Orgiusz Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 Znalazłeś kuszę z odciskami? Zbrojownie gangu? Wpadłeś na mieszkanie? Grałem w wersję angielską ale generalnie to była jedna z łatwiejszych misji jeśli chodzi o skradanie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OS7RY Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 Znalazłeś kuszę z odciskami? Zbrojownie gangu? Wpadłeś na mieszkanie? Grałem w wersję angielską ale generalnie to była jedna z łatwiejszych misji jeśli chodzi o skradanie się. Kuszę mam. Zbrojownię znalazłem. Wpadłem na mieszkanie? Tzn te gdzie jest Double-T? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) Doczłapałem się do ostatniej misji... Adam dokonał tego, co w Deus Ex 1 JC Dentonowi nie było dane (chociaż taki był zamysł twórców) - polatał sobie chwilkę po orbicie okołoziemskiej :) Edytowane 4 Września 2011 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 4 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) pistolet 10mm to chyba najlepsza broń :D mała - łatwo o amunicje do niej - masa ulepszeń .. po dołączeniu celownika laserowego staje sie snajperką na średni dystans (baa zadaje wiekszy dmg i moze miec tłumik !) ;D SEEP tez extra ale podejrzewam ze szkoda mi go bedzie używać do konca gry ;p aktualnie jestem przy ?pierwszym? boss-ie - w sumie 3podejścia już i mam problem xD skryty tryb gry nie przygotował mnie do takiego starcia ;> chociaż już nie usypiam kazdego - szkoda czasu - head shoot z pistolca bardziej efektywny :) Edytowane 4 Września 2011 przez Chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Mam pistolet i karabin bojowy - oba z tłumikami i oba z celownikami. 3/4 wrogów jestem w stanie zdjąć nim tak samo jak pistoletem. Na plus jest to, że jak jakimś cudem nie trafię za pierwszym razem, to poprawiam od razu serią trzech - czterech pocisków. Tylko - jak się zapomnę przy czymś takim, to w karabinie szybko leci amunicja. Trochę więcej n.t. broni: - myślałem że fajny będzie karabinek obezwładniający i wziąłem go na starcie, ale przez marny celownik optyczny mi się nie spodobał - pistolet obezwładniający - bardzo fajna zabawka. Oprócz zdejmowania ludzi przydaje się do wyłączania na parę sekund sprzętu elektronicznego (kamery, wieżyczki) - SEEP - dziwna broń. Niby ma usypiać grupy ludzi i... przycelowałem z paru metrów w grupę czterech gości - padli na ziemię wszyscy, a potem dwóch się podniosło :blink: i trzeba było im poprawić z mojego ulubionego sprzętu snajperskiego :twisted: Tak, czy inaczej, mam go na wyposażeniu, bo ma potencjał. - Rewolwer - strzeliłem na próbę, nie urzekł mnie, chociaż w azjatyckich lokacjach amunicji do niego jest od cholery... miałem nawet w pewnym momencie problem z ammo do pistoletu (taa, a po Detroit miałem ponad 150 szt.). - strzelba - nie używałem - pistolet maszynowy - bardzo fajna zabawka ze średnim rozrzutem. Przydatna jak nie chce się komuś siedzieć za skrzynią i zdejmować gości pojedynczo. Mam w tej chwili ok. 300 szt. amunicji, bo akurat przeciwnicy używają głównie tego. - Snajperki praktycznie nie używałem. Tzn wziąłem na sprawdzenie - zdjąłem jednego kolesia i to wszystko. Celownik optyczny w tej grze to jakaś porażka - karabin laserowy jest bardzo fajny do zdejmowania robotów. Zwykle daje się go użyć z takiego dystansu, z którego robot jeszcze nie strzela. - rakietnicy i granatnika nie używałem (jeszcze) Mistrzostwo w przypadku przeciwników: Kiedy idzie się do Tonga, żeby znaleźć Szewczenkę, spotyka się Żniwiaży z metalową maską (coś jak spawalnicza). To najbardziej upierdliwy rodzaj przeciwnika, jeżeli chce się go zastrzelić, zamiast uśpić. Nie miałem w pewnym momencie jak takiego obezwładnić i... stałem się uboższy o półtora magazynka w karabinie. Strzelałem seriami po dwa-trzy pociski, zaliczając praktycznie same heady :lol: Jeżeli ktoś się będzie męczył z drugim "bossem": 1. bierzemy pistolet obezwładniający i strzelamy raz 2. laska powinna dostać drgawek 3. bierzemy smg (a.k.a. pistolet maszynowy) i strzelamy 3/4 magazynka, zanim szok jej przejdzie i zacznie do nas grzać. 4. po trzech/czterech takich akcjach jest po walce Zdziwiony, jakie to proste, zrobiłem tę misję dwa razy. Za drugim razem jeszcze to uprościłem :lol: 1. Strzelasz raz z pistoletu obezwładniającego 2. ustawiasz się parę metrów za kobietą 3. strzelasz z dowolnego karabinu, który masz pod ręką... AI dało tu ciała (może jakiś bug i było to tylko u mnie) i nawet nie starała się odwrócić/uciec/zamaskować/zdetonować. Po opróżnieniu dwóch magazynków było po walce :lol: Easter eggs, które znalazłem (tutaj oda do lepszych tekstur, bo chętnie bym poczytał teksty z karteczek w mieszkaniu Adama, gdzie jest m.in. kształt figury niemożliwej): - winda w siedzibie Sarifa została wyprodukowana przez Elevatorsoft... z czcionką Microsoftu - 4chanowy for ever alone na żółtych karteczkach w pokoiku hackera - bsod na ekranach kilku komputerów.. wyświetlany co prawda w oknie, ale jednak - jeden z administratorów w Tai Yong Medical nazywa się Kevin Mitnick - jest jeszcze fajna podróba kuchenek w mieszkaniach, ale za cholerę nie pamiętam teraz konkretnej nazwy Psioczenie na Steam, ciąg dalszy: - chciałem zrobić parę screenów, ale F12 nie działa... nic nie mam w bibliotece screenshotów steam. Ktoś tak w ogóle robi screny, czy jedzie frapsem? Print screen łapie pulpit. - wczoraj gra zaliczyła któreś z kolei wyjście na pulpit. Może to dziwne, ale zdarzało mi się to tylko przy pobycie w Szanghaju i wychodzeniu z mniejszych lokacji na "główną" mapę - mniejsza o to. Chciałem kulturalnie zrestartować DX i... zniknął mi z listy gier w steam. Ba, zniknęła cała moja obszerna lista gier (w ogóle nie miałem żadnego przycisku w Steamie). Po chwili cały steam zaliczył zwiechę... zadziałał dopiero za którymś restartem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 ja właśnie wiekszość przeciwników zdejmuje z karabinka obezwładniajacego - z modułem namierzania termicznego idzie łatwo :) co do wyrzutni rakiet - potestowałem na jednym robocie - badziew konkretny :D szybciej go rozwalam seria z pistolecika niż z rakietnicą xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczbi Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Dziwne bo u mnie z rakietnicy na poziomie normal wystarczą 2 strzały w robota. Gdzie zdobyć drugi tłumik? Pistolet 10 mm ma świetną modyfikację przeciw pancerną (swoją drogą niezła głupota żeby pocisk 10mm rozwalał wszystko), razem z tą funkcją i rozwinęciem obrażeń pistolet staje się chyba najmocniejszą bronią w grze. Polecam takrze rozwinąć strzelbe i rewolwer (dobry damage). Pistolet maszynowy to porażka, a karabin bojowy ze względu na słaby damage przydaje się tylko gdy mamy tłumik do pokonywania przeciwników bez pancerza celnym headshootem. Co do pierwszego Bossa- wystarczy ponosić beczki wokoło i rzucać w niego (chyba z 5 razy wystarczy). Walka z nim zajęła mi 20 sekund. Jeszcze mała podpowiedź dla tych co są na początku - rozwińcie lepiej odporność na elektryczność jeżeli chcecie bezproblemowo pokonać drugiego Bossa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 aktualnie jestem przy ?pierwszym? boss-ie - w sumie 3podejścia już i mam problem xD skryty tryb gry nie przygotował mnie do takiego starcia ;> chociaż już nie usypiam kazdego - szkoda czasu - head shoot z pistolca bardziej efektywny :) Słowo-klucz na tego kolesia - beczki przy ścianach. Zużyłem jeden granat EMP, a potem obrzuciłem gościa beczkami. 20 sekund i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Dziwne bo u mnie z rakietnicy na poziomie normal wystarczą 2 strzały w robota. Gdzie zdobyć drugi tłumik? Pistolet 10 mm ma świetną modyfikację przeciw pancerną (swoją drogą niezła głupota żeby pocisk 10mm rozwalał wszystko), razem z tą funkcją i rozwinęciem obrażeń pistolet staje się chyba najmocniejszą bronią w grze. Polecam takrze rozwinąć strzelbe i rewolwer (dobry damage). Pistolet maszynowy to porażka, a karabin bojowy ze względu na słaby damage przydaje się tylko gdy mamy tłumik do pokonywania przeciwników bez pancerza celnym headshootem. Co do pierwszego Bossa- wystarczy ponosić beczki wokoło i rzucać w niego (chyba z 5 razy wystarczy). Walka z nim zajęła mi 20 sekund. Jeszcze mała podpowiedź dla tych co są na początku - rozwińcie lepiej odporność na elektryczność jeżeli chcecie bezproblemowo pokonać drugiego Bossa. Dobre pytanie... jeden tłumik znalazłem w którejś z szafek (nie powiem dokładnie gdzie, bo nawet nie pamiętam, czy to było jeszcze Detroit, czy już nie), drugi kupiłem w Hengsha tam gdzie "dziewczyny pracujące" (rozwala mnie ta nazwa :lol:). Wiem, że jest jeszcze jeden, bo widziałem gdzieś screen z tłumikiem długo przed momentem, jak miałem w ogóle pierwszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Super twórcy to zrobili.. Napaliłem się na karabin maszynowy...upgrade na maxa...zero amunicji...w międzyczasie tony pestek do pistoletu 10mm, którego totalnie olałem Pogratulować zbalansowania broni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chemik16 Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) co do pierwszego bossa - ostatecznie rozwalilem go w jakies 15sec 2x paralizatorem i 3 ładunkami wybuchowymi :D Dziwne bo u mnie z rakietnicy na poziomie normal wystarczą 2 strzały w robotano u mnie też - ale zanim sie toto przeładuje to ja już dawno rozwale robota pistoletem :D pomijam praktyczność tego bydlaka - z rakietami to mi zajmuje 1/3 plecaka :D Edytowane 5 Września 2011 przez Chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) Finito. Drugi raz raczej nie będę przechodził - to nie jedynka, gdzie za trzecim razem odkrywało się nieznane zakamarki. Całość oceniam na 7.5/10 - za bardzo poszli w stronę MGS, wolałbym bardziej coś w stylu Thiefa. Resztę wad wymienili koledzy wcześniej. Końcowe staty - niewiele brakło do 200000 pkt :P Edytowane 5 Września 2011 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spheremaster Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 super gra 10/10 przeszedl w mniej wiecej 30 godzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 5 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2011 Czy jak polecę do Chin to będę mógł wrócić do Detroit? Nie chciałbym pójść dalej bez możliwości powrotu, bo wszystkich zakamarków jeszcze nie sprawdziłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) Czy jak polecę do Chin to będę mógł wrócić do Detroit? Nie chciałbym pójść dalej bez możliwości powrotu, bo wszystkich zakamarków jeszcze nie sprawdziłem. Raczej już nie wrócisz a na pewno wszystkie zadania poboczne zostaną anulowane bezpowrotnie. Dostałeś/dostaniesz ostrzeżenie o tym tuż przed odlotem do Chin. Edytowane 6 Września 2011 przez Włodi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 29.1h, 150k expa. Steam twierdzi, że nie przeszedłem gry :lol: A teraz będę sobie przechodził spokojnie, bo parę zadań pobocznych nieświadomie pominąłem. Gra ciekawa, ale pozostawia niedosyt. Mapy dość rozbudowane, ale strasznie mało tego - dwa miasta i parę zamkniętych lokacji. Tak samo mało hmm... "tajemniczości". Podobnie jak mało skrytek z dodatkami, i banalne misje dodatkowe. Jedyny wyjątek tutaj to była misja z odnalezieniem komandosów i powstrzymaniem ich. Bo pod koniec wywiązała się ciekawa dyskusja (nawet bez modułu wspomagającego), i można było w końcu o czymś zdecydować. Oby więcej takich było w całej grze. Bo bez tego misje mizerne - załatw tego i tego, odbierz to, to i to, wyłącz tamto. No i mało npc, którzy by wprowadzali coś do rozgrywki. A to dyskusje w tej grze są imo najważniejsze. Nie skradanie, nie strzelanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Fakt - pewien niedosyt zostaje - przydałoby się więcej zadań dodatkowych i więcej interakcji z postaciami pobocznymi, no i otoczenie jest bardzo powtarzalne i sterylne - chociaż źle nie ma... Pozatym, czasami drażni niewrażliwość otoczenia (pomijam strażników) na hackowanie i włamania, śmieszy również wychodzenie z przewodów wentylacyjnych - strażnik stojący zaraz przed nim, powinien zauważyć że kratka się otwiera i jakoś zareagować ;) Liczę na jakiś porządny dodatek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczbi Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2011 Denerwuje też to że rozwinąłem hakerstwo na 5 poziom - otwieram takie dzrwi z poziomem 5, myślę sobie że coś fajnego zdobęde a tu tylko naboje do strzelby. Tak samo ten przyrząd co sam za nas łamie wszystkie zabezpieczenia to też został nieprzemyślany ponieważ powinien on łamać np: tylko zabezpieczenia 1 i 2 poziomu. Pod koniec gry mam takich z 20 w plecaku a samych dzwi poziomem dostępu 5 jest niewiele. Brak balansu również w tym aspekcie. Zastanawia mnie też to że opancerzonych wrogów uśpimy zwykłą strzalką (trochę bezsensu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2011 Witam, Jestem po pierwszej misji w grze i nie jestem pewien czy ukonczylem ja pozytywnie czy nie... Nie ma zadnego podsumowania misji, albo ja nie wiem gdzie znalezc informacje typu ilu wrogow zabilem, ilu ogluszylem, ile razy zostalem zauwazony, ile kredytow zdobylem, ile jakis tam innych punktow zdobylem.... Na koncu pierwszej misji doprowadzilem do uwolnienia zakladniczki, a facet, ktory ja trzymal uciekl. Wiec zakonczylem pozytywnie czy nie? Czy mialem go zabic? . Poza tym kompletnie nie rozumiem tego calego hakowania. Jak dotad po prostu klikam gdzie sie da na punkty i jakos mi sie udaje wlamywac. Czy raz znalezione bronie i przedmioty zostaja gdzies potem do uzytku czy jest mozliwosc ich sprzedania? Gram jako "cichy lowca", a na pierwsza misje dostalem m.in. strzelbe, ktora zajmowala miejsce w plecaku. Zbieram wszystkie przedmioty, ktore moge, przeszukuje ciala wszystkich wrogow i w koncu skonczylo mi sie miejsce w plecaku i nie wiedzalem czy jak np. wywale strzelbe to bede ja potem musial znalezc gdzies w misji czy jak...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2011 Hakowanie - masz dojść do zielonej kuleczki (albo dwóch jak są). Przy okazji jak zaliczysz sześciokąty z bonusami to bardzo fajnie. Generalnie trzeba wybierać przeskoki o jak najniższym poziomie - małe prawdopodobieństwo "obudzenia" firewalla - możesz używać nuków żeby pominąć test na wykrycie. A jak już cię wykryją to starasz się prześcignąć strażnika i dopaść wyjścia zanim on dopadnie twojego punktu wejścia. Pościg możesz zatrzymać na kilka sekund drugim trojanem. Można jeszcze wzmacniać zdobyte punkty sieci o poziomy obrony, ale ja tam nigdy z tego nie korzystałem, a złamałem prawie wszystko co się dało w tej grze :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2011 Hakowanie - masz dojść do zielonej kuleczki (albo dwóch jak są). Przy okazji jak zaliczysz sześciokąty z bonusami to bardzo fajnie. Generalnie trzeba wybierać przeskoki o jak najniższym poziomie - małe prawdopodobieństwo "obudzenia" firewalla - możesz używać nuków żeby pominąć test na wykrycie. A jak już cię wykryją to starasz się prześcignąć strażnika i dopaść wyjścia zanim on dopadnie twojego punktu wejścia. Pościg możesz zatrzymać na kilka sekund drugim trojanem. Można jeszcze wzmacniać zdobyte punkty sieci o poziomy obrony, ale ja tam nigdy z tego nie korzystałem, a złamałem prawie wszystko co się dało w tej grze :P Ja tylko po cichu wspomnę, że można przejmować czerwone węzły, o ile ścieżka do nich prowadzi. A to czasem (w późniejszej części gry szczególnie) jest szybsze, niż odblokowywanie zielonych. Co do misji z Zeke: zastrzelisz go, to sobie z nim później nie pogadasz. Nie zastrzelisz - pogadasz, a potem... zastrzelisz, albo uśpisz :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2011 Deus Ex: Human Revolution DLC Trailer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spheremaster Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 co to te DLC? jakis mod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 11 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2011 Deus Ex: Human Revolution DLC Trailer Ciekawe jak długi będzie ten dodatek... Spheremaster -> Downloadable content – Wikipedia, wolna encyklopedia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefoop82 Opublikowano 14 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2011 Sory, nie napisałem jak to u mnie wygląda. Więc zostały mi do zrobienia dwie: ZNEUTRALIZUJ WSZELKI OPÓR PETARD i DODATKOWA: POZOSTAŃ NIEWYKRYTYM NA TERENIE TANCERZY. Rozumiem ze teren tancerzy to stare blokowisko a tam byłem i wykonałem główną misję (bez wykrycia). dokładnie mam ten sam problem, wydaje mi sie, ze to jakis bug w grze, jakis blad, biegam w kolko, 3 godziny szukalem rozwiazania do tego questu i nic, caly czas mam nie wykonane 2 zadania: zneutralizuj wszelki opór petard oraz POZOSTAŃ NIEWYKRYTYM NA TERENIE TANCERZY, na mapie nie ma krzyzyka do tego zadania odnosnie zneutralizowania oporu petard, ale w normalnym trybie gry strzalka wskazuje aby udac sie do miejsca ktore nie istnieje, do ktorego nie da sie dojsc, dziwnie to brzmi i wyglada ale tak jest;[ jesli ktos ma podobny problem lub wie jak to naprawic to bardzo prosze o odp:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OS7RY Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 dokładnie mam ten sam problem, wydaje mi sie, ze to jakis bug w grze, jakis blad, biegam w kolko, 3 godziny szukalem rozwiazania do tego questu i nic, caly czas mam nie wykonane 2 zadania: zneutralizuj wszelki opór petard oraz POZOSTAŃ NIEWYKRYTYM NA TERENIE TANCERZY, na mapie nie ma krzyzyka do tego zadania odnosnie zneutralizowania oporu petard, ale w normalnym trybie gry strzalka wskazuje aby udac sie do miejsca ktore nie istnieje, do ktorego nie da sie dojsc, dziwnie to brzmi i wyglada ale tak jest;[ jesli ktos ma podobny problem lub wie jak to naprawic to bardzo prosze o odp:) U mnie to skończyło się tak że, wróciłem do mieszkania Double-T i podniosłem jego "uśpione" ciało, w tym momencie obydwie misje zostały zakwalifikowane jako niewykonane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefoop82 Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 U mnie to skończyło się tak że, wróciłem do mieszkania Double-T i podniosłem jego "uśpione" ciało, w tym momencie obydwie misje zostały zakwalifikowane jako niewykonane. dokładnie tak samo mam, wystarczy poruszyć Cialo Double-T i misja failed:( nic innego z tym questem zrobic nie moge, szkoda, bo pare PD i satysfakcja by sie przydaly heh moim zdaniem jest to blad w grze,moze w zlej kolejnosci zabralem sie za ten quest,nie wiem, trudno, gram dalej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 U mnie to ruszyło przy okazji któegoś kolejnego kroku tego questa (czy wręcz przy okazji innego), po tym jak robiłem wjazd na mieszkanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moe Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 wyszedł pierwszy patch. lista fixów jest spora. [Patch] 15th September 2011 (630) - Eidos Forums 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 Lol, akurat jak grę skończyłem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...