Skocz do zawartości
Sysak

Jakie Tanie I Szybkie Rwd Polecacie?

Rekomendowane odpowiedzi

W zimie żadne RWD nie jest przyjazne ;) No oczywiście jeśli jezdnia jest śliska. Jednak po włożeniu 5 krawężników (nie mylić z policjantami) każdy 45kg do Transita da się nim jeździć :)- tak radzi sobie mój ojciec. Natomiast brat gdy miał Sierre ładował płytki chodnikowe, które też zdawały egzamin :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5.Fajnie by było gdyby to był japończyk. Ale tutaj widzę tylko dorgie, małopopularne i żrące benzynę jak smok nissany 200sx czy 300zx.

 

To jak? Macie pomysły, czy nie? :)

200sx mało popularny i żrący benzyne :| - nie wiem gdzie to słyszałeś

 

wszystko zależy od auta - jak masz >300KM to się nie dziw że auto pali 15-20l/100km - mój w obecnym stanie (tylko 200KM) nigdy nie spalił więcej niz 13l/100km (oczywiscie mówie o średnim spalaniu), po miescie wychodzi ok. 11, trasa przy spokojnej jeździe to jakies 8.5l/100km, jak mu mocniej pocisne na autostradzie, polatam trochę bokami, po miescie też przycisne to właśnie średnio wychodzi 12-13l/100km

 

na twoim miejscu poszukałbym jakiegoś zadbanego s14/s14a - powinien ci wystarczyć ;)

 

W zimie żadne RWD nie jest przyjazne ;) No oczywiście jeśli jezdnia jest śliska. Jednak po włożeniu 5 krawężników (nie mylić z policjantami) każdy 45kg do Transita da się nim jeździć :)- tak radzi sobie mój ojciec. Natomiast brat gdy miał Sierre ładował płytki chodnikowe, które też zdawały egzamin :D

w zeszłym roku wsiadłem do RWD i po pierwszym tygodniu latałem bokami - grunt to zimówki i jeździ sie jak każdym innym autem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku wsiadłem do RWD i po pierwszym tygodniu latałem bokami - grunt to zimówki i jeździ sie jak każdym innym autem ;)

Tu nie chodzi o latanie bokami tylko o ruszenie z miejsca ;) Transitem blaszakiem, bez obciążenia nawet na najlepszej zimówce jest ciężko ruszyć w zimowych warunkach... Po wrzuceniu tych ~230kg na tył + zimówki Matadora nie było już problemów z ruszaniem i zakrętami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeny jaki temat. Nie masz prawa jazdy a chcesz RWD i to mocne.

Jazda takim autem naprawde wymaga doswiadczenia zwlaszcza na mokrej drodze.

Pisze pare osob o kierownicy i grach, najedliscie sie smieci? przeciez po pierwsze on nigdy nie wsiadzie do auta tej klasy jakie sa w grach, po drugie to jest gra zabawka a nie symulator. Normalnie rece i cyce opadaja jak sie to czyta.

Strach wyjechac na ulice samochodem jak sie czyta takie cos pisane przez pokolenie need for speed.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o latanie bokami tylko o ruszenie z miejsca ;) Transitem blaszakiem, bez obciążenia nawet na najlepszej zimówce jest ciężko ruszyć w zimowych warunkach... Po wrzuceniu tych ~230kg na tył + zimówki Matadora nie było już problemów z ruszaniem i zakrętami.

jedyny problem to ruszanie na lodzie pod górkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeny jaki temat. Nie masz prawa jazdy a chcesz RWD i to mocne.

Jazda takim autem naprawde wymaga doswiadczenia zwlaszcza na mokrej drodze.

Pisze pare osob o kierownicy i grach, najedliscie sie smieci? przeciez po pierwsze on nigdy nie wsiadzie do auta tej klasy jakie sa w grach, po drugie to jest gra zabawka a nie symulator. Normalnie rece i cyce opadaja jak sie to czyta.

Strach wyjechac na ulice samochodem jak sie czyta takie cos pisane przez pokolenie need for speed.

Po dwóch latach grania w Live for speed na wszystkich możliwych kontrolerach, tygodniu z gtr i niezliczonych godzinach spędzonych na graniu w inne gry samochodowe i kilku przejażdżkach w realu też stwierdzam, że jedno do drugiego ma się nijak.

Z tego co tu widzę to wyłoniły się 3 pomysły:

tanio: Sierra XR4 czy jakaś tam podobna

drożej: E30

całkiem drogo: 200SX

 

Wciąż skłaniam się ku temu drugiemu, choć jak na pierwszy raz sierra byłaby bardzo ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do gier i aut...

nie wiem dlaczego ale ja po godzinach grania w nfs5 sadzilem ze tez ma sie to nijak...

od czasu kiedy sporo szaleje (szalalem) autem, szczegolnie na sniegu stwierdzam ze sporo odrochow mam z gier i to wydaje mi sie pozytywnych :D

albo jestem taki wrodzony talent ;)

Ja bym bral idealna e30 325i ! podobno duza radosc z jazdy :D

Choc dla siebie chce docelowo e34 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego ale ja po godzinach grania w nfs5 sadzilem ze tez ma sie to nijak...

czyli gaz w podloge, 300kph na budziku i zakret 90st ?? :lol: granie w nfs i jazda samochodem maja tyle wspolnego, ze jedno i drugie ma pojazdy z 4 kolami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehehehe prawie ;) akurat nfs5 byl wzglednie realistyczny, mowie o pewnych odruchac ;)

ale to nie topic o grach a o jedynej slusznej stronie przekazywania mocy :P ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...