wwd Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Witam. Po kilku miesiącach używania pamiątek G.SkiLL F2-8000PHU2-2GBHZ jedna z kości zaczeła sypać błędami. Chodziły bez oc na płycie P5W64 WS Pro, przy 2.3V. Nie pomaga żadna zmiana timingów i napięcia więc kość chyba niestety padła.... I tu problem bo pamięci były kupowane w USA, wie ktoś może co można z tym zrobić???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blackwhite Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 G.Skill mają wieczną gwarancję - nie pozostaje Ci nic innego , jak napisac do nich maila , podać dane pamięci i spytać gdzie masz je wysłać.Bez problemów powinni Ci je wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwd Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Aha. Ale muszę pisać do newegg.com (tam gdzie były kupione) czy prosto do G.Skilla? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kas Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 Aha. Ale muszę pisać do newegg.com (tam gdzie były kupione) czy prosto do G.Skilla?Do G.Skilla poprosic o RMA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwd Opublikowano 19 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Pobrałem dokument worda "RMA Replacement Form" i mam to wypełnić, z tym że dowód zakupu jest na innego gościa, więc mam wpisać swoje dane czy jego? Później wysłać do: "RMA Request Form" czy "Technical Support" (USA czy Europa)? Edytowane 19 Marca 2007 przez wwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 RMA załatwiałem kiedyś przez znajomego to niewiele pomogę, ale na forum jest kilka osób, które sprowadzają sprzęt zza Oceanu. Poszukaj w dziale Giełda, powinni doradzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aqiulino Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 pytaj usera Bazi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuwar Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Ja kontaktowałem się przez "technical support" Najpierw próbowali mi pomóc, a później nadali numer RMA i wysłałem paczkę z ramem ho siedziby w Holandii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 w polsce jest chyba gskill? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuwar Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Zagadaj z loloferarri Ale wątpię żeby zajęli się ramem kupionym nie u nich... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 http://www.cooling.pl/index.php?cPath=169_170 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xtreme Addict Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) Ram kupiony za granicą można oddać do RADO, ale trwa to ok. 1 miesiąca i kosztuje dodatkowo, a nie jak w przypadku rękojmi produktów kupionych bezpośrednio u nich... Edytowane 31 Marca 2007 przez Xtreme Addict Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...