Skocz do zawartości
ShadowOfKobierzyn

[c++] Irrlicht & Newton

Rekomendowane odpowiedzi

Robie taki prost FPS w irrlichcie i niestety mam porblem. Załączyłaczyłem do niego Newtona i do tego momentu jest ok, ale potem potrzebuję jeszcze w trakcie działania programu usunąć powiazany z nim obniekt (model) i nie wiem jak :mur: . W totuoralu dołączony do niego nie ma na ten tema nic napisaniego.

 

Proszę o pomoc :sad:

Edytowane przez ShadowOfKobierzyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm.. nie jestem pewien, ale wydaje mi się że to nie newtona podłaczasz do irrlichta tylko na odwrót... Jest sobie świat fizyczny i każdy obiekt fizyczny ma powiązany ze sobą obiekt irrlichtowy...

 

W każdym bądź razie tu masz dokumentację - jeśli jej nie widziałeś...

http://walaber.com/newton_wiki/index.php?title=API_Database

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...