Skocz do zawartości
Gość [RONIN]

Starcraft 2

Rekomendowane odpowiedzi

nie uważacie że zergi po patchu 12 są zabardzo znerfowane ?

rouche kosztujące 2 suply sa teraz mało opłacalne, bardziej same lingi opłaca sie robić i szybka mutacja bazy.

 

może niech zergy sie wypowiedza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w nocy kolejne 2 dostałem, sprawdzcie skrzynki pocztowe.

w sumie ładny prezent od blizzarda na urodziny, ale ja i tak gram od - tydzień po starcie bety :)

 

aha te klucze dla kumpli daje jakby ktoś pytał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

31 maja koniec bety. Następnie niecałe dwa miesiące i będzie można się cieszyć nowym Starcraftem.

 

Miałem przyjemność pograć trochę w betę i... w sumie fajne gierka z tego będzie. Co prawda nie lubię takiego szybkiego tempa (starość nie radość ;) ) ale ta gra będzie królem wśród sieciowym RTSów. Swoją drogą to bardzo ciekawe, że od długiego czasu nie pojawił się tak dobry RTS pierwszej generacji. Co mam na myśli z tą nową generacją? Ano RTS gdzie zbieramy minerały/złoto/gaz budujemy bazę, tworzymy armię i hurraaaa na wroga. Kiedyś były tylko takie RTSy, później zaczęły powstawać hybrydy RPG z RTSem (taki Warcraft III chociażby), czy gry w których takiej typowej bazy nie mieliśmy (Dawn of War).

Od pewnego czasy Blizzard tworzy grę, która tak naprawdę nie będzie miała konkurencji. RTS w starym stylu, z szybką akcją, rushami i świetnym balansem. I tyle wystarczy, aby zadowolić graczy na kolejne 10+ lat. :wink:

 

Dla mnie najciekawszy w tej grze będzie single player. Jestem zainteresowany tym, jak potoczą się dalsze losy Raynora, Kerrigan i Zeratula. Być może poznamy kim lub czym tak naprawdę jest Samir Duran. Szkoda tylko, że na kampanię zergów i protossów będzie trzeba trochę poczekać...

 

Odzywki Thora są genialne. Brakuje tylko "Get to da Choppa!" :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odzywki Thora są genialne. Brakuje tylko "Get to da Choppa!" :lol:

 

a skąd to wymyśliłeś ? :D

 

dzisiaj gruby patch 13, dużo zmian, nowe skille dla Infestora, gry 3v3 4v4

 

Patch nr 13 wprowadził kilka nowych opcji, jak np. funkcję publikacji map, ale tak jak w poprzednich raportach sytuacyjnych chcieliśmy poświęcić trochę czasu na objaśnienie kilku zmian w balansie.

W najnowszym patchu chcieliśmy poprawić kilka problemów z balansem, zauważonych przez społeczność w ciągu ostatnich kilku tygodni. Postanowiliśmy zmienić trochę niektóre jednostki i zdolności zergów, które rzadko widzimy w grach na wyższym poziomie. Najnowsze zmiany są na tyle znaczące, że wydaje się nam, iż będziemy musieli wprowadzać do nich kolejne poprawki. Szczegółów dowiemy się obserwując jak wpływają one na rozgrywkę.

 

Wartownik - Pola siłowe mogą zostać zniszczone, gdy przejdą po nich Masywne jednostki.

Oglądamy masę świetnych gier, w których gracze traktują pola siłowe jako kluczową część strategii protosów. Zdolność ta jest fajna, ale chcemy stworzyć więcej opcji dla ich przeciwników, by mogli sobie lepiej radzić z polami siłowymi i w tym samym czasie dać im więcej wyborów w walce. Masywne jednostki (Thor, Kolos i Ultralisk) będą teraz niszczyć pola siłowe na swojej drodze. Ultraliski mogą skorzystać z tej nowej możliwości by poprowadzić natarcie zergów na pozycje protosów, podczas gdy ci drudzy mogą używać do tego celu kolosów, by móc atakować i wycofywać się w trudnych sytuacjach.

 

Ultralisk - Punkty życia zostały zmniejszone z 600 do 450. Obrażenia zostały zmienione z 25 na 15 (+25 przeciw opancerzonym). Obrażenia zadawane budynkom zostały zwiększone z 60 do 75.

Wprowadziliśmy kilka buffów dla ultraliska, by ułatwić mu dotarcie do przeciwników. Może on teraz niszczyć pola siłowe, a dzięki zdolności szał infektora ignorować wszystkie sposoby, w jakie przeciwnik może go ogłuszyć. W związku z tymi buffami ultralisk musiał zostać ponownie zbalansowany. Chcemy zrobić z niego jednostkę przeciwko celom opancerzonym, jako że zergowie mają już kilka sposobów na radzenie sobie z lekko opancerzonymi jednostkami (tępiciele i przyrost grzybni). Ultralisk powinien sobie teraz lepiej radzić zarówno z maruderami, jak i karakanami, które są częstymi zagrożeniami dla zergów w końcowych stadiach gier.

 

Infektor - Umiejętność Zainfekowany terranin została usunięta. Dodano umiejętność Szał: Koszt energii: 25. Jednostka biologiczna będąca pod wpływem Szału zadaje o 25% więcej obrażeń oraz jest odporna na spętanie, ogłuszenie i kontrolę umysłu przez 30 sekund.

Usuwamy zainfekowanych terran, gdyż rzadko widywaliśmy tą zdolność w akcji. Dodaliśmy do niej kilka buffów w wewnętrznych testach i nie udało nam się znaleźć dla niej dobrego miejsca u Infektora. Przedstawiamy nową zdolność, której nazwa to „szał” i jest szczególnie użyteczna dla jednostek z krótkim zasięgiem, by mogły dostać się w pobliże wroga i zadać porządne obrażenia. Szał powinien być szczególnie przydatny na Ultraliskach, gdy będą próbowały przedostać się przez działa uderzeniowe 250 mm thora, przyrost grzybni, czy pasożyta neuronalnego.

 

Nadzorca - Dodano umiejętność Skażenie: Koszt energii: 75. Budowla wroga objęta skażeniem nie może szkolić jednostek i opracowywać ulepszeń przez 30 sekund. Dodano umiejętność Zainfekowany terranin: Koszt energii: 125. Zainfekowani terranie mają identyczne statystyki co ci tworzeni wcześniej przez Infektora. Pojawiają się dokładnie pod Nadzorcą w momencie stworzenia.

Nadzorca został zaprojektowany do nękania przy użyciu jego zdolności. Nie chcemy zobaczyć setek nadzorców latających po mapie, ale podoba nam się pomysł jednostki zergów, która denerwuje i nęka przeciwników. Dodaliśmy mu dwie zdolności, które zostały niedawno usunięte z jednostek bardziej nastawionych na walkę. Spodziewamy się, że gracze będą dalej morfować 1-2 nadzorców, by obserwować bazę przeciwnika i umożliwiać detekcję, ale także używać energii tej jednostki by uniemożliwiać wrogowi produkcję i opracowywanie nowych technologii lub do małych zrzutów, zmuszających wroga do rozdzielenia sił.

 

Promień otchłani - Zasięg został zmniejszony z 7 do 6.

Promienie otchłani są obecnie agresywnie używane przeciwko terranom, by zatrzymać ich w bazie dzięki szybkości i zasięgowi. Daje to dużo zabawy protosom, ale na różnych poziomach umiejętności jest to zbyt trudne do zatrzymania przez terrańskich graczy, nawet jeśli w porę zauważone przy użyciu zwiadu. Mała redukcja obrażeń powinna pomóc w tym przypadku, nie psując jednocześnie balansu przeciwko innym rasom.

 

Ulepszenia terran – Marine - Koszt opracowania Stymulantu został zmniejszony ze 150/150 do 100/100. Koszt opracowania Tarczy bojowej został zmniejszony ze 150/150 do 100/100.

Dalej wydaje się nam, że terranie spędzają za dużo czasu na infrastrukturze i czasami ciężko jest im walczyć przeciwko protosom. Redukcja kosztów podstawowych ulepszeń powinna sprawić, że terranie będą większym zagrożeniem podczas używania armii składającej się głównie z piechoty.

 

Jak zawsze, doceniamy konstruktywne opinie i sugestie. Będziemy kontynuować monitorowanie efektów wprowadzonych zmian.

 

General

 

* Map Publishing is now enabled: Using the map editor, you can upload your custom maps to share with the Battle.net community.

* Facebook feature is integrated: Here’s a quick way to expand your social network by seeing who among your existing Facebook friends also has a Battle.net account.

* 3v3 and 4v4 formats are now enabled.

* Numerous updates have been made to the Leagues & Ladders system:

o Removed Copper League and added Diamond League above Platinum League.

o Player ratings start at 0, rather than 1000.

o No longer displays loading screen odds in placement or practice league matches.

o Matchmaking system logic updated.

* UDP is enabled to help improve game performance.

* Numerous performance and stability improvements.

 

Balance Changes

 

* PROTOSS

o Sentry

+ Force Fields can now be destroyed by Massive ground units walking over them.

o Void Ray

+ Range decreased from 7 to 6.

o Warp Gate

+ Subgroup selection priority changed from 2 to 3 so that it takes priority over Gateways when selected.

* TERRAN

o Marine

+ Stimpack research cost decreased from 150/150 to 100/100.

+ Combat Shield research cost decreased from 150/150 to 100/100.

* ZERG

o Infestor

+ Infested Terran spell removed.

+ Frenzy spell added:

# Costs 25 energy.

# Targets a single biological unit which deals 25% more damage and is immune to snare, stuns, and mind control for 30 seconds.

o Overseer

+ Contaminate spell added:

# Costs 75 energy.

# Targets a single enemy structure which cannot train units or research upgrades for 30 seconds.

+ Infested Terran spell added:

# Costs 125 energy.

# Infested Terrans have the same stats as those previously created by the Infestor and are placed directly under the Overseer when spawned.

o Ultralisk

+ Life decreased from 600 to 450.

+ Damage changed from 25 to 15 (+25 Armored).

+ Damage versus structures increased from 60 to 75.

 

Hotkey Changes (English Only):

 

* Zerg Set Worker Rally Point changed from R to G.

* Zerg Spore Crawler changed from W to A to avoid conflict with the Select All Warp Gates hotkey.

 

Battle.net Interface

 

* Revamped summary pages for player Profiles and Leagues & Ladders.

* Added a Help system with tech trees and other tips and tricks.

* Removed identifier from the character naming process and added the ability to refer friends for invitation into your party or lobby.

* Updated the Battle.net user interface to consistently use a nested menu system.

* Added in-game blocking and player muting.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co chwile dropiz gry, tak że nie da sie grać póki co.

trzeba poczekac aż to naprawią czyli patch 13.1

prawdopodobnie problem z UDP.

 

ale w grach 4v4 sieka straszna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...