Skocz do zawartości
cavarr

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowie ktoś mi odnośnie serwisu?

P: Popsuł mi się XBox 360. Co mam robić ??

O: Procedura serwisowa, krok po kroku.

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).

Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

 

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17.), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie daty kupna konsoli oraz numeru seryjnego konsoli[serial Number] - 12 cyfr umieszczone jest z tyłu konsoli nad gniazdem AV) oraz zgłosić usterkę.

 

Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:

a) zdiagnozować problem;

b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania(należy podać kolor diody zasilacza po odpaleniu konsoli);

c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft.

 

Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient sam musi zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki.

Kliknij Tutaj! aby przejść na stronę UPS i wybrać nr tel. do najbliższego oddziału UPS w Polsce

W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki.

Klient musi odesłać do serwisu konsolę w nieoryginalnym opakowaniu, bez twardego dysku, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Samiutki X360.

Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 2 tygodni(najczęściej jest to 1 tydzień).

Przesyłkę można śledzić na stronie UPS Kliknij Tutaj!

 

faq

 

ps

myślenie nie boli, może czasami ;)

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jak słysze ze kolejnej osobie pada xbox to ja trace sens zbierania na tą konsole pieniędzy, choć strasznie mnie ciągnie zeby ją sobie sprawić . Może we wakacje :)

Edytowane przez qbaneoplus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co? Padnie, po max. 2 tygodniach dostaniesz naprawioną, w czym Ci to aż tak przeszkadza?

 

Piszę zupełnie serio, jasne, że awaryjność klocków jest absurdalna, ale te 1-2 tygodnie bez konsoli chyba każdy wytrzyma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co? Padnie, po max. 2 tygodniach dostaniesz naprawioną, w czym Ci to aż tak przeszkadza?

 

Piszę zupełnie serio, jasne, że awaryjność klocków jest absurdalna, ale te 1-2 tygodnie bez konsoli chyba każdy wytrzyma?

I chyba 1 miesiąc Golda za free? : >

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale co bedzie jak kolcek padnie po gwarancji ktrora trwa chyba tylko rok ??

chyba 2 ;] jezeli padnie i wymienia ci na nowego to gwarancja leci od nowa ;]

 

A mnie ciagle meczy jak to jest z ta rekojmia ;] teoretycznie mozna by oddac klocka nawet z odgryziona plomba gwarancyjna. W koncu w 95% przyczyna tkwi od poczatku w produkcie. Tylko czy bezolowiowe luty (wymog unii europejskiej) moga byc uznane za ukryta wade...

Edytowane przez 4ever_anarchy_soldier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) Moj klocuszek odpukac ma juz ponad rok i jeszcze zero problemow :) Poza tym mam wykupione rozszerzenie gwarancji na 5 lat. :) Obejmuje ono kazdego rodzaju uszkodzenie sprzetu (lacznie z przypadkowym zalaniem woda). W UK kosztowalo mnie to ok. 60 funtow. Sadze jednak ze sie oplaca. :) Szkoda ze w Polsce jeszcze nie ma czegos takiego w powszechnym uzyciu. :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) Moj klocuszek odpukac ma juz ponad rok i jeszcze zero problemow :) Poza tym mam wykupione rozszerzenie gwarancji na 5 lat. :) Obejmuje ono kazdego rodzaju uszkodzenie sprzetu (lacznie z przypadkowym zalaniem woda). W UK kosztowalo mnie to ok. 60 funtow. Sadze jednak ze sie oplaca. :) Szkoda ze w Polsce jeszcze nie ma czegos takiego w powszechnym uzyciu. :)

 

Pozdrawiam.

No właśnie słyszałem o tym... Gdzieś na Youtubie gość mówił, że za 25$ na 2 lata jest przedłużenie. Jeżeli takie coś się u nas pojawi od razu wykupuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie słyszałem o tym... Gdzieś na Youtubie gość mówił, że za 25$ na 2 lata jest przedłużenie. Jeżeli takie coś się u nas pojawi od razu wykupuje.

Tylko ze to wszystko zalezy od tego kto Ci sprzedal ta konsole, bo ja wykupowalem to u sprzedawcy, a nie M$, i to sprzedawca udziela mi gwarancji, lacznie z wymiana na lepszy (nowszy model) jesli nie ma mozliwosci naprawy mojego, lub uzyskania w pelni sprawnego tego samego modelu.

 

:)

 

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze to wszystko zalezy od tego kto Ci sprzedal ta konsole, bo ja wykupowalem to u sprzedawcy, a nie M$, i to sprzedawca udziela mi gwarancji, lacznie z wymiana na lepszy (nowszy model) jesli nie ma mozliwosci naprawy mojego, lub uzyskania w pelni sprawnego tego samego modelu.

 

:)

 

Pozdro.

 

sprzedawca nie wie co uczynił!! :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten sprzedawca, w tym wypadku siec sklepow Currys, ma to w standardzie. Do kazdego urzadzenia kupionego u nich, mozna wykupic taka wlasnie rozszerzona gwarancje. Ja bym raczej powiedzial, ze to ja wiedzialem com uczynil. :) Konsola wzialem na raty (4 lata), wiec taka rozszerzona gwara to podstawa. :) Po co mam splacac cos co nie chodzi ??:)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po raz "enty" i do znudzenia powtórzę, że wszystkie produkty zakupione na terenie Polski posiadają 2 lata [słownie dwa lata] gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancję taką realizuje sprzedawca, czyli sklep, w którym zakupiono towar.

Ludzie, nie dajcie się ogłupić i oszukać! Szczegóły http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po raz "enty" i do znudzenia powtórzę, że wszystkie produkty zakupione na terenie Polski posiadają 2 lata [słownie dwa lata] gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową. Gwarancję taką realizuje sprzedawca, czyli sklep, w którym zakupiono towar.

Ludzie, nie dajcie się ogłupić i oszukać! Szczegóły http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=390

Po raz "enty" i do znudzenia powtorze, ze to nie jest gwarancja ;) Jest to tylko i wylacznie odpowiedzialnosc sprzedawcy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa - przy czym trzeba pamietac, ze ponad 6 miesiecy po zakupie to na kupujacym spoczywa obowiazek udowodnienia owej niezgodnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) to na kupujacym spoczywa obowiazek udowodnienia owej niezgodnosci.

W przypadku konsol Xbox 360 nie będzie to chyba trudne, prawda ? :wink:

Logiczne jest, że jeśli poddajemy coś w wątpliwość, to mamy ku temu podstawy. Nikt nie idzie do sklepu/serwisu ze sprawną rzeczą.

A odchodząc od mojego wątku i zbliżając się do panującego, to powiem szczerze, że nabieram ochoty na tego "klocka". Kilka razy "pyknąłem" w Gears Of War na "stand'dzie" w MM i widziałem fotki z CMR Dirt, no i pokusa jest coraz większa...

Nurtuje mnie tylko kwestia TV. Tak, wiem, było to wałkowane, ale nie mam jak tego sprawdzić "organoleptycznie" - lepszy jest LCD Samsunga 26" [chyba kucyk takiego ma] czy zwykły kineskop 32" SONY? [którego z kolei mam ja]. Bo kupić "klocka" i wszystkiego nie zobaczyć to chyba się mija z celem... Może lepiej "dociułać" do LCD? :rolleyes:

Edytowane przez Namod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)Najważniejsza jest grywalność.

No niby tak, ale miłoby było do tej grywalności dodać optyczną miodność, nie?

Wracając do przedmówcy costi'ego - monitor LCD by komp odpada, gdyż pracuję na laptopie.

Ech...., no cóż, pozostaje zacisnąć pasa, ograniczyć spożycie napojów gazowanych [wszak grywalność ponad wszystkim] :wink: i we wrześniu powitać komplet nowego sprzętu.

Mam nadzieję, że lato nie będzie zbyt.... upalne. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Namod - gralem chwilke na 32" bodajze u Daro, potem wrocilem do domu i odpalilem na LCD i roznica jest naprawde kolosalna

wedlug mnie naprawde nie ma sensu pakowac sie w ta konsole bez tv lcd

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ach tak filizofię gadacie ja gram na CRT 21" i nie narzekam grafa i tak ładna. Fakt jak jest tekst to ciężko się czasem doczytać ale chyba nie o to chodzi. Najważniejsza jest grywalność.

Hahaha ciekawe co powiesz jak przyjdzie Mass Efect i tekst (zaznaczanie opcji dialogowych jako ze to RPG) bedzie ciezko doczytac :lol: Tak jak kucyk powiedzial, next genowe konsole bez mozliwosci wyswietlenia obrazu w HD to pomylka, takie sa fakty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuję nawet jeszcze dalej idący wniosek- nawet panorama lcd nie daje pełnej satysfakcji z grania, jaką czerpie się przy grze na dużym hdtv. Sam mam w desktopie 22" 16:10 i granie na tym w porównaniu do 37" hdtv, to autentycznie dwa różne doznania... jasne, że monitor jako "erzac" może być, ale docelowo do next- genów tylko hdtv lub (patrz mastha i jego wypasik :) ) projektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest problem.

Mam PES 6, jest dość zarysowana, nie grubymi kreskami, ale takimi drobnymi. Inne gry odpalają się pięknie, a ta - logo Konami, drugie logo, i zwis.

Czasem wchodzi. Dzisiaj próbuje już 20 raz i nic z tego.

 

Jest jakiś sposób ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jest problem.

Mam PES 6, jest dość zarysowana, nie grubymi kreskami, ale takimi drobnymi. Inne gry odpalają się pięknie, a ta - logo Konami, drugie logo, i zwis.

Czasem wchodzi. Dzisiaj próbuje już 20 raz i nic z tego.

 

Jest jakiś sposób ?

Regeneracje płyt ale to nie jest temat na taką dyskusje...

 

MOJA KONSOLA OZYŁA :)

Poprostu mam wolny wieczór no to trzba było jakoś to odpalić u mnie zadziałała metoda na ręcznik ;)

Edytowane przez nuras_en

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil Croft

Planuje kupić sobie tą konsolke kiedy bedzie premiera Tomb Raider 8. Grafa w grach wyglada tam cudnieee! Zauważyłem na allegro ostatnio że ceny zaczynają spadać w dół. Bo jak patrzyłem pare miesiecy temu cena wynosila 1800 a teraz idzie prawie jak wersja core czyli 1200 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić sobie tą konsolke kiedy bedzie premiera Tomb Raider 8. Grafa w grach wyglada tam cudnieee! Zauważyłem na allegro ostatnio że ceny zaczynają spadać w dół. Bo jak patrzyłem pare miesiecy temu cena wynosila 1800 a teraz idzie prawie jak wersja core czyli 1200 :D

No popatrz kto by pomyślał, że cena konsoli po roku może spaść :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...