Skocz do zawartości
Komornick

Laptop Za 3000 Do Wszystkiego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, stanąłem przed koniecznością zakupu laptopa mam na ten cel 3000 zł ewentualnie 3500 z Windowsem ale na płycie. Musze kupic tego laptopa na potrzeby swojej własnej działalności gospodarczej. Co byście mi polecili ? Dodam że lubie pograć na kompie.

 

Ważny jest dla mnie:

- szybki (wydajny) procesor

- jak najwięcej ramu

- znośna karta graficzna (lubie pograć)

- wszelkie udogodnienia związane z bezprzewodową łącznością

- jakość obrazu i trwałość matrycy

 

Mniej istotne:

- czas pracy

- waga

- pojemność dysku (zawsze moge dokupić przenośny)

 

Jestem totalnym laikiem w kwestii laptopów więc prosze o jak najobszerniejsze dorady ;)

 

Ewentualnie proszę o wskazanie jak najtańszej ciekawej alternatywy ( w tym przypadku jestem w stanie zrezygnować z grania) lecz komfort pracy (procek ram) są istotne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

 

 

Właśnie mam przed sobą gazetkę reklamowa ze sieci sklepów "nie dla idiotów" i z tej oferty zaciekawił mnie jeden laptop a mianowicie:

ACER Aspire 5612 WLMI (Intel Core Duo T23001,66 GZH FSB 667 MZH, 2m L2 cache, matryca 15,4 cala WXGA Crystal Brite, 512 MB DDR2, Dysk 80 GB, WIFI, Karta sieciowa ENTHERNET, wbudowana kamera internetowa, slot PC Card, TV-out, VGA i to co mi się w nim najbardziej podoba Karta NVida GeForce Go 7300 128 mb + nagrywarka DVD +Windows XP Media Center) cena tego laptopa 2999 zł wydaje mi się ze na tym laptopku pograsz sobie bez problemu w większość gier (wiem co ludzie sądzą o marce Acer ale w to nie wnikam ja tylko proponuje) Jeżeli chodzi o ram i dysk to zawsze można dokupić