Toby Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2007 Dzisiaj kupiłem nowy monitor BenQ FP73G i po przyniesieniu go do domu i otworzeniu pudełka stwierdziłem, że nie dodali mi kabla DVI. :shock: W sklepie monitor stał na wystawie i był wyjęty z pudełka. Przy mnie go dopiero pakowali ale gdzieś na zapleczu, więc nie sprawdziłem, czy wszystko jest. Mam trzy woreczki w dwóch kabel D-SUB i zasilający, a 3 woreczek pusty :-| Mam iść do sklepu po ten kabel? (a może bo tam wcale nie powinno być, chociaż na dodanej ulotce jest) Co gorsza po włączeniu monitora moim oczom ukazał się wściekle czerwony badpiksel :angry: i co ja mam zrobić, w gwarancji nie pisze ile ich musi być by mi go wymienili. Do sklepu w którym go kupiłem, nie mam po co go nieść - prawda? To już sprawa serwisu BenQ czy sie mylę? Co gorsza, by oddać sprzęt na gwarancji do serwisu (tak pisze na karcie gwarancyjnej) musi on być zapakowany w orginalne opakowanie wraz ze wszystkimi dodadymi elementami -a ja przecież nie mam kabla- więc gwarancja przepada czy jak? POMOCY :mellow: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2107 Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2007 zawsze masz czas na oddanie towaru jezeli kupiles go jako nowy w stanie takim jakim go nabyles a z tym kablem o ile faktycznie jest dodawany przez producenta to jezeli akis pracownik nie ebdzie chcial posuzkac w/w kabla to poprostu powiedza tobie ze widocznie go gdzies posiales , tak to jest nie ma jak udowowdnic ze go tobie nie dali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
humax5400 Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2007 tego kabla nie ma w zestawie z tego co pamiętam, bo brałem taki monitor dla ciotki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...