Skocz do zawartości
qqrydza

Warmonger

Rekomendowane odpowiedzi

"Warmonger© is a breakthrough in the first person shooter genre, the first step in NetDevil's pursuit of a vision that will change the way shooters are played.

 

Leveraging the experience gained through Auto Assault's physics implementation, NetDevil engineers have taken a bold new step towards breaking one of the primary the gameplay molds: game flow.

 

With a procedurally-generated rigid body destruction system, the environments in Warmonger can be devastated. If it looks like it should be vulnerable to the weapon you have, it finally is. You can say goodbye to the titanium fence forever! Imagine being able to create your own flow in a level, not limited by the flow that the level editor made for you. If your ally is covered by a second story sniper, now you can blow a hole in the wall and sneak into the building the sniper is hiding in, but you should know that he's probably blown the stairs behind him!

 

We're calling it "the conscious use of destructive power." But whatever we call it, you'll use it to create tactical advantages that were non-existent, as well as take your enemy's advantages away.

 

Warmonger is entering its final development cycles now, and details on release will be coming soon."

 

 

"Warmonger, Operation: Downtown Destruction, będącym apokaliptycznym FPP wspierającym technologię PhysX opracowaną przez firmę AGEIA. Producent gry zapowiada całkowitą destrukcję otaczającego środowiska. Co prawda niszczenie ścian nie jest niczym nowym (vide Red Faction) ale dzięki wsparciu akceleratorów fizyki tym razem zniszczenia naprawdę będą zapierać dech w piersiach. Materiały wybuchowe, rakiety czy pojazdy rozwalą nie tylko kawałek ściany, ale utorują nowe przejścia.

 

Akcja gry toczyć się będzie w 2029 roku, kiedy to kompanie energetyczne będą walczyć o irańskie złoża ropy naftowej. Gracz wcieli się w przedstawiciela jednej z firm."

 

Strona NetDevil

 

http://www.netdevil.com/

 

 

Galeria

 

http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=11652&a=1

 

Rehabilituję się za czerwony ocean :wink: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

UE3 eeee nawalone filtrów masa a na texturach pixele można liczyć co to ma być? I do tego jeszcze Physix hmm czyli będzie się w to dało pograć bez Ageja czy nie?

 

@qqrydza to nie pech to po prostu zalew crapów Powered By UE3.0 :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co? Unreal engine 3.0 to już dla Was kicha? Osobiście rs:vegas bardzo mi się podobał nie tylko ze sposobu rozgrywki ale i oprawy graficznej. W przyszłości na ten przykład bioshock... fucktem jest, że wszystko zależy od umiejętności wykorzystania możliwości silnika przez twórców gier choć sam megasilnik nie da rady uratować kaszany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...