grzegrz Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 HAHA, tak teraz to już zręcznościówka. Ktoś perfekcyjnie opanował skróty klawiaturowe, szybkość rozbudowy i zastosowanie jednostek jest pr0 uber killerem, ale jeśli takich osób będzie pełno, to już mamy grę zręcznościową :D gratuluje znajomości tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) No, prawdziwy RTS, czyli konkurs klikania na czas :P *palm-->face-->slap!* Nawet nie chce mi sie rozpisywac. Tak, "klikanie" jest bardzo wazne, gra jest szybka i kontrola nad jednostkami jest BARDZO wazna, ale spojrz na gry top levelowych zawodników i blagam przestan pisac takie rzeczy bo wychodzi z tego tylko i wylacznie Twoja ignorancja. Z europjeskich graczy IMO szczegolnie TheLittleOne jest warty sprawdzenia. Caly czas probuje czegos nowego, nie zamyka sie w schematach "co aktualnie sie sprawdza". Swietnie sie oglada jego mecze. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Wylaczyli juz bete czy to te jakies zmiany ktore mieli robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Obstawiam, że wyłączyli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 *palm-->face-->slap!* Nawet nie chce mi sie rozpisywac. Tak, "klikanie" jest bardzo wazne, gra jest szybka i kontrola nad jednostkami jest BARDZO wazna, ale spojrz na gry top levelowych zawodników i blagam przestan pisac takie rzeczy bo wychodzi z tego tylko i wylacznie Twoja ignorancja. Z europjeskich graczy IMO szczegolnie TheLittleOne jest warty sprawdzenia. Caly czas probuje czegos nowego, nie zamyka sie w schematach "co aktualnie sie sprawdza". Swietnie sie oglada jego mecze. Nie unos sie tak, stres zle na sen wplywa ;) Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza. Wszelkie RTSy bez tych opcji sa dla mnie konkursem szybkiego klikania i tyle. Zreszta pisalem to juz tu chyba kiedys. Pierwszego Stara przeszedlem, glownie dla fabuly, aczkolwiek co sie naklalem nad ta gra i glupawymi ograniczeniami jej interfejsu, to moje. Poza tym polecam jednak zwracac uwage na emotki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 7 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza.Co to za strategia jezeli walczysz z cpu ktory zawsze reaguje na pare zaprogramowanych sposobów, nie uczy sie na swoich bledach i nie potrafi cie zaskoczyc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 nie pisal o singlu ;) dla mnie gra strategiczna to taka gra, w ktorej gracz bez uber szybkiego klikania jest w stanie pokonac najlepszych ;) tez w multi, a seria total war wydaje sie dobrym przykladem. Starcraft to niewatpliwie gra wymagajaca skila, ogrania i jakiegos zamyslu strategicznego, ale bez szybkiego klikania to wszystko jest g**** warte ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Coś w tym jest. Widziałem kilka repów, gdzie gracz pomimo lepszych pomysłów i rozwiązań przegrywał właśnie z powodu, że był wolniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 nie pisal o singlu ;) Pierwszego Stara przeszedlem, glownie dla fabuly, aczkolwiek co sie naklalem nad ta gra i glupawymi ograniczeniami jej interfejsu, to moje.Zreszta chyba nie od dzis wiadomo ze costi to single player warrior :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 sorka panowie ale nawet koles z 120apm moze pokonac ultra mega gosu z 300apm najlepszy przyklad to [pG]Breakdown jego szybkosc klikania nie wychodzila poza 120 apm a wiele zwojowal na scenie sc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Moglbys rozwinac skrot apm? Actions per minute? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 ... Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza. Wszelkie RTSy bez tych opcji sa dla mnie konkursem szybkiego klikania i tyle... chyba sam wiesz, co oznacza pojęcie RTS :) coś takiego z aktywną pauzą lub turami nie istnieje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 ja tam jestem noobem, ale nawet te 120 wyglada troche dziko... przeciez zeby zrobic 120 akcji na minute musimy non stop nap*****c 2 na sekunde ;) te 300 bym mogl osiagnac chyba tylko jezdzac w kolko jednym dronem xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 chyba sam wiesz, co oznacza pojęcie RTS :) coś takiego z aktywną pauzą lub turami nie istnieje ;) Przeciez RTSy z aktywna pauza istnieja od dawna, nie rozumiem problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Przykład? Sam skrót RTS mówi co innego, chyba, że masz na myśli np. jakieś mixy. Starcraft ma bardzo dużo elementów strategicznych i refleks to nie wszystko. Trzeba planować, odpowiednio atakować i dobierać stosowne jednostki do sytuacji. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konioklonio Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Odbiegając trochę od waszej dyskusji: Miałem zaszczyt zostać Beta Testerem, gra nie jest zręcznościówką jak piszecie, aczkolwiek szybka reakcja na ruch przeciwnika jest ważna. Najważniejszy jest jednak skład armii i nasza znajomość jednostek. W SC2 oprócz zwykłego dmg, wiele jednostek jest wyspecjalizowana w tłuczeniu jakichś określonych np. Phoenix(Air,Protos) ma 5dmg + 4vs Light, czyli nadaje się do tłuczenia wszystkiego bez armoru. Wydaje mi się że będzie warto wydać te 190 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Miałem zaszczyt zostać Beta Testerem Jak większość w tym temacie :P. Starcraft jest zręcznościowy do pewnego stopnia. Jednak bez strategii refleks na nic się nie zda. Sam grałem ładne pare dni zanim poznałem się na tym, które jednostki są dobre na dany typ jednostek przeciwnika. I tak stwierdzam fakt, że na stado marinsów wspartych czołgami i maruderemi z dodatkiem stimpacka plus 2/3 samoloty medyczne (medi coś tam sie zwą ;]) nie ma mocnych. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 I tak stwierdzam fakt, że na stado marinsów wspartych czołgami i maruderemi z dodatkiem stimpacka plus 2/3 samoloty medyczne (medi coś tam sie zwą ;]) nie ma mocnych. chyba w brazowej lidze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 był nawet taki temat na sc2 net "Starcraft 2 - strategia czy gra dla zwinnych małp ? " dla mnie to w 80% strategia w 20% gra "zręcznościowa" :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) chyba w brazowej lidze... W srebrnej wystarcza :P. Nie mówie o ciągłym używaniu tych jednostek, ale taki mix po przełamaniu obrony wroga jest idealny do niszczenia baz lub ostatków przeciwników. W brazie to reapersi wystarczają ;]. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Przykład? Sam skrót RTS mówi co innego, chyba, że masz na myśli np. jakieś mixy. A bo to malo ostatnimi czasy? Total Wary (czesc bitewna, bo mapa strategiczna to klasyczna turowka), Blitzkriegi, Supreme Commander, Dawn Of War chyba tez to mial. Zebysmy mieli jasnosc: mowimy o RTSach, w ktorych mozna zatrzymac akcje celem wydania rozkazow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Total War to lipny przykład bo jest to typowy mix, a nie RTS. Pierwszy DoW na pewno nie miał aktywnej pauzy. Nie ma rasowego RTS na multi z aktywną pauzą. CnC, SC, WC itd. to RTS'y, które są typowymi strategiami czasu rzeczywistego, w których to akcje są dokonywane natychmiast bez oczekiwania czy aktywnej pauzy. Edytowane 8 Czerwca 2010 przez OCM4n14k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer21 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 @Costi Jakos niekojarzę aby w shogunie w multi była jakaś aktywan pauza. Zresztą jak możesz coś zatrzymać to już raczej cięzko to nazwać "real time" :wink: To co napisał Konioklonio, czyli że pewne jednostki mają premie do ataku przeciw innym to dla mnie jedena z fajniejszych zmian. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 A teraz do dwoch powyzszych postow pytanie za 100 punktow - gdzie ja pisalem o multi? ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nie sprzeczajmy się o definicje choć to o czym piszesz costi troche wychodzi z ram klasycznego RTS. Ja kocham takie gry jakie robili kiedyś, StarCraft, Duna, DarkReign i Dark Reign2, Warhammer Dawn of War, Command & Conquer Tiberium Wars do 3 części. A nie to g ó wno co teraz wychodzi w stylu Dawn of War 2 czy C&C4 I tu mam nadzieje że SC2 da mi to na co od dawna czekam. Nie zamierzam grac z jakimiś mistrzami klikania ;) tylko najchętniej z kumplami po LANie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 8 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2010 Nie zamierzam grac z jakimiś mistrzami klikania ;) tylko najchętniej z kumplami po LANie.No to będziesz się świetnie bawił z kumplami po LANie. :lol2: Starsi wiekiem gracze pamiętają zapewne niekończące się dyskusje na temat czy RTSy można zaliczyć do gier strategicznych. Kiedyś spór między strategiami turowymi a RTSami był pewnie większy niż dzisiejszy spór pomiędzy konsolowcami a pececiarzami. ;) RTSy wymagają pewnej zręczności, gry turowe już nie. Szkoda że Bobby Kotick ma aż taki wpływ na Blizzarda. Oprócz Starcrafta 2 dostaniemy jeszcze jedną "grę" - Battle.net 2.0: wielkie dojenie. <_< 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2010 no Lana nie bedzie, ale w undergroundzie mówi sie że rosjanie nie śpią i pracują nad emu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2010 podobno LAN ma być :) StarCraft II: Wings Of Liberty Video Game, Korean Airlines Event Doc | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com video z wczoraj z korei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Dla mnie LAN to podstawa. Najczęściej napieram właśnie tak poprzez Hamachi. Nie mam ochoty być zdany na łaskę jakichś tam serwerów. Edytowane 25 Czerwca 2010 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2010 w newsach z dzisiaj mówi sie, że LAN bedzie tylko dla KOREI w special edition i to tylko na turnieje, no zobaczymy. Beta wraca 1 lipca! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...