kojak_ct Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Tak wiemy. Demko Racheta też ma być w ten czwartek. ;) Na XBL Conan już chyba jest? Podobno słaba gra? Grałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Tak wiemy. Demko Racheta też ma być w ten czwartek. ;) Na XBL Conan już chyba jest? Podobno słaba gra? Grałeś? nie gralem,ale wiele osob sobie chwali gier,czesc porownuje do "tanszej" wersji GoW,na Gametrailers ocena 7.7 w demko z checia zagram. ps.ponoc w grze jest masa broni ,combosow i secretow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Dziwi mnie troche Twoja opinia kojak, bo ja mimo posiadania jednak sporo mocniejszego peceta, nie widze, by 88gtx oferowal cokolwiek wiecej. A twierdzenie, ze 8600gt z c2d oferuje podobny power jest juz dla mnie czysta abstrakcja ;) No ale ok, kazdy ma prawo do wlasnych sadow, moze mamy inne pojecie plynnosci, lub ja gram po prostu na pc w wyzszych rozdz. (1680x1050), a tam 88gtx juz nie blyszczy tak, jak by to sie wydawalo osobom czytajacym jego recenzje w sieci ;) eot, bo to w koncu temat o PS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 (edytowane) Draak. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Dwa lata temu X1800 oferował w miarę komfortową rozgrywkę w tamte tytuły a dzisiaj spokojnie idzie pograć w gry multiplatformowe wyglądające ślicznie w pełnych detalach przy rozdzielczości 1360x768. Przy wyższych niestety dławi się. :) Ale to świadczy tylko o tym, że w końcu wzięto się za optymalizacje. ;) A Twój 8800 w takiej rozdzielczości starczy spokojnie na kolejne dwa latka i ładniejsze gry nie zmulą go tak jak konsole, które mocą zatrzymały się gdzieś na poziomie X1900, może lekko wyżej. ;) A Colin działa płynniej na C2D+8600GT Sonic+ niż na PS3 i X360. ;) Bioshock również działa płynnie (nie wiem czy płynniej bo frapsa na konsoli odpalić się nie da :P ). Sam się dziwiłem ale takie są fakty. ;) Jericho jw. ;) A teraz coś dla fanów PESa 2008. :) Świetna edycja. ;) Edytowane 8 Października 2007 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 This morning, the format holder told MCV that once remaining stocks of the SKU had sold out in the territory, the 40GB PS3 would be the only model available to consumers. mowa o Europie... dostępne tu będzie jedynie PS3 40gb (czyli bez emulacji PS2) - dla mnie totalnie niezrozumiale posuniecie. tutaj więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 A może chcą nakręcić sprzedaż 60-tek i wyczyścić magazyny przed wprowadzeniem wersji 160GB? Najpierw japonia a później reszta świata. ;) Oczywiście to ploty ale jak widać ostatnio lubią się sprawdzać. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PICCOLOOK Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Przyznam się szczerze że nie pojmuję polityki Sony odnośnie modelu 40GB. Mniejszy dysk. OK. Tańszy komponent - tańsza konsola. Że wygląda brzydziej - wiadomo, farba kosztuje ;) Ale brak emulacji PSX i PS2. W takim razie, albo aktualizacje softu mają się do kompatybilności wstecznej jak pies do słonia albo jednak znajduje się "jakiś" układ wspierający przy pomocy softwareu emulację. który niekoniecznie znajdował się w PS2. I wracając do aktualizacji softu. Użytkownicy 60 i 40 GB wersji będą otrzymywać zupełnie inną wersję softu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Przyznam się szczerze że nie pojmuję polityki Sony odnośnie modelu 40GB. Mniejszy dysk. OK. Tańszy komponent - tańsza konsola. Że wygląda brzydziej - wiadomo, farba kosztuje ;) Ale brak emulacji PSX i PS2. W takim razie, albo aktualizacje softu mają się do kompatybilności wstecznej jak pies do słonia albo jednak znajduje się "jakiś" układ wspierający przy pomocy softwareu emulację. który niekoniecznie znajdował się w PS2. I wracając do aktualizacji softu. Użytkownicy 60 i 40 GB wersji będą otrzymywać zupełnie inną wersję softu??? ta wersja ma poprostu chyba dotrzec do ludzi ktorzy nie interesuja sie "roznicami" w wersjach ps3 obecnych na rynku. A takze trafic do tych dla ktorych wczesniej cena 500 czy 600 e byla za wielka,a jednoczesnie beda umieli poradzic sobie z utrata kompatybilnosci wstecznej. Jak widac cena starszych modeli i brak softu spowodowal brak entuzjastycznego pedu tlumow biegnacych do sklepu,a tak sony sprzeda dzieki nowej cenie wiecej konsol,co zbiegnie sie ze zblizajacym sie okresem swiatecznym i kilkoma nadchodzacymi grami-jesli to sie nie uda to sony ostatecznie wypusci na rynek puste obudowy ktore beda juz oficjalnie nazywaly sie "chlebaki ps3"-co w zalozenie bedzie oznaczac ze do srodka zmieszcza sie 3 chleby lub 15 bulek ;) :lol2: :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 8 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2007 Przyznam się szczerze że nie pojmuję polityki Sony odnośnie modelu 40GB. Mniejszy dysk. OK. Tańszy komponent - tańsza konsola. Że wygląda brzydziej - wiadomo, farba kosztuje ;) Ale brak emulacji PSX i PS2. W takim razie, albo aktualizacje softu mają się do kompatybilności wstecznej jak pies do słonia albo jednak znajduje się "jakiś" układ wspierający przy pomocy softwareu emulację. który niekoniecznie znajdował się w PS2. I wracając do aktualizacji softu. Użytkownicy 60 i 40 GB wersji będą otrzymywać zupełnie inną wersję softu??? To nie farba. To taki przeźroczysty fortepianowy plastik. ;) Ten matowy przynajmniej nie będzie się rysował. :P Jeśli chodzi o soft to nic nie stoi na przeszkodzie aby aktualizacje dokonywane były z jednego pliku. O ile dobrze pamiętam przy sofcie 1.81 upgreade doszedł do 32 lub 34% i od razu wyskoczył komunikat o udanym uaktualnieniu. Dla tego sądzę, że zaktualizować właściwy kawałek kodu jest najmniejszym problemem. Oczywiście może będzie oddzielny pliczek aby uniknąć pomyłek ale z tym musimy poczekać do kolejnej wersji softu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 nie wiem nad czym tak płaczecie wg. mnie to bardzo dobre posunięcie ze strony SONY. stare gry mnie w ogóle nie interesują, a cena już jest przystępna :] niech jeszcze wyjdzie jakiś loader i konsola jest moja. Jedynym złym posunięciem jest to, że lepsza ver. zostanie całkowicie wycofana z rynku europejskiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Nierealny. Chodzą plotki o wersji 160GB. Na razie pewnie nic o niej nie mówią bo chcą napalić niezdecydowanych klientów na wersje 60GB. Jak już wszystko wyprzedadzą to wprowadzą 160GB do obiegu i w końcu będzie większa różnica niż 20GB i brak 2xUSB i czytnika kart. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) 40GB wersja = 1599zł 160GB HDD 2.5" = 300zł IMHO ta 40GB wersja to strzał w dziesiątkę (choć mogłoby być jeszcze taniej - np. z 20GB hdd :D) - porty usb i czytnik kart pamięci można przeboleć, kompatybilności nie potrzebuję bo PS2 stoi obok - ważne że wifi zostało ~~ niech tylko Sony zasypie nas dobrymi tytułami i PS3 wyląduje u mnie na święta/urodziny/etc ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « choć widząc najbliższy lineup będę to święta 2008-2009 roku :lol2: Edytowane 9 Października 2007 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Sony konczy calkowicie ze wsteczna kompatybilnoscia??!! :blink: gram.pl: Wtorek, 9 października 2007, godzina 11:42, autor: Zaitsev Jak to mówią, "na bezrybiu i rak ryba". Gdy nie ma zbyt wielu fajnych gier na PS3, z pewnością część graczy z łezką w oku wraca do tytułów z PS2, a nawet PSOne. Z tego względu niezrozumiałym jest porzucenie idei wstecznej kompatybilności przez Sony. Na zawsze. "Po co przeszłość! Żyjmy chwilą!" - chyba takie słowa padłyby z ust Sony, gdyby je... miała? Mniejsza o to. Firma oficjalnie ogłosiła porzucenie wstecznej kompatybilności. Źle, źle, źle... "...wierzymy, że to (wsteczna kompatybilność) nie jest już aż tak ważne, gdy wystartowaliśmy... Co więcej sądzimy, że powinniśmy włożyć nasze środki w grową przyszłość PlayStation i dostarczanie doświadczeń nowej generacji". Pomyślmy chwilę. Sony niedawno wykastrowało PS3 z wstecznej kompatybilności, dorzuciło mniejszy, 40GB dysk i zaczęło sprzedawać po niższej cenie. OK, taka bieda wersja, aby ciemny lud kupił. Teraz ogłaszają całkowity koniec ze wsteczną kompatybilnością... Żadna z przyszłych maszyn Sony nie będzie posiadała tej opcji. Po prostu świetnie - w sytuacji, gdy biblioteka natywnych gier tego systemu jest długa jak przepis na herbatę, firma rezygnuje z darmowych, past-genowych zapasów. Ktoś tu robi coś źle Sony... ciekawe-a to byl przeciez taki atut ze ktos kto kupi ps3, nie bedzie musial majac wielka biblioteke gier z ps2 magazynowac w domu starej konsoli,najgorsze jest to ze wiele osob ktore nie sledza na bierzaco informacji z branzy, kupujac nowe wersje, nawet nie bedzie wiedziala ze teraz takiej mozliwosci jak granie w gry z ps2 nie bedzie, bo jak byla premiera ps3 o ktorej wszyscy wiedzieli to kompatybilnosc wsteczna byla jedna z zalet. mi osobiscie to lata ze nie bedzie KW w kazdej nowej ps3-zal mi tylko tych co sie na tym przejada dla mnie to kolejny dowod tez na to ze sony chwieje sie w posadach i szuka rozwiazan ktore wczesniej nie bylyby do pomyslenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) 40GB wersja jeszcze nie obsługuje formatu SACD NEW PLAYSTATION®3 (CECHH00 SERIES) COMES IN TWO COLOR VARIATIONS AT A NEW PRICE New PS3 with 40GB HDD to become available at 39,980 Yen on November 11th, 2007 Along With DUALSHOCK®3 at 5,500 Yen Tokyo, October 9, 2007– Sony Computer Entertainment Japan (SCEJ), a division of Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) responsible for business operations in Japan, today announced that it would launch a new PLAYSTATION®3 (PS3™) model in Japan on November 11th at a recommended retail price of 39,980 yen (including tax). The new PS3 is equipped with a 40GB hard disk drive (HDD) and comes in two color variations of “Clear Black” and newly introduced “Ceramic White” to meet a variety of users’ lifestyle and preferences. Along with the introduction of the new model, the company also announced that effective October 17th, 20GB HDD and 60GB HDD models currently available in the market will have a recommended retail price of 44,980 yen and 54,980 yen (including tax) respectively. Moreover, DUALSHOCK®3 Wireless Controller which was revealed at Tokyo Game Show, will become available in the Japanese market on November 11th in two colors of “Black” and “Ceramic White” at a recommended retail price of 5,500 yen including tax. While holding the state-of-the-art technologies which define PS3 as an advanced platform to enjoy next generation interactive entertainment contents on Blu-ray Disc as well as via broadband network at home, new PS3 comes in the market at a highly attractive price. Reflecting both the increased efforts to improve software development environment and the availability of a more extensive line-up of PS3 specific titles, the new PS3 will no longer play PlayStation®2 titles. On the software front, more than 40 disc based software titles for PS3 as well as more than 30 of downloadable new PS3 games and demos via PLAYSTATION®Store in Japan have been released to date in the Japanese market since the system’s launch in November 2006 and more innovative and exciting new titles are expected to be released toward the holiday season, which include “Dynasty Warriors 6” (KOEI Co., Ltd.), “WORLD SOCCER Winning Eleven 2008” (Konami Digital Entertainment Co., Ltd.), and “TIME CRISIS 4 with GUNCON3” (NAMCO BANDAI Games Inc.) as well as key upcoming first-party titles such as “GRAN TURISMO 5 Prologue”, “Ratchet and Clank FUTURE:Tools of Destruction” and “Heavenly Sword”. Additionally, in collaboration with Sony Pictures Entertainment(Japan)Inc., SCEJ will give a complimentary copy of the original Blu-ray Disc movie, “Spider-Man™ 3”, to 200,000 purchasers of the 20GB HDD and 60GB HDD models that are currently available in the market from October 17th as well as new PS3 from November 11th as part of its marketing campaign. SCEJ will continue to further expand the PS3 platform and create a new world of computer entertainment with innovative and exciting new titles and an enhanced line-up of PS3 systems. Dual Shock 3 (Black) Price: US$ 59.90 (~42.79 EUR) http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-49-...B3-70-2act.html Dual Shock 3 (Ceramic White) Price: US$ 59.90 (~42.79 EUR) http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-77-...B3-70-2boq.html Edytowane 9 Października 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Widze, ze cichaczem wylecialo tez odtwarzanie plyt SA-CD... A rezygnacje z kompatybilnosci wstecznej uwazam za totalne chamstwo. Co ma zrobic czlowiek, ktory, zachecony MGS4, postanowi siegnac po porzednie czesci serii? To samo z Finalami, Devil May Cry i kupa innych gier... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 "No ale przecież w tyyyyyyle gier mozna grac na PS3!" - słowa jakieś pana z sony sprzed kilku dni. No tak, ma ten pan racje, wiec po co komu wsteczna kompatybilność? :lol2: Czy w tej firmie czasami myślą? Przecież tysiące ludzi sprzedało PS2, dołożyło sporo kaski i kupili PS3, w nadziei ze odpalą stare gierki na nowej konsoli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 bez kitu... glupi pomysl z tym brakiem wstecznej kompatybilnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) "No ale przecież w tyyyyyyle gier mozna grac na PS3!" - słowa jakieś pana z sony sprzed kilku dni. No tak, ma ten pan racje, wiec po co komu wsteczna kompatybilność? :lol2: Czy w tej firmie czasami myślą? Przecież tysiące ludzi sprzedało PS2, dołożyło sporo kaski i kupili PS3, w nadziei ze odpalą stare gierki na nowej konsoli... teraz aktualnie bedzie powiedziec:"mozna bylo" wychodzi na to ze najlepiej zrobili ci ktorzy juz maja konsole,bo nabywcy wszystkich nowych modeli WK juz nie beda mieli,ktos na tej wojnie konsol straty poniesc musi,jak widac zdaniem sony -klient <_< I nie dociera do mnie fakt ze ktos nie kupilby tak naprawde ps3 za 500e czy 600e jak na rynku byloby odpowiednio duzo killerow,ktos odkladal by dluzej ale za to dostalby pelnoprawna ps3 i fajne gry a nie kastrata-a tak ani gier ani "pelnej" konsoli,zwolenicy WK chyba beda musieli szukac "starszych" modeli Edytowane 9 Października 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 (edytowane) teraz aktualnie bedzie powiedziec:"mozna bylo" wychodzi na to ze najlepiej zrobili ci ktorzy juz maja konsole,bo nabywcy wszystkich nowych modeli WK juz nie beda mieli,ktos na tej wojnie konsol straty poniesc musi,jak widac zdaniem sony -klient <_< I nie dociera do mnie fakt ze ktos nie kupilby tak naprawde ps3 za 500e czy 600e jak na rynku byloby odpowiednio duzo killerow,ktos odkladal by dluzej ale za to dostalby pelnoprawna ps3 i fajne gry a nie kastrata-a tak ani gier ani "pelnej" konsoli,zwolenicy WK chyba beda musieli szukac "starszych" modeli Będą szukać starszych modeli PS3 albo wręcz poszukają PS2...ale i tu nie ma "zmiłuj" bo jak wiemy SONY coś i w nowszych PS2 Slim zrypało i kilka gier z PS2 (!!) nie chodzi na niej (kilka pozycji, głównie mniej znanych, cięcia też w kompatybilności z PSX choć tutaj już większe). Co do faktu że Ci co kupili aktualne wersje PS3 i mają lepiej to owszem mają ale z lekka połowicznie. Skoro SONY "zrywa" z KW to i dla tych modeli z emulatorem żadnych nowych poprawek nie uświadczymy więc to co nie działało do tej pory już nie będzie działać...Chciałbym bronić Sony ale po prostu nie mogę, polecieli w kulki i całkowicie odcinają się od swojej początkowej strategii (pełna kompatybilność wsteczna była zapowiadana, jak wiemy wyszło nie najlepiej a teraz ta cała historia). Z MOJEGO punktu widzenia nie jest to może jakieś bardzo ważne, PS2 mam i co ważniejsze tytuły na niej zaliczę ale po prostu nie mogę zrozumieć SONY. Co było takim problemem? Prace nad emulatorem tak ciężko szły, były kosztowne czy co? Czego nie ma w PS3 40GB co jest w 60GB i umożliwia odpalanie emulatora? Co spowodowało że można było "nagle" obniżyć cenę PS3 do 1600zł (bo chyba takie bzdety jak czytnik kart czy 2 porty USB nie zaważyły). Fakt, jest mniejszy dysk ale skoro do konsoli można wsadzić praktycznie każdy dysk 2,5" na SATA to każdy sobie może zobaczyć różnice cenowe (dosłownie około 20-25 złotych!!!), warto też zwrócić uwagę że SONY samo przyznawało swego czasu, że na wersji z 20GB dyskiem najwięcej tracą i się z niej wycofali a teraz wersja 40GB ma być zbawieniem?. Pewnie chodzi po prostu o walkę cenową ale może prawda tkwi gdzieś głębiej... Sporo tu "niewiadomych". Nara. Edytowane 9 Października 2007 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 Będą szukać starszych modeli PS3 albo wręcz poszukają PS2...ale i tu nie ma "zmiłuj" bo jak wiemy SONY coś i w nowszych PS2 Slim zrypało i kilka gier z PS2 (!!) nie chodzi na niej (kilka pozycji, głównie mniej znanych, cięcia też w kompatybilności z PSX choć tutaj już większe). Co do faktu że Ci co kupili aktualne wersje PS3 i mają lepiej to owszem mają ale z lekka połowicznie. Skoro SONY "zrywa" z KW to i dla tych modeli z emulatorem żadnych nowych poprawek nie uświadczymy więc to co nie działało do tej pory już nie będzie działać...Chciałbym bronić Sony ale po prostu nie mogę, polecieli w kulki i całkowicie odcinają się od swojej początkowej strategii (pełna kompatybilność wsteczna była zapowiadana, jak wiemy wyszło nie najlepiej a teraz ta cała historia). Z MOJEGO punktu widzenia nie jest to może jakieś bardzo ważne, PS2 mam i co ważniejsze tytuły na niej zaliczę ale po prostu nie mogę zrozumieć SONY. Co było takim problemem? KASA, bo co innego ?? Prace nad emulatorem tak ciężko szły, były kosztowne czy co? Czego nie ma w PS3 40GB co jest w 60GB i umożliwia odpalanie emulatora?Na początku Sony zaj.... Emotion Engine z wersji europejskiej 20GB/60GB, ale wprowadziło soft, który jako tako emulował amputowaną elektronikę, ale było im mało i zaj.... dodatkowo Graphic Synthesizer, który jak widzimy do zemulowania już taki prosty nie jest, więc odpuścili i dali znaczek: IMPORTANT PlayStation 2 format software titles do not perform on this system Co spowodowało że można było "nagle" obniżyć cenę PS3 do 1600zł (bo chyba takie bzdety jak czytnik kart czy 2 porty USB nie zaważyły). Fakt, jest mniejszy dysk ale skoro do konsoli można wsadzić praktycznie każdy dysk 2,5" na SATA to każdy sobie może zobaczyć różnice cenowe (dosłownie około 20-25 złotych!!!), warto też zwrócić uwagę że SONY samo przyznawało swego czasu, że na wersji z 20GB dyskiem najwięcej tracą i się z niej wycofali a teraz wersja 40GB ma być zbawieniem?. Pewnie chodzi po prostu o walkę cenową ale może prawda tkwi gdzieś głębiej... Sporo tu "niewiadomych". Nara. Sony musiało obniżyć cenę konsolki, gdyż zbliża się najlepszy okres dla każdego sprzedającego, święta :D , a cena nalepiona na pudełku nie zachęca do zakupu konsoli (choć i tak podtrzymuje swoje zdanie, ze wygra wojnę konsol), więc chłopaki zrezygnowali z paru "pierdół" i stworzyli nowego kastrata. Jak widać emulacja PS2 kosztowała Sony zbyt dużo, a na dokładanie jeszcze większej sumy do wyprodukowanej konsoli nie mogli sobie pozwolić. Support dla PSX został zachowany, gdyż emulacja jest w pełni wykonywana przez soft. Jeśli CPU jest w nowej technologii produkcji 65nm to też miało to niemałe znaczenie na obniżkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 9 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2007 jeszcze niech wyrzuca z ps3 B-R i dadza cene 250 e,wtedy napewno sony wygra ze wszystkimi :lol2: :lol2: a tak swoja droga nikt nie zuwazyl wczesniej, odnosnie sporow przewagi B-R nad dvd ze np.w Pc nie zanosi sie wcale na szybka zmiane nosnika i zaden producent nie placze ze mu dvd nie wystarcza,myslicie ze Crysis wyjdzie na B-R,nie?? no wlasie!,a mamy tam przeciez grafe najwyzszej jakosci. I jesli to wlasnie Crysis ma byc w najblizszym czasie wyznacznikiem grafy to niech mi nikt nie mowi ze dvd nie starcza. Bo dla mnie to cale wczesniejsze gledzenia maja tylko napedzac marketing dla nosnikow hd a jak wiadomo sony jest producentem sprzetu B-R. uwazam ze zmiany powinny nadejsc,i lepsze standarty wymienic na starzejace sie,ale niech to sie dzieje w spokojnym naturalnym procesie,a nie zostaje wymuszone poprzez gigantow elektroniki. pisalem to tutaj poniewaz wielokrotnie w tym temacie padaly slowa krytyki Microsoftu za zachowanie DVD w X'ie,a dla przypomnienia taki HS ktory wykorzystuje ponoc 3/4 dysku B-R ,jest totalnie smieszne i zenujace,poniewaz ani nie ma swietnej grafiki ani nic co by moglo tak naprawde ten dysk zapelnic,chyba tylko lenistwo programistow skorzystalo na tym wszystkim oraz producenci B-R.Koniec zali :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Sony samo sobie dołki kopie przez skomplikowaną architekturę i chore wizje Kena :lol2: , zobaczymy co będzie się działo wraz z premierą PS4. Cell i RSX raczej nie będą łatwiejsze do zemulowania :lol:. Budowa Xbox'a była prosta jak konstrukcja cepa i dlatego wszystko jest emulowane programowo, z X360 nie powinno być gorzej :) Edytowane 10 Października 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) dragonlore, smieszne są te twoje poglądy, na PC masz dysk twardy (duuzy zazwyczaj) na którym możesz sobie zainstalowac grę chocby miała wyjsc nawet na 10 DVD, nie bedzie trzeba żonglować płytami. W Xie nie masz możliwości zainstalowania gry, wiec jestes zmuszony do żonglowania. Dlatego w PC ilość dysków nie ma takiego znaczenia jak w konsolach. Bodajże Blue Dragon jest na kilku DVD, wiec nie pieprz głupot, że producentom współczesnych gier wystarcza w pełni pojemność DVD, dodam do tego, że ta generacja konsol musi jeszcze pożyć ze 3-4 lata. Na siłę chcesz nas przekonać, że DVD > Blu Ray i że to jest złe że Sony umiesciło w PS3 ten właśnie napęd. Pewnie jakby dali DVD to byś narzekał, że Sony dało przestarzały czytnik. Jak dobrze wiesz BD jest wolniejszy od DVD wiec producenci gier wykorzystują jego pojemność, aby zoptymalizować czasy loadingów itp. Ale tobie to nie pasuje, wolisz sie przyp....ic, a swiadczy to tylko o pomysłowości programistów. Poki co uprawiasz niezły trolling. Edytowane 10 Października 2007 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) @thuGG, jedno male "ale"- "Jak dobrze wiesz BD jest wolniejszy od DVD wiec producenci gier wykorzystują jego pojemność, aby zoptymalizować czasy loadingów". Z tymi loadingami to raczej sam sobie dopowiadasz, bo ja w kazdej grze, w ktora gralem na ps3 (motostorm, f1, hs) zauwazalem absurdalnej dlugosci loadingi. Wiec moze i kiedys wykorzystaja pojemnosc br, by zminimalizowac powolnosc tego napedu, ale z pewnoscia nie robia tego teraz. edit- a czy ja pisze o Oblivionie? Potrafisz interpretowac calosc wypowiedzi, czy tylko wyrywasz sobie z niej pasujace do twojej tezy kawalki? Zauwaz, ze ja pisze jednak o tytulach wylacznie dostepnych na ps3, niejako majacych byc jej wizytowkami. Edytowane 10 Października 2007 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 To po co np. w Oblivionie dublują dane?? Żeby mieć szybszy dostęp do nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 To po co np. w Oblivionie dublują dane?? Żeby mieć szybszy dostęp do nich. ech zebys jeszcze chcial zrozumiec sens niektorych wypowiedzi-sek w tym ze niektore technologie moga jeszcze troche poczekac,az stana sie tansze,lepiej dopracowane itp itd,a nie wdrazane na sile poniewaz ktos juz zaczal produkcje i musi wcisnac swoj towar gdzie sie da vide sony,to nie oznacza zaraz ze firma jest zla czy niedobra tylko ze realizuje swoja koncepcje.Tylko ze to wcale nie musi isc w tym samym kierunku co korzysc dla klienta. Blue dragon jest dlatego takie okazale poniewaz na plytach z tego co wiem znajduje sie kilka sciezek jezykowych w audio co w formacie hd zajmuje bardzo duzo miejsca a nie ma nic wspolnego z iloscia danych graficznych,podobnie zreszta z HS gdzie nieskompresowane pliki audio zajmuja wieksza czesc dysku B-R. Bioshock najlepiej wygladajaca gra i na Xboxie i na PC wyszla na DVD!!,jakos nie slyszalem aby byly problemy z upchnieciem materialu Piszac o swoich pogladach nie mam zamiaru nikogo na sile przekonywac,ot poprostu sobie pisze posta,choc teraz moge zarzucic tobie ze starasz sie nas przekonac ze B-R jest najlepsze itp itd,tylko ze tak nie powiem jak ty,poniewaz na forum kazdy moze wyrazic swoje zdanie,jesli moje wypowiedzi odnosnie B-R tak cie deprymuja oznacza to, jak dla mnie ,ze trafiaja w sedno,ktos kto tylko umie patrzec w "jedna strone" nigdy nie przyjmnie innej argumentacji ,a tym bardziej jak ulega Hype'wi marketingu lub marce produktu. a odnosnie "Obliviona" w wers.ps3 ,to przydatnosc B-R jest wrecz anty!!,poniewaz jesli ktos napisze kod np.4GB, a musi go wpakowac na plytkie B-R, to jak wiadomo musi upchac wolne miejsce dublujac dane lub zapchac smieciami ,bo innaczej mozna by zrobic pranie,kanapki,isc do sklepu i zagrac mecza czekajac na zaladowanie gry,co nawet przy pelnym dysku B-R tak samo jest przerazajaco dluge-wiec niech mi tu nikt nie mowi ze B-R to same zalety Gdyby nie glupie pomysly Kena,Cell i B-R, to ps3 juz by rzadzilo chociaz nie ma prawie gier,bo kazdego byloby stac na konsole za 300 e,bo tyle kosztowala by bez wymienionych wczesniej czynnikow,ale przeciez sony musialo pokazac jakie to technologicznie nie jest wypasione ps3. A teraz wychodza kastraty zeby ratowac sony przed byc moze nastepnymi klopotami finansowymi,najpierw ich troska o klienta zeby mogl na 1 konsoli odpalac gry z poprzedniej generacji,a teraz nagle zmiana zalozen.Moge sie zalozyc ze gdyby mogli to w dalszym ciagu uzywaliby DVD,tylko ze wtedy ich jedyna "przewaga" technologiczna" jaka ma byc B-R nie pozwolilaby sprzedac ps3 komus kto potrzebuje tylko player B-R a wcale nie gra. Bo chyba nikt teraz nie powie ze ps3 jest tym killerem ktory mial wszystkich zmiazdyc na swojej drodze,gry poopuzniane,brak dem,okropna obsluga store-ale to wszystko niewazne bo przeciez to SONY!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) edit- a czy ja pisze o Oblivionie? Potrafisz interpretowac calosc wypowiedzi, czy tylko wyrywasz sobie z niej pasujace do twojej tezy kawalki? Zauwaz, ze ja pisze jednak o tytulach wylacznie dostepnych na ps3, niejako majacych byc jej wizytowkami.Przecierz napisałes: "Wiec moze i kiedys wykorzystaja pojemnosc br, by zminimalizowac powolnosc tego napedu, ale z pewnoscia nie robia tego teraz.", dałem przykład, że jednak robią. Poza tym, nie wiemy jak w przyszłości twórcy gier bedą korzystać z BlueRaya, wiemy na pewno, że bedą mieli więcej swobody. ech zebys jeszcze chcial zrozumiec sens niektorych wypowiedzi-sek w tym ze niektore technologie moga jeszcze troche poczekac,az stana sie tansze,lepiej dopracowane itp itd,a nie wdrazane na sile poniewaz ktos juz zaczal produkcje i musi wcisnac swoj towar gdzie sie da vide sony,to nie oznacza zaraz ze firma jest zla czy niedobra tylko ze realizuje swoja koncepcje.Tylko ze to wcale nie musi isc w tym samym kierunku co korzysc dla klienta.Czyli mieli zwlekać z nowymi technologiami do nastepnej generacji? Mogliby to zrobic, BR był by bardziej dopracowany, to fakt, ale nadal nie uwazam, ze wprowadzenie BR juz teraz jest złe, skoro widać, ze juz teraz pojawiają się gry zdolne wykorzystać dodatkową pojemność. Możliwe, że za 2 lata ta pojemność bedzie jeszcze bardziej potrzebna, przekonamy się o tym pod koniec życia tej generacji. Jesli się okaże, że gierki nie potrzebują pojemnosci, wtedy BR w PS3 nazwę porażką, w tej chwili jest za wczesnie. Mimo wszystko, większa pojemność to większa swoboda i większe możliwości np. więcej cutscenek renderowanych, w wiekszych rozdziałkach się zmiesci, a w japońskich gierkach nie są one rzadkością i ja osobiście lubie oglądać dobre cutscenki. Aha, zapomniałem dodac BR potrafi odtworzyc filmy BR, to tez jest plus, a bedzie jeszcze wiekszym plusem gdy nosnik ten się rozpowszechni. Blue dragon jest dlatego takie okazale poniewaz na plytach z tego co wiem znajduje sie kilka sciezek jezykowych w audio co w formacie hd zajmuje bardzo duzo miejsca a nie ma nic wspolnego z iloscia danych graficznych,podobnie zreszta z HS gdzie nieskompresowane pliki audio zajmuja wieksza czesc dysku B-R.Nie ważne z jakiego powodu gierka zajmuje tyle, producentom była potrzebna ta pojemność, no i byli zmuszeni do wydania gry na kilku DVD. Końcowy użytkownik nie będzie się zastanawiał z jakiego powodu żongluje płytami. W ogólnym rozrachunku: większa pojemność > mniejsza pojemność EDIT: z tego co widze na stronie wiki o grze Lost Odyssey to ma wyjść na 4xDVD-DL, chyba ze to pomyłka. Edytowane 10 Października 2007 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 Jesli dasz developerom odpowiednio duza ilosc miejsca ,to zapelnia ja chociazby wata cukrowa ;),a na powaznie to takze czesc marketingu wolac na lewo i prawo"moja gra zajmuje 15gb!!" a moja 20gb!!,a moja 25gb!!" i tak dalej i tak dalej,im wiecej szumu tym wieksze zainteresowanie odbiorcy,no bo coz jest w tej grze ze zajmuje to tyle miejsca??!!-jak widac tak naprawde nie ma nic co by tlumaczylo potrzebe takich wielkich przestrzeni. Oczywiscie przyjdzie taki czas gdzie beda one naprawde potrzebne,ale czy dzisiaj ktos potrzebuje viste zamiast XP??-tylko marketingowcy ja potrzebuja aby cos sprzedac klientowi ktory ostatecznie uwierzy ze mu Vista jest niezmiernie potrzebna do zycia :lol2: takich przykladow zapewne mozna by poszukac wiecej,gdzie produkuje sie sztuczne zapotrzebowanie na produkty , ktore jeszcze powinny poczekac. ale coz,dzisiaj kazdy ma tv lcd a kanalow hd tyle co kot naplakal-ale liczy sie ze sie jest na czasie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Czyli mam rozumieć, że twórcy Blue Dragona i Lost Oddyssey, wogole nie potrzebowali tych czterech DVD-DL, zapełnili je watą cukrową. A ilość DVD traktują jako chwyt marketingowy? Teraz ładnie dałeś. Nie wiem dlaczego uważasz, że producenci chwalą się zajmowanym miejscem i traktują to jako chwyt marketingowy, kompletna bzdura, jeszcze sie nie spotkałem z takimi przechwałkami. Edytowane 10 Października 2007 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 10 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2007 (edytowane) Czyli mam rozumieć, że twórcy Blue Dragona i Lost Oddyssey, wogole nie potrzebowali tych czterech DVD-DL, zapełnili je watą cukrową. A ilość DVD traktują jako chwyt marketingowy? Teraz ładnie dałeś. Nie wiem dlaczego uważasz, że producenci chwalą się zajmowanym miejscem i traktują to jako chwyt marketingowy, kompletna bzdura, jeszcze sie nie spotkałem z takimi przechwałkami. widocznie grami interesujesz powiedzmy..okazjonalnie ;),to wlasnie developer "HS" podkreslal ile to jego gra nie zajmuje,podobnie bylo chyba tez z "resistance" co do "Lost O" to nie widzialem jeszcze oficjalnej informacji ze bedzie na 4 plytach,nawet jesli mi to nie przeszkadza,wyroslem w czasach kiedy gry byly na kasetach i duzych dyskietkach 5.1/4,czy 3.5 na Amidze, a nawet kilku cd'kach (pc)i nie robie z tego tragiedi, jesli mialbym co jakis etap gry zmienic plyte to co reka mi odpadnie??? powiedzialem ci wczesniej czym zapelnili "Blue Dragon" ale jak widac moge pisac do bolu,bo zwyczajnie ignorujesz fakty,ale przypomne ci z grzecznosci,otoz zwyczajnie roznymi sciezkami dzwiekowymi-dubbingiem ktory w wersji nieskompresowanej zawiera bardzo duzo miejsca,mogli wydac na kazdy kraj odzielna wersje,jednak zlokalizowali ile sie dalo.Z grafa i efektami nie mialo to nic wspolnego. to tyle ,bo sie zmeczylem ta"merytoryka" :lol2: acha zapomnialem-pisales ze pc maja hdd wiec dvd wystarczy do gier,no widzisz a na xboxie odpale "Bioshocka" bez hdd,wystarczy zwykle stare dobre dvd a grafa i jakosc gry taka sama jak na pc :) Edytowane 10 Października 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...