kuebk Opublikowano 22 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) grałem zergiem, ale przesiadłem sie w 6 patchu bety na terrana i tak zostało. trzeba być mega gosu by wygrywać zergiemz lepszymi graczami :) http://www.youtube.com/watch?v=Px0zB9_ePmI&feature=player_embedded planetary fortess > 5 ultrali lol dali nowe ikonki http://i.imgur.com/yBG8g.png http://i.imgur.com/obqBu.png Jakos nie bardzo wiem po co je zmienili. @kuebk - jak to jakie :)? Takie jak w jedynce - dużo wiary na to narzeka. Fajny opis tego patcha tutaj - Oficjalne notki patcha 1.1.0 przez kolesia który jest top 100 EU. Ja tam lama jestem w tą grę i mi to tak nie przeszkadza ale macie racje, że niektórzy są wkurzeni na zmiany. Nie za bardzo kminie ocb. :( Edytowane 22 Września 2010 przez kuebk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerios83 Opublikowano 26 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2010 Nie za bardzo kminie ocb. :( O to - http://www.gameblog.fr/images/blog/RaHaN/DossierWarcraftWoWAnniv/StarCraft_BattleNetClassic.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaz!o Opublikowano 1 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2010 (edytowane) Działają Wam achivments? Czy to jest problem na całym europejskim battle'u, czy tylko u mnie? EDIT super, dzięki Wam za pomoc! <_< Podobno działają, u mnie jest error, mam punktów 0 lub 0000. Napisałem do supportu. Problem od czasów patcha 1.1.1.16605 EDIT2 udało mi się przywrócić punkty. Dostałem odpowiedź, sprawdziłem krok po kroku co mi napisali, a pomogło zainstalowanie nowego firmware do routera, który u mnie pracuję w trybie client - Linksys z softem Tomato. Miałem 1.0x, a zainstalowałem 1.28 + dodałem port forwarding. Jakby ktoś miał podobny problem to wbijać na PW. Edytowane 6 Października 2010 przez Kaz!o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Dopiero zaczynam (pierwsza 20-stka brazowej ligi) ale jesli ktos ma ochote pograc, podszkolic mnie, czy po prostu sie pobawic to zapraszam. (nick - neonGlou), chetnie zgadam sie na skype (PM me). ps. Gram tylko Zergiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Nie graj zergiem :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Zerg = skill. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 dlatego dobrze mu radze zeby zergiem nie gral ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Zerg ma sie coraz lepiej, po ostatnim patchu, zmiana range na roachach, powazne ograniczenie cheesow ze strony terrana. Chociaz dalej to "najtrudniejsza" rasa do ogarniecia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer21 Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Zergami mało grałem raptem parę razy ale dobrze grający zerg potrafi nasuć krwi podczas rozgrywek <_< Myślę ze przy kolejnych patch'ach dalej będą ich w jakiś sposób wzmacniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 ja to pytam sie czemu wprowadzili supply przed barrackami i nitro po factory teraz ripery wogle nie grywalne bedą i nie bedzie już cheesów ze strony terka gra straci na widowisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Wg mnie bardzo dobrze ze znerfili reaperow, aczkolwiek z mojego punktu widzenia budowanie supply przed rax nie bylo konieczne do znerfienia repear rush, bardziej to sie ma do proxy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Widząc wszędzie terran to się nie dziwię temu ruchowi. Aczkolwiek jako terk, to mi szkoda ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 wiecie ja też gram terranem ale nie to żebym płakał staram sie patrzeć na wszystko obiektywnie pociski spowalniające po factory, a nie nitro obczajcie co znalazłem, to z IEM z Niemiec, 40sek dimaga jaki typ haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Tu jednak pisze co innego na temat nitro: http://eu.battle.net/sc2/pl/blog/796439#blog. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 imho w kolejny paczu powinni jeszcze oslabic benelingi, bo zerg na poczatku praktycznie robi tylko zwiad i zerglingi... jakby co to szybko sobie dobuduje benelingow :/ zealoci czy marinsi nie maja szans Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 imho w kolejny paczu powinni jeszcze oslabic benelingi, bo zerg na poczatku praktycznie robi tylko zwiad i zerglingi... jakby co to szybko sobie dobuduje benelingow :/ zealoci czy marinsi nie maja szans Chyba w grach teamowych :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Tu jednak pisze co innego na temat nitro: http://eu.battle.net/sc2/pl/blog/796439#blog. mi chodziło, że pociski spowalniające powinny być po factory, a nie nitro teraz nitro zupełnie nikt nie bedzie robił jak zreszta riperów już nikt nie gra, chyba że 1 na całą gre do scaut na początek to bedzie teraz zapomniana jednostka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 A nie uwazasz ze wczesniej byly "troche" za mocne? Zreszta to nie jest przeciez ostatni patch, jeszcze moze cos z nimi zrobia. Spojrz po jakim czasie buffneli roache Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Polecam obejrzenie tego: http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/37831, a nastepnie chcialbym uslyszec czemu reapery nie mialyby zostac oslabione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Reapery znerfowano po raz drugi, skutecznie tym samym eliminując tą jednostkę z gry. Sam nie gram terranem i nie staram się bronić tej rasy (marauder imba ;p), ale nerf reapera to przegięcie. Powinni zrobić tak jak napisał FanEk, concussive shells po faktorce, a nie nitro. Reszta zmian ok, void ray prosił się o nerf od dawna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 A wlasnie, jak sie to przelicza ile void zadaje obrazen bo on sie tam laduje czy cos i skad mam wiedziec jak bardzo sie naladowal i ile teraz zadaje dmg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) grubosc promienia, dzwiek ;p ~5 sek ciaglego ostrzalu Edytowane 16 Października 2010 przez kkNd! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) A wlasnie, jak sie to przelicza ile void zadaje obrazen bo on sie tam laduje czy cos i skad mam wiedziec jak bardzo sie naladowal i ile teraz zadaje dmg? Tu masz 3 voidy, każdy w innym 'stadium naładowania'. jedna naładowana, dwie w trakcie. Edytowane 16 Października 2010 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 A jak obliczyc ich dmg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Jest to napisane w patch note'ach. VR ma dwa poziomy naladowania, na pierwszym zadaje 6 (+4 vs armored), na drugim 8 (+8 vs armored). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 level 1 - 6 dmg (+4 armored). level 2 - 8 dmg (+8 armored). Hmm, zdaje się że w beta VR miały 3 stopnie, no cóż :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 przyznam sie że z tym naładowaniem VR sam do końca nie wiedziałem :) patrze jest tutaj troche graczy :razz: jeszcze co do rozgrzanych VR - nie dało sie tego wcześniej praktycznie zatrzymać w początkowym stadium gry widziałem na GSL korea jak gość jednym wyciął 6 marinów, co chwila go ładując Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 Teraz to rozumiem, ja myslalem ze to co bylo w patch notes dotyczy poziomu ulepszen a nie poziomu naladowania. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Zerg = skill. Dokladnie, w mojej (brazowej lol)lidze i tak jestem najwyzej notowanym zergiem. Gralem innymi rasami, ale tylko zergiem tak fajnie wyglada 'reactionary play' poza tym cwiczy sie i makro i micro w bardzo fajny sposob (ciagly spawn larwy, creep tumory, rozstawianie overlordow, harass zerglingami itp itd.) No i czego sie nie robi dla widoku banelingow wpadajacych w chmare marinsow, albo grupki mutów rozwalajacej stado Thorów 'magic boxem' :) Edytowane 16 Października 2010 przez NeonPPC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 16 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2010 A wiecie od czego zalezy awans do wyzszych lig? Mam prawie 300 pkt przewagi na 2gim gosciem i jakos nie przenosi wyzej :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...