Rav85 Opublikowano 18 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Lipca 2007 patch ma byc w piatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 19 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Dziś sobie odpaliłem giereczkę na c2duo e4300 @ 3000mhz , 2x1 gb kingszmelca 667 mhz @ 700 ;). mobo asusa p5n-e sli , gf 8800gts bfg @ 700 mhz oraz memki na 2000 mhz. Poustawiałem concurency rendering na 2 jajka w lost planet detale wszystkie na maxa w 1280x1024 w dx 9 pod xp z aax2 . Jaki jest efekt - taki że jak dochodzę na samym początku do wielkiego stworka to widzę 12 fps ;/ . Nie wiem czemu tak jest ale na moim kompie z podpisu w tym miejscu mam lekko ponad 20 fps, a przecież to c2duo !!!! Dwa jajeczka i co i wielka lipa, ta gra chyba nie zabardzo korzysta z dualcore :(. Czy dam 1 core czy 2 core to efekt ten sam żadnego boosta w fps ;(. Co jest nie tak ?? Edytowane 19 Lipca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 19 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2007 ustaw cienie na medium ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 19 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2007 Ma przecież - DX9 ;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 19 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2007 (edytowane) Ma przecież - DX9 ;Pno właśnie dziwne , na GTx w tym miejscu w DX10 jest ok 35 fps wszystko na max AAx4 tylko cienie na medium. 1280x960 Dx10 Wszystko na MAX , AAx4 , AFx16 ,tylko cienie MEDIUM. Edytowane 19 Lipca 2007 przez konio68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 Może to przez radeona który siedział tam jakis czas temu a sys nie był reinatalowanyi fpsy gubi ., ale dlaczego podczas zmian w opcjach na 2 czy na 1 jajo nie ma zmian w fps to ja nie mam pojęcia ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 Może to przez radeona który siedział tam jakis czas temu a sys nie był reinatalowanyi fpsy gubi ., ale dlaczego podczas zmian w opcjach na 2 czy na 1 jajo nie ma zmian w fps to ja nie mam pojęcia ;/.W opcjach madz nie 2 jajka tylko multi GPU nie CPU. o ile się nie mylę czyli w przypadku SLI zaznaczasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rav85 Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 tez sie na pocztku na to nabralem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 Co wy gadacie , przeciez macie tam jak byk concurrent operations 2 lub 1 . U mnie jest tylko 1 na kompie z siga a na drugim kompie mam 1 lub 2 właśnie tam gdzie jest konrynka- strasznie coś jestem zdołowany tym c2duo :(, jedyne co jest na + to liczy mi pi o 6s lepiej ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 Jeżeli pomieszane sterowniki od karty ograniczają fps'y, to żaden procek tego nie zastąpi. Tak samo możesz sobie grę odpalić na GF 6200 i karta będzie limitować fps- wtedy procek jej nie zastąpi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 No nic zaraz zrobię reinstal systemu , ale jakoś w cs:source nie ma spadków fps i ślicznie to biega - full details i na stresstescie powyzej 250 fps , a tu normalnie żenada jak zobaczyłem 12 to aż mi się płakać zachciało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 Dziś zacząłem przygodę z lost planet, gierka w 1024, bez aa, cienie low hdr low, efekty hight, reszta medium chodzi spoko, tylko czy da się pozbyć tego odliczania czasu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) To nie odliczanie czasu, tylko energia cieplna, którą musz zbierać z zabitych stworzeń lub zasobników. Bez niej umrzesz. Poza tym zasila ci taki wynalazek na ramieniu, który regeneruje ci zdrowie. Zasila również pojazdy i broń laserową. Edytowane 20 Lipca 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 20 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2007 (edytowane) umrzesz :-] ... hehe :) ten pasek to Thermal Energy ... jak zabijesz stwora albo jakiegos pirata to zniego wylatuje taka zolta maz. To jest wlasnie T-Engergy ... im wiecej jej zdobedziesz - tym lepiej dla ciebie a gorzej dla Akridow i piratow. Edytowane 20 Lipca 2007 przez szczepoxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 21 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2007 ja wlasnie zainstalowalem :F pod xp, nie chce mi sie znow instalowac visty :D musze powiedziec ze gra wyglada pieknie, i chodzi plynnie :) (30-60fps). ale wyglada jakby byla wrazliwa na podkrecanie :F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 21 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2007 ten pasek to Thermal Energy ...Jak go zwał tak go zwał...licznik odlicza numerki,na jedno wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2007 Po zmianie platformy skusiłem się by to sprawdzić, bo na fotkach jakoś tak nijak to wyglądało, no a tu O_o - świetna gierka. :) Jest takich więcej? :] Rozumiem, że na konsolach to co druga pewnie taka jest. Bardzo miodne to i ładne. Wypróbowałbym jeszcze jakąś grę, która by mi ukazała moc nowego hardware. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 24 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2007 Panowie dziwna akcja - na 8600 GT na sterownikach: dla XP: 162.18 dla Visty: 162.22 mam następującą ilość FPSów: XP: 45 Vista: 27 Na oficjalnych driverach dla visty jest 23 FPS, więc widać, że nowsze sterowniki coś tam dały - w zasadzie są to najnowsze drivery nvidii. Ustawienia są oczywiście identyczne, bo włączenie cieni na "high" to mamy czkawkę po 5 FPSów. Gdzieś tu czytałem, że mieliście tyle samo FPSów - o co więc chodzi? Wersja DX9 na Viście chodzi o cały 1 FPS wolniej, co jest powiedzmy normalne. Potrafi mi to ktoś wyjaśnić? Aha - bym zapomniał - mowa o 8600 GT, ale to akurat nie ma znaczenia, który to GF. Zacytuję sam siebie, ale wazne jest by widzieć obydwa posty. Sprawdziłem 8800 GTX'a na TYM SAMYM SYSTEMIE oraz TYCH SAMYCH STEROWNIKACH i TYCH SAMYCH USTAWIENIACH (prócz rozdzielczości). Wyniki jakie uzyskałem w rozdzielczości 1280 x 960: Vista, Lost DX10: 53,6 Vista, Lost DX9: 50,4 XP, Lost DX9: 50,6 Potrafi mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 25 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2007 widzieliscie ten topic: http://www.capcom.com/BBS/showthread.php?t=16263 nie dziala mi zaden z trickow podanych tam :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Lost Planet ups DX10 quota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Tzn , że w nadchodzącym paczu parę bajerów ma być hmmm : http://blog.lostplanetcommunity.com/blogs/...20/p388#more388 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Tzn , że w nadchodzącym paczu parę bajerów ma być hmmm : http://blog.lostplanetcommunity.com/blogs/...20/p388#more388 jesli wiekszy blur nazywasz bajerem to sorry.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietach Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam Fanem gier nie jestem i nie czytałem tych 15 (a może 16) stron tego wątku ale skoro duzo ludzi zachwyca sie ta grą ,efektami itd... Oglądając filmik na pierwszej stronie nasunęło mi sie jedno spostrzeżenie: -facet biega w śniegu po kolana i jakos nie widac żeby mu to przeszkadzało i spowolniało ruchy. Czy tą grę pisał jakiś Beduin co całe życie mieszkał w tropikach i nie widział śniegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) jesli wiekszy blur nazywasz bajerem to sorry.."Basically our programmers have been hard at work learning the ins-and-outs of DX10, and have been able to harness some extra performance. "- performance to nie blur ani fur ;). @pietach Zwróć uwagę , że nasz super hero ma specjalną rękę i ma extra power ;). Nie przesadzaj już troche fantastyki tej grze na lepsze wyszło. Edytowane 26 Lipca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 27 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2007 Blur jest ładnieszy, tylko że takie porównanie to można sobie na screenach robić. W czasie akcji na jedno wychodzi. A ten drugi zestawik zdjęć z fur, to wygląda to rzeczywiście jak jakiś dodatkowy blur. Chodzi jednak o futerko. Zaznaczyłem, gdzie chyba najlepiej porównać. W realnej grze pewnie będzie to lepiej widoczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 27 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2007 dokładnie , chodzi o futro , tutaj na stronie macie pokazany efekt Fur na maskotce.... http://developer.download.nvidia.com/SDK/1...3d/samples.html jest tam pare dem , m/i ... Fur. " This sample demonstrates a simple way of rendering fur using the shells and fins technique. The geometry shader is used for creating the geometry for fins on silhouette and near silhouette edges. The cat model used in this project has kindly been provided by DGArt at Turbosquid '' http://developer.download.nvidia.com/SDK/1...llsAndFins.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2007 a tam .. walic jakies futro ;] ja wczoraj sie pomeczylem z Green Eye'em .. i gram dalej .. podoba mi sie giereczka.. dobry rozstresik po dniu pelnym pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2007 (edytowane) Edytowane 9 Sierpnia 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2007 16 ma wyjsc patch, wnoszacy pare poprawek dla dx10 oraz dodajacy nowe mapy - waga ok 400MB tutaj troche szczegolow technicznych - krzaczki i pismo obrazkowe ;) ogolnie wyglada to calkiem zachecajaco. http://www.4gamer.net/news.php?url=/news/h...5901detail.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2007 a do dx9 ?? czy ten patch ustawiony na dx10 w calosci ... bo to bylby skandal :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...