Skocz do zawartości
LittlePaulie

Szybkie Pytanko O Creative T5900

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety firma creative zawodzi i to bardzo czesto :/ wiec, oddalem kabel po raz drugi na gwarancje (bo za 1 razem przyslali mi niby nowy ale jeszcze bardziej wadliwy, lol, debile :/) i jestem zmuszony byc przez jakies 3 tyg bez dzwieku... I tu pojawia sie pytanie czy jest jakis sposob na odpalenie glosnikow JEDYNIE bez "kabla z pokretlami" bo wszystko inne mam i szlag mnie trafia jak patrze na glosniki ktore nie moga grac z powodu jednego przewodu... moze zna ktos jakis sposob

 

z gory dziex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety firma creative zawodzi i to bardzo czesto :/ wiec, oddalem kabel po raz drugi na gwarancje (bo za 1 razem przyslali mi niby nowy ale jeszcze bardziej wadliwy, lol, debile :/) i jestem zmuszony byc przez jakies 3 tyg bez dzwieku... I tu pojawia sie pytanie czy jest jakis sposob na odpalenie glosnikow JEDYNIE bez "kabla z pokretlami" bo wszystko inne mam i szlag mnie trafia jak patrze na glosniki ktore nie moga grac z powodu jednego przewodu... moze zna ktos jakis sposob

 

z gory dziex

ja miałem ten sam problem z p5800. Oddałem do mediamarkt i po 3 tygodniach przysłali nowy zestaw :] Niestety też wadliwy, i tak 4 razy. Imo dużo lepszym rozwiązaniem bedzie wymiana na logitech x-540 jak masz taką możliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ten sam problem z p5800. Oddałem do mediamarkt i po 3 tygodniach przysłali nowy zestaw :] Niestety też wadliwy, i tak 4 razy. Imo dużo lepszym rozwiązaniem bedzie wymiana na logitech x-540 jak masz taką możliwość

 

no to szczerze mowiac mnie teraz zalamales :/, bo jak teraz znow wysla mi gowno to juz kolejnej naprawy nie bedzie bo gwarancja mi sie konczy 7 maja... heh, niby powazna firma a tak leci sobie w ch...

 

a pytanie z topika nadal aktualne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyślą i naprawią, to gwarancja automatycznie przedłuża się chyba o 90 dni... albo jakoś tak ;) Jak masz możliwość, o domagaj się zwrotu gotówki i zainwestuj w coś innego ;) (mozna tak w mediamarkt albo saturnie, po tym jak wymienią na nowe)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też proponuję starać się o zwrot kasy i zmianę na x-540 lub Modecom 5030. Hmm odpalić bez tego pilota pewnie się da. Tam jest chyba złącze 9 pin, nie pamiętam już (to okrągłe od pilota). Jedne piny odpowiadają za włączenie, inne za regulację głośności, a inne za poziom basu. Trzeba by się dowiedzieć które są od czego i próbować podłączyć jakiś inny przekaźnik. Istnieje jednak ryzyko, uszkodzenia.... Ja bym wolał czekać na ten kabel z pilotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też proponuję starać się o zwrot kasy i zmianę na x-540 lub Modecom 5030. Hmm odpalić bez tego pilota pewnie się da. Tam jest chyba złącze 9 pin, nie pamiętam już (to okrągłe od pilota). Jedne piny odpowiadają za włączenie, inne za regulację głośności, a inne za poziom basu. Trzeba by się dowiedzieć które są od czego i próbować podłączyć jakiś inny przekaźnik. Istnieje jednak ryzyko, uszkodzenia.... Ja bym wolał czekać na ten kabel z pilotem.

hmm tylko nie wiem czy zwrot kasy wchodzilby w gre bo glosniki kupilem prawie dwa lata temu i ponad 1,5 roku dzialaly super a teraz kapa :/ szlag mnie juz trafia i chetnie bym je wymienil na cos innego ale kasa bedzie dopiero po wakacjach wiec sie wstrzymam i moze kupie jakis wzmak + 2 dobre kolumny bo dzwieku 5.1 i tak mi nie trzeba a z tego co czytam po forach to za okolo 1k zl (bo tyle bede miec) lepiej zainwestowac w takie cos a nie grajki komputerowe

 

i dzieki za odp na pytanie, z tego co mowisz wnioskuje ze niewarto kombinowac wiec sie troche wstrzymam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak możesz, to oddaj na gwarancje! Creative naogół daje nowe, a wtedy chociaż możesz je sprzedać na allegro jako nówki ;) i gwarancje masz dłuższą. A co do wymiany na stereo, to za moje p5800 kupiłem jedną kolumn, na drugą dozbierałem troche i jestem bardzo zadowolony :) Teraz też jestem z tych, co mówią, że nie warto sie bawić w głośniczki komputerowe :P

Edytowane przez DiJo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh, odkopuje stary topic bo juz dostalem kabel od zasrancow z creative'a i kabel po raz 3 zepsuty :/ a mial byc wymieniony na nowke... tyle ze pewnie zapomnieli dodac ze zepsuta nowke :/ znow sie sam scisza i podglasnia

 

gwarancja mi sie juz skonczyla 7 maja (oddalem kabel tuz przed gwarancja) i czy okres gwarancji sie przedluza o jakis czas jesli oddam sprzet do naprawy jak ktos pisal wyzej czy to nie bardzo jest prawdziwe? wie ktos moze?

 

i jeszcze jedno pytanko, czy da sie to szajstwo zaniesc do elektronika czy cus takiego? zeby np za 30 zl naprawil, bo mam juz dosc tych ignorantow z creative'a i chcialbym to w koncu zrobic zeby dzialalo... a moze ktos zna jakis domowy sposob zeby to naprawic? (bo kumpel mial taki sam problem i usztywnil pokretlo wkladajac pod nie papierek, zeby nie bylo luzne i u niego jest git natomiast u mnie to nie bardzo zadzialalo :?)

 

z gory dzienx, pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinni jeszcze przyjąć. Poszukaj w necie o ile się przedłuża gwarancja po serwisowaniu :]

oks poszukam, ale w sumie to ciekawi mnie bardziej odp na drugie pytanie, czy jakis serwis to naprawi odplatnie, bo podejrzewam ze 4 kabel bylby i tak zepsuta nowka :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oks poszukam, ale w sumie to ciekawi mnie bardziej odp na drugie pytanie, czy jakis serwis to naprawi odplatnie, bo podejrzewam ze 4 kabel bylby i tak zepsuta nowka :/

Albo ten sam w opakowaniu, naprawić powinni w elektronicznym servisie jakimś bo pewnie się potencjometr kopie ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod ten temat, bo chociaż mam t6060 to problem mam ten sam.

 

Jak wysyłacie tego pilota? Bo ja najpierw uderzyłem do sklepu a oni powiedzieli ze to osobna gwarancja Creativa i trzeba samemu wysłać RMA.

 

W RMA podoany jest adres jakiejś skrytki DHL.

 

Więc moje pytanie jest takie:

Muszę się zarejestrować żeby dostać numer zgłoszenia RMA i później wysłać do:

DHL Logistics sp z.o.o

dla: Creative Labs

ul. Jana Pawla II 66

05-500 Piaseczno

 

Jak to opakować? Czy dołączyć do pilota kartę kwarancyjną, coś takiego, czy kopie tylko?

 

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://pl.europe.creative.com/support/warr...a/obtainrma.asp Może to Ci pomoże, a numeru będę szukać :)

 

http://pl.europe.creative.com/support/contact/emailform.asp spróbuj jeszcze tu... Ale wydawało mi się, że Creative udostępnia numery telefonów...

Edytowane przez Camel-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://pl.europe.creative.com/support/contact/tutor.asp

 

I jest podany

Polska + 00353 1 4380040

 

€9.99 za 30 min tylko to jest jakiś Tutor a nie kontakt z BOK

 

I na gwarze też coś takiego mam :(

Edytowane przez Tony Soprano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...