Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
przemo3642

Przegląd Nagrywarek Sata

Polecane posty

No i od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Pioneera DVR-212. Przy pierwszym uruchomieniu komputera z podpiętą nagrywarką shitosoft nie wykrył nowego sprzętu co mnie trochę zmartwiło jednak pomogło ponowne uruchomienie i teraz już jest wszystko oki.

 

Zalety:

- cicha praca (w porównaniu do starego LiteONa)

- świetny zapis - ameryki to ja nie odkryłem :-P

- dobra korekcja/odczyt DVD

 

Wady:

- słaba korekcja/odczyt CD

- dłużej wykrywa płytkę (porównując oczywiście do Litka)

Dzięki. Twój test został podlinkowany w post#1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie doczekaliśmy się w końcu testu ASUS DRW-1814BLT http://cdrlab.pl/article_wstep_4926.html

 

Chyba zaczynam żałować, że nie kupiłem Samsunga 183L, ale nic straconego jeszcze jeden napęd muszę wymienić.

Ech, nie ma powodu do rozpaczy. Jak byś kupił coś pokroju OptiArca to byś mógł płakać. Asus nie wybija się w żadną stronę - jest przeciętny. IMO zwykły użytkownik nie zauważy różnicy pomiędzy tym Asusem i Samsungiem czy Pionkiem (Chyba, że nagrywa płyty na X-kloca. Wtedy Pionek jest bezkonkurencyjny).

 

Jeśli teraz bym kupował napęd, to z dwóch: A i S wybrałbym S. Nad wyborem pomiędzy P i S musiałbym sie silnie zastanowić, niewątpliwie S wygrywa cenowo, bo wersje z LS można już wyrwać za ok 120zł.

 

Najlepsza możliwa konfiguracja to kupić dwa napędy: Samsunga do odczytu i Pionka do zapisu :)

 

Btw, Post#1 został zaktualizowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że tego wcześniej nie napisałeś, posłuchałbym Twojej rady i kupił Samsunga i Pionka, w tej chwili mogę tylko dokupić Samsunga, co właśnie zrobiłem. Trochę się za nim nabiegałem, miał być z L na końcu, jednak nigdzie go nie było, padło na A.

Wypaliłem już nim 10 płyt, razy 16, żadnych problemów.

Pozdro

Edytowano przez Worms14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupilem Pionka 212. Dziala wszystko ok. Tylko mam mały problem. Nie wiem jak zapodac najnowsze firmware 1.15.

BO mam Viste 64 i jak uruchomie plik exe to wywala jakis komunikat.

Available target is not found.

 

I nie wiem co mam zrobic.

 

Czy pojdzie pod XP? Czy spod dosa da sie to zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam samsuna S16 i S18 bez LS ....

do obu nie mam zastrzeżeń a napęd wykorzystuje jako uzytkownik do nagrywania aka - swoje wesele na DVD :] - fajnie wyszło i nie mam żadnych ALE ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

porposił bym o szybka rade, dzisiaj ajde kupic nagrywarke dvd na sata wymagnia to kolor czarny (do obudowy) i jakis light scribe twez bylby mile widziany (ale nie obwiazkowo) Do tej pory bylem zdecydowany na

http://cdrlab.pl/article_strona_4926_15_AS...dsumowanie.html

jednak jak czytam minusy "Zła jakość zapisu nośników CD-R

Zła jakość zapisu nośników DVD-R

Niezbyt dobra jakość zapisu nośników DVD+R"

To juz nie wiem co myslec o tym, kupuje nagrywarke tak na minimum 5 latek (moj porzedni naped dvd samo lg przetzrymal 5 lat ale juz oplowy plyt mi nie czyta...:])

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

porposił bym o szybka rade, dzisiaj ajde kupic nagrywarke dvd na sata wymagnia to kolor czarny (do obudowy) i jakis light scribe twez bylby mile widziany (ale nie obwiazkowo) Do tej pory bylem zdecydowany na

http://cdrlab.pl/article_strona_4926_15_AS...dsumowanie.html

jednak jak czytam minusy "Zła jakość zapisu nośników CD-R

Zła jakość zapisu nośników DVD-R

Niezbyt dobra jakość zapisu nośników DVD+R"

To juz nie wiem co myslec o tym, kupuje nagrywarke tak na minimum 5 latek (moj porzedni naped dvd samo lg przetzrymal 5 lat ale juz oplowy plyt mi nie czyta...:])

Samsung SH-S183L bym brał na twoim miejsu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie robić testy jakości na samsungach w Nero Cd DVD Speed wystarczy w rejestrze wyedytować odpowiedni wpis:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ahead\Nero Toolkit\CD Speed\CD Quality

i w kluczu Blocked usunąć wpisy SAMSUNG i TSST.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Samsunga 183L i jak sie okazało nie jest to do konca Samsung tylko Toshiba Samsung Storage Technology. zyzby sie połączyli?

A nazwa napedu to TSSTcorp CD/DVDW SH-S183L.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak się sprawuje, też planuję go kupić. Czytałem bardzo rozbieżne opinie i się jeszcze waham.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem samsunga 183L ze wzgledu na pozbycie sie kabli IDE/FDD - ile miejsca teraz :).....

wcześniej miałem Benq 1650 i spisywała sie świetnie.....po przejsciu na samsunga jakie różnice ? brzydki panel :) , śmiga tak samo dobrze jak benq ale ta cisza :).... używam jej do wszystkiego i narazie żadnej płyty mi nie zwaliła śmiga bardzo ładnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam do wyboru te nagrywarki

 

http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/...pelny,id,39259/

 

http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/...pelny,id,38639/

 

http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/...pelny,id,37333/

 

http://www.komputronik.pl/Napedy_optyczne/...pelny,id,37809/

 

która z nich będzie najlepsza??

 

podobno ten lg h55n to straszna padaka?? kiepsko wypala itp, a co sadzicie o samsungu?? kiedyś ludzie pisali ze s kiepskie

 

 

a i czym sie rożni samsung

 

SAMSUNG SH S183L

od

SAMSUNG SH S183A

Edytowano przez Rav85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a i czym sie rożni samsung

SAMSUNG SH S183L

od

SAMSUNG SH S183A

L ma light scribe a A nie ma. ja tam mam samsunga i zadowolony jestem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy miałeś problemy z SATA?? jakieś stery instalowałeś czy nic nie trzeba??

 

i jak z głośnością bo mój stary litek wył do księżyca przy odtwarzaniu plyt

 

i pyt dotyczące softu co jest w komplecie?? nero 6 czy juz 7??

Edytowano przez Rav85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadnych sterów nie instalowalem, jak masz natywną obsługe sata w chipsecie to nie trza żadnych sterów.

 

głośność, hmmm, jak dla mnei ok, mam porównanie tylko do starych napędów lite-on to w tym względzie niebo a ziemia. ;)

 

do nagrywarki daja nero express 6

Edytowano przez hary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcecie nero 7 do tego samsunga to

http://www.nero.com/nero7/eng/samsung.php

co tam trzeba wpisać nr seryjny nagrywarki czy nero??

 

2 sprawa dzisiaj komputronik wystawil nowe nagrywarki :mur:

 

Samsung DVD+/-RW SH-S183L LightScribe bulk black + soft (Serial ATA, Vista)

 

czym ona sie rozni od tej ktora zamowilem??

 

Samsung DVD+/-RW SH-S183L LightScribe bulk black + soft (Serial ATA)

 

?? <_< mam jakies takie szczescie ze jak cos kupie to zaraz w tej cenie moglem miec cos VISTA ready :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewno niczym się nie różnia, poza dopiskiem w cenniku tylko i wyłącznie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co tam trzeba wpisać nr seryjny nagrywarki czy nero??

Nr seryjny nero 6. Rozpocznij instalację nero z płyty dołączonej z nagrywarką, spisz nr i wstaw go na stronie.

Dostaniesz mailem serial do nero 7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

test tego samsunga jest na cdrlab.pl

toc to czytnik a nie nagrywarka ... :D

 

Pozytywnie

* Bardzo dobra korekcja

* Krótki czas tworzenia obrazu płyt zabezpieczonych

* Bezproblemowy odczyt zabezpieczonych płyt audio

* Krótki czas dostępu do danych

* Interfejs SATA

* LightScribe

 

Negatywnie

* Dobra jakość zapisu tylko na niektórych płytach

* Nienajlepsza jakość zapisu

* Ograniczony odczyt DVD do 12x

na sata pojawil sie teraz nowy pioneer dvr-212

wyglada na dvr-112 tylko z innym interfejsem

najlepsza wypalarka plyt dvd±r/rw na rynku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno lepsza od lg h55 to dopiero pada ka

 

2 sprawa jak ktoś używa plyt firmy howk lub inne badziewie to jego sprawa ze kiepsko nagrywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

eee, ja tam na tym samsungu używam z grubsza najtańszego badziewia i nagrane na samsungu moge zawsze bez problemu odtworzyć wszędzie, więcej mi nie potrzeba, mi syci ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

test tego samsunga jest na cdrlab.pl

toc to czytnik a nie nagrywarka ... :D

na sata pojawil sie teraz nowy pioneer dvr-212

wyglada na dvr-112 tylko z innym interfejsem

najlepsza wypalarka plyt dvd±r/rw na rynku

W stwierdzeniu, że samsung jest czytnikiem a nie nagrywarką jest tyle prawdy, co w stwierdzeniu, że pionek jest nagrywarką a nie czytnikiem (co nie znaczy, że tej prawdy jest bardzo mało - niestety nie ma idealnej wypalary).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W stwierdzeniu, że samsung jest czytnikiem a nie nagrywarką jest tyle prawdy, co w stwierdzeniu, że pionek jest nagrywarką a nie czytnikiem (co nie znaczy, że tej prawdy jest bardzo mało - niestety nie ma idealnej wypalary).

jesli masz wiecej takich zlotych mysli zapraszam na forum.cdrinfo.pl ... :D

idealnej nie ma ale napewna nie jest nia samsung

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

poczytaj testy LG h55n to to jest dopiero CDrom

 

co do samsunga to chyba najlepszy wybór nagrywarki na SATA z LITESCRIBE o wystarczających parametrach no i obchodzących zabezpieczenia 3 poziomu zabezpieczonych płyt z grami

 

jak pisałem wyżej jak sie używa płyt po 50gr to nie dziwota ze kiepsko sie wypalą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli masz wiecej takich zlotych mysli zapraszam na forum.cdrinfo.pl ... :D

idealnej nie ma ale napewna nie jest nia samsung

Ale ja z tym nie polemizuje, wręcz przeciwnie - w zasadzie powtórzyłeś moje słowa, więc nie wiem tak do końca o co Ci chodzi.

 

Edit: ...nie jest nią też pionek :)

 

Edit2: ciężko porównać nagrywarkę, która słabo nagrywa i dobrze czyta z nagrywarką, która słabo czyta i dobrze nagrywa - po protu cechy te sprawiają, że są one komlementarne (najlepiej mieć obie :))

 

Jesli ktoś używa napędu głóenie do odczytu: bawi się w gierki, instaluje programy, ogląda pożyczone filmy, zaś nagrywa sporadycznie i w niewielkich ilościach - wtedy samsung.

Jeśli ktoś sporo nagrywa, jest "kolekcjonerem" filmów czy programów, tworzy kopie gier na swojego X-klocka, robvi dużo zdjęć i archiwizuje je na płytach itd - wówcza pionek.

 

Ja tak to widzę przynajmnbiej :)

Edytowano przez przemo3642

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

Aktualności

Artykuły



×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.