Skocz do zawartości
fazi86

Serwis Logitecha W Polsce

Rekomendowane odpowiedzi

Orientuje się ktoś czy reklamacje produktów logitecha trafiają bezpośrednio do logitecha, czy może przez jakiś inny serwis są załatwiane? Problem wygląda następująco, róno miesiąc temu oddałem zestaw logitecha cordless desktop MX (klawa + myszka MX700), w ramach gwarancji w sklepie u mnie w mieście (powód reklamacji: problemy z lpm i komunikacją klawiatura - odbiornik). Dzisiaj odebrałem zestaw niby naprawiony, ale zastanawia mnie sticker na myszce jakiejś firmy fix it, w dodatku lpm niby działa ale jakoś opornie (wyraźnie ciężej się go wciska niż np ppm), w dodatku rolka jest zapadnięta i przy przewijaniu stron sama się wciska... W sklepie sobie ze mnie żarty robią, czy to normalne w serwisie logitecha? Co o tym myślicie? Zadzwoniłbym do pomocy technicznej logitecha, ale dzisiaj nie ma personelu mówiącego po polsku (tylko angielski), a ja po angielsku nie dam rady opisać całej sytuacji (zbyt ubogi zasób słownictwa ;) ). Zaraz mnie coś trafi przez tą myszkę :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam podobny problem.

Oddawałem już wielokrotnie na gwarancje Trackballa Cordless Optical Trackman (sluzy zamiast myszki) na gwarancje do Komputronika.

Usterki:

- wariują przyciski - często zamieniają się funkcjami

- prawy przycisk trudno sie wciska

- czasami mam tak, że nie da sie "aktywowac" okna - cały czas jest w tle.

 

Mam juz dosyc bawienia się w tą gwarancje. Komputronik wysyłał sprzęt do serwisu w poznaniu. Jednak nie uznali gwarancji. Później dali do sprawdzenia do Veracompu. Rowniez nie stwierdzono usterki.

Jednak ona jest, sprawdzane na 3 komputerach.

Macie może jakiś sposób na zgon tracka tak żeby sie nawet nie włączył, a gwarancja zeby byla uznana?

Myślalem nad utopieniem, ale raczej będzie widac slady wilgoci. Znacie jakies inne sposoby?

Edytowane przez Helm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakies inne sposoby?

Zapodaj tam wieksze napecie.. Rozumiem , ze to na USB..podepnij tam 12V czy wiecej z zasilacza jak masz regulowany...

Padnie bankowo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj tam wieksze napecie.. Rozumiem , ze to na USB..podepnij tam 12V czy wiecej z zasilacza jak masz regulowany...

Padnie bankowo...

Trackball jest bezprzewodowy - na baterie.

Tak jak mówisz to padnie nadajnik, a nie sam trackball.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trackball jest bezprzewodowy - na baterie.

Tak jak mówisz to padnie nadajnik, a nie sam trackball.

A do baterii nie da sie podpiac zasilacza :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie wrócić do mojego problemu. Oddawałem ponownie na gwarancję zestaw i dzisiaj go odebrałem. Przycisk chodzi ładnie i rolka w sumie też ok. Za to nie ładuje teraz akumulatorków i przycisk do przełączania między oknami siedzi w obudowie i ciężko go wcisnąć!!!! :mur: To jest jakaś parodia!! Dodzwoniłem się do przedstawicielstwa logitecha na Polskę to muszę im podać nr seryjny myszki który fix-it zakleiło stickerem! Wystosowałem maila do fix-it z pytaniem czy mają spisany nr seryjny myszki (wg konsultanta logitecha powinni). Jeśli nie podam tego numeru to nie mam gwarancji! Takie stwierdzenie usłyszałem od konsultanta... Czy to są jakieś jaja? Co powinienem zrobić jeśli fix-it nie ma tego numeru?

 

Edit: Na mojego maila z pytaniem odpisali szybko, ale odpowiedzi nie udzielili, tylko napisali żebym im wysłał na ponowną reklamację. Napisałem, że chcę załatwić całą sprawę z logitechem i ponowiłem prośbę o podanie S/N, na co odpisali, ale w zasadzie napisali to samo, tzn. żebym wysłał do nich na reklamację, rozpatrzą ją priorytetowo, tylko tym razem zamiast stwierdzenia, że naprawią to napisali: "..., jeśli usterka zostanie potwierdzona towar wymienimy na nowy." Albo mi się zdaje albo oni nie mają tego numeru... Wyślę do nich z nadzieją że tym razem uda mi się odzyskać sprawny sprzęt bo w logitechu bez numeru seryjnego myszki nic nie wskóram :/

Edytowane przez fazi86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logitech nie ma SN! Jedynie numer urządzenia i o ten numer zapewne pytał konsultant ;) Mozna go zdobyc z wiekszosci sklepow, bo sa one jednakowe dla danego modelu!

Nie wiem co chcesz zalatwiac z logitechem skoro jest autoryzowany serwis :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem załatwić z logitechem reklamację bo autoryzowany serwis sobie ewidentnie nie radził (poza tym dostałem poradę na forum logitecha żeby się z konsultantem skontaktować). Na spodzie myszki były: M/N, P/N, oraz S/N i skoro prosił o odczytanie numeru seryjnego myszki to chyba chodziło mu o S/N?. ;) Jeśli są jednakowe dla danego modelu to po co by konsultant o to pytał? Raczej wiedział o jakim zestawie mówimy i jaka myszka jest w nim (pytał o model) bo wypytywał mnie jeszcze jakiej firmy aku dostałem w zestawie itp. W każdym bądź razie w środę zostawiłem zestaw w sklepie, i leci do fix-it.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem załatwić z logitechem reklamację bo autoryzowany serwis sobie ewidentnie nie radził (poza tym dostałem poradę na forum logitecha żeby się z konsultantem skontaktować). Na spodzie myszki były: M/N, P/N, oraz S/N i skoro prosił o odczytanie numeru seryjnego myszki to chyba chodziło mu o S/N?. ;) Jeśli są jednakowe dla danego modelu to po co by konsultant o to pytał? Raczej wiedział o jakim zestawie mówimy i jaka myszka jest w nim (pytał o model) bo wypytywał mnie jeszcze jakiej firmy aku dostałem w zestawie itp. W każdym bądź razie w środę zostawiłem zestaw w sklepie, i leci do fix-it.

Pisales z ta sprawa do serwisu ? Najwiekszym problemem jest brak komunikacji i kontaktu ze strony klienta do serwisu...

Wiem po swoich reklamacjach innych producentow, ze zawsze warto dolaczyc obszerny opis usterki lub kontaktowac sie z serwisem :)

Edytowane przez lukas-comp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej napisałem, pisałem maila do serwisu z pytaniem o ten S/N, informacją że wysyłałem z daną usterką a zestaw wrócił z inną, to odpowiedzi na temat S/N nie otrzymałem napisali jedynie że rozpatrzyli reklamację pod względem zgłaszanej usterki, oraz poprosili o wysłanie sprzętu z informacją że naprawią w trybie priorytetowym. Odpisałem, że usterka z którą zestaw wcześniej wrócił nie występowała i że taka sytuacja zdarza się po raz drugi, oraz ponownie zapytałem o S/N. Odpisali jedynie żebym wysłał sprzęt, jeśli usterka się potwierdzi to wymienią. Dlatego sprzęt do nich wysłałem za pośrednictwem sklepu i czekam na rozwinięcie się sytuacji.

A narzekam na nich dlatego, że dwa razy pod rząd sprzęt wrócił z ich serwisu z nową usterką, co wg mnie nie powinno się zdarzyć szczególnie w przypadku takiej firmy jak logitech i zestawie który naprawdę sporo kosztował :(

 

edit: W piątek zestaw wrócił z serwisu i wygląda na to, że w końcu wszystko działa jak powinno. Jak to mówią do 3 razy sztuka :damage_wall:

Edytowane przez fazi86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...