Niemiec Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 Lepsze nowe wielosezonówki niż stare dedykowane, W mieście zimą i tak głównie będzie mokro a nie śnieżnie, więc to może być dobra opcja, którą sam rozważałem po wykasowaniu letniej opony na dziurze. Nie kupiłem wielosezonówek, bo wpadły mi w łapki za friko letnie ;) 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TSRules Opublikowano 7 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2015 to prawda, ja mam goodyeara 4 seasons i zimą spokojnie sie "wykopuję" z zasp, aczkolwiek przyznaję że latem trochę hałasują to fakt i też mnie śmieszy jak ktoś krytykuje moje całoroczne mając dwumilimetrowe sliki na lato :) (oczywiście mając do wyboru premium całoroczne a premium sezonowe to sezonowe wygrywają) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Szukam komplet opon zimowych 195/65 r15 Nowe, tanie, nie najgorsze. Te mają dobre opinię i całkiem dobra cena. http://www.oponylux.pl/ceneo/opony-osobowe/opony-zimowe-hankook-winter-i-cept-rs-w442-195-65-r-15-91t-1010155.html Edytowane 17 Listopada 2015 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 17 Listopada 2015 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2015 Kupione i zalozone te Crossclimaty. Pierwsze wrazenie bardzo pozytywne. Cicha i komfortowa opona, dobrze sie trzyma na mokrym i suchym przy oczywiscie normalnej jezdzie a nie w stylu kazdy zakret bokiem :wink2: Reszte zweryfikuje zima :> 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) Całoroczne/wielosezonówki zawsze są gorsze od swoich wyspecjalizowanych porami roku, kuzynów. Widziałem test porównawczy różnych modeli opon, między innymi całorocznych Vredestein Quadrac 3 z sezonowymi i całoroczne Vredestein spisywały się jak przeciętne opony sezonowe (czyli było sporo opon sezonowych gorszych, jak i sporo lepszych). Także kupując najlepsze całoroczne możliwe jest osiagnięcie poziomu trakcji przeciętnych sezonowych. Na tabeli widziałem też przeciętne całoroczne, chyba Dębica i spisywały się jak najgorsze sezonowe. Test polegał na pomiarze długości drogi hamowania, więc raczej był to obiektywny pomiar, a nie subiektywne lanie wody. Edytowane 4 Grudnia 2015 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unpure Opublikowano 7 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2016 Hejka , Jakie oponki polecicie w rozmiarze 195/65R15 na lato ? Czy polecacie zakup w sklepie https://oponafelga.pl/ ? Macie jakieś opinie o sklepie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 TOYO Proxes T1-R Oponeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) W tym rozmiarze różnice są niewielkie zarówno cenowo jak i technicznie czy wybierzesz Dunlopa, Continentala, Pirelli czy Michelin czy jeszcze coś innego byle markowego. No i zależny jak dużo kilometrów robisz z tego co pamiętam np. T1-R dość szybko się zużywają. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 T1-R szału nie robią a ten rozmiar jest tak tani, że brałbym Conti. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Rozglądałem się ostatnio za kapciami na lato i ku mojemu zdziwieniu kapcie 235/40R19 jakie występują seryjnie w Brerze są o wiele droższe niż 255/35R19 chyba będzie trzeba poszukać zamiast seryjnych felg 19x8 jakieś 19x9. Np. Pirelli P Zero różnica ponad stówie za sztukę na korzyść szerszych. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) bo jedne rozmiary sa popularniejsze od innych i dlatago takie zagrania 195 może takie http://www.sklepopon.pl/uniroyal-rainexpert-3,p-73797 http://www.sklepopon.pl/fulda-ecocontrol-hp,p-28037 Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Ja wiem, ze cena uzależniona jest od rynku zbytu ale porostu nigdy bym się nie spodziewał, ze 235/40 będzie mniej popularne niż 255/35 Za trzy dyszki więcej ma Continentale ContiPremiumContact5 a jak wiadomo na ppc premium jest cenione w każdej dziedzinie :D Edytowane 8 Czerwca 2016 przez KAX_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 oczywiście że jak jest kasa to brac ;) ale przejrzałbym testy jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 Po aferze z testami ADAC raczej bym się za bardzo testami nie sugerował ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 a to tylko adac testy robi??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) To wrzuć jakieś niezależne testy w których jesteś na 100% że ktoś nie wziął w łapę za recenzje ;] Coroczne duże testy robi kilka dużych redakcji wszystkie mogą być tak samo rzetelne :P Edytowane 8 Czerwca 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 idąc twoim tokiem rozumowania to nie wiadomo co kupić bo wszyscy robią goowno i smarują testerom - szkoda słów ps człowiek inteligentny sam wyciąga wnioski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Czyli, ze co nie podasz linka do twoim zdaniem rzetelnych testów? :lol: Jak już z tą inteligencją wyjeżdżasz to się wykaż i przeczytaj moja pierwsza odpowiedz na poprzedniej stronie i wyciąg wnioski ;] Edytowane 8 Czerwca 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 To ja miałem prościej, dziwny rozmiar na żabie sprawił, że dostępny był chińczyk, koreańczyk i jakiś obrzydliwie drogi Goodyear. Wziąłem koreańczyka, żeby do hińskiego ałta pasowało. Surowa ryba z zimnym ryżem, wpierdzielanie psów, hentai i te klimaty. Za trzy dyszki więcej ma Continentale ContiPremiumContact5 a jak wiadomo na ppc premium jest cenione w każdej dziedzinie :DMiałem w bumie ContiPremium Contact ale chyba 2, bo to jakiś czas temu było. Nie robiły się kwadratowe od kocyka, polecam, Piotr Fronczewski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 T1-R szału nie robią a ten rozmiar jest tak tani, że brałbym Conti. Możesz rozwinąć? Nie wiem jak miałyby robić szał, one po prostu robią dobrze to co powinna robić opona. Nie podpieram się wynikami sponsorowanych testów, tylko wieloma dziesiątkami przejechanych osobiście, kilometrów. [...]z tego co pamiętam np. T1-R dość szybko się zużywają. Albo źle pamiętasz, albo pamiętasz ubiegłą generację, tą która na mokrym pięknie tańczyła. A to już przeszłość. No i zużywają się "normalnie" raczej. Jeżdżę na nich trzecim z kolei autem i raczej bym je polecał. No i podstawowy argument za nimi to to, że są z półki Premium :twisted2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Ja od siebie polecam Vredestein Ultrac Cento. Testowałem w Alpinie B10 na torze, a także na zalanym wodą placu (studzienki się pozapychały :D) - zero aquaplaningu. Poza tym są bardzo ciche. Ogólnie to przejeździłem na nich prawie 2 lata, potem poszły razem z autem na sprzedaż. Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Dammeron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2016 Albo źle pamiętasz, albo pamiętasz ubiegłą generację, tą która na mokrym pięknie tańczyła. A to już przeszłość. No i zużywają się "normalnie" raczej. Jeżdżę na nich trzecim z kolei autem i raczej bym je polecał. : Czyli dobrze pamiętam bo właśnie chodziło o szybkie zużycie i kiepska przyczepność na mokrym. Jak poprawili to chwała im za to ale jak wspomniałem w zwykłym dupowozie z takim rozmiarem z każde opony "Premium" bedzie zadowolony 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Możesz rozwinąć? Nie wiem jak miałyby robić szał, one po prostu robią dobrze to co powinna robić opona. Nie podpieram się wynikami sponsorowanych testów, tylko wieloma dziesiątkami przejechanych osobiście, kilometrów. Jeździłem na nich 3 lata i wolę ContiPremiumContact albo Michelin Pilot Sport 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Tylko naleweczki, tylko markgum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ale one nie są premium, idź stąd plebsie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Czyli, ze co nie podasz linka do twoim zdaniem rzetelnych testów? :lol: Jak już z tą inteligencją wyjeżdżasz to się wykaż i przeczytaj moja pierwsza odpowiedz na poprzedniej stronie i wyciąg wnioski ;] a co wujka gógla ci zamnknęli? lenistwo uszczęśliwia? czy jest jeszcze coś co przeszkadza ci znaleźć teściki i wyciągnąć z nich wnioski :ploom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Brat na zimę brał te Michelin CrossClimate. Jak ktoś ciekawy, to tu opisał jak się sprawują: http://www.autowcentrum.pl/blog/post/slowko-o-michelin-crossclimate,33636/ Ja pewnie też zmienię na wielosezonowe jak wykończę swoje goodyary eagle i ultragripy8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Od marca 2015 jeżdżę na Michelin Pilot Sport 3. Pod względem przyczepności nieźle, ale szybko się ścierają. Zrobiłem na nich jakieś 35 tysięcy i zostało 4-4,5 mm bieżnika. Na przyszły sezon trzeba będzie kupić nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) To nie tak zle ;)Generalnie no-name'y sa bezsensu, moje nokiany wytrzymaly na przodzie tak naprawde 12k km, z czego tylko 9k km na miejscu. Przod ma 1-1.8mm w zaleznosci od miejsca - zewnetrzna czesc mniej. Dobrze ze u mnie nie pada, ale to jak asfalt zjada przednie opony to jest masakra. Tyl jak nowki z kolei...Teraz wlasnie sie zastanawiam co kupic, jakie brandowe dosc wytrzymale gumy bo z kumplem mechanikiem, ktory pracuje w duzej wypozyczalni 500 aut+ dokladnie widac ze takie opony troche lepiej sobie radza i starcza do 20-25k km...I nie, nie jezdze jak szalony. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2016 poszukaj w testach najwytrzymalszych ze średniej półki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...