Skocz do zawartości
kojak_ct

Sony PlayStation 3 / Slim - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

A zadales sobie choc troche trudu, zeby uzyc szukajki albo poczytac poprzednie posty? :?

Owszem, ale nikt nie pisal o wrazeniach z pracy nad plikami html/php - a to bylo moje glowne pytanie. O samej instalacji juz co nieco wiem, ale chodzi mi glownie o prace na zdalnych serwerach poprzez ftp, gdyz to jest dla mnie kluczowa sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bawilem sie plikami php/html

 

wez pod uwage, ze ps3 ma malo ramu

to oprogramowanie, co dobrze chodzi na 256 ramu, bedzie dobrze chodzic pod ps3

 

w ten sposob mysl

 

a linux na ps3 jest taki sam jak na pc, bo czemu mialby byc inny?

to samo co pc, tylko malo ramu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie bawilem sie plikami php/html

 

wez pod uwage, ze ps3 ma malo ramu

to oprogramowanie, co dobrze chodzi na 256 ramu, bedzie dobrze chodzic pod ps3

 

w ten sposob mysl

 

a linux na ps3 jest taki sam jak na pc, bo czemu mialby byc inny?

to samo co pc, tylko malo ramu ...

 

:/ Troche boli te 256 Mb ramu.... Szkoda, ze S. nie dalo 512 - zycie byloby prostsze.... Hmm.. ciezko wyczuc jak to bedzie sie zachowywac - nie mam pod reka maszyki z takimi parametrami. A tak z ciekaowsci - ile prockow pokazuje ubuntu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wez pod uwage, ze ps3 ma malo ramu

to oprogramowanie, co dobrze chodzi na 256 ramu, bedzie dobrze chodzic pod ps3

a nie czasem 192MB ? ... wiem że PS3 posiada 256, ale dla systemu linux jest 192 Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

atom3k@playstation3:~$ cat /proc/cpuinfo processor	   : 0cpu			 : Cell Broadband Engine, altivec supportedclock		   : 3192.000000MHzrevision		: 5.1 (pvr 0070 0501)processor	   : 1cpu			 : Cell Broadband Engine, altivec supportedclock		   : 3192.000000MHzrevision		: 5.1 (pvr 0070 0501)timebase		: 79800000platform		: PS3atom3k@playstation3:~$

atom3k@playstation3:~$ cat /proc/meminfoMemTotal:	   218580 kBMemFree:		  3212 kBBuffers:		 25356 kBCached:		  61616 kBSwapCached:		 32 kBActive:		 141300 kBInactive:		31768 kBSwapTotal:	  714884 kBSwapFree:	   714700 kBDirty:			  32 kBWriteback:		   0 kBAnonPages:	   86112 kBMapped:		  46492 kBSlab:			34332 kBSReclaimable:	18900 kBSUnreclaim:	  15432 kBPageTables:	   2832 kBNFS_Unstable:		0 kBBounce:			  0 kBCommitLimit:	824172 kBCommitted_AS:   226276 kBVmallocTotal: 8589934592 kBVmallocUsed:	  3980 kBVmallocChunk: 8589930064 kBHugePages_Total:	 0HugePages_Free:	  0HugePages_Rsvd:	  0Hugepagesize:	16384 kBatom3k@playstation3:~$

post pisany z ubuntu na ps3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

ciekawostka:

 

Sony chce się pozbyć Cella

 

Sony planuje sprzedaż działu zajmującego się produkcją procesora Cell i innych układów Toshibie za 869,7 mln USD.

 

Sony Kyushu Semiconductor Corp. dysponuje technologią produkcji w wymiarze technologicznym 65, 90, 180, 250 oraz 350 nm. Zakład nie jest jednak wykorzystywany wystarczająco intensywnie, by nie przynosić strat.

 

Sony chce jednocześnie podpisać z Toshibą umowę o dostawy procesorów Cell, które wykorzystywane są w sztandarowym produkcie korporacji: Playstation 3. Poziom sprzedaży nie zapewnia wystarczającego dla Sony zapotrzebowania na układy Cell.

 

W kwietniu bieżącego roku Sony ogłosiło wycofanie się ze współpracy badawczo-rozwojowej dotyczącej procesorów, zawartej z Nec i Toshibą. Zrezygnowanie z produkowania układów to kolejny etap wcielania w życie nowej strategii Sony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników ps3.

Zwracam się do was z prośbą o małą pomoc w podłączeniu wyżej omawianej konsoli do internetu.

Przewertowałem już nie jeden topik na ten temat i nadal nie mogę rozgryźć na czym polega mój błąd przy podłączaniu i ustawieniach.

Na pewno nie jestem noobem bo siedzę nad konsolką i podłączeniem jej do neta przez komputer od 3 dni i chyba już wypróbowałem wszystkie możliwości??

A sprawa się ma następująco

 

ip napisałem w kąpie 192.168.0.1 , dns tez 208.67.222.222 i 208.67.220.220 maska podsieci wiadomo... w konsolce napisałem ten sam dns natomiast ip 192.268.0.2 podłączenie do konsoli jest ale netu brak...

w ustawieniach już próbowałem wszystkiego włączałem walla i wyłączałem i tak w kółko. By miec co robić próbowałem też podpiąć konsole przez kartę radiową. Na niej z kolei podłączyć się do konsoli daje tylko w chwili gdy jest przełączona w tryb AP. Na innych trybach nie można się nawet skomunikować z ps3-ką...

 

No i właśnie co w takim przypadku zrobić??

A dodam że połączenie kablowe jest za pomocą kabelka dołączonego z konsolą i kart sieciowej zintegrowanej z płytą główną p5n-e sli. A źródło internetu to niestety tpsa neostrada 512. Neo - bo tylko to do mnie dociera (niestety).

 

No i cóż pomocy panowie szukam w naszym gronie. Mam nadzieję, że pomożecie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie trzęsło :D

TGS 2007: Rumble Confirmed

Big shocker at today's Electronic Arts pre Tokyo Game Show press event. While playing a demo of Burnout Paradise, we felt something that we never thought we'd feel from a PS3 controller -- shake!

That's right, Burnout Paradise is the first rumble-equipped PS3 game we've ever played. Which made us think at the time, if the game is making the controller shake, the controller must be a new version of the Sixaxis!

In fact, the controller we were using to play the demo looked exactly like a standard Sixaxis, except that it had a sticker on the bottom that said "RUMBLE." It also felt notably heavier than the standard Sixaxis.

We presume this is a prototype of the PlayStation 3's new rumble controller, whatever it's going to be called.

The rumble itself felt around the level of PlayStation 2 rumble. We're not sure just yet if Sony is using any of that next generation technology Immersion has been talking about for the past few months.

A formal announcement is expected tomorrow at Kaz Hirai's keynote address.

As for the rest of the EA event, as well as details from today's Sony and Konami events, check back at IGNPS3 through the night.

a mówili, że nie możliwe :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników ps3.

Zwracam się do was z prośbą o małą pomoc w podłączeniu wyżej omawianej konsoli do internetu.

Do podłączenia ps3 z komputerem bez użycia rutera potrzebny nam będzie kabel sieciowy skrosowany.

 

1. Za jego pomoca łączymy PS3 z kartą sieciowa w PC

2. Wchodzimy w PC w Panel sterowania -> Połączenia sieciowe -> i na karcie do której mamy podłączone PS3 klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy WłAśCIWOŚCI. Następnie zaznaczamy protokół internetowy TPC/IP i klikamy WŁAŚCIWOŚCI.

 

 

 

3. Tam wpisujemy:

• Adres IP: 192.168.0.1

• Maska podsieci: 255.255.255.0

• Brama domyślna: 192.168.0.1

• Preferowany serwer DNS: 194.204.152.34

• Alternatywny DNS: 217.98.63.164

 

Powinniśmy jeszcze udostępnić połączenie internetowe klikacjąc prawym przyciskiem na ikonke połączenia internetowego które chcemy udostepnic następnie wybierając zakładke Zaawansowane i w Udostępnianiu połączenia internetowego zaznaczyć wszystkie opcje.

 

W PS3 wchodzimy do SYSTEM > NETWORK SETTINGS > INTERNET CONNECTION SETTINGS wszędzie robimy manual i wpisujemy

 

• IP: 192.168.0.2

• Netmask: 255.255.255.0

• Gateway: 192.168.0.1

• Primary DNS: 194.204.152.34

• Secondary DNS: 217.98.63.164

 

 

Speed and duplex - auto

MTU - auto

proxy - don't use

upnp - enable

 

 

I powinno wszystko grać

 

 

Częstym błędem może być DNS error (80710104)w celu jego usunięcia polecam stosowac się do wskazówek zamieszczonych na poniższych stronach

 

http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=22245

http://www.opendns.com/start/at_home.php

http://www.opendns.com/start/windows_xp.php - pomaga najczęściej

Piszesz , ze uzyles kabla z zestawu PS3 . Jestes pewien , ze ten kabel jest skrosowany bo z tego co pamietam to chyba nie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAQ

30. P. Dla czego nie mogę połączyć bezpośrednio PC z PS3 na dostarczonym kablu ethernet?

O. Ponieważ potrzebujemy skrosowanego kabla, którego nie ma w pudełku. Taki kabel kupimy w każdym sklepie komputerowym.

No dobra ale skoro konsola pokazuje że jest połączenie (w teście wbudowanym, ip sukces a internet fail z błędem 80710102) to to oznacza że kabel jest nie skrosowany??

Jeśli tak to mi wytłumaczcie o co chodzi - wszak całe życie człowiek powinien się uczyć czyż nie?

Edytowane przez mato22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAQ

30. P. Dla czego nie mogę połączyć bezpośrednio PC z PS3 na dostarczonym kablu ethernet?

O. Ponieważ potrzebujemy skrosowanego kabla, którego nie ma w pudełku. Taki kabel kupimy w każdym sklepie komputerowym.

nieprawda, ostatnio robilem test , modem usb udostępniał internet przez pc dla konsoli przez kartę sieciową po kablu fabrycznym od konsoli

 

no i tak, owszem, działało

 

a jak podłączyłem crossa to ni w ząb

Edytowane przez Krzynek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieprawda, ostatnio robilem test , modem usb udostępniał internet przez pc dla konsoli przez kartę sieciową po kablu fabrycznym od konsoli

 

no i tak, owszem, działało

 

a jak podłączyłem crossa to ni w ząb

 

No właśnie i co teraz z tym fantem począć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieprawda, ostatnio robilem test , modem usb udostępniał internet przez pc dla konsoli przez kartę sieciową po kablu fabrycznym od konsoli

 

no i tak, owszem, działało

 

a jak podłączyłem crossa to ni w ząb

To ciekawe, czemu u mnie na fabrycznym kablu wykrywa sieć ale się nie chce łączyć a jak wsadzę pomiędzy PS3 a PC switcha to działa bez zmiany konfiguracji adresów? Teraz mam bezpośrednio połączone PS3 z PC na własnoręcznie zrobionym krosie i działa wszystko jak trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki ja już sprawę załatwiłem.

Zrobiłem sobie na karcie radiowej AP i ustawiłem połączenie na udostępnianie i działa.

Wszystko powoli i na swój mały rozumek i wszystko w porządeczku.

Teraz jutro na Warszawe po gierke i siekać po internecie grawa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zalezy chyba od karty sieciowej - niektore maja autodetekcje typu kabla i sa w stanie sie dopasowac do obu typow.

To tylko dowodzi, że krosa nie ma w zestawie. ;)

 

Od wczoraj nowe demka na PSS US:

Skate

Sega Rally Revo

Stuntman: Ignition

NBA 08

 

Ostatnio w każdy czwartek dają po cztery demka i sporo filmików. :)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie to cieszy. Swego czasu PSStore było strasznie biedne w stuff (na UK wciąż pusto jak za komuny) ale ostatnimi czasy coraz więcej pojawia się nowości to i demka gier muszą być ;)

 

W grudniu ma ruszyć Polski PSStore. Z jednej strony fajnie ale z drugiej nie widzę zbytniej przyszłości dla niego :/ (patrz wyżej z UK)

Edytowane przez PICCOLOOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ruszenie polskiego PSS nie ma na celu udostępniania demek tylko ma dać możliwość kupowania gier czy dodatków bez zbędnych kombinacji! To największa zaleta. ;)

To fakt. Zapomniałem o tej możliwości. Do grudnia muszę załatwić sobie kartę kredytową :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy Dual Shock 3 to wyłącznie fuzja DS2 i SixAxisa?

Już na TGS 2007 padło oświadczenie ze strony Sony, że DS3 to ta sama technologia wstrząsów jaka była obecna w DS2. Na szczęście kolejne opinie osób, do rąk których trafił ów pad stanowczo temu przeczą.

 

Od tej pory wibracje mogą być ulokowane w różnych miejscach pada (prawdopodobnie jest to technologia TouchSense firmy Immersion). Dla przykładu pozwoli ona na identyfikację kierunku z jakiego trafiają nas pociski przeciwnika. Myślę, że panowie od MGS4 wykorzystają tę możliwość.

 

Kolejną zmianą jest waga samego pada. Jest on odrobinę cięższy od SixAxisa co zniweluje uczucie tandetności na którą wielu narzekało. Jednocześnie sam pad jest nadal lżejszy od odpowiednika z 360`tki.

 

Poprawiono również analogi, choć zmiana ta jest określana jako kosmetyczna.

 

Według Sony pad wytrzyma 15 godzin pracy z włączoną opcją rumble. Czas ten wydłuża się dwukrotnie po jej wyłączeniu. Naturalnie wszystko zależy też od częstotliwości użycia tej opcji.

 

Więcej na:

-> ComputerandVideogames

-> N4G

-> Ps3tag

 

Na koniec dodam, że całość rewelacji zostanie zweryfikowana przez nasze własne łapki :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pad ma identyczny kształt więc cyngle zostały po staremu. A co z nimi zrobić? Zapraszam do siebie na warsztat. Mam różne narzędzia, szlifiereczki, pilniczki, klucze czy inne duperele więc wyprofiluję Wam tak jak będziecie sobie tego życzyli. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...