KuBaB Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Ja powiem tak: znajomy kolegi jest kierownikiem na BP i tankuje tylko na Shellu, drugi kolega jest długoletnim pracownikiem Statoil i tankuje też tylko na Shellu. Coś w tym jest... Edytowane 23 Marca 2007 przez KuBaB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 rok temu znajomym benzyna zamarzła właśnie z powodu chrzczenia... musieli oddać samochód na lawetę i odstawić do ciepłego garażu, a potem całe "paliwo" odessać... to jest takie małe ostrzeżenie na następną zimę i ew. przymrozki jeżeli tankujecie na kiepskich stacjach na których chrzczą co mogą... [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Z Nestea jest tak, że ta siećma lokalnych dostawców, poprostu porobili przetargi i raz tankujemy de facto paliwo z Orlenu raz shella a raz no name ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regaciarz Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 ojciec do kii pregio 2.7d leje co popadnie, i tak jedzie( jak mrozy były to tylko troche z orlenu ropy dodawał bo nie paliła :D ), ale do Omegi nie leje juz byle czego, silnika szkoda( 2.0 DTH, więc już z nowszych) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiczis Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Wydaje mi sie ze żadne kilkadziesiat groszy... cały hajs je akcyza itp... gdyby były takie zyski to by wszyscy stacje budowali, a przecietna stacja zwraca się w 3-5 lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Wydaje mi sie ze żadne kilkadziesiat groszy... cały hajs je akcyza itp... gdyby były takie zyski to by wszyscy stacje budowali, a przecietna stacja zwraca się w 3-5 lat. no wlasnie problem w tym, ze Ci sie wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thermalfake Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Update. Jutro chyba mnie czeka wymiana świec, bo go dalej muszę piłować na zimno, ale i tak sporo (o połowę) krócej, co ciekawe nawet po 2 godzinach stania na deszczu potem odpala od 1 strzała. U mnie w mieście są do kupienia oryginalne Bosche za 30 zł za sztukę. Jak myślicie, opłaca się?ten typ tak ma, rano piłowanie a potem kolejne odpalanie jest bezproblemowe za pierwszym razem cena sklepowa chyba normalna jak za świece do tego auta, coś pomiędzy 25-30 zetów (przynajmniej jakiś czas temu ojciec w tej cenie kupował), ale na allegro można dostać boszki do 1,6td za 18zł/sztuka więc mnożone x 4 daje razem z wysyłką 80zł a nie 120zł http://moto.allegro.pl/item177211261_swiec..._6_d_bosch.html ja życzę ci powodzenia przy samej wymianie świec bo przy samodzielnym zrobieniu tego można ku*wicy dostać tym bardziej jak się nie ma odpowiednich narzędzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 a przecietna stacja zwraca się w 3-5 lat.to i tak szybko ;) http://www.allegro.pl/item176558488_stacja_paliw.html "gdzies na zadupiu" niedaleko stolicy http://www.allegro.pl/item178243961_stacja...azowieckie.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 do statoila nie mam zadnych zastrzezen! Auto jeździ identycznie jak na v-powerze :) Ale i tak czesciej leje na shellu, a potem jest statoil a potem bardzo sporadycznie BP i Orlen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Te BOSCHE z allegro to podróby, Polskie albo czeskie świece tyle kosztują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 (edytowane) dzis tankowalem na orlenie w Koninie (tam koło glinki dla wtajemniczonych) i wsio cacy :) Myśle, że możemy stworzyc tutaj liste stacji polecanych i NIE POLECANYCH! do statoila nie mam zadnych zastrzezen! Auto jeździ identycznie jak na v-powerze :) Ale i tak czesciej leje na shellu, a potem jest statoil a potem bardzo sporadycznie BP i Orlen. Jak juz chyba wspominal Berkut, zalezy jaka dostawa wjedzie. Przez dwa-trzy tygodnie moga miec dobre paliwo i nagle pojawia sie jakis syf. Najlepiej to chyba podjezdzac autkiem tankowac pare litrow i sprawdzic jak sie autko zachowuje, jak luzik to wsio do pelna prosze ;) Edytowane 24 Marca 2007 przez Shantillas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Najlepiej to chyba podjezdzac autkiem tankowac pare litrow i sprawdzic jak sie autko zachowuje, jak luzik to wsio do pelna prosze ;) :lol: Nie przesadzajmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Moj kolega jest kierownikiem stacji Orlen (Szczecin ul. Chopina). Mowi, ze dostawcow maja roznych, to zalezy od cen i umow. Czasem jest dokladnie to samo paliwo "euroosuper" co Shell, a innym razem nawet lepsze sprowadzane z niemiec :). V-power tez juz nie sprowadzaja tylko "uszlachetniaja" zwykle paliwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Właśnie dziś zatankowałem 16 litrów v-power diesel. Paliwo własiwe wymieszało się juz z tym czymś z Auchana. Samochód rano odpalił od 1 strzała. ....fuck market fuel i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 z v-powerem to wiem ze dolewaja dodatkow na miejscu ale rozmawialem z paroma mechanikami i podobno ma faktycznie dobre wlasciwosci dla silnika :) tak srednio co 2 tankowanie na shellu to v-power (ten zwykly). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 A tam gadanie. Wszędzie chrzczą benzynę, czy to się to komuś podoba czy nie. Shit niby ten sam, ale się nieco różni. U mnie w mieście jest taka stacja na zadupiu, gdzie benzyna jest najtańsza i tam dużo osób leje i jakoś im to nie przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Pytanie czym chrzcza.... gdyby to robili toluenem to bylbym szczesliwy lejac 120 oktanowa wache ;] W praktyce leja wody, perfum, jakichs rozpuszczalnikow dupnych, odpadow produkcyjnych etc czego nasze silniki nie lubia.... zeby lali czysty alkohol to nie byloby tak strasznie jeszcze..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 Ojciec już kilka razy tankował do pełna na stacji w Carrefourze i żadnych skutków ubocznych nie widać (silnik 1.8 TD) Paliwo do Carrefoura dostarcza Orlen bo sam kiedyś widziałem jak przyjechała cysterna. Od jakiegoś czasu tankuje extra diesla na Shellu i ja dużej różnicy w prowadzeniu nie odczuwam, jak dla mnie muli tak samo jak na paliwie carrefoura, które jest 20gr na litrze tańsze ;) Tak BTW to jest V-Power do diesla bo u nas na Shellu tylko Extra Diesel jest, a może to to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 A podobno jak samochód nie chce jechać na "wodzie" to wystarczy odrobinę denaturatu dolać, który to się miesza z wodą i trochę pomaga w spalaniu ;) Można spróbować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 moj znajomy po zatankowaniu na stacji NO NAME musial silnik wymienic bo nie szlo z tym nic zrobic. samochod to volvo s80 2.5 w dieselku. po tym zajsciu stacja zostala zamknieta... a on jakims sposobem odzyskał pieniadze za wymiane silnika ( nie pytajcie jak :P) ja w mojej miejscowosci nie mam zadnej pozadnej stacji... jednynie 2x Orlen wiec tam leje. kiedys byl BP ale pozniej wykupil to Orlen a co do OO to moj ojciec twardo jezdzil 123 300D :D na tym pare lat i jedynie co to czesciej wtryski trzeba bylo wymieniac (a dolewal jakis tam chemikaliow zeby nie bylo problemow z tym a jednak byly). zaprzestal tego procederu jak u niemcow dostal 500e mandatu :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2007 musze kiedy zrobic eksperyment na kosiarce ;) ochrzcze paliwem modelarskim ktore mi zostalo :D nitrometan+etanol :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 Żebyś nie pofrunął z tą kosiarką w powietrze. :twisted: Za godzinę odpalam autko, jak dziśnie będzie problemów to już będę happy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) BENITO, a moze akku juz niedomaga? Poloweczka tez jak postoi na zimnie i w wilgoci, to rano miewa humory. Po podladowaniu akku normalnie jak inny silnik przy odpalaniu, praktycznie pali na dotyk :) Niestety, akku jest po przejsciach (ze 3-4 razy juz rozladowal sie ;)) i doladowywanie nie pomaga na dluzsza mete. Dobrze, ze zima byla slaba :) Edytowane 25 Marca 2007 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) Akumulator jest prawie nowy. Z resztą diesel wymaga udziału akumulatora TYLKO przy odpalaniu, potem już sam sobie radzi. Update: Dziś znów ładnie odpala, znaczy się silnik przeżył katorgę bez szwanku. Edytowane 25 Marca 2007 przez BENITO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 Szybkie zakrecenie tym dieslem przy odpaleniu to wazna sprawa... powietrze musi byc skompresowane na tyle szybko by sie rozgrzalo powyzej ptk zaplonu mieszanki... (a do tego dochadza straty ladunku etc) ... tak to [gluteus maximus] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) Dziś byłem na spocie golfów z vwgolf.pl jestem już dumnym członkiem grupy Dolny Śląsk o czym świadczy stosowna nalepka na tylnej klapie. Po testach doszedłem do wniosku że 160 km/h to pryszcz dla tego autka, dziś mogłem jechać nawet 180 moim szrotolotem. Odezwę się, jak będzie naprawdę zimny poranek. I diesel będzie miał bardziej pod górkę z odpaleniem. Edytowane 25 Marca 2007 przez BENITO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepanx Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 nie mam zielonego pojecia bo nigdy jeszcze nie tankowałem na takiej stacji :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiczis Opublikowano 25 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2007 @rosolini: ty to wiesz z pewnego źródła, bo ja wiem to od człowieka który pracuje prawdopodobnie dłużej w tym biznesie niż ty masz lat, i jezeli wydaje Ci się ze zyski s w gracicach kilkudziesieciu groszy na litrze to sie poporstu mylisz. eot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridczak Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) Szybkie zakrecenie tym dieslem przy odpaleniu to wazna sprawa... powietrze musi byc skompresowane na tyle szybko by sie rozgrzalo powyzej ptk zaplonu mieszanki... (a do tego dochadza straty ladunku etc) ... tak to [gluteus maximus] Do tego przy zimnym poranku swiece zarowe tez swoje A ciagna ;) Dlatego akurat w dieslu dobry akku to podstawa (+ kilka innych rzeczy) :D Edytowane 26 Marca 2007 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosolini Opublikowano 26 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2007 @rosolini: ty to wiesz z pewnego źródła, bo ja wiem to od człowieka który pracuje prawdopodobnie dłużej w tym biznesie niż ty masz lat, i jezeli wydaje Ci się ze zyski s w gracicach kilkudziesieciu groszy na litrze to sie poporstu mylisz. eot.ja wiem to do mojego znajomego :) a moj znajomy ma znajomego, ktorego szwagier znal kiedys goscia, ktory mu powiedzial, ze rozmawial z takim jednym... itd. ;) a tak na powaznie, to po prostu potrafie liczyc... wez sobie cene hurtowa netto (ktora to cena nie jest zadna tajemnica i jest to informacja ogolnie dostepna), dodaj do tego VAT i otrzymasz cene zakupu. porownaj wtedy owa cene z cena na stacji i wszystko jasne - czy do takich obliczen potrzeba czlowieka, ktory pracuje prawdopodobnie dłużej w tym biznesie niż ja mam lat ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...