thewall Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) ASUS EAX1650 SIELNT max. rozdz. 2048x1536x85Hz DirectX 9.0c i OpenGL 2.0; Shader Model 3.0 Ponoć Pixel-shader: 12; Vertex Shader 5, ale tego na stronie producenta nie ma Tu jest dokładniejszy opis A na innej stronie znalazłem -> Pixel-Pipelines: 4, Shader pro Pixelpipeline: 3 • Maximaler Verbrauch: 45W (geschätzt) • Radeon X1300 XT ist der neue Marketingname der X1600 Pro • Radeon X1650 ist der neue Marketingname der X1300 XT O co tu chodzi raz 12, 5 innym razem 4, 3 <_< To są te same rzeczy? ATI Radeon x800 GT (r43cagd3d), http://www.directron.com/r43cagd3d.html#caption Cena taka sama, ale ma głośnie chłodzenie więc trzeba by było zmienić (więc +50zł), oraz nie ma Shader Model 3.0.; ostry obraz ponoć przy 1800x1440@75Hz i ma 256bit przepustowość pamięci ale to chyba tylko w grach potrzebne. Duża jest różnica miedzy tymi modelami? Przy obróbce zdjęć różnicy bym nie zauważył prawda? http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=255&jak=all Edytowane 13 Maja 2007 przez thewall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 13 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2007 Nie wiem jaka karta jest konieczna do obróbki zdjęć ale wydajniejsze w tej cenie są rozwiązania nVidii - 76gs na ddr3, a w porównaniu do x1600 to nawet 7300gt ddr3 - wydajniejsze w grach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
St.Anger Opublikowano 23 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2007 Jeśli już chcesz coś Ati, to tylko X1650 XT, poniżej nie schodź :) . Wydajność porównywalna z 7600GT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...