Sqter Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2007 No tak mi się właśnie przydarzyło, niestety. Padł mi, kupiony w necie, Tagan na gwarancji. Chcę reklamować a tu na stronie sklepu ZONK. Żadnych namiarów kontaktowych ani na serwis. No i teraz chcę przesłać do serwisu Tagana zasilacz z kopią faktury zakupu (tak mi doradzono) ale nie wiem gdzie :oops: Nie mogę w żadnej szukajce znaleźć takich namiarów. Aha, ten sklep to: http://sklep.komputerowy.pl/ , jakby ktoś pytał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2007 (edytowane) Zwróć się do pc-tuning.pl oni są generalnym przedstawicielem Maxpointa na Polskę, który jest właścicielem marki Tagan. Edytowane 23 Kwietnia 2007 przez BENITO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqter Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2007 (edytowane) Dzięki za podpowiedź. Tak zrobię. No cóż, okazuje się , że pc-tuning.pl jest jednym z 4 przedstawicieli Maxpointa. I niestety sklep.komputerowy.pl (a właściwie MEDIA PLANET A) nie jest/był ich klientem. Szukam dalej. Edytowane 24 Kwietnia 2007 przez Sqter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...