Gość Coccolino_ Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem. Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów. Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku. Źródło: Softpedia / 4Press Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2007 no nie... brakuje jeszcze żeby na papierach toaletowych były "przerwy na reklamę" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...