qqrydza Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 "Warmonger© is a breakthrough in the first person shooter genre, the first step in NetDevil's pursuit of a vision that will change the way shooters are played. Leveraging the experience gained through Auto Assault's physics implementation, NetDevil engineers have taken a bold new step towards breaking one of the primary the gameplay molds: game flow. With a procedurally-generated rigid body destruction system, the environments in Warmonger can be devastated. If it looks like it should be vulnerable to the weapon you have, it finally is. You can say goodbye to the titanium fence forever! Imagine being able to create your own flow in a level, not limited by the flow that the level editor made for you. If your ally is covered by a second story sniper, now you can blow a hole in the wall and sneak into the building the sniper is hiding in, but you should know that he's probably blown the stairs behind him! We're calling it "the conscious use of destructive power." But whatever we call it, you'll use it to create tactical advantages that were non-existent, as well as take your enemy's advantages away. Warmonger is entering its final development cycles now, and details on release will be coming soon." "Warmonger, Operation: Downtown Destruction, będącym apokaliptycznym FPP wspierającym technologię PhysX opracowaną przez firmę AGEIA. Producent gry zapowiada całkowitą destrukcję otaczającego środowiska. Co prawda niszczenie ścian nie jest niczym nowym (vide Red Faction) ale dzięki wsparciu akceleratorów fizyki tym razem zniszczenia naprawdę będą zapierać dech w piersiach. Materiały wybuchowe, rakiety czy pojazdy rozwalą nie tylko kawałek ściany, ale utorują nowe przejścia. Akcja gry toczyć się będzie w 2029 roku, kiedy to kompanie energetyczne będą walczyć o irańskie złoża ropy naftowej. Gracz wcieli się w przedstawiciela jednej z firm." Strona NetDevil http://www.netdevil.com/ Galeria http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=11652&a=1 Rehabilituję się za czerwony ocean :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 Kolejna gra na UE 3.0 patrząc na screeny wygląda to jak kolejny klon te wszystkie gry na UE 3.0 są tak podobne jak 2 kaczory. Może chociaż zaskoczą czymś nowatorskim w co wątpię, ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 22 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2007 UE3 eeee nawalone filtrów masa a na texturach pixele można liczyć co to ma być? I do tego jeszcze Physix hmm czyli będzie się w to dało pograć bez Ageja czy nie? @qqrydza to nie pech to po prostu zalew crapów Powered By UE3.0 :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 Myślałem, że żyjemy w XIX wieku... :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 To co? Unreal engine 3.0 to już dla Was kicha? Osobiście rs:vegas bardzo mi się podobał nie tylko ze sposobu rozgrywki ale i oprawy graficznej. W przyszłości na ten przykład bioshock... fucktem jest, że wszystko zależy od umiejętności wykorzystania możliwości silnika przez twórców gier choć sam megasilnik nie da rady uratować kaszany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 23 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2007 fucktem jest, że wszystko zależy od umiejętności wykorzystania możliwości silnika przez twórców gierI do tego się wszystko sprowadza, silnik el0 a tekstury jak z FarCry (dla tej gry to właściwie komplement...). Olać, żeby tylko było grywalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 28 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2007 http://www.gametrailers.com/player/25441.html For free. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 29 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2007 Jakoś dziwnie się ruszają :/ A i "nieczepiając" się to ściany owszem rozpadywały się,ale szkielet budynku stał niewzruszony O_o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...