Gość [RONIN] Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Ale kiszkę odwaliłem :mur: Nie doczytałem do końca i ściągałem wersję DX10 a nie ma jeszcze ani karty z DX10 ani Visty w dobrym stanie także smutek wielki mam. Ale już ściąga się wersja DX9 i sobie zobacze co ten tytuł jest wart (i sprzęt :)). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Sposób na zmianę rozdzielczości:U mnie to jakoś nie działa (tzn 1400x900 nie chce wskoczyć) Ale za to teraz gram z uruchomioną grą w oknie - skalowanie przynajmniej jest prawidłowe i gra wygląda teraz duzo lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tynio Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Uwaga !! Gram ma coś zrabane w przeliczniku klatek nie napisze jak ale jest możliwość by licznik pokazał nawet 100-120 średnio klatek mogą sie pojawiać błędne info. Co do grafiki to nawet na DX9 ładnie wygląda choć wyobrażam sobie jak to musi być na DX10 Faktycznie trzeba wydać sporo kasy by gra robiła płynnie te 40-45 klatek Chyba trzeba myśleć o konsoli ;( Tynio Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Chyba trzeba myśleć o konsoli ;( Pozdrawiam Możecie przestać pie....lić o konsoli :mur: ,jak wam tak żle na PC to nie wylewajcie tu swoich żali,tylko sprzedajcie swoje PC i kupcie konsole :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tynio Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Możecie przestać pie....lić o konsoli :mur: ,jak wam tak żle na PC to nie wylewajcie tu swoich żali,tylko sprzedajcie swoje PC i kupcie konsole :lol2: A czy ja napisałem że będe PC sprzedawał ? Myśle że konsola i PC nieżle sie uzupełniają. Bo gry na PC nie cząsto pokazują sie na konsoli (i odwrotnie) Nie wiem jak długo inwestujesz w PC ale ja od ponad 10 lat (jakieś 12 ) I jest fajnie ale do czasu. Gra jest ładna i myśle że tu rozmawiamy o grze oraz jak komu działa To że gra jest też na Xbox360 to można dodatkowo porównać grafikę oraz szybkość Nie wiem czemu sie tak odrazu gorączkujesz i "wylewasz" swoje nerwy na forum Tynio Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Akurat ta gra na DX10 jest raczej lepsza niz ta na X360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 na jakiej rozdzialce ten test bo imo troche slaby wynik 1024x768 Przypuszczam, że słaby wynik spowodowany jest słabym procem. Zaraz go dokręcę i zobaczę ile to dało. Grafa na: stock - 25 - 17 bios XTPE - 29 - 18 Widocznie drugi test mocniej obciąża CPU i to by się potwierdzało, że na dwóch jajach wynik jest x2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) ten test w Cave to zwala miedzy detalami low a max mam tylko roznice 1 fps'a :lol: Edytowane 16 Maja 2007 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Vista, DX9, ustawienia domyślne ->1024x768 Snow 38 Cave 31 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 imponujacy jest ten 2-krotny wzrost fps w Cave na 2 rdzeniach :P - czyzby pierwsza gra, ktora robi z nich pozytek :)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Tam to chyba procek ma najwiecej do powiedzenia, strasznie duzo tam tych bzyczacych, latajacych robaczkow (swietnie wyglada ta jaskinia). Ale blur poruszajcych sie obiektow wyglada kosmicznie, a jeszcze lepiej to wyglada jak przyblizymy lekko kamere do naszego rambo, opadoszczen ;) heh, DarkArrow mnie uprzedzil (znaczenie proca) Edytowane 16 Maja 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) gra bardzo przypadla mi do gustu ale aby sie w pelni bawic nia to fps nie mozna spadac ponizej 30 fps bo pozniej to juz ledwo co moge trafiac w robale :) Edytowane 16 Maja 2007 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) U mnie wyglada to tak: Ustawienia gry: Wynik: sprzet z podpisu + winzgroza XP Wykozystam ciebie do porownania starej i nowej architeORT: ORT: ORT: ktury,proc sie roznie ale az tak bardzo to nie wplywa. Mi wyszlo tak Wiec wniosek ze demo jest pisane pod nowa architektore i serja 7 slabo wypada nawet DX9 tutaj LTGF7950 GT Snow 33 Cave 23 moj Snow 33 Cave 46 Bardzo duza roznica w cave 2x Edytowane 16 Maja 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 http://rapidshare.com/files/31682571/lostplanet.avi.html nagralem benchmark z dx10 nagralem :) jesli ktos jeszcze nie widzial :D DX10 (fw 158.43) 1280x720 shadows: medium shadow resolution: default fsaa/anizo: 4x/16x reszta: high :) Czy mi się wydaje, czy różnica jest na potrzeby marketingu pomiędzy DX9 a 10? :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Pierwsze wrażenia - mocno pierwsze :D Gra wygląda bardzo fajnie, mimo ze to nie full detale (w oczy kole ząbkowanie i troche do bani cienie, no ale te opcje mam najnizej ustawione). Co mnie na początku wkurzyło, to lagowanie ruchów myszy - działa z opóźnieniem, no ale sie przyzwyczailem potem. Ewidentnie widać że to konsolówa :) Robale są na dodatek bardzo durne. Mimo wszystko jest to fajna gierka, dobry dla relaksu po ciężkim dniu, taki tam rodzaj Painkillera albo Serious Sama, żeby pozabijać troszkę. Skoro grę wyda CDP, to kupię ją za rok za 50zł - jak będe miał komoa odpowiedniego do gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 MaZZeo w opcjach gry masz mozliwosc wyboru jakis tam trybow celowania. wybierz ten co jest teraz tylko z dopiskiem 8 (domyslnie jest 1) ;) reakcja celownika jest o wiele szybsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Snow 33 Cave 23 moj Snow 33 Cave 46 Bardzo duza roznica w cave 2x Dwa rdzenie to dwa razy więcej klatek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) @ChrisG jak proc nie wplywa w Cave? przeciez na X2 i C2D sa wyniki 2x razy wieksze niz na jednordzeniowych a masin wlasnie ma A64... wiec twoje porwnanie ma sie nijak - na oko wydajnosc jest taka sama, tylko ty masz o wiele lepszego proca i grafe po vmodach [EDIT] ehh uprzedzil mnie :P Edytowane 16 Maja 2007 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Stosując poprawkę na procesor widać, że tutaj 8600GT po Vmodach dorównuje 7950GT, co jest jak na 8600 bardzo dobry rezultat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzArNy` Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) wiesz dobry, nie dobry ale nV od poczatku stawiala 8600GTS na rowni z 7950GT - a ten 8600GT po vmodach ma lepsza wydajnosc od 8600GTS co nie zmienia faktu, ze w nowszych grach moze byc coraz lepiej + nowe stery (moze cos beda poprawiac) Edytowane 16 Maja 2007 przez DarkArrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 1280x720 DX10 16x,fsaa-2x ze sterow w grze min 4x da sie ustawic HDR-Medium Shadows-Medium reszta High Snow 29 Cave 26 zero mozliwosci zmiany rozdzialki Update HDr na high snow 22 Cave 26 nic sie niezmienilo Porownanie do nowych sterow Ustawienie pierwsze Snow 32 Cave 29 grafa miej taktowana 836 core,zaraz zrobie na max wykreconym Core Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tynio Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 Z ciekawości zrobiłem 3 testy 1. procek na 3 ghz grafika lekko podkręcona 630/1630 ustawienia domyślne na rozdziałce 1024x768 Snow - 39 Cave - 56 2. procek na 3,2 Ghz grafika b/z ustawienia b/z Snow - 39 Cave - 59 3. Procek dalej na 3,2 Ghz grafika podkręcona 655/1690 - czyli tylko o 25 i 60 Mhz ustawienia b/z Snow - 41 Cave - 59 System XP wiadomo DX9 Widać że gra lubi mocną grafikę i szybkego procka - zalezy jaka lokalizacja Śniego musi dawać w kość grafice i procek tu już nic nie zmienia ale jak jest brak śniegu to już procek ma wieksze znaczenie Myśle że przy DX10 i słabszych kartach jak 8600 GT (nie podkręcona) sytuacja podobna ale przy szybszych różnice moga być nie zauważalne. Teraz tylko jeszcze nowe stery mogą coś zdziałać dla właścieli 8600-8800 Tynio Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) przypadkowo odczepilem cos takiego od mini-robota :lol: Edytowane 16 Maja 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tynio Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 przypadkowo odczepilem cos takiego od mini-robota :lol: Też już chodziłem z tym "żelastwem" jak robotem nie mogłem wejść na parking to zabrałem "pistolecik" i tam pogrom robiłem. Bardzo fajne i pomysłowe , proste ale ile daje radości :) Tynio Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Z ciekawości zrobiłem 3 testy 1. procek na 3 ghz grafika lekko podkręcona 630/1630 ustawienia domyślne na rozdziałce 1024x768 Snow - 39 Cave - 56 2. procek na 3,2 Ghz grafika b/z ustawienia b/z Snow - 39 Cave - 59 3. Procek dalej na 3,2 Ghz grafika podkręcona 655/1690 - czyli tylko o 25 i 60 Mhz ustawienia b/z Snow - 41 Cave - 59 Pozdrawiam To juz bardzo miarodajne C2 pamiec,tylko system Vista moze by na XP wiecej by bylo 836/1010 A teraz zaskoczenie w DX 10 w rozdzielczosci 1280x720 tez default Snow 40 Cave 53 :lol: W dx 10 niemoge ustawic 1024x768 ale idzie ustawic 1152x720 troszke wiecej do obrobienia niz 1024x768 a wyszlo to Snow42 Cave 57 Edytowane 17 Maja 2007 przez ChrisG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2007 (edytowane) Ja mam takie male spostrzezenie odnosnie HDR i ustawien MED i High. Z tego co zauwazylem na waszych screenach to oznaczenie rozdzielczosci i glebi koloru sa rozne. Rozchodzi sie tu wlasnie o glebie kolorow. U niektorych jest np 1024/768/32bit a u niektorych 1024/768/64bit. Sprawdzilem i rzeczywiscie dla ustawienia MED mamy 32bit a dla High 64bit i dlatego jak juz ktos tu zauwazyl wiekszej roznicy pomiedzy tymi trybami nie widac no moze oprocz spadku FPS ;) Edytowane 16 Maja 2007 przez Karas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) Krótko na temat samej gry. Przypomniały mi się odległe czasy MDK i jakoś grając w Lost Planet ,to ta gra mi przyszła na myśl. Grywalność na wysokim poziomie. Połaziłem sobie robotem i postrzelałem do okolicznego robactwa. Graficznie nawet nawet. Test Snow: 31 Cave : 19 :| Cholera trza zbierać na 2 jajka ;) Kilka screenów: Edytowane 17 Maja 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 Tego bosa nie da sie trafiac ,ciezki jak sam sk... :P Tam zwalnia oj zwalnia (nawet do 13 klatek) Trza wylaczyc AA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) Ja mam takie male spostrzezenie odnosnie HDR i ustawien MED i High. Z tego co zauwazylem na waszych screenach to oznaczenie rozdzielczosci i glebi koloru sa rozne. Rozchodzi sie tu wlasnie o glebie kolorow. U niektorych jest np 1024/768/32bit a u niektorych 1024/768/64bit. Sprawdzilem i rzeczywiscie dla ustawienia MED mamy 32bit a dla High 64bit i dlatego jak juz ktos tu zauwazyl wiekszej roznicy pomiedzy tymi trybami nie widac no moze oprocz spadku FPS ;) widac roznice ;) zwlaszcza patrzac na dym na tle ciemnych tekstur ktore w trybie 32bit przybieraja zielony kolor (dokladnie jak w starszych grach 16bit paleta kolorow), w 64bit tego nie ma (jest ok) a i jeszcze jedno, powinni dodac komunikat miedzy reklamami: "Game experience may change during off-motionblur play" ;] Edytowane 17 Maja 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 17 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2007 (edytowane) Polecam wylaczyc aa nie zmieniajac rozdzialki (1280x960) Gra dostaje olbrzymiego kopa i nawet przy najwiekszych zadamych (czyli przy bossach) mam ok 30 klatek :) Oczywiscie mowie o DX10 i wszystkim na high (tylko cienie medium) Edytowane 17 Maja 2007 przez laeskrad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...