Gość Bio Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2007 huh Berkut a co ze ścierką? zdradziłeś ją? xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2007 Ścierka ma zostac dupowozem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2007 berkut tak sie zastanawiam, w tym beda drzwi czy bedzie sie wskakiwac przez okno jak w dukes of hazzard?:> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2007 Arnie Geupie pytanie. Bedzie sie ladowac pewnie przez dach ^_^ Chociaz smiesznie by to wygladalo gdyby cala buda byla podnoszona i mocowana na zawiasach kolo [gluteus maximus] :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2007 Scierka staje sie dupowozem do lagodnej jazdy. Teraz ja naprawiam co by biegala jak nalezy (padl mi simmering od tylnego dyfra, transfer case) przez bande debili ktora pomalowala wal napedowy..... Zabije tych ludzi. Next week silnik. Wracajac do wydumki. Drzwi sluza do normlanego wchodzenia, przyczym sprawa jest taka ze i tak jest tylko jedno miejsce w ktore by sie dostac trzeba bedzie przejsc przez prog ramy przestrzennej. Musze dokladnie przyjzec sie polskim przepisom ale chcialbym miejsce kierowcy umiescic jak najblizej osi auta. Buda bedzie owszem sciagalna ale przez odkrecenie okreslonej ilosci srob i podniesienie jej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 Dzis diax mial okazje troche powarczec. http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01398s.jpg http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01396s.jpg Troche skorodowanej blachy. Uwazam ze jest zbedna i niepotrzebna. http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01397s.jpg Nadkola nawet w niezlym stanie sa :D http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01401s.jpg http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01399s.jpg Po 1.5h roboty :D Buda dlugo nie chciala sie poddac. Obecnie po wycieciu takim mozna ja podniesc samemu bez zadnego wysilku. http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01408s.jpg Co jeszcze zostalo do wyciecia.... Tam bedzie siedziec silnik :D http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01402s.jpg Fotka bylej komory silnikowej. http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...t=DSC01400s.jpg Fotka komory z 2 strony :mrgreen: No i na koniec moje ulubione fotki :lol::mrgreen: Chyba jednak bede musialk truszke bardziej z tylu siedziec jednak... Szczesliwy konstruktor i pozycja w ktorej bede siedziec Tak bedzie to wygladac z punktu widzenia startujacego mnie na 1/4 :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2007 to sporo zlomu w tych samochodach jest, nie wiem czy ci pozwola wstawic fotel na srodku choc mclaren f1 tak ma ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Berkut, nie boisz sie o to, ze buda dosc leciwego essiego bedzie stwarzac zbyt duze opory? Mam na dysku film, gdzie golf mk1 (z dwoma silnikami 1.6t/1.8t jak dobrze pamietam ;) ) potrafi stracic trakcje przy ~200kmph, dosc dynamicznie rozpedza sie do ~280kmph, a ledwo dobija do 300 (zapewne przez niezbyt ciekawa aerodynamike). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Fotel i kierownice wstawie z 10cm (czy inna smiesznie mala wartosc) offsetem w lewo by kierka byla z lewej strony ;) Escort ma mala powierzchnie czolowa bardzo, auto bedzie nisko siedziec dosyc (nizej niz zwykly escort napewno- tak nisko jak pozwalaja na to przepisy i praktyczne uzytkowanie), a wspolczynnik Cx=0.36. To jest mniej od Escorta Coswortha (ktory ciagnie 300km/h) i Cossie ma wieksza powierzchnie czolowa. Ostatnia kwestia. Nie bede tym szybciej niz 200 jezdzic nigdy (poza 1/4). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 12 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2007 Buda z Escorta a obok jej flaki. Dosc sporo waza a w budzie zostalo jeszcze troche, przyczym te ostatki bede wycinac przy okazji montowania juz ramy przestrzennej. Widok w srodku... buda jest totalnie gola teraz. Piekna ruda ! Zmierzylem cala bude i zaraz bede liczyc ile mi trzeba plaskownikow i rur na budowe auta. Mam nadzieje ze zmieszcze sie w 700zl za materialy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 12 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2007 Trzeba było zainwestować w mniej rzucającą się w oczy budę :D http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2381479 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 12 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2007 (edytowane) Ostatnia kwestia. Nie bede tym szybciej niz 200 jezdzic nigdy (poza 1/4). poza 1/4 i torem jeszcze powinieneś dodać. Bo na większości torów powinieneś sie spokojnie bujnąć z moca 400hp :) chyba że miałeś na myśli mp/h :rolleyes: BTW. ciekawy jestem jak bedą reagowac kierowcy jadący z naprzeciwka widzący jakiegoś kolesia który siedzi po środku samochodu - osobiście bym sie troszke ździwił :) Edytowane 12 Marca 2007 przez KAMILcom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 Będziesz miał z wyprzedzaniem problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 To fakt z torem, 1 dluga prosta i bedzie bardzo szybko... ale wazniejsze niz rozpedzanie sie do tych 200 jest hamowanie. W tej kwestii mam dosc sporo brudnych sztuczek :mrgreen: Bardzo zgrubny szkic centralnej czesci ramy ktory pozwala mi oszacowac ilosc stali ktora bedzie potrzebna w wydumce (a przez to ile $ trzeba na nia ;)): http://s129.photobucket.com/albums/p201/be...urrent=rama.jpg Kreski odpowiadaja profilom stalowym, rurom etc. Rysunek nie bierze pod uwage blach i innych elementow wzmacniajacych. Do tego od przodu bedzie mocowana pol rama od przedniego zawieszenia oraz tylna polrama z zawieszeniem silnikiem i skrzynia. Skrecane srobami i na zamkach mocowane. Zaraz dzwonie po hurtowaniach stali ile co kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 Huh, ja w lecie płaciłem po 3,5k zł za tone, teraz pewnie drozej jest ;) Napisz jak tam teraz ceny ; ] I ile ważyć będzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 Konsultowales z kims projekt klatki? Bo nie sztuka jest cos pospawac zeby ladnie wygladalo ale zeby jeszcze mialo podstawowe wlasciwosci... :wink: Stal :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 bo chyba głupio zakończyć wypadek z rurami w płucu, czaszce albo gdzieś... czego ci oczywiście nie życzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PC_Speaker Opublikowano 14 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2007 a tymczasem studium przeróbek na Escortach : http://video.google.pl/videoplay?docid=8120344122024048681 NFS: Carton :D Moje zamysły względem malarii padły bo turbinka okazała się mało wytrzymała na luksusy poczty poslkiej i po prostu pekła :( .... poza tym ostatnio urwałem przedni zawias i kilka innych rzeczy w związku z cyzm projekt porzucam ... ale za Ciebie Berkut 3mam kciuki .... za samą odwagę wielki RE5PECT! Tyś mym Kubicą szarych ulicznych torów..... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 15 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2007 a tymczasem studium przeróbek na Escortach : http://video.google.pl/videoplay?docid=8120344122024048681 NFS: Carton :D Moje zamysły względem malarii padły bo turbinka okazała się mało wytrzymała na luksusy poczty poslkiej i po prostu pekła :( .... poza tym ostatnio urwałem przedni zawias i kilka innych rzeczy w związku z cyzm projekt porzucam ... ale za Ciebie Berkut 3mam kciuki .... za samą odwagę wielki RE5PECT! Tyś mym Kubicą szarych ulicznych torów..... Pozdrawiam. :lol: :lol: :lol: masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 21 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2007 Berkut, jak tam prace? Czekam(y) na jakieś nowe relacje, a tu ni hu-hu... ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delekta87 Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 Żyje jeszcze ten projekt, czy umarł razem z karoserią :PP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PC_Speaker Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 W temacie o ścierce berkut pisał coś, że czasowo teraz nie za bardzo może. Nie popędzajmy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) do przodu ida prace w kierunku zostania na uczelni (w ramach wprowadzania elektronicznego sytemu punktacji nie zostaly przepisane mi punkty.......) wydumka czeka... ale zobaczymy ile jeszcze, powinno byc na dniach troche ruchu.. inna sprawa to to ze 16V scierkowe juz czeka afaik Edytowane 30 Marca 2007 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Wyciagam ze sierry z Feluke kilka niezbednych elementow :)) To tyle na jakis czas w kwestii wydumki, jutro koncze robote, sprzedaje troche gratow i wydumka rusza.... przyczym zmienily sie plany troche pod wplywem filmu o Marianie Bublewiczu i rozmyslaniu o jezdzie autem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2007 ta scierka to bordowy smok?:> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feluke Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Taa..., bordowy smok, a raczej martwe cielsko bordowego smoka. Berkutowi troche sie przytylo i jak wdrapal sie na dach to wyszlo cos takiego. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ładne cabrio :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Fragment plyty podlogowej ktora bede urabiac. Uzywam dolne podluznice oraz tunel jako czesc ramy. Po dluzszych przemysleniach okazalo sie tez ze plyta sierry, w tej postaci jest calkiem podatna na dodanie kilku rzeczy, jak np. wielowachaczowe zawieszenie z przodu (wchodzac w szczegoly bardziej jest to wielodrazkowy zawias - na dole 2 drazki, u gory wachacz trojkatny). Ulatwia mi takze zycie poniewaz mam gotowe, symetrycznie i dokladnie ulozone punkty mocowania zawieszenia (i inne punkty odniesienia), mocowanie pompy hamulcowej, grodzi i innych rzeczy... generalnie rzecz biorac mozna powiedziec ze jest to 1/4 ramy gotowa... Glowne przerobki beda dotyczyc tunelu, sciany ogniowej (silnik bedzie maksymalnie cofniety do tylu) oraz tylnej czesci plyty (musze zbudowac mocowanie zawieszenia oraz zawieszenie). Krotko mowiac mozna potraktowac te plyte jako kawalek blachy ktory bylby wstawiony jako poszycie, podluznice jako wewnetrzne kratownice z rysunku i jako szablon.... bo i tak auto bedzie oparte na ramie :)) Kilka fotek czesci ktore powedruja do srodka... Szczesliwy konstruktor... Niestety kilkukrotny spadek budzetu spowodowal to ze nie moge zrealizowac tego o czym marzylem... pozostaje mi tylko robic auto w ukladzie front mid, jednak z napedem na 4 kola.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Jaki ten napęd na 4 buty będzie? ;> od czego ;> Cossie czy quattro ? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 (edytowane) Fotki pokazujace jak mniejwiecej bedzie wyciety tunel wraz z fragmentem sciany grodziowej by przesunac silnik oraz skrzynie do tylu. Chcialbym by bylo to przynajmniej 30-40cm, przyczym ogranicznikiem jest miejsce na nogi i pozycja kierowcy. Tutaj bedzie konczyc sie plyta podlogowa w tylnej czesci auta. Dalej juz bedzie moja wariacja na temat tylnych zawieszen stworzona z drazkow i lozysk sferycznych. Bedzie zabawa z tym wszystkim. O ile robienie ramy przestrzennej "wokol" tej plyty nie przeraza mnie w zaden sposob tak blacharka z przesunieciem tunelu do tylu jest dla mnie wizja troche przerazajaca (powiedzmy ze blacha to materia ktora nie poddaje sie mojej woli tak jakbym tego chcial). Pierwszy dzien w ktorym pracuja sklepy (a dokladniej mowiac hurtownie stali) bedzie dniem w ktorym budowa zostaje rozpoczeta juz w praktyce. Krok pierwszy to obspawanie tego fragmentu plyty podlogowej za pomoca ramy przestrzennej. hinco - cosworthowy Edytowane 8 Kwietnia 2007 przez berkut Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...