu ?

1)Jeśli fakty się nie zgadzają tym gorzej dla faktów

2)Dajcie mi tezę i dane a ja ją udowodnię (statystycznie :D)

 

Nie posiadam HP ale znam właścicieli :2 pawilonów i 5 nxów .(każdy posiada swojego od min 1 roku)

1 się popsuł był to dokładnie : nx9105

 

PS:Żaden z komputerów nie jest odporny całkowicie na wstrząsy .

Edytowane przez Haquim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...