Skocz do zawartości
Gość [RONIN]

Starcraft 2

Rekomendowane odpowiedzi

HAHA, tak teraz to już zręcznościówka. Ktoś perfekcyjnie opanował skróty klawiaturowe, szybkość rozbudowy i zastosowanie jednostek jest pr0 uber killerem, ale jeśli takich osób będzie pełno, to już mamy grę zręcznościową :D gratuluje znajomości tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, prawdziwy RTS, czyli konkurs klikania na czas :P

 

*palm-->face-->slap!*

Nawet nie chce mi sie rozpisywac. Tak, "klikanie" jest bardzo wazne, gra jest szybka i kontrola nad jednostkami jest BARDZO wazna, ale spojrz na gry top levelowych zawodników i blagam przestan pisac takie rzeczy bo wychodzi z tego tylko i wylacznie Twoja ignorancja. Z europjeskich graczy IMO szczegolnie TheLittleOne jest warty sprawdzenia. Caly czas probuje czegos nowego, nie zamyka sie w schematach "co aktualnie sie sprawdza". Swietnie sie oglada jego mecze.

Edytowane przez Jin*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*palm-->face-->slap!*

Nawet nie chce mi sie rozpisywac. Tak, "klikanie" jest bardzo wazne, gra jest szybka i kontrola nad jednostkami jest BARDZO wazna, ale spojrz na gry top levelowych zawodników i blagam przestan pisac takie rzeczy bo wychodzi z tego tylko i wylacznie Twoja ignorancja. Z europjeskich graczy IMO szczegolnie TheLittleOne jest warty sprawdzenia. Caly czas probuje czegos nowego, nie zamyka sie w schematach "co aktualnie sie sprawdza". Swietnie sie oglada jego mecze.

 

Nie unos sie tak, stres zle na sen wplywa ;) Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza. Wszelkie RTSy bez tych opcji sa dla mnie konkursem szybkiego klikania i tyle. Zreszta pisalem to juz tu chyba kiedys. Pierwszego Stara przeszedlem, glownie dla fabuly, aczkolwiek co sie naklalem nad ta gra i glupawymi ograniczeniami jej interfejsu, to moje.

 

Poza tym polecam jednak zwracac uwage na emotki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza.

Co to za strategia jezeli walczysz z cpu ktory zawsze reaguje na pare zaprogramowanych sposobów, nie uczy sie na swoich bledach i nie potrafi cie zaskoczyc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pisal o singlu ;) dla mnie gra strategiczna to taka gra, w ktorej gracz bez uber szybkiego klikania jest w stanie pokonac najlepszych ;) tez w multi, a seria total war wydaje sie dobrym przykladem. Starcraft to niewatpliwie gra wymagajaca skila, ogrania i jakiegos zamyslu strategicznego, ale bez szybkiego klikania to wszystko jest g**** warte ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pisal o singlu ;)

Pierwszego Stara przeszedlem, glownie dla fabuly, aczkolwiek co sie naklalem nad ta gra i glupawymi ograniczeniami jej interfejsu, to moje.

Zreszta chyba nie od dzis wiadomo ze costi to single player warrior :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorka panowie ale nawet koles z 120apm moze pokonac ultra mega gosu z 300apm najlepszy przyklad to [pG]Breakdown jego szybkosc klikania nie wychodzila poza 120 apm a wiele zwojowal na scenie sc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Dla mnie strategia jest albo turowa, albo z aktywna pauza. Wszelkie RTSy bez tych opcji sa dla mnie konkursem szybkiego klikania i tyle...

 

chyba sam wiesz, co oznacza pojęcie RTS :) coś takiego z aktywną pauzą lub turami nie istnieje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam jestem noobem, ale nawet te 120 wyglada troche dziko... przeciez zeby zrobic 120 akcji na minute musimy non stop nap*****c 2 na sekunde ;) te 300 bym mogl osiagnac chyba tylko jezdzac w kolko jednym dronem xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład? Sam skrót RTS mówi co innego, chyba, że masz na myśli np. jakieś mixy. Starcraft ma bardzo dużo elementów strategicznych i refleks to nie wszystko. Trzeba planować, odpowiednio atakować i dobierać stosowne jednostki do sytuacji.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbiegając trochę od waszej dyskusji: Miałem zaszczyt zostać Beta Testerem, gra nie jest zręcznościówką jak piszecie, aczkolwiek szybka reakcja na ruch przeciwnika jest ważna. Najważniejszy jest jednak skład armii i nasza znajomość jednostek. W SC2 oprócz zwykłego dmg, wiele jednostek jest wyspecjalizowana w tłuczeniu jakichś określonych np. Phoenix(Air,Protos) ma 5dmg + 4vs Light, czyli nadaje się do tłuczenia wszystkiego bez armoru.

Wydaje mi się że będzie warto wydać te 190 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem zaszczyt zostać Beta Testerem

Jak większość w tym temacie :P. Starcraft jest zręcznościowy do pewnego stopnia. Jednak bez strategii refleks na nic się nie zda. Sam grałem ładne pare dni zanim poznałem się na tym, które jednostki są dobre na dany typ jednostek przeciwnika. I tak stwierdzam fakt, że na stado marinsów wspartych czołgami i maruderemi z dodatkiem stimpacka plus 2/3 samoloty medyczne (medi coś tam sie zwą ;]) nie ma mocnych.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak stwierdzam fakt, że na stado marinsów wspartych czołgami i maruderemi z dodatkiem stimpacka plus 2/3 samoloty medyczne (medi coś tam sie zwą ;]) nie ma mocnych.

 

chyba w brazowej lidze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba w brazowej lidze...

W srebrnej wystarcza :P. Nie mówie o ciągłym używaniu tych jednostek, ale taki mix po przełamaniu obrony wroga jest idealny do niszczenia baz lub ostatków przeciwników.

 

W brazie to reapersi wystarczają ;].

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład? Sam skrót RTS mówi co innego, chyba, że masz na myśli np. jakieś mixy.

 

A bo to malo ostatnimi czasy? Total Wary (czesc bitewna, bo mapa strategiczna to klasyczna turowka), Blitzkriegi, Supreme Commander, Dawn Of War chyba tez to mial. Zebysmy mieli jasnosc: mowimy o RTSach, w ktorych mozna zatrzymac akcje celem wydania rozkazow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Total War to lipny przykład bo jest to typowy mix, a nie RTS. Pierwszy DoW na pewno nie miał aktywnej pauzy. Nie ma rasowego RTS na multi z aktywną pauzą. CnC, SC, WC itd. to RTS'y, które są typowymi strategiami czasu rzeczywistego, w których to akcje są dokonywane natychmiast bez oczekiwania czy aktywnej pauzy.

Edytowane przez OCM4n14k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Costi

Jakos niekojarzę aby w shogunie w multi była jakaś aktywan pauza. Zresztą jak możesz coś zatrzymać to już raczej cięzko to nazwać "real time" :wink:

 

 

To co napisał Konioklonio, czyli że pewne jednostki mają premie do ataku przeciw innym to dla mnie jedena z fajniejszych zmian.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sprzeczajmy się o definicje choć to o czym piszesz costi troche wychodzi z ram klasycznego RTS. Ja kocham takie gry jakie robili kiedyś, StarCraft, Duna, DarkReign i Dark Reign2, Warhammer Dawn of War, Command & Conquer Tiberium Wars do 3 części. A nie to g ó wno co teraz wychodzi w stylu Dawn of War 2 czy C&C4

 

I tu mam nadzieje że SC2 da mi to na co od dawna czekam. Nie zamierzam grac z jakimiś mistrzami klikania ;) tylko najchętniej z kumplami po LANie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zamierzam grac z jakimiś mistrzami klikania ;) tylko najchętniej z kumplami po LANie.

No to będziesz się świetnie bawił z kumplami po LANie. :lol2:

 

Starsi wiekiem gracze pamiętają zapewne niekończące się dyskusje na temat czy RTSy można zaliczyć do gier strategicznych. Kiedyś spór między strategiami turowymi a RTSami był pewnie większy niż dzisiejszy spór pomiędzy konsolowcami a pececiarzami. ;)

RTSy wymagają pewnej zręczności, gry turowe już nie.

 

Szkoda że Bobby Kotick ma aż taki wpływ na Blizzarda. Oprócz Starcrafta 2 dostaniemy jeszcze jedną "grę" - Battle.net 2.0: wielkie dojenie. <_<

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie LAN to podstawa. Najczęściej napieram właśnie tak poprzez Hamachi.

Nie mam ochoty być zdany na łaskę jakichś tam serwerów.

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...