Skocz do zawartości
Ditz

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wytrzymałem obietncy wobec siebie że przez weekend nie rusze i pograłem z pół godzinki, aż żal było oderwać się od ekranu ;p chyba jedna z pierwszych gier które dowiodłu sensu zakupu ps3 który przez ostatni czas się kurzył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się wczoraj kupić takie małe czerwone ferrari F12007 :) Niektore eventy są bez ograniczeń także można sobie poprawić wynik tą maszynką. Mam demówkę F1 Championship i w porównaniu chyba jednak lepiej wypada ta formuła, niż krwiste ferrari w gt5.

Najbardziej mnie denerwuje, że nie można regulować obrotu driving force pro podłączonej do ps3. Na kompie są sterowniki i można ustawić 200, 300, 900 stopni czy ile się podoba a w gt5 cały czas jest 900 stopni i niektóre auta lepiej się prowadzi padem.

Chyba, że da się regulować kąt obrotu a tylko ja nie wiem jak to się robi, ma ktoś jakiś pomysł ? Można sterowniki jakoś na ps3 zainstalować ? =p

 

I jeszcze jedno co mnie rozczarowało to, że nie można online jeździć F12007. Troszkę marna przyjemność bo nie ma wyścigów F1, co najwyżej możesz powalczyć z czasem a nie żywym przeciwnikiem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera jest massakrycznie wciągająca. Szczerze, nie spodziewałem się takiej miodności. W zeszłym tygodniu jak zacząłem o 18 to skończyłem o 6.30 następnego dnia. Dobrze, że był to wekkend. :)

Co fakt, to fakt :rolleyes: Dzisiaj wróciłem z pracy po 15 i przed chwilą wyłaczyłem konsole, a i jeszcze bym chętnie pogierczył ale trzeba sie do pracy przygotować na zebranie <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie denerwuje, że nie można regulować obrotu driving force pro podłączonej do ps3. Na kompie są sterowniki i można ustawić 200, 300, 900 stopni czy ile się podoba a w gt5 cały czas jest 900 stopni i niektóre auta lepiej się prowadzi padem.

Chyba, że da się regulować kąt obrotu a tylko ja nie wiem jak to się robi, ma ktoś jakiś pomysł ? Można sterowniki jakoś na ps3 zainstalować ? =p

możesz przestawić tryb kierownicy kombinacją klawiszy... R1 R2 i cos-tam-jeszcze.... nie pamiętam tylko jaka to kombinacja, musisz poszperać :)

 

a co do samego GT5... cos czuje, ze trzeba bedzie sobie sprawic ps3... ta seria to kwintesencja miodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz przestawić tryb kierownicy kombinacją klawiszy... R1 R2 i cos-tam-jeszcze.... nie pamiętam tylko jaka to kombinacja, musisz poszperać :)

 

a co do samego GT5... cos czuje, ze trzeba bedzie sobie sprawic ps3... ta seria to kwintesencja miodu

Szperam po google już ponad godzinę i nie widzę wzmianki o regulacji kąta obrotu w przypadku gdy kierownica jest podłączona do czegoś co nie jest PC'tem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawy padles+L3+Select - 180st / 900st

Lewy padles+R3+Select - mid FF/ strong FF

O eureko to działa. Wielkie dzięki, 180st przyda się do prowadzenia F1.

Są jeszcze jakieś inne kombinacje ? np. 320st da się ustawić czy tylko 180/900 ? wogóle jakiś inny kąt niż 180/900 ?

 

Kojak na tym filmiku co wcześniej podałeś (Londyn) to jeździsz na fizyce professional czy standard ?

Jeździłem dzisiaj ze 2 godzinki online suzuka pp500 Integrą i szło mi bardzo fajnie, ale już suzuka pp650 na fizyce profesionalnej to dla mnie porażka... po wyjściu z zakrętu auto zaczyna mi sunąć prawo czy w lewo i ni jak nie potrafię się uratować, zawsze ląduję na bandzie ;/

Spróbuję zilustrować sytuację, przede mną zakręt w prawo, wjeżdżam w niego trzymając się linii pomocniczej (hamując na czerwonym, trzymając podaną prędkość) i gdy wychodzę z zakrętu zdarza mi się przesadzić z gazem więc auto ciągnie w prawo, ja kontruję w lewo i ...wizyta na poboczu. Oczywiście puszczam gaz, ratuję się hamulcem i dalej nic, jak już widzę, że auto podczas wychodzenia z zakrętu ciągnie w prawo czy w lewo to już dla mnie koniec ;/ Wiesz może jakby temu zaradzić ?

Edytowane przez ohuzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma więcej kombinacji w DFP. ;)

 

Na filmiku jeżdżę w ustawieniach sterowania na symulacji, fizyka na proffesional, active sterring na Off, wszystkie systemy wyłączone czyli w skrócie ja, gaz, hamulec i samochód. ;) Co do pytania to muszę to przeanalizować a teraz nie dam rady bo idę spać bo chmiel mną zawładnął. ;)

 

Pozdro

 

Ps. Po krótkim zastanowieniu doszedłem do wniosku, że za wcześnie gnieciesz gaz. Przy wychodzeniu z zakrętu nie wciskaj gazu do dechy tylko stopniowo. Teraz jeździsz bzyczkiem 217 konnym a co będzie jak siądziesz na potwora 600koni z napędem na tylną oś? To będzie moment Twojej frustracji. :) Musisz opanować jazdę spokojnymi samochodami bo później jest coraz gorzej. Ja mam problemy z klasą A a gdzie tam S przede mną? :)

 

Aha. I jak skręcasz w prawo i wychodzisz z zakrętu to raczej po wciśnięciu gazu samochód zaczyna lecieć na suwa czyli siła odśrodkowa wypycha go na zewnątrz zakrętu czyli na lewo a nie na prawo jak piszesz. Coś tu pomyliłeś. ;) Generalnie trzeba nauczyć się operować gazem i hamulcem. Nie pojeździsz w zakresie 0 albo 100%. Wsłuchaj się w obroty silnika. Jeśli jeździsz w realu to problemu nie powinieneś mieć. ;) A ja jak wychodzę z zakrętu to zdaję się na force feedback. Sporo pomaga. Popuszczasz lekko kierownicę i sama wróci do wyprostowanych kół. Widać to na moim filmiku. ;)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze tak malo eventow w prologu :( chociaz z zaliczeniem kilku na zloto bede mial jeszcze pewno problem przez pewien czas :) mam nadzieje ze w miare szybko usprawnia jakims paczem multi zeby mozna pograc z znajomymi, i ze rownie szybko dodadza uszkodzenia wtedy ta gra pozostanie naprawde bezkonkurencyjna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

While GT 5 Prologue is already available in Europe, it will not show up in stores on Blu-ray, or downloadable on PSN until April 15. Even further out is the actual full GT5 game, which according to SCEA associate producer Chris Hinojosa-Miranda is still about a year away. While the franchise is unlikely to appear on any non-Sony consoles, Polyphony Digital's Kazunori Yamauchi revealed in an interview with Austrian newspaper Der Standard that Gran Turismo 5 might make an appearance on the PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No żesz kurka wodna, tak jak dla Forza 2 kupiłem "klocka", to być może dla GT5 kupię "chlebak" :zonk:

Odnośnie tej kiery G25 - jest lepsza od tej do xbox'a 360? Chodzi mi o estetykę, łatwość/trudność montażu no i najważniejsze - wrażenia z prowadzenia pojazdów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G25 jest klasa sama w sobie- kat obrotu, materialy, skrzynia biegow- tym wszystkim produk Logiego goruje na kolkiem od MS'a. Moim zdaniem, nie ma po co ich nawet ze soba porownywac.

 

Co do montazu- G25 jest przewidzane pod biurko, wiec musialbys sobie poskladac jakies trzymanko na fotel cos na ksztalt http://home.comcast.net/~lapstand/gs/index.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

g25 a szczegolnie jej pedaly to jakosc jakiej nie znajdziesz nigdzie indziej, co do montazu to jest on latwy jak w kazdej innej kierce chociaz na jakies grube biurko jej nie zamontujesz, moje ma ponad 3 cm i juz trudno ja tam wepchnac - jedyne co mnie irytuje to to ze jest sporo kabli ale cegoz nie mozna wybaczyc :)

 

Wyszedl pacz do gt5p - wlasnie sciagam zobaczymy co zmienili....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Pograłem trochę w prologa. Grafika ładna ale nie wiem czemu nie zachwyca tak jak na screenach z sieci. Kokpity bardzo ładne, tylko więcej AA by się przydało. Prowadzenie aut przyjemne i łatwe. Ale jakoś po zagraniu nie mam już takiej ochoty na kupno PS3 dla tej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przydaly by sie lepsze cienie bo czasami sa tak kwadratowe ze az przykro ....

 

no i np w klasie S w wyscigu F40 na Suzuce circuit na poczatku gdy kamera sie obraca na wszystkie auta niesamowicie szarpie, i w czasie wysciu rowniez wiec nie wiem gdzie jest te zapowiadane 60 fps ;)

 

mnie na poczatku tez srodnio wciagnelo ale im wiecej gralem tym bardziej stwierdzam ze gra jest naprawde dobra, pewno za malo pograles

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podbijam teamt bo cos ucichlo :) i mam pytanie skad wziac auto do wysciugu S-3 tzn nissana bnsr34-gtr albo jestem slepy albo nie ma go u nissana.

 

edit

 

dobra juz znalazm ;p

 

No i chwalcie sie komu juz sie udalo zdobyc zloto w wszystkich eventach

Edytowane przez Halfi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wciąga wciąga :D a na professionalu nie jest łatwo, ba nawet na najłatwiejszym trybie jest czasami trudno zdobyć złoto w niektórych wyścigach.

 

obecnie mecze wyścig s-10 może polecicie jakieś autko dobre do niego ?:D

 

 

aha i chyba jeszcze zmienianie kontu skrętu kierownicy nie działa na G25 według poniższego schematu, albo ja czegoś nie rozumiem.

 

CYTAT(kojak_ct @ 9 kwi 2008, 22:57)

Prawy padles+L3+Select - 180st / 900st

Lewy padles+R3+Select - mid FF/ strong FF

 

Prawy/lewy padles to mam rozumieć chodzi o gaz/hamulec ?

 

a tutaj mały tip dla posiadaczy G25, czyli opisane przyciski na niej.

 

Dołączona grafika

 

 

jakby ktoś nie wiedział sprzęgło w GT5:P aktywuje się trójkątem, i dopiero jazda niektórymi autkami w tej grze daje niezła frajdę.

Edytowane przez Halfi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze cos ucichlo w tym temacie, wiec wrzucam cos nowego:

 

GT5:P & Nurburgring nordschleife

 

 

mam nadzieje ze bedzie to jakas darmowa i SZYBKA aktualizacja ;) do prologa bo nie wytrzymam do czasu premiery gt5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nordschleife i brak zniszczeń, wyprzedzanie po trawie, odbijanie się od band bez straty prędkości = zero emocji.

To sa najwieksze minusy tej gry i nic juz tego raczej nie zmieni.

Co do filmiku to widac ze to pierwsze spotkanie tego goscia z GT, ale nie kazdy musi odrazu "skracac droge" czy tez "rozwalac auta" ja sie nie obraze jezeli dodadza ten tor do gt5p i bede mogl na nim potestowac autka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...