Skocz do zawartości
Gość mariush190

Ponowna Rejstracja Neostrady/ Zgubiłem Dane

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariush190

Witam!!!

Zgubiłem moje dane które otrzymałem po rejestracji na stronie rejestracja.neostrada.pl

Nie wiem jak je szybko odzyskać, mam pytanie:

Czy jak się ponownie zarejestruje na tej stronie i wbije do modemu otrzymane dane to wszystko zadziała?

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń na obsługę klienta to ci pomogą, z tego co pamiętam (robiłem to kiedyś u znjomych) to każą ci sie zalogować na konto rejstracja@neostrada.pl i tam już będziesz miał dostęp do swoich danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość mariush190

ja juz mam dosyc rozmów z nimi na 0 800 102 102 :D

Codziennie musze dzwonic i mowic ze net nie trybi.

Codziennie do godziny 15 nie ma ADSLu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz mam dosyc rozmów z nimi na 0 800 102 102 :D

ja mam tez serdecznie dosyc rozmow z konsultantami z pod tego numeru, bo sa to osoby nie znajace sie na rzeczy, tp popsula mi neostrade i nie mialem ok 1miesiaca :mur: jedni mowia zostaic kompa na noc wlaczonego, inni ze za chwile zrobia, a jeszcze inni ze zapisali nas na liste do informatyka, a on przyjdzie do nas za jakis miesiac. :mad:

Naprawili mi neta dzien przed umowiona data przyjscia informatyka, oczywiscie naprawili u siebie, bo u mnie wszystko bylo ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość mariush190

hehe u mnie lepiej jeszcze.

Mówie ze miga dioda od ADSLu na Liveboxie to oni mnie się pytają jakiego mam windowsa na kompie :D

Co ma windows do ADSLu, livebox to chyba zwykły router i ADSL powinien być non stop.

 

To jak z tymi danymi, da sie to jakoś szybko odzyskać/ Czy można sie zarejestrować ponownie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość mariush190

kurde ta pier%^&*# neoszmata mnie denerwuje juz na powaźnie.

Co ja mam zrobić.

ID i PIN nie uzyskam bo jak wbijam moje dane z umowy to wywala ze sa nieprawidłowe, a zresztą ID i PIN mnie nie uządza tak bo potrzebuje tez cała reszte, czyli te co się wbija do modemu.

 

Tylko nie mówcie mi źe mam dzwonić albo jechać do nich, bo livebox poleci za okno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość mariush190

Mając ID i PIN uzyskasz wszystko co potrzebujesz; takich rzeczy się pilnuje.

 

Zajrzyj tu i musi Ci ruszyć.

To nie działa, wywala ze mam błędne dane, czyli numer umowy, pesel numer telefonu, wdg niego sie nie zgadza. Wszystko dobrze wbijałem kilka razy, wszystko spisywałem z umowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...