MATZ Opublikowano 16 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2003 Witam! Mam eheima 1250 no i jak wiadomo wszystkim którzy go posiadają trzeba odizolować go czymś od podłoża (podłogi) ponieważ przenosi drgania i dzwięk roznosi sie po całym mieszkaniu (buczenie). I tu pytanie jest takie: Jaki materiał na podłożenie pod pompkę będzie najskuteczniejszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 16 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2003 IMHO najskuteczniej to byloby zrobc zawieszenie na gumach. Stojaczek poprostu wewnatrz ktorego pompka wisi na gumach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowall_PTK Opublikowano 16 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2003 A może położyć to na jakimś włochatym kawałku chodniczka?? Tak tylko piszę, bo nie mam żadnego doświadczenia z wc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATZ Opublikowano 16 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2003 IMHO najskuteczniej to byloby zrobc zawieszenie na gumach. Stojaczek poprostu wewnatrz ktorego pompka wisi na gumach. NIezły pomysł tylko nie wiem czy praktyczny. Myślałem że może jakiś mini materacyk byłby bobry, albo np. cos jak termofor wypelniony h2o ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.y Opublikowano 16 Lutego 2003 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2003 jak dal mnie termofor jest ok bo mało zachodu z robotą i mały nakład kasy ale bałbym sie o to czy to nie póści wody oraz o stabilność konstrukcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...