Gość Harry Lloyd Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 PlayStation 4 Secrets Co sądzicie? Taka specyfikacja to by było pośmiewisko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeyoo Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 ale glupoty wypisane tam sa... gdzies kiedys czytalem, ze ps4 nie bedzie mialo zadnego napedu. gry beda sciagane bezposrednio na dysk z internetu.. ile w tym prawdy ? przypuszczalnie wiecej niz w "sekretach ps4" z powyzszego linku :) 100gbitowy lan hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 PlayStation 4 Secrets Co sądzicie? Taka specyfikacja to by było pośmiewisko. Rozumiesz cokolwiek z tego co przeczytałeś? Ja po kilku głębszych i tak wczesną porą wyczytałem, że ma 4x więcej pamięci systemowej, 4 razy więcej pamięci dla grafiki, 3 rdzeniowy procesor z 18 rdzeniami SPE taktowanymi 4.2GHz, układem GFX szybszym kilka jak nie kilkanaście razy od przestarzałego RSX, holograficzym napędem itp i to jest porażka? Widziałeś GOW3 na przestarzałym PS3? Gdyby mięli taki power jak w tym PS4 dostępy dziś to nie jestem w stanie wyobrazić sobie takiego GOW3. To by była miazga. I jeszcze taki power w 2011? Nie ma szans. Ale specyfikacja jak na 2011 rok jest mega kozak. Cieszył bym się i od razu pobiegł do sklepu po swoja PS4. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Pamięci może i jest dużo więcej, tylko że w PS3 jej ilość jest śmieszna, zresztą tak jak i w X360. Na 2011 ta specyfikacja może i styknie, tylko konsola ma być na wiele lat, a po 5 latach to znowu będzie archaizm. GoW 3 może i fajnie wygląda (choć to zupełnie nie mój klimat), tylko ile jest takich gier? Zapewne też na następnych generacjach gry będą renderowane w Full HD, więc sprzęt będzie musiał być odpowiednio mocniejszy. W momencie premiery konsole powinny mieć zbliżone specyfikacje do PC (niech kosztuje i 3 klocki wtedy), wtedy taki sprzęcior będzie miał zapas mocy na wiele lat. Mam nadzieję że lepiej to przewidzą i zrobią architektury na zapas, obecnie niestety większość gier jest mocno obcinana i zdecydowanie jest czas na update. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 2 GB (dzielonej) to i tak wciąż mało i dziwie się jak im to się udaje upychać na obecnym PS3 z 512 MB (dzielonej). No ale skoro wychodzą na PS3 takie perełki jak GOW3 czy Uncharted 2 to raczej jestem spokojny o przyszłość zarówno PS3 jak i PS4. Sam się zdziwiłem jak odpaliłem pierwszy raz GOW 3. Nie wspominam już o Uncharted 2, bo przy niej GOW3 to się chowa. GOW3 jest ładny, ale bez przesady Kojak. Są miejsca gdzie tekstury wołają o pomstę, a są takie miejsca gdzie miażdzą. Za to modele postaci Bossów, Bogów, Tytanów czy też samego Kratosa są niezłe. Aczkolwiek Uncharted i tak jest lepszy pod każdym względem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) to kiedy to ps4? :D // nevermind. znowu wczesne modele maja cos czego nie beda mialy pozniejsze(obsluga CD/DVD) i na odwrot. Edytowane 28 Marca 2010 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Ja uważam, że taka architektura byłaby zupełnie w porządku. Atutem jest to, że ta architektura jest podobna do PS3 i nie trzebaby było uczyć się jej od nowa, co owocowałoby bardzo dobrze wyglądającymi grami już na początku życia konsoli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 A ja uwazam, ze caly ten artykul to zwykla kaczka dziennikarska. Jakby autora nie poniosla fantazja przy 100Gbit lanie, to moze laskawszym okiem bym spojrzal na te wypociny. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) No twórcy gier na początku narzekali na PS3. Że ciężko się pisze gry pod tą architekturę. Także jak ta ma być podobna to faktycznie sprawa może być o wiele prostsza. Ciekaw jestem tylko ile razy będzie szybszy PS4 od PS3 w rzeczywistości. Wydajnościową kompy już wyprzedziły PS3. Śmiem twierdzić, że i przyszłe PS4 również ( już dzisiaj jest i7, DDR3 i taki Radeon 5870). Ale to tylko teoretycznie. Bo w praktyce wygląda to tak, że w przypadku PS3 (potem i PS4 zresztą) gry się pisze pod jeden konkretny sprzęt. Także jak już mniej więcej twórcy gier to opanowali. To nie ma co się obawiać o żywotność zarówno PS3 (jeszcze te 3 lata myślę pożyje dobrze) jak i przyszłego PS4. Wszystko zależy od Developer'ów i ilości wydanych gier. W zasadzie PS3 właśnie dopiero teraz ma swoje najlepsze dni. Owocem tego jest właśnie Uncharted 2, GOW3, Killzone 2 czy MGS4 (moim zdaniem kolejność nieprzypadkowa ;)). Wyżej wspomniane gry wyglądają naprawdę pięknie chociaż po MGS4 spodziewałem się więcej. To samo zresztą po God Of War 3. Za to Uncharted 2 tu śmiało może konkurować nawet z Crysisem. Edytowane 28 Marca 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) Przecież to jakiś kompletny kretynizm, jesień 2011? Aż mi żal poziomu umysłowego autora tego newsa. Szczególnie ubawiłem się przy QFHD, na PS3 95% gier to 720p (a zdarzają się i w mniejszej rozdziałce!), w fullhd są tylko jakieś PSNowe gierki a następna konsola ma juz obsługiwać 3840x2160p? Chcę stuffu który zjarał gość który to pisał. Edytowane 28 Marca 2010 przez MaZZeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 tez poprosze ;) czy znacie jakas strone z ktorej moge sciagnac dema gier na kompa. jak to jest w przypadku xboxa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Przecież to jakiś kompletny kretynizm, jesień 2011? Aż mi żal poziomu umysłowego autora tego newsa. Szczególnie ubawiłem się przy QFHD, na PS3 95% gier to 720p (a zdarzają się i w mniejszej rozdziałce!), w fullhd są tylko jakieś PSNowe gierki a następna konsola ma juz obsługiwać 3840x2160p? Chcę stuffu który zjarał gość który to pisał. tez poprosze ;) czy znacie jakas strone z ktorej moge sciagnac dema gier na kompa. jak to jest w przypadku xboxa ? stilnox A co do konfiguracji imo za słaba na PS4, szczególnie jeżeli chodzi o ram i grafikę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) No do takiej rozdzielczości 1 GB to raczej za mało. Jeśli nie będą chcieli ciąć tekstur to powinni zamontować minimum po 2GB. Edytowane 28 Marca 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Oczywiście dalej twierdzę, że to bzdura ale gdyby tak wyglądała specyfikacja PS4 to nie ma na co narzekać. Obsługa mega rozdzielczości nie oznaczała by, że taka będzie do gier. Targetem będzie FullHD ale, że obsłuży więcej to ładnie brzmi na papierku jako slogan reklamowy. A 2GB pamięci dzielonej do gier w FullHD w zupełności wystarczy. To nie PC, że mając 2 giga ledwo system chodzi. :) W momencie wyjścia PS3 standardem na PC było właśnie 2GB. Już wtedy PS3 jak i X360 były przestarzałe (co wielokrotnie powtarzałem) a jednak PS3 dała radę i po 4 latach pokazuje ile można z tego wycisnąć. :) CPU jak i GPU w tej specyfikacji wygląda rewelacyjnie tylko czy producenci nie pójdą w raytracing? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 IMHO bardziej niz w mega rodzialke Sony pojdzie w 3D, bo takie sa obecnie tendencje na rynku A/V i wszyscy producenci TV ida w ta strone. Nosnikiem moze nadal pozostac BR, ktory bedzie mial ta zalete, ze bedzie tanszy, a kwestia pojemnosci nie jest az tak istotna (mozna dolozyc warstw na plycie, jakby te 50GB bylo za malo), podstawowym zlaczem bedzie HDMI 1.4 (czy jaka tam wersja bedzie obowiazujaca w momencie premiery), a LAN bedzie gigabitowy. Co do pamieci: po raz kolejny napisze, zeby nie porownywac tego z PC, bo to sa dwie kompletnie rozne platformy, ktore laczy tyle, ze w obu jest krzem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 AMEN! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu26 Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 No i po Linuxie na PS3 http://www.ps3site.pl/macie-linuksa-na-ps3-to-juz-nie-macie/41339/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 Straszne ;] Co do specyfikacji. Jak widać nadal panuje tendencja by uparcie porównywać obecne konfiguracje pecetowe z konsolami i automatycznie jeżeli na kompie coś haczy przy 6GB to czemu w nowej plejce jest tylko 1GB? Bo to konsola! Zupełnie co innego. Dobrze że Costi napisał swój post bo już tego nie daje czytać. Widzę że co poniektórzy byli by zadowoleni dopiero jakby konsola zrównała się sprzętem 1:1 do komputerami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 A dla czego soft wychodzi 1 kwietnia? :] @Poca Nie masz racji i weź szybko popraw to co napisałeś!!! Niektórzy chcieli by konsolę vs PC 2:1. :D W sumie nie obraził bym się ale bądźmy realistami. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 Jeżeli 1 kwietnia, to coś jest nie tak, mieli aktualizację przenieść na środy. Chyba że te usunięcie możliwości zainstalowania innego systemu to taki żarcik... [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 Widzę, że jakoś ostatnio dodali kodek mkv(MEncoder). Niestety, ale nadal niektóre filmy trzeba przerabiać, bo np. filmy w hd zazwyczaj zawierają lektora jako dodatkową ścieżkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2010 Straszne ;] Co do specyfikacji. Jak widać nadal panuje tendencja by uparcie porównywać obecne konfiguracje pecetowe z konsolami i automatycznie jeżeli na kompie coś haczy przy 6GB to czemu w nowej plejce jest tylko 1GB? Bo to konsola! Zupełnie co innego. Dobrze że Costi napisał swój post bo już tego nie daje czytać. Widzę że co poniektórzy byli by zadowoleni dopiero jakby konsola zrównała się sprzętem 1:1 do komputerami. No i co z tego że konsola? Widać po obecnych jak większość gier jest obcięta w dużej mierze przez ilość pamięci. 1 GiB miałby pomóc? Może teraz, ale czy za 7 lat? To ma być sprzęt przyszłościowy, a nie znowu po kilku latach programiści opanują w pełni pisanie gier pod nowe architektury to braknie mocy jak obecnie. Bardzo chętnie zapłace raz więcej za choćby 4 GiB łącznej pamięci, to przy w końcu z reguły umiejętnej optymalizacji gier na konsole powinno być wystarczające na lata, a różnica w cenie konsoli była by niska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Sam nie rozumiem postępowania Microsftu i Sony. Czyżby coś stało na przeszkodzie by zamontować więcej ramu. Są to aż tak ogromnie koszta ? Xbox 360 jest bardzo zbliżony do architektury PC, więc nie wierze, by dodatkowe 512 MB czy nawet 1,5 GB było tak kosztowne. Cena raczej, by nie wzrosła dwukrotne. Co najwyżej o 30-40%, a mogłoby to sporo zmienić jeśli chodzi o jakość tekstur. Sam ostatnio porównywałem Bioschocka na PS3 i Call of Juarez. Grafika IMO bardzo średnia w stosunku do PC. Teraz zaczynają wyciskać ile się da z PS3. Ale czy przeszkodą tu nie będzie mała ilość ramu ? Xbox w niektórych grach już sobie ledwie radzi. Chociażby w GTA 4. Ba nawet taki Half Life 2 potrafi chrupać. Wiem,że nie powinno się porównywać w ten sposób konsol, ale ta ilość ramu jest skandalicznie mała. Jeszcze raz nie rozumiem takiego postępowania. W każdym razie ja tym się tak bardzo nie przejmuje. Bo jak nie zabraknie ciekawych gier na PS3 to z pewności nie zamierzam się z nią rozstawać. Ale jak przyszły rok, będzie ubogi w dobrych grach to sprzedaje PS3. Szkoda trzymać konsole, która leży i się kurzy. Konsola żyje jak wychodzą na nią dobre tytuły, a nie kilka Exclusive'ów, a reszta to multi-platformowe tytuły, które często można kupić o połowę taniej w wersji PC. Przykładem tu jest Metro 2033. Chociaż w zasadzie nie będzie go na PS3. Ale jak następny rok chociaż w 80% będzie tak owocny dla PS3 to nie ma się o co martwić. Niestety sytuacja z X360 nie jest najlepsza. Jak narazie żadnych exclusive godnych mojej uwagi nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 A ja mam pytanie z zupełnie innej beczki. Czy ktoś wie co to i po co jest opcja "wygładzania" gier czy coś podobnego w PS3? Wczoraj natknąłem się na nią przypadkowo i po włączeniu widać różnicę w KZ2. Tylko po co w takim w ogóle zostawiać taką opcję do wyboru użytkownika zamiast na sztywno ustawić w systemie "upiększanie" gier i tyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Chodzi zapewne o PS/PS2 smoothing, czyli wygładzanie krawędzi w grach z PS/PS2; różnicę oczywiście widzisz oczyma wyobraźni :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 (edytowane) Widze ustawienia gier i wygladzanie PS, nic poza tym. Nie wiem czy dotyczy to gier na PS3 czy porzednich, ale skoro Slimka nie ma kompatybilnosci wstecznej to po wafla taka opcja?? edit. Pomijajac cala reszte: skoro jest taka opcja to czemu nie jest wlaczona systemowo tylko na defaulcie jest off i musze ja sam aktywowac?? Edytowane 30 Marca 2010 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 To dokładnie ta funkcja, tylko przetłumaczyli niezbyt dokładnie. Cały ten dział odpowiada grom z PS/PS2, odpowiednio skalowanie rozdzielczości i wygładzanie krawędzi. Nawet na slimce możesz sobie kupować gry z PSOne i dlatego te funkcje są dostępne. A czemu nie na stałe? Co to za różnica, skoro wystarczy raz włączyć i zapomnieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Różnica taka, że na opcje trafiłem totalnie przypadkowo szukając czegoś zupełnie innego. Mam do wyboru wydajność 100% i 110%. Po co mi taki wybor skoro wiadomo, ze kazdy chce 110%? Wlaczyc odgornie 110 i nie zawracac du.py. BTW. Gra(ł) ktoś w tytuly z PS1 na PS3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 a gry ps1 classics z psn store to co?:P co do drugiego pytania .... takie bylo zyczenie developerow xmb nic na to nie poradzimy i nie zmieni sie tego :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2010 Nie pytalem czy sa tylko czy ktos gra - to jest roznica. Jeszcze jedno: czy jest jakis sposob na zmiane czcionek w menu'sach? Strasznie poszarpane te literki sa, do tego stopnia, ze sprawdzalem w ustawieniach czy mi sie przypadkiem nie przestawilo na jakas rozdzialke SD :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...