Skocz do zawartości
mechl!k

Sklep Internetowy I Błąd W Opisie ;]

Rekomendowane odpowiedzi

Jest opcja za pobraniem?? Może każdy by złożył zamówienia na 10Kzł i jak przyślą to nie odbierać i powiedzieć, że "sobie anulowałem"

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
dzołk :lol:

 

.... a tak poważnie to nie ma co robić dymu, możemy ich jeszcze trochę pomęczyć telefonami/meilami ale pewnie i tak to nic nie da ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem. Właśnie usiłuję rozmawiać przez gg z kimkolwiek z tego sklepu, ale coś im się nie spieszy z odpowiadaniem na moje pytania... Wkleję loga jak skończę. Anyway nie mam zamiaru rezygnować z asusa. ;-) BTW. Thx M!K za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemiec ma rację ten punk regulaminu ich ratuje "MASTERCOM S.C. zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia co będzie skutkowało jego anulowaniem, rownież z powodu niedostępności towaru. " Ciekawe tylko dlaczego nie przyznali się, że cena była pomyłką...

 

P.S Hmmm ciekawe też czy gdybym zamówił teraz za 791.80 zł to czy też by tak szybko anulowali czy też najpierw by się zapytali czy chcę na nią zaczekać...

 

P.S 2 Jak by się tak głębiej zastanowić to imho "niedostępność towarów' to nie to samo co "brak towaru w magazynie", niedostępność jest raczej spowodowana wycofaniem produktu z produkcji itp....

Edytowane przez -=KAX=-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja kiedyś zakupiłem laptopa za oś ok 300 zł, bo machnęli się na sklepie, ale napisali meila, ze pomyłka i bla bla bla.

 

pozdro

 

ja kiedyś zakupiłem laptopa za oś ok 300 zł, bo machnęli się na sklepie, ale napisali meila, ze pomyłka i bla bla bla.

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do pomylek. historia ze sklepem apollo. szukalem dla kumpla lapka do 2500 zł. patrze na apollo, asusik, 512ram, turion, gf7300 go, cos tam jeszcze, cena 2375zl wiec zamawiam smialo. parametry lepsze niz acery za podobna cene. patrze na inne sklepy, cena tego asusa od 3500 wzwyz (pozna jesien jakos byla).. mysle, nie ma mozliwosci zeby zrealizowali.. nastepnego dnia paczka nadana.. jeszcze nastepnego kurier przynosi, kasuje 2375 plus przesylka, otwieram wszystko sie zgadza. naprawde wielki plus dla apollo ze nie sciemniali, ze zachowali sie z klasa i z zachowaniem zasad uczciwego kupiectwa. szanuje ich za to. pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to normalna cena, dwa miechy temu sprzedałem taką za taką cenę, tyle, że była używana 5 miesięcy.

No to wiadomo, ze używana bedzie taniej. Na allegro te karty chodza po 109PLN, a w sklepie za 65PLN. Odmówili mi sprzedaży, oczywiscie ze wzgledu na brak towaru :) Za 10 minut karta była spowrotem dostepna za 109zł :)

Edytowane przez Ghazi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość f.e.a.r.

Możecie tutaj wrzucać takie pomyłki to sobie kupimy wiele rzeczy o wiele taniej :) Ja kiedyś miałem przypadek GF6600GT na allegro za 40zł Kup teraz no ale koleś się zorientował chyba w momencie jak czytalem opis aukcji ;/ Myslalem, że uszkodzona ale za 2 min była za 400zł :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden sklep nie da sie zrobić w bambuko i nie sprzeda nic za np. 1zł albo 4 razy taniej, tak jak było z tą płytą. Ale juz np. te Sandiski - mogła to być promocja - ze 109zł na 65zł. Można tanio kupić i sprzedać, albo mieć na własny użytek, nikt tu nikogo nie chce wydymać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coz gdyby tak bylo zeby kazdy błąd w sklepie netowym dalo sie wykozystac to handel w necie by po prostu upadl. Strony , oferty - robia tylko ludzie i blad zawsze moze sie wkraść.. Zwykle regulamin sklepu zalatwia takie sprawy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden sklep nie da sie zrobić w bambuko i nie sprzeda nic za np. 1zł albo 4 razy taniej, tak jak było z tą płytą. Ale juz np. te Sandiski - mogła to być promocja - ze 109zł na 65zł. Można tanio kupić i sprzedać, albo mieć na własny użytek, nikt tu nikogo nie chce wydymać.

Dokladnie, na poczatku tez pomyslaem ze promocja a w tej cenie to bez wahania zamowielm. Ale oczywiscie zadzwonili i powiedzieli, ze nie maja juz towaru i ciezko dostac w hurtowni.

ps. jezli na stronie maja bledy to widac ktos w firmie dal ciala, a w takim przypadku to chetnie to wykorzystam, za bledy trzeba placic i sie na nich uczyc :damage_wall: Pozatym cos dobrego od zycia sie nalezy !! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ostateczny mail od tego sklepu:

 

Witam serdecznie,

Ten model jest niedostepny juz kilka dni.

 

Niestety zamowiony przez Pana towar jest nieosiagalny (niedostepny) i taki tez status posiada przy towarze. (oczywiscie znacznik niedostepnosci nie zmienia faktu, ze użytkownik moze go dodac do koszyka, jednakze nalezy liczyc sie z faktem, iż towar może nie byc osiagalny w naszych dostawcow).

 

Pragne Pana przeprosic za zaistniala sytuacje, jednak zamowienia nie mozemy zrealizaowac i zostanie ono anulowane, zgodnie z warunkami regulaminu.

 

Sprzet jest niedostepny, nieznana jest rowniez przewidywana data dostepnosci towaru.

 

Pozdrawiam

 

P.S. W razie pytan prosze o telefon

Czyli szansa na atrakcyjny zakup w sklepach netowych - spowodowany błędem jest minimalna. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze patrzac po ostatnich hmmm sprawach na allegro zwiazanych z bledami sprzedajacych to mozna mysle powalczyc.

 

W koncu to nie jest wina kupujacego ze sie ktos ze sklepu pomylil. A za bledy sie placi.

 

Tak jak napisalem troche wyzej zamowienie i natychmiastowa wplata. Tylko (chyba) w takiej sytuacji mozna walczyc o swoje, bo sie w koncu zaplacilo za zamowiony towar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając inne topici i artykuł w PCWK (chyba) doszedłem do następujących wniosków:

 

1. Oferta w sklepie internetowym = przeglądanie ulotki normalnego sklepu

2. Klikniecie "kup" + otrzymanie AUTOMATYCZNEGO maila z potwierdzeniem = wejscie do normalnego sklepu

3. Otrzymanie potwierdzenia od sprzedawcy by phone lub emila (czyt. zawarcie umowy) = włozenie towaru do koszyka w normalnym sklepie.

 

Wiec nic nie zwojujemy, jeśli nie dostaniemy potwierdzenia od pracownika sklepu. Nawet płacąc przelewem za towar który jest niby dostepny w sklepie internetowym, to tak jakby wyczytac cos w ulotce, zostawic pieniadze w kasie i dopiero isc do sprzedawcy pytac czy towar w ogole jest w sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...