Skocz do zawartości
nrl

Deus Ex 3

Rekomendowane odpowiedzi

Że też musiałem wyjechac na ten weekend. Deus leżał i kurzył sie na dysku bezemnie :P

Co do stabilności nie jest źle. Mnie przez 4h grania wywaliło do pulpitu tylko raz a sprzęt mam na stock.

@Carson mam ten sam dylemat co Ty. Niby chce się grać i zobaczyć co dalej ale z drugiej strony chciałoby się robić to samo ale już na finalnym oryginale ze sklepu. Myślę że pogram jeszcze trochę w betę. Najbardziej chcę zobaczyć jak będą wyglądać ulice Detroit. Widziałem na screenach na prawdę piękne i stylowe elementy ozdobne tego miasta. Wyczucie klimatu i gust trzeba przyznać JJB - dyrektorowi artystycznemu.

 

UWAGA! jeśli kogoś ciekawi skąd tak właściwie wziął się pomysł na ZŁOTO-CZARNĄ kolorystykę, poniżej macie wyjaśnienie:

 

[Wywiad pochodzi z CD-Action nr 03/2011]

 

"Rozmawiamy z Jeanem-Francois Dugasem, głownym producentem gry Deus Ex: Bunt Ludzkości.

 

-Czy możesz wyjaśnić złoto-czarną kolorystykę gry?

 

Odp: W transhumanizmie widzimy wiele podobieństw do renesansu.

Kolorystyka złota i czerni ma tworzyć wrażenie komnaty oświetlonej świecą. Odnosi się ona też do mitu o Ikarze: złoto reprezentuje tu słońce, czyli augmenty. Czerń to morze, do którego w końcu spada - ma to symbolizować korzyści i zagrożenia czekające na ludzi w nienaturalny sposób ulepszających swoje ciała. W końcu złoty kolor to nadzieja i rozwój, kiedy czerń jest zastojem i biedą. Wszystko to składa się na naszą myśl przewodnią: "It`s not end of the world, but you can see it from here" ("To jeszcze nie koniec świata, ale stąd go widać")."

 

Od razu widać, że twórcami gry nie byli tylko zakompleksieni metalowcy z pryszczami na ryju, którzy chcą pokazać jacy to są wielcy tworząc bezmyślne gry z krwią i przemocą w roli głównej. Podoba mi się, że jest tutaj zawarta jakaś głębsza warstwa całości nad którą można się zastanowić i że dało zaimplementować się to w grze a nie tylko w mądrej książce czy filmie. Jestem ciekaw dalszego rozwoju fabuły i mam nadzieje, że będzie ona niosła nie mniej ciekawe przesłanie co towarzysząca nam podczas gry kolorystyka.

Edytowane przez Włodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh szkoda, bo jak dla mnie to regeneracja tylko niszczy grę. Zabić kilka ludków i uciekać za murek jak ekran jest cały czerwony, czekać 3 sekundy i znowu... eh a w takimi IGI były może ze 3-4 strzykawki na całą grę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ath, małe pytanie odnośnie fabuły, bo mnie to ciekawi. Odpowiedź możesz wrzucić w spoiler, żeby komuś nie psuć gry (mnie to grzeje, bo mogę znać całość, a i tak zagram).

 

Czy w grze dużo jest npc pokroju Tracera Tonga/Nicolette DuClare/Jocka z DX1?

 

Medkity miały swój urok. Oby nastał dzień, że wrócą do łask :s

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie regeneracja jest w tej grze bardzo wolna, tylko na easy możesz grać jak rambo na wyższych to nie przejdzie. Przeszedłem "demko" gra piekielnie wciąga a nigdy nie przepadałem za grami w których przede wszystkim musisz się skradać. Gra mi bardzo przypomina serie MGS :wink:

Edytowane przez scratix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie to samo, co np. masz ostatnie 5% hp, apteczkę widzisz po drugiej stronie korytarza, ale na końcu korytarza jest kamerka, a po korytarzu chodzi jakiś ochroniarz. Teraz mając 5% hp nie możesz bawić się w rambo, tylko po cichu wyłączyć kamerę, potem ominąc strażnika i ma sie apteczkę :D A jak jest regen to prędzej czy później będzie miało się 100% hp, więc nie ma już tego stresu, że zaraz umrę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ath, małe pytanie odnośnie fabuły, bo mnie to ciekawi. Odpowiedź możesz wrzucić w spoiler, żeby komuś nie psuć gry (mnie to grzeje, bo mogę znać całość, a i tak zagram).

 

Czy w grze dużo jest npc pokroju Tracera Tonga/Nicolette DuClare/Jocka z DX1?

 

Medkity miały swój urok. Oby nastał dzień, że wrócą do łask :s

 

 

 

Jest a raczej będzie sporo postaci z jedynki, demko w zasadzie ogranicza się tylko do kilku misji i nawet nie wiem dokładnie, czy w między czasie ktoś znany się przewinął. Dx1 pamiętam jak przez mgłę, muszę koniecznie odświeżyć przed HR.

 

 

 

Co do walki i skradania to nie trzeba się nigdzie skradać, można rozpętać piekło i wybić wszystko co się rusza, także wolny wybór jak był tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

Btw, bo jakoś to przeszło tutaj bez echa.

Na oficjalnej stronie DX jest banner, prowadzący (u mnie link schrzaniony, wpisałem z palca - może zrobili tak specjalnie) do sarifindustries.com.

Dla mnie ta strona to fajne rozszerzenie świata DX. Jest hm... "historia protez" (bodaj do 2030), kilka filmów i... możliwość hackowania :D

Całość okraszona muzyką w klimacie Deusa.

Jak ktoś ma chwilę, może się pobawić.

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, czym dłużej się gra tym bardziej wciąga i staje sie coraz lepsza. Dotarłem już na ulice Detroit - tego byłem bardzo ciekaw - nie zawiodłem się ani trochę. Świetny klimat. Zaskakuje orgomna swoboda poruszania się po okolicy. Można wejść niemalże do każdego ważniejszego budynku. Nie ma denerwujących doczytywań które właczały się w DX1 niespodziewanie podczas przechadzki. Świetna interakcja z mieszkańcami. Czy tylko mnie się zdaje, czy każda postać w grze jest unikatowa i nie trafiają się sobowtóry? Wygląd postaci też mocno nawiązuje do DX1. Ruchy ust niby sztuczne, ale to też swego rodzaje nawiązanie do pierwowzoru (pamiętacie animacje twarzy w jedynce?:D).

Super wrażenie zrobiło na mnie mieszkanko Jensena (już zaraz na wejściu). Trailer się kłania. Świetny design i umeblowanie w stylu retro. Szkoda tylko, że efekty wolumetryczne zastąpiono płaską bitmapą i o ile z daleka wygląda to super to z bliska tragicznie. Chciałbym, żeby to poprawili w finalnej wersji.

 

Co tu dużo mówić.. gra jest jak dotąd rewelacyjna. Godny następna jedynki.

 

PS. Mam pytanko: ile procent całości gry stanowi ta beta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszorzędne. W sumie to do zrobienia filmu na bazie gry wiele nie trzeba: rozbudowany setting jest, niebanalny design jest, dobra fabuła, podlana hojnie konspiracją, tajnymi organizacjami itp. jest, wyrazisty główny bohater jest - nic, tylko kręcić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszorzędne. W sumie to do zrobienia filmu na bazie gry wiele nie trzeba: rozbudowany setting jest, niebanalny design jest, dobra fabuła, podlana hojnie konspiracją, tajnymi organizacjami itp. jest, wyrazisty główny bohater jest - nic, tylko kręcić ;)

 

byleby gra była choć w połowie tak dobra jak ten trailer ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak oblukałem filmik i jedno mnie zastanawia, skoro robili sztuczne kończyny tak łudząco podobne do prawdziwych, to czemu nie dali sztucznej skóry ? :wink: no bo chyba nie przez brak odpowiedniej technologii ? dziwne trochę :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byleby gra była choć w połowie tak dobra jak ten trailer ...

 

Trailer nigdy nie będzie interaktywną grą, za to interaktywna gra może być lepsza od trailera ;)

 

Grając w Betę mogę powiedzieć, że gra idealnie wkomponowała się w 'cinematyczność' początkowych trailerów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden z redaktorów magazynu PC Gamer miał już okazję przetestować najnowszą produkcję studia Eidos Montreal - Deus Ex: Human Revolution. Dziennikarz wystawił jej bardzo wysoką ocenę - 94/100!

 

Tom Francis, który praktycznie jako pierwszy recenzent na świecie sprawdził osobiście nowego Deus Ex'a, wystawił owej produkcji bardzo wysoką ocenę - aż 94/100 - i określił ją stwierdzeniem: "mroczne, bardzo dobre i piękne odrodzenie niesamowitej gry". Czy zatem możemy być pewni, że prequel całej serii będzie naprawdę porządną produkcją? Wiele na to wskazuje, jednak myślę, że warto byłoby lepiej poczekać do pojawienia się innych recenzji. Będziemy mieli wówczas bardziej przejrzysty obraz całej sytuacji.

 

Sami przetestować Deus Ex: Human Revolution będziecie mogli przetestować pod koniec sierpnia tego roku. Gra nie powinna również zaliczyć żadnego opóźnienia, ponieważ dopiero co informowaliśmy, że zyskała ona status gold, w związku z czym trafiła już do tłoczni. Nie wiem jak Wy, ale ja czekam z wielkim przejęciem, bo tak ciekawego połączenia RPG-a z grą akcji już dawno nie mieliśmy - no i ta cyberpunkowa otoczka...

Jest pierwsza recenzja Deus Ex: Human Revolution | Gambler.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie co do upgrade-u grafiki. Czy wg, was opłaca się sprzedać mojego GTX-a 280 1GB OC, i kupić GTX460 1GB, żeby mieć teselację i zgodność z DX11? Czy nie będzie to czasem lekki downgrade jeśli chodzi o wydajność? GTX280 radzi sobie doskonale z najnowszymi tytułami do tej pory, ma mega power i niezawracałbym sobie tym głowy gdyby nie DX11.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...