Skocz do zawartości
Gość [RONIN]

Starcraft 2

Rekomendowane odpowiedzi

oddam konto do sc2 beta z 1 gra oprocz bety oczywiscie pierwszej osobie ktora zglosi sie do mnie na pw albo napisze ciekawy kawal :)

 

haslo do konta i maila bedzie ta osoba miala prawo sobie zmienic.

 

konto juz oddane

Edytowane przez nuO3-Lzuruha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem zapisany do tej bety juz pare ladnych miesiecy, praktycznie od kiedy zalozylem konto na Bnecie i do tej pory sie nie dostalem do tej bety.. A mam zarejstrowane wiekszosc gier blizza (w tym Starcraft podstawka i BW), beznadzieja.

 

Jesli ktos ma zaproszenie na stanie chetnie przyjme.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porcja kluczy do bety SC2 dotarła do mnie, oddam jeden klucz pierwszej osobie która ładnie poprosi przez PM :wink:

 

Klucz już poszedł.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w koncu i ktos mi podarował jedno zaproszenie i moge cieszyć sie grą :).

moj nick to bielski.bielawy lub mail boss_bielski@wp.pl

jakby byl ktos chetny to zaprszam na spara lub 2v2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja uważam, że ta gra jest raczej słaba? Mówię poważnie, praktycznie nic poza grafiką i kilkoma bardzo małymi zmianami nic tu się do cholery nie zmieniło. Dla mnie totalna porażka, pograłem kilka gier z randomami, ze znajomymi również no i gra mi się kompletnie nie podoba.

 

Nawet takiej głupiej rzeczy jak budowanie więcej niż 5 jednostek na raz nie ma. No ja ******. Że co teraz? Niby skill, że kto szybciej wyklika jest el0?

 

Ale może ja już jestem jakiś walnięty?

 

Graficznie to może jakoś nie powala ale jest całkiem ładne i na konfigu niżej chodzi na 1920x1080 Ultra jakieś 60 FPS. Jeśli chodzi o dźwięki to jak dla mnie bieda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet takiej głupiej rzeczy jak budowanie więcej niż 5 jednostek na raz nie ma. No ja ******. Że co teraz? Niby skill, że kto szybciej wyklika jest el0?

 

:D:D:D:D:D

W tej grze praktycznie wiecej niz dwoch jednostek nie powinno sie kolejkowac w budynkach a ty sie czepaisz takich rzeczy :] I wlasnie dlatego miedzy innymi ta gra mi sie podoba. W tym momencie nie ma juz praktycznie zadnego high levelowego fps'a, wszystko co wychodzi to casualowe pociach!lki nie nadajace sie do competitive play, dobrze ze wsrod rtsow wychodzi taka perelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czego ty się po RTSie spodziewałeś? Szachów?

 

Czego? Bardzo długiej rozgrywki to raz. Wielkich map, ogromnych możliwości rozwoju technologii w grze. Taka mieszanka Age of Empires, Empire Earth i serii Homeworld czy Sins of a Solar Empire. Jak ktoś grał w tą ostatnią to wie o czym mówię. Rozgrywki tam moga trwać nawet po 8 godzin i są super wciągające.

 

Dla mnie Starcraft to jakiś taki quake a nie RTS :lol:, za szybko, rape, buduje się kilka jednostek i rush. Myślałem, że to zmienią. No cóż, mam nadzieje że mnie Diablo 3 nie zawiedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Starcraft to jakiś taki quake a nie RTS :lol:, za szybko, rape, buduje się kilka jednostek i rush. Myślałem, że to zmienią. No cóż, mam nadzieje że mnie Diablo 3 nie zawiedzie.

 

No panie, jak to myślałeś, że to zmienią? Przecież praktycznie od początku było wiadomo, że w zasadzie formuła multiplayera się nie zmieni w stosunku do jedynki i każdy kto choć trochę interesował się SC2 wiedział o tym bardzo dobrze. To jest StarCraft 2, kontynuacja StarCrafta 1, nie jest to sequel Age of Empires, Empire Earth, Homeworld czy Sins of a Solar Empire. Chcesz tego co te tytuły oferują, to czekaj na ich sequele. StarCraft ma być StarCraftem i tyle, tytuł do czegoś zobowiązuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czego? Bardzo długiej rozgrywki to raz. Wielkich map, ogromnych możliwości rozwoju technologii w grze. Taka mieszanka Age of Empires, Empire Earth i serii Homeworld czy Sins of a Solar Empire. Jak ktoś grał w tą ostatnią to wie o czym mówię. Rozgrywki tam moga trwać nawet po 8 godzin i są super wciągające.

 

Dla mnie Starcraft to jakiś taki quake a nie RTS :lol:, za szybko, rape, buduje się kilka jednostek i rush. Myślałem, że to zmienią. No cóż, mam nadzieje że mnie Diablo 3 nie zawiedzie.

 

Od początku zapowiadali coś na zasadzie remake'u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest specyficzna gra (przynajmniej w multi) skierowana do konkretnej grupy osob ;) niedzielni gracze raczej nie maja czego szukac w ligach... chyba, ze sa masochistami ;)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I całe szczęście że trzymają się najlepszych wzorców (klasycznych) bo jeszcze by powstała taka karykatura jak Dawn of War II czy Command & Conquer 4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest specyficzna gra (przynajmniej w multi) skierowana do konkretnej grupy osob ;) niedzielni gracze raczej nie maja czego szukac w ligach... chyba, ze sa masochistami ;)  

 

oni tez maja swoja nisze i tluka sie miedzy soba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Starcraft to jakiś taki quake a nie RTS :lol:, za szybko, rape, buduje się kilka jednostek i rush. Myślałem, że to zmienią.

 

to jest właśnie przykład że Starcraft nie jest dla wszystkich, no i nie zgodze sie że nic nie zmienili poza grafika i kilkoma jednostkami

dodano małe dodatki do map, tower, 2xgazownia, środowiska

niektóre jednostki posiadają ciekawe niuanse, o których myśle nie każdy wie

np. repery mogą atakowac i poruszać sie w praktycznie zerowym odstepie czasu

colosusy moga być atakowane przez jednostki air-air

jednostki pancerne, ktróych jest w grze zdaje sie 4 potrafią przyjmować dodatkowe obrażenia

dodano kolejkoanie ataku jednostek w grupie

atakowanie z klifów i zwiększoan widoczność

 

+ masa innych małych rzeczy o których nie napisałem, gre trzeba poznać.

 

a co do grafiki, to na wysokich detalach jest naprawde ładna, kolorowa, światłojebna

silnik ma zaimplementowany Depth of ofield, HDR, soft shadows, paralax...

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak duuzo w macro ulatwili w sc2 w porownaniu do jedynki, a dla wielu osob to wada. Limit grup jednostek, koniecznosc przelaczania sie po kazdym budynku do budowania jednostek, rozdzielanie robotnikow na mineraly recznie, takie kwiatki byly bezcenne :) Nawet sc2 nie oparl sie tym ulatwieniom przewidzianym dla casuali. Gra jest nadal piekelnie trudna do opanowania, jest tam tyle roznych aspektow w ktorych mozna popelniac bledy, ze ogolnie nie ma co dramatyzowac. Rzesza ludzi grajaca w to w trybie multi az taka gigantyczna nie bedzie, to jest zupelnie inny rynek niz mmo.

Sporo ludzi kupi zeby przejsc kampanie, pobawic sie, moze sprobuja na bn ale pewnie szybko zrezygnuja. Dzisiejsze pokolenie graczy nie lubi trudnych gier, w ktorych mozna przegrac, w ktorych nie mozna zrzucic winy na zly team (sc to jednak glownie 1v1). Modne sa gry gdzie biega sie grubym herosem, zbiera jakies itemy, nie da sie w zasadzie przegrac, spokojnie mozna grac, spamujac jakies skille w bossa jednoczesnie jedzac pizze :) W fps jak ktos wspomnial tendencja jest podobna, movement to chodzenie, nie ma juz jakies skillowego bunnyhopa, gdzie nowi gracze poruszali sie po mapie 3x wolniej niz wymiatacze, samo wkrecenie sie bylo niesamowicie trudne dla nowych graczy i wymagalo sporej sily woli. Trudne gry ida do lamusa powoli.

 

Ale i tak sc2 oferuje mnostwo innych rzeczy, niesamowicie trudnych do opanowania. Jezeli ktos chce zaczac grac w jaks 'esportowa' gre to sc2 jest doskonalym wyborem, ten tytul bedzie krolowal przez lata, laczac zwolennikow sc1 i wc3, jeszcze biorac pod uwage wszystkie planowane dodatki. Ogolnie jest to pewna "inwestycja" skilla jezeli kogos to interesuje.

 

A jeszcze co do grafiki. To jezeli interesuje nas esencja sc2, czyli w zasadzie nie sama gra, ale scena, turnieje, powiekszanie swoich umiejetnosci (a sama gra jest tylko narzedziem do tego) to grafika schodzi na drugi plan. W praktyce wiele osob i tak gra na low bo zwyczajnie lepiej widoczne sa budynki/jednostki. Tak zazwyczaj jest w grach pvp z mozliwoscia customizacji ustawien graficznych ze w koncu i tak schodzi sie z detalami bo tylko utrudniaja gre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W betę gra obecnie ponad 200 000 osób. Myślę, że docelowo starcrafta kupi kilka-kilkanaście milionów. Jakby nie było SC1 została wydana w 98 roku, a po dzień dzisiejszy gra w nią masę ludzi, nie mówiąc już o organizowanych turniejach. 12 lat !!! Chyba każdy na tym forum zdaje sobie sprawę, ile to jest 12 lat dla jakiekolwiek branży związanej z komputerami/IT. SC był i jest popularny właśnie dzięki unikalnej rozgrywce, w której nie można zbudować jednej supermocnej jednostki, czy ustawić kolejkę takich jednostek, a potem wysyłać je na bazę przeciwnika, żeby wygrać. Trzeba myśleć, cały czas robić zwiad, pozostawać w grze, nie dać sobie odebrać inicjatywy, dopasowywać się do stylu gry przeciwnika wykorzystując jego błędy i słabości. Dzięki tym czynnikom starcraft jest tym czym jest i ja bardzo cieszę się, że go niewiele zmienili pod względem gameplay'u, chociaż już pojawiają się głosy krytyki, że micro zostało zminimalizowane, co jest wymuszone poprzez engine 3D ( brak możności poruszania się i strzelania pewnymi jednostkami w tym samym czasie). Znacząco został zmniejszony dystans pomiędzy pro graczami a graczami casualowymi. Ciągle jednak, żeby grać z najlepszymi, potrzebny jest trening.

 

Dla malkontentów, którzy twierdzą, że gra jest słaba - filmik z gameplay pomiędzy najlepszymi graczami w SC, zwłaszcza TheLittleOne, który jest przespryciarzem jak dla mnie i idealnie potrai dopasowywać się do taktyki przeciwnika:

http://www.youtube.com/watch?v=a1x9T4L7GgI ( częśc 1/4 - dojście do late game, gra trwa 40 minut

Starcraft II Liquid Nazgul v TheLittleOne | Starcraft 2 Videos

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość tmp7

Dzisiaj w nocy po uruchomieniu gry pobrał sie kolejny patche - tym razem chyba był to #11. Gra śmiga, wszystko pięknie, ale nie do końca. Bo za każdym razem kiedy wychodzę i zamykam grę to dostaje jej zwisa. Tzn obrazek z tła zostaje na pełnym ekranie, ale nic się nie dzieje. Dysk nie pracuje tak jak powinien w tym momencie przy jej zamykaniu. Da się co prawda wcisnąć CTRL+ALT+DEL i z menu wybrać "Task manager" po czym ręcznie wymusić zamknięcie aplikacji.

 

Czy ktoś oprócz mnie ma w/w problem? Zaznacza, że przed instalacją tego patcha gra zamykała się poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każdy tak ma teraz na Eng kliencie, nie wiem jak jest na polskim.

wcześniej nigdy nie było takiego problemu, mniemam że szybko wyjdzie patch 12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...