ShadowOfKobierzyn Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2007 (edytowane) Robie taki prost FPS w irrlichcie i niestety mam porblem. Załączyłaczyłem do niego Newtona i do tego momentu jest ok, ale potem potrzebuję jeszcze w trakcie działania programu usunąć powiazany z nim obniekt (model) i nie wiem jak :mur: . W totuoralu dołączony do niego nie ma na ten tema nic napisaniego. Proszę o pomoc :sad: Edytowane 28 Kwietnia 2007 przez ShadowOfKobierzyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2007 hmm.. nie jestem pewien, ale wydaje mi się że to nie newtona podłaczasz do irrlichta tylko na odwrót... Jest sobie świat fizyczny i każdy obiekt fizyczny ma powiązany ze sobą obiekt irrlichtowy... W każdym bądź razie tu masz dokumentację - jeśli jej nie widziałeś... http://walaber.com/newton_wiki/index.php?title=API_Database Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...