Skocz do zawartości
qqrydza

Lost Planet

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś sobie odpaliłem giereczkę na c2duo e4300 @ 3000mhz , 2x1 gb kingszmelca 667 mhz @ 700 ;). mobo asusa p5n-e sli , gf 8800gts bfg @ 700 mhz oraz memki na 2000 mhz.

Poustawiałem concurency rendering na 2 jajka w lost planet detale wszystkie na maxa w 1280x1024 w dx 9 pod xp z aax2 . Jaki jest efekt - taki że jak dochodzę na samym początku do wielkiego stworka to widzę 12 fps ;/ . Nie wiem czemu tak jest ale na moim kompie z podpisu w tym miejscu mam lekko ponad 20 fps, a przecież to c2duo !!!! Dwa jajeczka i co i wielka lipa, ta gra chyba nie zabardzo korzysta z dualcore :(.

Czy dam 1 core czy 2 core to efekt ten sam żadnego boosta w fps ;(. Co jest nie tak ??

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma przecież - DX9 ;P

no właśnie dziwne , na GTx w tym miejscu w DX10 jest ok 35 fps wszystko na max AAx4 tylko cienie na medium.

1280x960 Dx10 Wszystko na MAX , AAx4 , AFx16 ,tylko cienie MEDIUM.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to przez radeona który siedział tam jakis czas temu a sys nie był reinatalowanyi fpsy gubi ., ale dlaczego podczas zmian w opcjach na 2 czy na 1 jajo nie ma zmian w fps to ja nie mam pojęcia ;/.

W opcjach madz nie 2 jajka tylko multi GPU nie CPU. o ile się nie mylę czyli w przypadku SLI zaznaczasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wy gadacie , przeciez macie tam jak byk concurrent operations 2 lub 1 . U mnie jest tylko 1 na kompie z siga a na drugim kompie mam 1 lub 2 właśnie tam gdzie jest konrynka- strasznie coś jestem zdołowany tym c2duo :(, jedyne co jest na + to liczy mi pi o 6s lepiej ;/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zacząłem przygodę z lost planet, gierka w 1024, bez aa, cienie low hdr low, efekty hight, reszta medium chodzi spoko, tylko czy da się pozbyć tego odliczania czasu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie odliczanie czasu, tylko energia cieplna, którą musz zbierać z zabitych stworzeń lub zasobników.

Bez niej umrzesz. Poza tym zasila ci taki wynalazek na ramieniu, który regeneruje ci zdrowie. Zasila również pojazdy i broń laserową.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umrzesz :-] ... hehe :)

ten pasek to Thermal Energy ...

jak zabijesz stwora albo jakiegos pirata to zniego wylatuje taka zolta maz. To jest wlasnie T-Engergy ... im wiecej jej zdobedziesz - tym lepiej dla ciebie a gorzej dla Akridow i piratow.

Edytowane przez szczepoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie platformy skusiłem się by to sprawdzić, bo na fotkach jakoś tak nijak to wyglądało, no a tu O_o - świetna gierka. :) Jest takich więcej? :] Rozumiem, że na konsolach to co druga pewnie taka jest. Bardzo miodne to i ładne. Wypróbowałbym jeszcze jakąś grę, która by mi ukazała moc nowego hardware.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziwna akcja - na 8600 GT na sterownikach:

dla XP: 162.18

dla Visty: 162.22

 

mam następującą ilość FPSów:

XP: 45

Vista: 27

 

Na oficjalnych driverach dla visty jest 23 FPS, więc widać, że nowsze sterowniki coś tam dały - w zasadzie są to najnowsze drivery nvidii.

Ustawienia są oczywiście identyczne, bo włączenie cieni na "high" to mamy czkawkę po 5 FPSów.

 

Gdzieś tu czytałem, że mieliście tyle samo FPSów - o co więc chodzi?

Wersja DX9 na Viście chodzi o cały 1 FPS wolniej, co jest powiedzmy normalne.

 

Potrafi mi to ktoś wyjaśnić?

 

Aha - bym zapomniał - mowa o 8600 GT, ale to akurat nie ma znaczenia, który to GF.

Zacytuję sam siebie, ale wazne jest by widzieć obydwa posty.

 

Sprawdziłem 8800 GTX'a na TYM SAMYM SYSTEMIE oraz TYCH SAMYCH STEROWNIKACH i TYCH SAMYCH USTAWIENIACH (prócz rozdzielczości). Wyniki jakie uzyskałem w rozdzielczości 1280 x 960:

 

Vista, Lost DX10: 53,6

Vista, Lost DX9: 50,4

XP, Lost DX9: 50,6

 

Potrafi mi to ktoś racjonalnie wyjaśnić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Fanem gier nie jestem i nie czytałem tych 15 (a może 16) stron tego wątku ale skoro duzo ludzi zachwyca sie ta grą ,efektami itd...

Oglądając filmik na pierwszej stronie nasunęło mi sie jedno spostrzeżenie:

-facet biega w śniegu po kolana i jakos nie widac żeby mu to przeszkadzało i spowolniało ruchy.

Czy tą grę pisał jakiś Beduin co całe życie mieszkał w tropikach i nie widział śniegu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli wiekszy blur nazywasz bajerem to sorry..

"Basically our programmers have been hard at work learning the ins-and-outs of DX10, and have been able to harness some extra performance. "- performance to nie blur ani fur ;).

@pietach

Zwróć uwagę , że nasz super hero ma specjalną rękę i ma extra power ;). Nie przesadzaj już troche fantastyki tej grze na lepsze wyszło.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blur jest ładnieszy, tylko że takie porównanie to można sobie na screenach robić. W czasie akcji na jedno wychodzi.

A ten drugi zestawik zdjęć z fur, to wygląda to rzeczywiście jak jakiś dodatkowy blur. Chodzi jednak o futerko. Zaznaczyłem, gdzie chyba najlepiej porównać. W realnej grze pewnie będzie to lepiej widoczne.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie , chodzi o futro ,

tutaj na stronie macie pokazany efekt Fur na maskotce....

http://developer.download.nvidia.com/SDK/1...3d/samples.html

jest tam pare dem , m/i ... Fur.

" This sample demonstrates a simple way of rendering fur using the shells and fins technique. The geometry shader is used for creating the geometry for fins on silhouette and near silhouette edges. The cat model used in this project has kindly been provided by DGArt at Turbosquid ''

http://developer.download.nvidia.com/SDK/1...llsAndFins.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...