MaciekCi Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2012 Za to moje Dunlopy są całkowicie zerowe, tzn zmierzony bieżnik to ponoć 2,50 mm przy 60kkm. Także i mnie czeka ich wymiana. Będę się skłaniał ku tym , chociaż Tutaj mamy aktualny test zbliżonego rozmiaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 Jak w temacie, szukam dobrych opon 205/45/17 do Audi A3, co mozecie polecic w cenie do 400zl/szt? Moga byc uzywane. Falken ZE 912, Barum Bravuris 2, Toyo Proxes T1-R, Hankook - cos jest tu warte uwagi czy raczej rozgladac sie za wyzsza polka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 Barum Bravuris 2 - mam takie i jest całkiem ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2012 T1-R przy agresywniejszej jeździe się ślizgają. Na suchym jeszcze jako tako, ale na mokrym nie ma co szaleć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludovic Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2012 No i kupiłem Michelin Primacy HP na przód. Zachwycony nie jestem. Opony bardzo miękkie. Często piszczą, nawet przy nie tak bardzo dynamicznym ruszaniu. Na zakrętach na których poprzednie nie jękły, te piszczą jak szalone. Na mokrym i przy hamowaniu zachowują się dobrze, ale ciężko mi porównać bo poprzednie były prawie łyse i mokra nawierzchnia sprawiała im problem. Na kierownicy czuć oponę, kiedy traci przyczepność, to chyba dzięki temu, że są tak miękkie. Ogólnie złe nie są. Ale do sportowych samochodów pewnie w tej cenie znajdzie się coś lepszego. Ciekaw jestem jak będzie ze ścieralnością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2012 Kupiłem Continental'e ContiPremiumContact 5 , ich trzymanie wbija w ziemię wszystko na czym wcześniej jeździłem. Według mnie też są bardzo ciche. Zobaczymy jak ze ścieraniem, ale ogólnie, dawno nie miałem takiego banana na twarzy jak po zmianie opon na powyższe. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 15 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2012 To już wiem co wezmę na następny sezon. Toyo T1-R po 25 tysiącach już kiepsko sobie radzą, coraz bardziej się ślizgają, nawet na suchym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150KM, opony 205-215 / 55 R16 - co polecicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Jak alfa, to i opony powinny być Włoskie :) pirelli p7 cinturato - takie kapcie mamy w mondeo mk3 i sprawują się bardzo dobrze, są cichsze od poprzednich michelinów, oraz lepiej trzymają, na poprzednich bywało, że esp się włączyło, tutaj nie zauważyłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A jak w deszczu sie sprawuja? Jezdziles ostrzej na nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zależy kto co uważa za ostrą jazdę, ja nie jestem jakimś wybitnym kierowcą, ale również nie zostaję na szarym końcu stawki. Na autostradzie przy 200 km/h dobrze sobie radziły wchodząc w łuki, bez stresów, na ograniczeniach do 70 wchodziłem w zakręty mając 120 - 130 i też bez problemów, spokojnie dały by radę więcej. Prędzej dopada mnie wewnętrzna blokada przed ostrzejszą jazdą, niż opony odpuściły. W deszczu również jest ok. Przy mojej jeździe esp mi się nie oświeciło, co przy michelinach poprzednich miało miejsce czasem. W zakładzie w którym je zakładałem, gościu powiedział, że są bardzo dobre i sam na takich jeździ, jedne już zjechał i kupił drugie takie same. Z oponami to jest tak, że ile kierowców tyle opinii, a mało kto miał okazję przetestować więcej jak kilka kompletów na dłuższych dystansach. http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/43049-opony_letnie.html tutaj poczytaj sobie :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Ok dzieki za info :) Czytalem w wielu miejscach i ludzie je przewaznei chwala, chyba wlasnie P7 wybiore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2012 A może Nokiany ZG2? Nowy model i zbiera świetne recenzje. Bardzo dobrze się prowadzą i podobno masakrycznie dobre pod względem ścieralnosci. Na moich GY Eagle F1 dojadę do końca sezonu, ale na wiosnę to chyba skusze się właśnie na nie. Wysłane z Transformera TF300 za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Szczęśliwy użytkownik leżaków magazynowych uniroyal 225/60/15 w bmw 525i :), bieżnik choinka Leżaki z 2005/2006 roku udało się zakupić w cenie 150sztuka, całość 600zł. Użytkuję je od 'nowości' tj nie miały śladów używania, bieżnik cały, te pasy kolorowe nieruszane, b.dobrze trzymają na deszczu a na suchym są ciche(porównując do moich zimówek...i wcześniejszych jazd na mercu) i wygodne. Ładnie wybierają mniejsze dziury, szeroki laczek robi swoje na polskich 'drogach' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Ok dzieki za info Czytalem w wielu miejscach i ludzie je przewaznei chwala, chyba wlasnie P7 wybiore. tylko te cinturato, a nie zwykłe p7, bo one podobno szybciej się ścierają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 tylko te cinturato, a nie zwykłe p7, bo one podobno szybciej się ścierają. http://www.motoabc.pl/index.php?MENU=detale&MNU=start&IID=11794 kupowal ktos moze w tym sklepie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2012 tylko te cinturato, a nie zwykłe p7, bo one podobno szybciej się ścierają. Zwykłe nie ścierają się aż tak szybko,mam je 4 lata i dopiero w następnym sezonie będę wymieniał,a nie oszczędzam ich na zakrętach:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojeczny Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Szukam jakichś opon 205/60/16. Jeszcze letnie, bo moje zimowo - letnie (przód w zimie jeszcze, tył w lecie - wiem że głupie, ale kasy nie było, a sam samochód miał się sprzedać...) już się skończyły. I nie wiem czy Dębice, albo Klebery za 300 zł, z hakiem małym, czy może jakieś Pirelli P7, czy może jeszcze dalej i inwestować w te Continentale, które bardzo ładnie w testach wypadały. Jakaś rada? Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez kojeczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2012 A może barum jeśli chcesz trochę kasy przyoszczędzić i mieć w miarę dobre opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojeczny Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2012 I to jest niezła propozycja. Tylko mam jeszcze takie sawy za 450 zł - 2 sztuki. Wiem - Sawa, ale pytanie brzmi - warto? 2 Sawy i 2 Barum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Powoli zastanawiam sie nad zimowkami, zeby zalapac sie na promocje i mam pare pytan. Aktualnie jezdze na 205/55/R16 na alufeldze 7J16H2. Opony, ktore sobie upatrzylem to Goodyear UltraGrip8 i chcialbym sie dowiedziec czy polecacie brac wlasnie 205/55/R16 (cena ok 460pln za sztuke) i zakladac na alufelgi czy moze lepiej wziac 195/65/R15 (cena ok 290pln za sztuke) i zalozyc na nowe stalowe? Jesli ta druga opcja to jakie felgi stalowe wybrac i gdzie polecacie kupic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) Ja polecam na zimę kupić drugi komplet alu 15" tak małe felgi można już wyrwać za śmieszną kasę wieć roznica w cenie opon 16" a 15" może pokryć koszt alu. Felgi z aluminium są wytrzymalsze od stalówek, odporniejsze na korozje no i lepiej wyglądają dodatkowo mając dwa komplety kół nie musisz pzrekładać co sezon opon. Sam mam dwa komplety alu jedne na lato druge na zime zeby nie żonglować oponami co sezon Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez KAX_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiMR Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Felgi z aluminium są wytrzymalsze od stalówek, odporniejsze na korozjeChyba ze masz chromowane lub polerowane lub wzór sprawia problemy z utrzymaniem czystości felg. No i kwestia otarć. W stalówkach wymienisz kołpak za parę zł, a alusy już musisz oddawać do naprawy inaczej korozja wejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) No chyba mu na zimę nie będę polecał polerowanego alu bo z utrzymaniem tego jest problem nawet latem (w poprzednim aucie miałem BBSy z polerowanym rantem). Na zimę to się kupuje małe wytrzymałe alu najlepiej jakieś seryjne od danego modelu. Można za grosze używki wyrwać. Nawet porysowane alu jest o wiele bardziej odporne na korozje niż stal. W dodatku stal przykryta kołpakiem koroduje znacznie szybciej niż bez kołpaka ponieważ pod kołpakiem zbiera nam się cały syf z drogi i pięknie się kisi do wiosny. Nawet nie wspomne o tandetnym wyglądzie chinskich kołpaków, a oryginalne do tanich nie należą i komplet niejednokrotnie jest droższy niż pomalowanie proszkowe felg aluminiowych. Sam mam oryginalne alu 15" od AR na zimę i zero problemów Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Tez powoli zaczynam sie rozgladac za oponami na zime do mojej AR159, rozmiar 205/55/R16. Ktos mial doswiadczenie z ponizszymi: Pirelli SottoZero 2 205/55 R16 91 H Goodyear Ultra Grip 7+ 205/55 R16 91 H MS FP Bridgestone Blizzak LM32 205/55 R16 91 H A moze cos lepszego w cenie 400-450zl/szt.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Blizzak mam, co prawda LM30 a nie 32, ale dobrze się sprawdzają w zimie. Czego nie mogę powiedzieć o Toyo T1-R na lato... dzisiaj było lekko mokra jednia i musiałem zrezygnować z zamiaru skręcenia na skrzyżowaniu bo przy hamowaniu włączył się ABS i nie wyrobiłbym Wcale ostro nie hamowałem. Opony po około 25k km, bieżnika to jeszcze z 5 mm mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiMR Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Pirelli odpuść sobie, one są dobre na odśnieżone drogi. Mam UG 7+( a4 b6), UG 8 (astra g) i Continental ContiWinterContact TS830 (e46) i są świetne. Zależało mi aby opony dawały radę w głębokim śniegu i na oblodzonej drodze, bo takie warunki mam na trasie do pracy. W takie warunki Michelin Alpin a4 są niby też dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2012 U siebie mam UG8 i mogę polecić. Dobre na śniegu, fajny bieżnik tylko drogie. Obstawiam, że odpowiednik Dunlopa będzie na tym samym poziomie więc brać to co tańsze. Wysłane z Defy+ za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilobajt Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2012 Gdy już jesteśmy przy oponach to Ja zapytam o rozmiar. Mam Citroena Xsare z 1998r 3D 1.8 90KM. Seryjny romzmiar opony dla tego auta to 185/65/R14. Zastanawiam się w jakim rozmiarze brać opone zimową do tego auta?? Rozmiar 14cali ale co dalej... Gdyby ktoś mógł podpowiedzieć...Dzięki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 2 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2012 A czemu nie takie jak letnie? Nie wiem, co to za moda, aby zmienić rozmiar opon zimowych w stosunku do letnich, jeśli oczywiście letnie mamy w rozmiarze fabrycznym i nie są to opony o mega niskim profilu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...