4rch0n Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 Może ktoś mi wytłumaczyć czym jest Bulk , iso, i ISO/BULK ? miałem neo 768kbps i działało bez problemów dzisiaj miałem migrację na 2496kbps i zaczęło mnie rozłączać co 15 minut... Zmieniałem te ustawienia modemu co podałem wyżej i chyba najdłużej mi chodził na BULK ale teraz to i tak nie przekracza 20 minut... Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 A jakie masz parametry lini. Nie pamietam jak sie to sprawdzalo na sagemie ale bodajze w dslmon wciskalo sie alt + jakas litere. Sprawdz MArgin i Attentuation (podane w dB). Attenuation- tłumienność pokazuje parametry linii i tym samym odległości od centrali problemy zaczynają sie od ok 45dB a przy 50dB- usługa traci synchronizacje Margin- odstęp szumu 10dB-15dB, jeżeli będzie poniżej 10 dB zaczynają się problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4rch0n Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) alt+d chyba... ale zmieniłem sterowniki i w tych nowych nie widzę tej opcji... chyba, że inną literę trzeba wcisnąć... A może jak bym skrócił kabel od połączenia tel z modemem to by pomogło? a nie widze, tyle ze po polsku pisze margines mam 6 tłumienie 18 Co można zrobić z tym marginesem? Edytowane 19 Lutego 2007 przez -=Drizzt=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nyny Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Raczej nic z tym nie zrobisz bo to sa wielkosci uzaleznione glownie od parametrow twojej lini telefonicznej. Im dalej od centrali im gorsze kable tym gorsze parametry. Robiles jakies modyfikacje ze swoim kablem telefonicznym, lutowales go albo przedluzales? Chodzi mi o kabel z gniazdka tel. do modemu. Jak dlugi on jest. Mieszkasz w miescie czy na wsi? To tez ma znaczenie bo centrala moze byc daleko. Zadzwon do tepsy moze cos na to poradza. Proponuje jeszcze zebys odwiedzil forum.neostrada.info i tam zapytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Panel sterowania - system - menedżer urządzeń - kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej ppm-właściwości-zarzadzanie energia i w każdym poodznaczaj zezwalanie na odlaczanie urzadzenia w celu oszczedzania energii. A i w alt+d sagema wlacz BULK, podobno najlepiej pracuje w tym trybie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4rch0n Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 (edytowane) Elbios juz dawno mam tak jak ty mowiles i rozlacza mi... Mieszkam w mieście, a kabel ma z 20m wiec jest bardzo długi lecę szukać krótszego... Może to wina 4 letnich filtrów? Hm na razie rozwinalem kabel i margines skoczył mi do 8 tłumienie 20 więc daleko od górnej granicy.. skróciłem kabel i na razie mam 14 ale modem wisi w powietrzu :D Chyba zadzwonię na tę infolinie. Kupiłem sobie kabel 7 m czyli takie rozsądne minimum, zadzwoniłem do nich, i teraz mam czekać do jutra(podobno będą coś robić z linią) Teraz mam margines w okolicach 9 i rozłącza mnie co ~30 minut Edytowane 20 Lutego 2007 przez -=Drizzt=- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
northmantif Opublikowano 22 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2008 (edytowane) ja ostatnio też miałem problem z tym modemem. Rozłączał mnie regularnie z netem co ok. 5 minut. Okazało się, że po prostu się zepsuł. Warto sprawdzić i podpiąć pod linię taki sam model, choć czasem nawet z tym mogą być problemy, bo mi komputer chciał znajdywać nowe urządzenie ( LOL ) - podłączając de facto ten sam typ modemu, musiałem jakby instalować modem od nowa. Dodam jeszcze, że najprawdopodobniej modem poszedł przez burzę i mimo, że inne urządzenia w domu były w porządku to uważam tak dlatego, że mojemu koledze też poszedł ten modem podczas burzy...ale w jego przypadku modem zaliczył zgona ( wynika, że to bardzo wrażliwe urządzenie). Nie synchronizował się, choć chyba dioda power działała...tego w sumie już nie pamiętam. //dołączam tą odpowiedź, bo może się komuś przyda. Edytowane 22 Maja 2008 przez northmantif Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw1ssst Opublikowano 30 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2008 Margines 6dB do najnizsza granica... jezeli masz okolice 6dB wez wolniejsze lacze bo inaczej bedziesz mial ciagle disconnecty lub popros o modyfikacje linii w taki sposob zeby lapal lepsze parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiki Opublikowano 21 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2010 Margines 6dB do najnizsza granica... jezeli masz okolice 6dB wez wolniejsze lacze bo inaczej bedziesz mial ciagle disconnecty lub popros o modyfikacje linii w taki sposob zeby lapal lepsze parametryMi aktualnie działa 1 Mb/s z netii na łączach TePsy na: margines 5 dB, tłumienie 55 dB. Jak dzwoniłem na infolinie to mi kolo powiedział, że w ogóle nie powinien mi się łączyć, ani działać na takich wartościach! Dzisiaj przypadkowo kumpel przyniósł mi taki sam model Sagem F@st 800 E4 do sprawdzenia i jakież było moje zdziwienie kiedy po wduszeniu alt+D moim pięknym oczom ukazały się parametry: margines: 31dB tłumienie: 24dB. No i tak zupełnie przypadkowo dowiedziałem się, że mam modema do wymiany (btw też przeżył jakąś cięższą burzę) - może kupię od razu jakiegoś Linksys'a WAG200G. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...