komisarz Opublikowano 20 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2007 @cavarr I co to niby jest? Wklejasz jakis obrazek, nie dajesz zrodla pochodzenia, nic, zaraz zglasz sie zgraja xboxowcow ktorzy lamentuja nad losem ps3... Żałosne, jak niektórzy rozpaczliwie potrzebuja dowartosciowania, zwłaszcza w tak beznadziejny sposob i w woddatku tyle osob to podchwytuje. Podaj żróło tego obrazka i sam ocen jego wiarygodnosc, a jak nie to go kasuj, bo smiecisz tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) Różnica w grach wydanych jednocześnie na PS3 i X360 jest bardzo nie wielka. Chyba w skate. nawet PS3 wyszedł lepiej. Więc daruj sobie wciskanie kitu.Czy jest niewielka nie wiem :wink: , jedno jest pewne 90% gier MP na x0 wyglądają lepiej i działają płynniej, reszta prezentuje podobny poziom, a Oblivion prezentuje się lepiej :-P Co do Skate... a sam przeczytaj 2786702[/snapback] @cavarr I co to niby jest? Wklejasz jakis obrazek, nie dajesz zrodla pochodzenia, nic, zaraz zglasz sie zgraja xboxowcow ktorzy lamentuja nad losem ps3... Żałosne, jak niektórzy rozpaczliwie potrzebuja dowartosciowania, zwłaszcza w tak beznadziejny sposob i w woddatku tyle osob to podchwytuje. Podaj żróło tego obrazka i sam ocen jego wiarygodnosc, a jak nie to go kasuj, bo smiecisz tylko. Czuje wrogość i poddenerwowanie, radzę trochę odetchnąć i się zrelaksować :lol: Proszę to jest źródło http://www.gamersyde.com/news_5367_en.html Edytowane 21 Października 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Chyba w skate. nawet PS3 wyszedł lepiej. Więc daruj sobie wciskanie kitu.Przeciez w kazdej recenzji skate wersji ps3 jest napisane ze strasznie szarpie animacja i to naprawde mocno co utrudnia granie. Brak AA w skate jest na ps3 exclusive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Czy ktos mi moze wytlumaczyc jak to jest z tym AA na PS3? Czy jego w ogole nie ma, czy tylko niektore tytuly tego nie maja czy devom sie nie chce lub nie potrafia tego bajeru wsadzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PICCOLOOK Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Czy ktos mi moze wytlumaczyc jak to jest z tym AA na PS3? Czy jego w ogole nie ma, czy tylko niektore tytuly tego nie maja czy devom sie nie chce lub nie potrafia tego bajeru wsadzic?Mają go niektóre tytuły tylko. Wszystko zależy od devów czy im się chce w to bawić czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 bawic - i ty w to wierzysz, bo ja obstawiam niemoc konsoli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 "Bawic" no nie moge :lol: to oni wam łaskę robią pod koniec 2007 roku dając choćby AAx2? Imho, to jest niedopracowany produkt, który ma pewien potencjał (potęga cella i blueray), ale tak dogłębnie ukryty, że już grubo po premierze znane studia developerskie sobie z tym nie radzą. Oby tylko Uncharted okazało się długą, interesującą grą z AA i w miarę płynnym framerate, bo jak nie to ta konsola leży po całości. PS. Dlaczego orange box na ps3 kosztuje dobre 100PLN więcej i będzie za ponad miesiąc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrob Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 .......... draak ano dlatego ze valve mialo duze klopoty z napisaniem tej gry na ps3 :)) .......... a tak dla ciekawosci orange box na x360 smiga w 1080p natywnie :-) i ma plynny framrate i ma aa :) pozdro 4@ll Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PICCOLOOK Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) bawic - i ty w to wierzysz, bo ja obstawiam niemoc konsoli...Niemoc konsoli. Chyba nie, bo takie CoD 3 AA ma. Co z płynnością? Nie wiem bo gierki nie mam. Orange BOX to ewenement. Twórcy zrazili się do Sony i próbują to sobie odbić na klientach. Ale ja tego nie łyknę. Szkoda kasy... Edytowane 21 Października 2007 przez PICCOLOOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) Niemoc konsoli. Chyba nie, bo takie CoD 3 AA ma. Co z płynnością? Nie wiem bo gierki nie mam. Orange BOX to ewenement. Twórcy zrazili się do Sony i próbują to sobie odbić na klientach. Ale ja tego nie łyknę. Szkoda kasy... Powiedz, ze zartujesz :blink: Tworcy zrazili sie do Sony i zeby im zrobic psikusa to wydaja pozniej o miesiac, bez AA i drozej? Wez przestan, bo to zal czytac po prostu. Chlopie, w branzy, ktora jest warta gruuuube miliony $ cos takiego jak obrazanie sie na siebie, robienie na zlosc etc nie ma miejsca, biznes na tym poziomie to nie zabawa w przedszkolu. A z tym ze szkoda kasy to juz w ogole :lol: Prawdopodobnie najlepszy zestaw w dziejach rozrywki, za E2 wszedzie daja ponad 9/10 jak jeden maz a ty mowisz ze kasy szkoda? Powagi troche. Edytowane 21 Października 2007 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Sa pewne granice [ciach!]nia ktore [RONIN] swoimi tekstami przekroczyl jakies 30 razy* *na 39 postow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Chyba nie, bo takie CoD 3 AA ma. Co z płynnością? Nie wiem bo gierki nie mam. Akurat ta gre porownywalem na x360 i na ps3. Wersja na ps3 wyglada sporo gorzej. Jest znacznie gorsze oswietlenie i cieniowanie. Do tego spadki animacji sa duzo wieksze niz na 360. Momentami z 15FPS jest. Wygrzebalem ci nawet filmik bo jak zwykle odpiszesz cos dziwnego http://www.gametrailers.com/player/15368.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Gdzie wcięło mojego posta? ;| W COD3 AA nie zauważyłem. Jest natomiast w R:FoM i gra działa płynnie. Nie od dziś wiadomo, że AA na ATI działa sprawniej co nie oznacza, że na nv nie działa vide PC. Ja obstawiam, że raczej jest to słabo dopracowane SDK niż brak mocy w sprzęcie. MS pod tym względem wypada lepiej. DX jest znany od dawna. CG od NV jakoś popularności wśród programistów nie zrobił. Mam nadzieję, że kolejne buildy SDK tak jak w przypadku PS2 wprowadzą szereg usprawnień i brak AA przestanie doskwierać. ;) Przemol^N Czemu wstawiasz stare filmiki? Po wprowadzeniu do softu RGB Full Range problem z bledszym obrazem nie występuje. Mam COD3 pod ręką to mogę fotki pstryknąć. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) O ile nie spartola, to sie ciesze. Lost Planet ma fajny klimat i byla to pierwsza taka strzelanina do ktorego sie w pelni przekonalem do grania na padzie. R:FoM, choc imo ma b.dobre sterowanie, jednak wymaga przyzwyczajenia (ok. 20 min. grania), w LP tego nie mialem. iX ma sterydy do AA. PS3 juz nie. Dlatego upchanie go jest najwidoczniej trudne. Edytowane 21 Października 2007 przez Xaon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Lost Planet ma fajny klimat i byl to pierwszy FPS do ktorego sie w pelni przekonalem do grania na padzie.Gralem chyba w inna gre. Ja gralem w Lost planet i to byl TPS do tego cholernie nudny. Skonczylem chyba 7 czy 8 misji i monotonia mnie porazila. Nie wiem czy kiedykolwiek skoncze ta gre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 21 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2007 Gralem chyba w inna gre. Ja gralem w Lost planet i to byl TPS do tego cholernie nudny. Skonczylem chyba 7 czy 8 misji i monotonia mnie porazila. Nie wiem czy kiedykolwiek skoncze ta gre.Poprawilem. Gralem krotko, wiec monotonii nie zdarzylem uswiadczyc. Moze to zamilowanie do mechow, moze walka na sniegu, tak czy inaczej podobalo mi sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 22 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Sony przekonuje developerów Japoński koncern zmienił nastawienie do developerów third party, błagając ich by nie porzucali PlayStation 3. Nie od dziś wiadomo, że japoński koncern preferuje developerów first-party, czyli największych producentów. Natomiast third party traktowani są po macoszemu, mając problemy z otrzymaniem dev-kitów i odpowiedniego wsparcia. Nic więc dziwnego, że firmy odwracają się od Sony i jej konsoli. Sytuacja musiała się ostatnio bardzo pogłębić, skoro japoński koncern wreszcie to zauważył i zaczął przekonywać producentów, by nie porzucali systemu. Koncern argumentuje, że PS3 pokaże jeszcze swą siłę, gdy producenci nauczą się robić gry na tę konsolę. Jednak producenci doskonale wiedzą, że na PS3 gry robi się znacznie trudniej przez co cały proces jest nieopłacalny. Przykładowo z grupy programistów, która miałaby się zajmować jednym tytułem na PS3, można zrobić 4-5 grup ludzi, z których każda może tworzyć jeden tytuł na Wii. Wkrótce może się więc okazać, że platforma Nintendo będzie niezwykle silnie wspierana przez developerów third-party, w przeciwieństwie do konsoli Sony. to niech blaga ,moze cos zalatwi :lol2: a swoja droga kiedys Nintendo tez sie wypieralo na 3-party i zaczelo miec problemy z odpowiednia iloscia tytulow na konsole,przy Wii widac zupelnie inne podejscie,jak sony tego szybko tez nie skuma to niech juz liczy dni do pogrzebu :lol2: ;) Edytowane 22 Października 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2007 Pro Evolution Soccer 2008 W sieci pojawiły się pierwsze, niepotwierdzone informacje na temat siódmej odsłony serii Pro Evolution Soccer. Zdaniem anonimowego pracownika Konami, nowa część popularnej serii będzie "ważyć" aż 18 GB. Z tego powodu ucierpi xboxbowy port, gdyż dane zostaną skompresowane do pojemności dwuwarstwowej płyty DVD. Jedną z najbardziej widocznych różnic będzie stanowił poziom wykonania publiki. Na konsoli PlayStation 3 ma ona wyglądać aż trzy razy lepiej! On line dostępny będzie w wersjach na PlayStation 3, PlayStation 2, Xbox 360 oraz PC, natomiast posiadacze Nintendo Wii owego trybu nie uświadczą. Wszystko to spięte zostanie animacją wyświetlaną w 60 fpsach. Czekamy na informacje na temat gameplayu, a także na potwierdzenie tych powyższych. Pamiętacie te info :D , miało być tak pięknie, a co dostaliśmy: PES 2008 Review - PS3 http://www.pro-g.co.uk/ps3/pes7/review-1.html Może jestem nudny, ale który to już raz :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 23 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2007 Pro Evolution Soccer 2008 Pamiętacie te info :D , miało być tak pięknie, a co dostaliśmy: PES 2008 Review - PS3 http://www.pro-g.co.uk/ps3/pes7/review-1.html Może jestem nudny, ale który to już raz :blink: to nie koniec zlych wiesci Midway nas zaniedbuje Najpierw przełożenie premiery Stranglehold na bliżej nie określony termin. Teraz panowie z Midway postanowili nam dać grę “kastrata”! Tak, właśnie nie inaczej - “kastrata”. Będzie nim BlackSite: Area 51. Jak wiadomo gra miała zawierać tryb fabularny i bardzo rozbudowany multiplayer. Jednak to były tylko plany. Serwis PS3 Fanboy powołując się na wypowiedź przedstawiciela wydawcy poinformował nas, że tryb online w wersji na czarnulkę będzie zawierał jedynie możliwość zorganizowania meczu albo przystąpienia do innego. Nie będzie rankingów online, ani nawet rozmów przez headsety. Nie wyjaśniono, z jakich powodów wersja na PS3 będzie tak okrojona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 witam panowie czym jest spowodowane to ze gry na ps3 sie lekko przycinaja lub tez sa spadki fps z gory dzieki za odp pozdrawiam rafiki20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 (edytowane) witam panowie czym jest spowodowane to ze gry na ps3 sie lekko przycinaja lub tez sa spadki fps z gory dzieki za odp pozdrawiam rafiki20 Zapewne trudnoscia w programowaniu pod cell'a (bo watpie, ze nieudolnoscia/lenistwem programistow). Nic nie poradzisz. Edytowane 25 Października 2007 przez 4ever_anarchy_soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 Czasami tym, iz tworcy chcieli wiecej niz mogli. Szczerze powiedziawszy, to jakos zadko sie spotykam ze spadkami (moze z powodu nie grania we "falgowe" produkcje multiplatformowe). Choc... byly ze takie dni, gdzie mi potrafilo nawet w systemie zamulic i caly dzien chodzil jabky sie zatrul. A w jakich grach i w jakich sytuacjach Ci zwalnia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 25 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2007 Jeszcze nieoficjalne info:opoznione "Haze" i Assasine Creed"! ps3site: Assassin’s Creed i Haze opóźnione? Tak, to możliwe! Ubisoft przesuwa swoje 3 duże produkcje na przyszły rok. Tłumaczenie jest co najmniej śmieszne: ""W rezultacie pozytywnych trendów, które zaobserwowaliśmy w czasie pierwszej połowy roku (2007), oraz na podstawie dobrych planów na trzeci kwartał tego roku, Ubisoft zadecydowało o przesunięciu niektórych tytułów. Trzy tytuły (Assassin’s Creed, Haze, Tom Clancy’s End War) wzmocnią rok fiskalny 2008-2009. "" Rok fiskalny kończy się dopiero 31 marca 2008r. Nie jest to potwierdzona jeszcze oficjalnie informacja, aczkolwiek znalazła się w jednym z raportów firmy Ubisoft. Kpina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelDK Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 Wczoraj zrobiłem porównanie gry Fifa 08 na obu konsolach. Kurde ale wersja PS3 jest biedna. Grafika wyglądała jak podrasowana wersja z PS2. Ząbki waliły po oczach. Wniosek jest następujący - wszystkie gry multiplatformowe lepiej mieć na Xbox 360. Aż chciałbym zobaczyć takie HS na X360 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 (edytowane) Panowie poczekajcie z tymi komentarzami prawdziwy wysyp gier dopiero w 2008 roku dajmy troche czasu twórcom gier :wink: Edytowane 26 Października 2007 przez rafiki20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 (edytowane) Panowie poczekajcie z tymi komentarzami prawdziwy wysyp gier dopiero w 2008 roku dajmy troche czasu twórcom gier :wink: ja na nic nie bede czekal,jak cos jest biedne to nikt przeciez nie bedzie zamykal oczu i udawal ze nic sie nie stalo,place wymagam,ajk nie to ide do konkurencji,a konkurencja w tym roku da czadu :) btw .do konca roku na ps3 wyjdzie moze jeszcze z 5-6 gier to chyba niewiele <_< ,tym bardziej ze wersje multi lepiej wygladaja na x360 nie wspominajac o mozliwosciach online. przyklad ponizej: ps3site: Najpierw przełożenie premiery Stranglehold na bliżej nie określony termin. Teraz panowie z Midway postanowili nam dać grę “kastrata”! Tak, właśnie nie inaczej - “kastrata”. Będzie nim BlackSite: Area 51. Jak wiadomo gra miała zawierać tryb fabularny i bardzo rozbudowany multiplayer. Jednak to były tylko plany. Serwis PS3 Fanboy powołując się na wypowiedź przedstawiciela wydawcy poinformował nas, że tryb online w wersji na czarnulkę będzie zawierał jedynie możliwość zorganizowania meczu albo przystąpienia do innego. Nie będzie rankingów online, ani nawet rozmów przez headsety. Nie wyjaśniono, z jakich powodów wersja na PS3 będzie tak okrojona. bida choc darmowa <_< Edytowane 26 Października 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 Nie pierwszy raz gra na PS3 ma problem z multiplayerem i ta kwestia widać jest traktowana jako "dodatek", a nie integralna część gry. Nie jest więc zaskoczeniem że internet w ps3 jest za darmo :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 Wczoraj zrobiłem porównanie gry Fifa 08 na obu konsolach. Kurde ale wersja PS3 jest biedna. Grafika wyglądała jak podrasowana wersja z PS2. Ząbki waliły po oczach. Wniosek jest następujący - wszystkie gry multiplatformowe lepiej mieć na Xbox 360. Aż chciałbym zobaczyć takie HS na X360 ;) A czym to się objawia? Możesz zrobić porównanie? Mam Fifkę demko i wygląda normalnie ale na iksie nie widziałem. http://xbox.centrumxp.pl/Aktualnosci/3726,...08.aspx#galeria Powyżej wygląda tak samo. Możesz zrobić porównanie? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 (edytowane) Jeszcze nieoficjalne info:opoznione "Haze" i Assasine Creed"! ps3site: dobra ,to powyzej to jednak byla plota,bynajmniej jesli chodzi o AC! Ubisoft oficjalnie potwierdził dziś ukończenie prac nad grą Assasin's Creed na konsole Xbox 360 oraz Ps3 (wersja PC pojawi się w 2008 roku) oraz potwierdzili wysłanie już gry do tłoczni. Premiera w USA została ustawiona na 13 listopada, "My" (Europa) dostaniemy grę 17 listopada ! Edytowane 27 Października 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrob Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 noniestety, ja wszytskie multiplatformy kupuje tylko na x0 a tylko rodzynki na ps3, VF5, Jericho, znowu ladniejsze na xo........... a szkoda mysle ze jeszczetroche minie zanim ps3 sie rozkreci, ja kupilem ps3 zeby teraz poczekac na god of war 3 ta gra niezawiedzie :) i tymczasem mam ladny odtwarzacz blu-ray :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...