Skocz do zawartości
nrl

Alan Wake

Rekomendowane odpowiedzi

Alan Wake jednak w 960x540.

Tech Analysis: Alan Wake | DigitalFoundry

 

I nie chodzi mi tu już o rozdzielczość samej gry bo 4xAA to nadrabia i gra wygląda dobrze ale programistów, którzy do samego końca wciskają kit i idą w zaparte, że czarne jest białe. :/ Z tymi DLC też odwalają. Zaczyna się dziać tak jak w polityce. Nikomu już nie można wierzyć! Cała branża próchnieje. Im większa kasa tym większe przekręty. :(

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wam coś nie odpowieda np DLC to po prostu nie kupujcie tytułu, a przynajmniej DLC bo takim sposobem to będą na coraz wieksze kity wciskać i grę w killku płatnych partach będziemy otrzymywać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wam coś nie odpowieda np DLC to po prostu nie kupujcie tytułu, a przynajmniej DLC bo takim sposobem to będą na coraz wieksze kity wciskać i grę w killku płatnych partach będziemy otrzymywać...

 

Swoja drogą to na pewno wina polskiego wydawcy skoro w innych krajach był od razu kod, który pozwala 'za darmo' to DLC zassać.

 

Wracając do tematu ilości amunicji. To rzeczywiście na nightmare brakuje i szczerze nie rozumiem tego. Wierzcie mi, że naprawdę mało strzałów pudłuję. Chyba chodzi po prostu o to żeby jak najszybciej przebiec od światła do światła. Problem tylko, ze często doganiają bo Alan ma kondycje jak mój dziadek ;) Co troszkę też jest irytujące bo sam bym dużo dłużej wytrzymał w sprincie.

Edytowane przez PoGo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wam coś nie odpowieda np DLC to po prostu nie kupujcie tytułu, a przynajmniej DLC bo takim sposobem to będą na coraz wieksze kity wciskać i grę w killku płatnych partach będziemy otrzymywać...

 

Juz otrzymujemy, vide Starcraft 2...

 

@PoGo - to nie wina wydawcy, tylko odpowiedz na problem braku Live w Polsce. :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@PoGo - to nie wina wydawcy, tylko odpowiedz na problem braku Live w Polsce. :|

 

Hmmm no w sumie może być ale i tak większość korzysta z Brytyjskiego albo USA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz o ile jestem w stanie zrozumiec, ze jest to irytujace dla niektorych to jakby na to nie patrzec jest to dosc skuteczny (moze bardziej niz zabezpieczenia) sposob na piratow. Masz gre na plycie, a raczej 80-90% zawartosci, a reszte musisz sobie zassac przez siec za pomoca kodu/zdrapki. To co zassasz masz przypisane do konta wiec nawet sciaganie obrazu plyty mija sie wtedy z celem. 

 

-=- Install Notes -=-

-------------------------------------------------------------------------------

Install to Xbox 360 HDD

Place in folder >> hdd:/partition3/content/0000000000000000/

Then your done. Turn on Xbox and play

 

 

 

to by bylo chyba na tyle odnosnie skutecznosci dlc... jakby ktos mial watpliwosci wyzej jest przykladowa instrukcja instalacji ;) Ja juz sobie powiedzialem basta i nie bede dawal sie wiecej robic w ch***. Najgorsze sa dlc typu tych znanych z total wara, gdzie mozna sobie dokupic dodatkowe szanse w multi. Jezeli chcesz dalej pograc i walczyc jak rowny z rownym, to po prostu musisz kupic taki dodatek...

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Why Alan Wake is better than RDR:

 

"Referencing the respective roadmaps on the A.Wake and RDR forums:

 

Alan Wake - Approximate time [to 1000g]: 20-25 hours

RDR - Approximate time [to 1000g]: 120-180 hours

 

By the looks of it, 30 of those 120-180 hours will be actually playing, the other 90-150 will be a GRIND.

 

FUCK you Rockstar devs, money whoring shitholes. Get shot in the face and run over by an 18 wheeler you fuckups and wastes of air."

 

 

Popłakałem się. Dołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec wlasnie skonczylem gre i takie oto mam spostrzezenia - czekalem na nia od pierwszych zapowiedzi wiec oczekiwalem wiele i nie moge powiedziec, zebym byl w 100% zadowolony. Gralo sie owszem, przyjemnie, ale sam tryb rozgrywki sie praktycznie nie zmienia - non stop noc, tacy sami wrogowie zabijani w ten sam sposob, co po dosc krotkim czasie zaczyna sie nudzic... Imo tworcy powinni gre bardziej rozwinac w kierunku delikatnego rpg - wiecej gry w dzien, chodzenia po Bright Falls, rozmawiania z ludzmi w celu rozwiazania zagadki, itp i szczerze na poczatku czegos takiego sie spodziewalem zamiast calkowicie liniowego biegania. No i moim zdaniem gra dluzsza byc nie powinna bo malo komu chcialoby sie ja po prostu konczyc bo przez wiekszosc czasu dzieje sie to samo. Mimo wszystko gra zla nie jest, swiat zarowno w dzien jak i w nocy wyglada bardzo dobrze a efekty audiowizualne sa wrecz swietne, takze mam nadzieje, ze miedzy pierwsza czescia a sequelem bedzie znaczna roznica i uwzgledniane zostana poprawki, jak miedzy assassinem 1 a 2 ;)

Edytowane przez Jacka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie Alana skonczylem juz dawno, to chcialem podzielic sie wrazeniami z podstawki jak i z pierwszego dodatku "The Signal".

 

Jesli chodzi o sama gre to mam mieszane uczucia, chociaz przewazaja raczej te pozytywne. Fajny jest klimat, graficznie tez przyzwoicie (noc IMO wyglada oblednie, szczegolnie gra swiatel etc.), ciekawe lokacje i NPC-ty. Walka daje sporo funu chociaz trzeba przyznac, ze nie nudzi mimo ze jest dosc monotonna. Mogloby byc troche wiecej akcji w dzien, ale nocne sceny i tak podobaja mi sie znacznie bardziej. Na duzy plus rowniez udzwiekowienie. Szczegolnie w nocy jak las zaczyna szumiec czy ogarnia nas ciemnosc - mysle, ze spokojnie trzyma poziom Dead Space, ktory do tej pory dla mnie byl wyznacznikiem tego typu odglosow. To samo voice acting, jest dobry. Pare momentow zapada w pamiec, pare naprawde potrafi rozbawic.

 

Co do minusow to nie ma ich zbyt wiele, ale jest jeden duzy: fabula. Nie chodzi o to, ze jest zla. Jest po prostu tak zakrecona, ze nie idzie ogarnac (po 1 przejsciu) o co tak naprawde chodzi. Teraz zaczynam drugi raz z komentarzami twórców i mam nadzieje, ze to troche rozjasni sprawe. No i to nieszczesne synchro mimiki jak i samo wykonanie twarzy - mogloby byc lepiej, ale zdaje sie, ze mieli to poprawic jakim patchem o ile dobrze pamietam. Ogolnie gre oceniam na mocne 8, moze po drugim przejsciu bedzie 9.

 

Natomiast co do "The Signal" to musze powiedziec, ze sie milo zaskoczylem. Po 1: dostajemy kolejny "odcinek" Alana, solidne 1,5-2h, a nie jakies naciagane 30-60 minut, gry. Po 2: odslaniaja sie nam kolejne kawalki ukladanki, chociaz w sumie tak jak w Loscie: 2 kroki do przodu, jeden w tyl. Klimat jest jeszcze bardziej porypany i psychodeliczny, jest pare nowych patentow czyli fani AW powinni byc zadowoleni. Po 3: mimo, że w polskiej edycji kod na epizod zostal wyjety to dodatek jest w calosci spolszczony. Nie wiem czy to bylo do przewidzenia czy nie, ale ja raczej obstawialem napisy po ang. Cena: 560MSP. Mogloby byc 400, ale nawet 560 jest warte wydania. Wraz z dodatkiem dochodzi do zdobycia 250GS.

 

BTW. Ostatnio latajac po kanalach natrafilem na odcinek Twin Peaks i akurat leciala scena w barze. Ten z Alana, do ktorego wchodzimy na poczatku jest po prostu IDENTYKO. A takich nawiazan jest w grze znacznie wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...