Skocz do zawartości
Ditz

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Kazunori Yamauchi’s Best Interview, Ever

 

-Me: because of what i know is that the team still didn't think even of targeting a release date for GT5 and to be honest i dont believe GT5 will come before 2 years which is a long time/

-K.Y : "2 years hahaha, no no. dont worry much about that its gonna be sooner than expected"

 

- Me : any hint about when?

K.Y: he laughed again and said soon.

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta data to fake. Co innego mieli napisać? Że wyssali ją z palca? :P Wcześniej mieli podane 27/3/2009, też niby oficjalnie :)

 

Gdyby im wierzyć to 27 listopad będzie świetnym dniem. Wychodzą wtedy:

- Gran Turismo 5 (PS3) (oficjalnie TBA)

- Uncharted 2: Among Thieves (PS3) (oficjalnie TBA)

- Star Wars: The Old Republic (PC) (oficjalnie TBA)

- Ratchet & Clank: A Crack In Time (PS3) (oficjalnie Q3-Q4 2009)

- New Super Mario Bros Wii (WII) (oficjalnie Q4 2009)

- Super Mario Galaxy 2 (WII) (oficjalnie TBA 2010)

- MAG: Massive Action Game (PS3) (oficjalnie Q3 2009)

- Warhammer 40000: Space Marine (X360/PS3) (oficjalnie TBA)

- Metal Gear Solid: Rising (X360) (oficjalnie TBA)

- F1 2009: Formula One (WII/PSP) (oficjalnie październik 2009)

- White Knight Chronicles (PS3) (oficjalnie Q1 2010)

- Metroid: Other M (WII) (oficjalnie TBA 2010)

- Metal Gear Solid: Peace Walker (PSP) (oficjalnie TBA 2010)

- Jak & Daxter: The Lost Frontier (PSP) (oficjalnie jesień 2009)

- Homefront (PS3/X360) (oficjalnie TBA)

- The Agency (PS3) (oficjalnie TBA 2010)

- ArcaniA: A Gothic Tale (PS3/X360/PC) (oficjalnie TBA)

- Two Worlds 2 (PS3/X360/PC) (oficjalnie październik 2009)

...i wiele, wiele innych, crapowatych gierek ma tą samą datę wydania wklepaną w play.com

Oni nawet wiedzą, kiedy StarCraft II wychodzi :lol:

 

Jak widać, żadna z tych gier nie ma oficjalnie podanej daty premiery, ale sklep Play.com wie lepiej. Oni przewidują przyszłość :lol: :lol: :lol:

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając już fakt, że coś niezbyt chcą się te bryczki psuć, bo fizyka samych zderzeń też wygląda lipnie. Ciekawe, czy będzie wyglądało równie dobrze:

. Głowę położe, że nie będzie się dało dachować.

 

HAHA, to jest nawet lepsze:

Podoba mi się sposób w jaki ten fordzik wystrzeliwuje inny samochód z toru. Realizm pierwsza klasa :P Edytowane przez bagienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polygamia trochę pocisnęła:

Zniszczenia w Gran Turismo 5 wyglądają fachowo

 

Mamy w końcu wideo (w rozwinięciu) z Gamescom, na którym widać jak niszczy się samochód podczas zderzeń w Gran Turismo 5. Trzeba przyznać, że Subaru Impreza nie dość, że prezentuje się pięknie, to jeszcze rozpada się w interesujący sposób. Może nie jest to super realistyczne, ale i tak ten element gry w tym momencie prezentuje się lepiej niż w Forza Motorsport 3.

:lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz... Dla mnie bardziej liczy się wpływanie uszkodzeń auta na jego prowadzenie, a nie samoczynne otwieranie się drzwi na zakrętach, czy luźny zderzak :)

Nie wiem jak można po takim filmiku porównanie w ogóle robić. Na dobrą sprawę na nim nic nie ma prócz tych drzwi ~~

 

 

edit:

Lepszy filmik: http://www.youtube.com/watch?v=1vYAggI8tgE

czyli mamy to samo co FM2 na najniższym poziomie zniszczeń (zniszczenia nie wpływają na prowadzenie auta) oraz:

+ otwierają się drzwi, maska, pokrywa bagażnika, dodatkowo drzwi mogą się urwać (nie wiadomo jak maska i klapa bagażnika)

- zderzaki coś nie mogą odpaść ;]

- blachy i lakier są cały czas w idealnym stanie (brak zarysowań i wgnieceń)

- szyby oraz światła się nie tłuką

Nie wiadomo czy te zniszczenia będą jedynie kosmetyczne, tak jak teraz, czy będą wpływały na model jazdy.

To jest to lepiej niż w FM3? To nawet FM2 nie dogoniło :)

 

edit2:

http://www.gamezine.co.uk/news/games/g/gra...036;1319730.htm

This has been confirmed by Kazunori Yamauchi, who told IGN that not every car will support damage, though the list of cars that will has not yet been finalised.

 

edit3:

Jakoś nie tylko ja uważam, że te zniszczenia pokazane w GT5 są śmiechu warte - http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/2867106.aspx ;]

 

edit4:

z innej beczki:

Lastly, it sounds like Porsche will not make it into Gran Turismo 5. As disappointing as this was for Kazunori, Porsche signed an exclusive arrangement elsewhere and will probably not be included. It looks like Porsche fans will have to wait.

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kpina. Tego nawet zniszczeniami nazwać się nie da. Na dodatek podobno mają je obejmować tylko racecary (zauważcie, że tylko Impreza się rozwaliła, Lancer oczywiście bez draśnięcia).

 

Zniszczenia w FM3 będą na poziomie FM2, więc nie wiem jak można napisać, że otwierające sie drzwi i odpadający w połowie zderzak wyglądają lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mi się wydawało, że twórcy GT wyznają zasadę, że jeśli nie możesz czegoś zrobić dobrze - nie rób tego wcale. Ale chyba się myliłem. Uwielbiam serię GT, ale to zwyczajnie przestaje być zabawne. Nie rozumiem dlaczego przez tyle lat nie można się dorobić normalnej fizyki. Dopóki chodzi o prowadzenie jest fajnie, ale wszystko inne (zderzenia, wypadki) wygląda jak totalny bullshit. Zderzenia 2 samochodów przy prędkości względnej 400km/h wyglądają tak, jakby ktoś zderzył ze sobą dwa kartonowe pudła (w sumie w FM2 jest podobnie beznadziejnie). Ale najbardziej rozbawiło mnie, że tylko część samochodów będzie się psuła - no tutaj to już ewidentnie któryś z twórców upadł na głowę z wysoka. Nie mam wątpliwości, że GT5 będzie ekstra - świetna grafika, fajne prowadzenie bryczek, ale dlaczego przez tyle lat ile zeszło na pracę nad serią nie można było się dorobić normalnego silnika fizycznego? O_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bullshit, patrz GRID - fizyka dobra, uszkodzenia świetne, AI... jakieś tam jest, a i grafika też ma wszystko na miejscu. Da się? Da się. Zresztą tak jak pisałem kraksy i fizyka w FM2 to podobny bullshit. X0 nie daje rady? :P~

Edytowane przez bagienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak zobaczylem ta F1 na torze (ala nascar) to w tylku mam uszkodzenia...jeno fizyka! To auto jak paczka zapalek sie zachowuje...odrazu mi sie przypomina GT2, gdzie Suzuki escudo przy odpowiednich ustawieniach i na łuku potrafilo 490km na godzine pojechac (blad gry, ci co grali i sledzili PSX estreme wiedza o co chodzi)....tylko dlatego ze skopana fizyka tam byla (dachowania? jakie dachowania:D)...wyglada jakby auta wazyly 3tony... <_<

co nie zmienia fakty ze były z****e grywalne :lol2:

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit3:

Jakoś nie tylko ja uważam, że te zniszczenia pokazane w GT5 są śmiechu warte - 3350840[/snapback]

Ale jak tak patrze to najwiecej powiedzenia maja Xboxowcy

Co Was to boli? I tak nie bedziecie w to grac.

Ja będę :D

 

Bullshit, patrz GRID - fizyka dobra, uszkodzenia świetne, AI... jakieś tam jest, a i grafika też ma wszystko na miejscu. Da się? Da się. Zresztą tak jak pisałem kraksy i fizyka w FM2 to podobny bullshit. X0 nie daje rady? :P~

W którym momencie grid miał dobrą fizykę? To wyścigi poduszkowców były, a nie samochodówka.

A kraksy w FM2 - to samo co w gt5. Licencje...W gridzie było stosunkowo mało samochodów (43), dlatego mogli sobie pozwolić na wykupienie pełnej licencji na ich używanie. Za to ile poważnych marek w tym tytule zabrakło....

Prawda jest taka, że producenci samochodów bardzo niechętnie chcą pokazać, jak ich wypust będzie wyglądał po zderzeniu z barierką przy 240km/h. Tego się nie da przeskoczyć i dlatego tylko część samochodów z gt5 będzie się rozpadać.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bullshit, patrz GRID - fizyka dobra, uszkodzenia świetne, AI... jakieś tam jest, a i grafika też ma wszystko na miejscu. Da się? Da się. Zresztą tak jak pisałem kraksy i fizyka w FM2 to podobny bullshit. X0 nie daje rady? :P~

Nie unoś się, Grid dobra fizyka :razz: uszkodzenia fakt ładnie zrobili ale tu mało aut jest więc mogli sobie na to pozwolić, AI ? arcade czysty, grafika ? no cóż jest ok ale to nie to co w GT5 no i potęga PS3 ehh gdzie to zapowiadane 1080p i te 2 teraflopy :lol2: a no tak 1080p nie da rady a flopy tylko na papierze dla fanów coby mogli sikać po nogach.

Fizyka w Fm2 jakaś istnieje ogólnie to najlepsza jaka jest w ścigałkach na konsoli ;) grafa w Fm2 no cóż no comment w dniu premiery była jeszcze do zaakceptowania a dziś a co mnie obchodzi dziś jak niedługo FM3 wychodzi. XO nie daje rady ? :) może i nie a może wydać wolą 2 gry zanim na PS3 zdąża napisać coś co ładnie wygląda przynajmniej 2 razy zarobią ;)

Poza tym to, że mam Xboxa który służy mi wiernie już prawie 3 rok to nie znaczy, że nie zagram w Gt5 jest to co najmniej dalekie od prawdy przeszedłem dotychczas każde GT także piątka nie będzie wyjątkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...