Che Napisano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2007 (edytowane) Zaczne od tego ze touchpad mi zaczyna padać... hmmm kij podłączyłem myszkę... To zaczęła mi pewnego dnia migać dioda od baterii 3 razy na pomarańczowo (jakby była bat. rozładowana) i raz na zielono (jakby był pod ładowarką) problem w tym ze jest na baterii naładowanej... Do tego wytarł mi sie strasznie lakier od reki choć rzadko go używam - czy to jest podstawa do reklamacji?... Aha i teraz najlepsze czasami w miejscu gdzie wkłada sie dysk i są 2 śrubki kopie mnie prąd 3xmocniejszy niż taki z pstryczka od zapalniczki. Edytowane 22 Kwietnia 2007 przez Che Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shakur_45 Napisano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2007 hmm a jednak to prawdad, ze jak dell sie zacznie sypac to idzie na calosc dziwne objawy, wytarty lakier to z pewnoscia nie powod do reklamacji, nie udowodnisz, ze rzadko uzywales :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2007 A skąd masz tego lapa? I gdzie chcesz go reklamować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 22 Kwietnia 2007 Podaj mi na pw service tag to bedzie mozna zweryfikowac model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 insprion 6000... niby lepszy od b130 ktory jest wersja na rynek ogolny i economiczny. Jasna lipa, kopnie cie prade ... a bateria? trzyma z godzine i ta kontrolka smieszna, grzeje sie strasznie tak ze łapa dodtknac nie idzie ... i wolno chodzi ... zwolnil jakby. dziwna sprawa moze od tego dysku prad kopie - dysk pada? Gwarancje mam w ppoznanskim 4poincie oni chyba skads sciagaja te laptopy bo wtyczka jets ewidentnie wymieniona. Gwarancja na rok od nich. Latem sie konczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 Moim zdaniem masz aż nadto powodów do reklamacji. Wypisz te wszystkie usterki i wyślij do nich póki jest na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 Ten model przeznaczony jest tylko na rynek USA, wiec sciagaja lapy :) Nie wiadomo co z lapem bylo przez taka firme kombinowane, wiec sa efekty :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość hooded man Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 (edytowane) lol - chcesz to ci odsprzedam mojego Acera - nieporownywalnie lepsza jakosc... moze teraz niektorzy pojma dlaczego Dell ma taka opinie jaka ma - marna. Edytowane 23 Kwietnia 2007 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 (edytowane) Marna opinie, ciekawe ile jest watkow na tym forum o uszkodzonych acerach a ile o dellach. No ale na podstawie problemu forumowicza Che mozna smialo stwierdzic, cytuje: "chcesz to ci odsprzedam mojego Acera - nieporownywalnie lepsza jakosc...", ze firma acer moze sie pochwalic znacznie lepsza jakoscia swoich produktow niz dell. Jakbys mogl dac kilka przykladow z tego forum o tej marnej opinii laptopow della, z checia je uwzglednie przed kolejnym wyborem laptopa i grubo zastanowie sie nad oferta acera :lol2: Edytowane 23 Kwietnia 2007 przez Andi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość hooded man Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 poczytaj w jakich krajach Dell sprzedaje lapy to zrozumiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 (edytowane) poczytaj w jakich krajach Dell sprzedaje lapy to zrozumiesz...Np, sprzedaje w USA, Irlandii. Nie sprzedaje w Polsce bo ludzie sa za biedni by je kupowac :P i dlatego acer jest tak tu powszechny. Edytowane 23 Kwietnia 2007 przez Andi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 Na początku był spoko, ale teraz mnie denerwuje... najbardziej touchpad zwolni sobie albo nie chce klikać. Ten prad tylko czasami, probowałem wyczuć od czego i chyba od jakiejś śrubki która trzyma dysk. A z ta dioda miał ktoś do czynienia? Może bateria daje do zrozumienia że jest do wyjeb****? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zielak_18 Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 Ja miałem coś takiego z tą diodą. Migała na zmianę pare razy na pomarańczowo i raz na zielono i tak cały czas. Wyjąłem baterie i wsadziłem z powrotem i od tego czasu wszystko jest ok. Dodam jeszcze, że moja bateria nie nadaje sie już do niczego- trzyma jakieś 10 minut, a wear level to 94% :mur: Myślałem, że z tymi diodami chodzi po prostu o to że bateria do wyrzucenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ifrin Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 (edytowane) A sprawdzales czy takie same "objawy" wystepuja po wyjeciu baterii i pracy na pradzie sieciowym. Jesli jest gdzies przebicie i prad przechodzi na obudowe to beda problemy z touchpadem bo ten reaguje na napiecie elektryczne (z palca). @hooded man Moze mi wyjasnisz, bo nie rozumiem... Edytowane 23 Kwietnia 2007 przez ifrin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 nie wiem... nie znam sie na laptopach. na moje oko to sprzet który ma działać, ale widać się mylę. Apropo czy zużyta baterię można reklamować? Z tego co wiem t chyba nie ale laptop chodził praktycznie caly czas pod zasilaczem. Moze bateria ładowana z 200 razy... ;/ ale żeby tak krotko trzymała ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 23 Kwietnia 2007 podaj serwis tag to powiem Ci co bylo z Twoim lapem kupiles sprzet od firmy, ktora pewnie przerabia/naprawia lapy z USA :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hitower Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 poczytaj w jakich krajach Dell sprzedaje lapy to zrozumiesz... To ciekawe, w mojej firmie jest kilkanaście laptopów. Bardzo intensywnie eksploatowane. Właśnie wczoraj zesrał mi się IBM, niedawno padł nam właśnie Acer, koledzy męczą się niemiłosiernie na zamulonych HPkach a ja z pełnym przekonaniem zamówiłem kolejnego nowego Della bo żaden na razie nie odmówił posłuszeństwa. Drogo? Tak, ale warto. Teraz bierzemy już tylko Delle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 lap był nowy... nic nie wskazywało na jego uzywanie... ani ryski... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haquim Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 Ten model przeznaczony jest tylko na rynek USA, wiec sciagaja lapy :)A wiesz z jakiego powodu ? Nie spełniał jakichś norm czy było to widzimisie marketingowców ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 czysto marketingowo bo u nas byl bardzo podobny model :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Excray Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 To ciekawe, w mojej firmie jest kilkanaście laptopów. Bardzo intensywnie eksploatowane. Właśnie wczoraj zesrał mi się IBM, niedawno padł nam właśnie Acer, koledzy męczą się niemiłosiernie na zamulonych HPkach a ja z pełnym przekonaniem zamówiłem kolejnego nowego Della bo żaden na razie nie odmówił posłuszeństwa. Drogo? Tak, ale warto.Jakbyście kupili IBMy, HPki i Toshiby z tej samej półki cenowej co te Twoje Delle to też by sie nie psuły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silverpoint Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 podaj serwis tag to powiem Ci co bylo z Twoim lapem kupiles sprzet od firmy, ktora pewnie przerabia/naprawia lapy z USA :) ojej... dell się zepsuł? Niemożliwe. Dell nie psuje się NIGDY. NIGDY!! Dell jest najlepszy i się nie psuje. Nie psuje się dell bo jest najlepszy. Zgadzam się z Kolegą w zupełności - ta firma NAPEWNO ściąga używane zepsute laptopy z USA, potem chłopaki biorą lutownicę i wylutowują wszystkie części. A potem wstawiają tam chińskie podróbki procesorów, pamięci itp. Na koniec polerują obudowy, żeby nie było żadnej ryski i sprzedają w Polsce jako nowe. Jest też inne wyjaśnienie - to jakaś akcja dywersyjna szwadronów śmierci z Compala. Oni lubią takie rzeczy robić. No cóż - współczuję.... hehe - z góry przepraszam wszystkich za sarkazm ale nie mogłem się powstrzymać. Proszę admina o nie wywalanie mnie z forum :) W ramach pokuty zobowiązuję się przekazać 1% podatku na jakiś szczytny cel :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serwantez Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 (edytowane) Silverpoint nie prowokuj. Twój Compal podoba mi sie ale że tak powiem nie możesz jeszcze zbyt dużo na jego temat powiedzieć bo masz go za krótko. Sorki za offtopa. Zawsze moglo sie zdazyc ze jakas seria wyszła szmirowata i niestety Che chyba na taka trafileś. Nie można o żadnnym sprzecie powiedzieć że jest bezawaryjny nawet COMPAL :P Edytowane 24 Kwietnia 2007 przez serwantez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 24 Kwietnia 2007 ojej... dell się zepsuł? Niemożliwe. Dell nie psuje się NIGDY. NIGDY!! Dell jest najlepszy i się nie psuje. Nie psuje się dell bo jest najlepszy. Zgadzam się z Kolegą w zupełności - ta firma NAPEWNO ściąga używane zepsute laptopy z USA, potem chłopaki biorą lutownicę i wylutowują wszystkie części. A potem wstawiają tam chińskie podróbki procesorów, pamięci itp. Na koniec polerują obudowy, żeby nie było żadnej ryski i sprzedają w Polsce jako nowe. Jest też inne wyjaśnienie - to jakaś akcja dywersyjna szwadronów śmierci z Compala. Oni lubią takie rzeczy robić. No cóż - współczuję.... hehe - z góry przepraszam wszystkich za sarkazm ale nie mogłem się powstrzymać. Proszę admina o nie wywalanie mnie z forum :) W ramach pokuty zobowiązuję się przekazać 1% podatku na jakiś szczytny cel :) Heh coz za ladny off, ktory nic nie wnosi do tematu. Dla przykladu przydaloby sie nagrodzic Pana % Jesli chodzi o sprzet elektroniczny sciagany przez firmy to w 99% jest to sprzet poserwisowy lub uszkodzony i pozniej naprawiany w PL. Niby jakim trafem znalazl sie model przeznaczony na rynek amerykanski w PL sklepie z faktura itp ? Sorry, ale cos takiego jak NBD jaki oferuje Dell dla serii biznesowej laptopow to Compal dlugo nie bedzie mial... Kup 1mln Compali pouzywaj ich przez 2-3lata (tyle srednio ma opisany model Della) i zobaczymy ile trafi do serwisu. To nie jest topic o Compal vs Dell, wiec nie wiem po co znowu poruszasz takie tematy (przypuszczalem, ze zleca sie wrony z super sprzetem Compal) Jesli autor tematu zdecyduje sie o podanie service taga ze spodu laptopa to mozna zweryfikowac historie laptopa w bardzo latwy sposob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andi Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 (edytowane) @lukas-comp Jestes w bledzie sadzac, ze jest to sprzet uzywany. Zarowno ja, jak i dwoch moich kumpli kupilismy sprzet z tej samej firmy i nie byly to zadne uzywki co sprawdzilismy na stronie della wlasnie po serwis tagu, wiec nie siej takiej opinii o tej firmie jak nie wiesz. No chyba, ze to konkurencja, bo to by wszystko wyjasnialo. Oczywiscie nie podam Ci mojego serwis taga, abys sobie zweryfiowal, gdyz korzystam z pomocy technicznej na stronie della. Zreszta po zlozeniu podania o przedluzenie gwarancji na kolejny rok zarowno dla modelu E1705 i 6400, oddzwonila pani z della z konkretna propozycja. Potwierdzila date zakupu laptopa, wiec nie sa to jakies uzywki. Jesli ktos jest zainteresowany historia swojego della, to moze to sprawdzic np. tutaj, wpisujac swoj serwis tag: (WARRANTY STATUS): http://support.euro.dell.com/support/topic...;l=en&s=dhs (TECHNICAL SUPPORT): http://support.euro.dell.com/support/topic...=dhs&~ck=mn Co do glownego tematu tego watku, to bym oddal tego lapa na gwarancje, bez zadnego kombinowania. Edytowane 25 Kwietnia 2007 przez Andi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas-comp Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 Pisalem do Che nie do Ciebie :) Nowy, a "nowy" to sa dwie roznice ;) Czesto sprzet sprzedawany jako nowy jest pochodzenia refurbished. Pomoc techniczna nic nie koliduje ze sprawdzeniem service tagu. Zreszta support swiadczony jest dla konkretnego modelu i wlasciciela :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Che Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 nowy był na pewno... po sprawdzeniu - czysty ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asdfman1 Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 Jeśli masz możliwość oddania na gwarancje to oddaj - nad czym się zastanawiasz? Sam się nie naprawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...