Skocz do zawartości
Ditz

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Ale temu to nikt nie zaprzecza.

 

Moim zdaniem po prostu nie warto kupować konsoli dla tej gry, szczególnie jeśli ma sie Forze. Wole sobie właśnie kupić kiere do Xboksa (i PC), a do PS3 też trzeba by dodatkową kierownice.

 

 

Mam DFP, więc kupować nie muszę. A forza mnie nie wciągnęła. pewnie właśnie przez grę na padzie, ale kupowanie drugiej kiery specjalnie do iksa odpada. już bardziej mi pasi zakup drugiej konsoli specjalnie pod kierownicę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Takie byle jakie to porównanie. Najlepiej powinni dać na tym samym torze (bo chyba jakieś wspólne są). A ta trasa w Forzy to akurat jedna z najładniejszych.

 

Kokpity fakt ładniejsze są w GT5, tylko ile ich jest. Ja raczej jeżdże na widoku z maski jak chce lepsze czasy, widok z tyłu gdy chce pooglądać autka.

 

EDIT.

 

A widze porównania na tych samych torach też są. Akurat na tych screenshotach jest spoko, nie ma takich baboli jak były na wielu wcześniejszych. Ogólnie poziom dośc podobny. Tylko czemu Laguna Seca jest zielona?

 

Modele premium wyglądają troche lepiej, ale chyba zależy też od auta, no i od oświetlenia. W Forzy faktycznie często oświetlenie powoduje że auta wyglądają sztucznie i plastikowo, np. to Ferrari.

 

 

To jest z demka Forzy 4 na E3, wygląda już bardzo miażdżąco, choć wiadomo że to tylko photo mode. Otoczenie świetne. http://forzamotorsport.net/uploadedImages/Media/Images/Forza_Motorsport_E3_2010/FM_1_1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten shot z forzy 4 zapewne wykorzystuje 100% mozliwosci xklocka (ten jeden samochód )poniewaz ta scena z tym samochodem była przygotowana aby pokazac jak działać moze kinect z forzą. POkazywali tez urywek gameplayu (ale nie jestem pewien czy to była forza 4, musze poszukac) i tam juz samochody tak fajnie nie wyglądały. Co do porównania do gran turismo - diabeł tkwi w oswietleniu. Oswietlenie powoduje, że gran turismo w ruchu momentami wyglada jak real life replay tudziez transmisja z wyscigow - a jak spojrzysz na forzę to od razu widac ze to jest gra. I nie zmieni tego nawet fakt, że w gran turismo drzewa to dwie tektury skrzyzowane a w forzie drzewa sa 3D. Graficznie GT wypada lepiej w moich oczach (grywalnosc zroznicowana chodz drifting bardzo pozytywnie mnie zaskoczył - miód) - a w forze się nagrałem sporo bo kupiłem zaraz po premierze więc nie nazwalbym się fanboyem gt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że photomode poprzedniej generacji konsol = gameplay obecnych, to nie chcę wiedzieć jak będą wyglądały gry na nowym ps/xklocku :lol2:

 

Wczoraj juz widzialem napisy koncowe, chociaz mam dopiero przejechane jakies 20-30% wyscigów. Pierwszy na forum ;) ?

 

Mruganie długimi/trąbienie na turystów, którzy uciekają z optymalnego toru jazdy bardzo mi sie podoba. Również fajnie rozwiazali przegrzewanie sie opon, jak sie przesadza z gazem czy zbyt czesto blokuje kola podczas hamowania, to opony łapią za wysoką temperaturę, przestają kleić i trzeba walczyc o przetrwanie ;) . Prawdopodobnie pojawiają się takze wibracje przy spłaszczeniu opon podczas ostrego hamowania, ale to musze sprawdzic dokladniej. Ta gra mnie zaskakuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest z demka Forzy 4 na E3, wygląda już bardzo miażdżąco, choć wiadomo że to tylko photo mode. Otoczenie świetne. http://forzamotorspo...2010/FM_1_1.jpg

 

A ja sądzę, że nie jest to tryb photomode tylko zwykły render. Sam robiłem kiedyś takie fotki w Lightwave 3D. Efekt świetny, kiedy do modelu 3D podkłada się fotkę z tłem. Odpowiednia zabawa z oświetleniem i wychodzi prawie real ale jednak widać zbyt duży kontrast między tłem a modelem 3D. Tło miazga. Może za 2 generacje takie zobaczymy. :)

 

Jeśli chodzi o GT5 to na kierownicy miazga. Wciąga jak cholera. :) Na dzień dzisiejszy jest to dla mnie nr. 1 ze ścigałek.

 

@jonathan

Kumpel gra na padzie. Kupił GT5 mimo braku kiery i jest zadowolony. Ale dzisiaj pojeździł u mnie na DFP i jednak zabrał się za szukanie kiery. :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panów chciałem tylko powiedzieć, że cofam swoje ironiczne posty na temat grafy w GT5...:) wczoraj w MM miałem okazję chwile pojeździć....grafa faktycznie w akcji nie jest zła.

Jedyne co mnie dobiło , a czego na screenach nie widac to LOADING TIME...naprawdę to jak na jakimś 386 działało:|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masell, ładnie pojechałeś, ja sobie dawkuję, jestem na expert (16 lvl) i co mnie zdziwiło - niektóre wyścigi łatwiej wygrać na expert niż amateur oO

A tak w ogóle, to żadna gra wcześniej nie pozwoliła mi się tak wczuć w samochód. Po przejechaniu kilku wyścigów, wiesz na co stać auto, jak szybko możesz pokonywać zakręty, kiedy jest nadsterowne/podsterowne itd Najwięcej frajdy mam teraz z jazdy Toyotą Levin AE86 GT (ci, co widzieli Initial D wiedzą o co chodzi). Acha, panowie - dobre opony to podstawa w mocnym aucie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do grania na padzie; jest dużo lepiej jak się ustawi gaz/hamulec pod R2 oraz L2.

 

Witam panów chciałem tylko powiedzieć, że cofam swoje ironiczne posty na temat grafy w GT5...:) wczoraj w MM miałem okazję chwile pojeździć....grafa faktycznie w akcji nie jest zła.

Jedyne co mnie dobiło , a czego na screenach nie widac to LOADING TIME...naprawdę to jak na jakimś 386 działało:|

 

Pierwszy nawrócony :) . Też mnie na początku irytowało długie czekanie, ale jak się wszystko zainstaluje to nie jest wcale tak źle.

 

Masell, ładnie pojechałeś, ja sobie dawkuję, jestem na expert (16 lvl)

Nie jestem aż takim hardcorem, dopiero 19lvl, z czego większość natłuczona na eventach - najszybszy sposob na expienie swoją drogą ;) . Troche czasu mi brakuje na granie ostatnio <_<

 

Acha, panowie - dobre opony to podstawa w mocnym aucie :)

 

Twarde to podstawa :) . Jak dobrze się przyciśnie Veyronem @1250hp, to opony starczaja na jedno, max dwa kółka :D

 

A ja w czwartek mam ostatni egz. ACCA,w pt biorę wolne i testuję g25/dfp na zmianę ;]

 

Pierwszą przerwę zrobisz sobie w poniedziałek nad ranem :)

 

Dostał już ktoś trofeum za dachowanie :lol2: ?

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale MacOSek próbuje znaleźć kolejny pretekst do szydzenia z GT5 :). Żadna nowość. :)

 

A według to jest akurat trafne. Reklamują to jako najlepszy symulator na świecie a do symulatora temu tytułowi daleko, no chyba, że mówimy o symulatorze robienia samochodom zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A według to jest akurat trafne. Reklamują to jako najlepszy symulator na świecie a do symulatora temu tytułowi daleko, no chyba, że mówimy o symulatorze robienia samochodom zdjęć.

 

Do symulatora to brakuje tylko fotela z odpowiednimi siłownikami symulującymi przeciążenia (no i patcha na sprzęgło w g25 -_- ). W prologa jeździłem ze sprzęgiełkiem i manualną 6 biegówką - jezdze na codzien samochodem i moje odczucia podczas smigania na g25 były zblizone do realizmu tak wiec real driving simulator jak najbardziej. Pewnie tu zaraz wyskoczysz z life for speedami czy innymi pctowymi simami - na konsole natomiast nie ma bardziej REAL DRIVING gry po prostu a nie widziałem zeby polyphony reklamowalo GT5 (czy którekolwiek GT) jako NAJLEPSZY symulator na swiecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tylko dodam, że definicja mówi:

 

Komputerowa gra symulacyjna, symulator – ma za zadanie imitować wrażenie różnych doznań, jakie zaznajemy w codziennej rzeczywistości, a także takich, które podsuwa nam nasza wyobraźnia.

I tu GT5 spełnia się w 100%! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak a propos Waszej dyskusji na temat zniszczeń ;)

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8779013,Gran_Turismo_5_dostalo_mechaniczny_model_zniszczen.html

 

czyli co? nadchodzą czasy gdzie gry wypuszcza się niekompletne a ich produkcja dokańczana jest wypuszczając patche? :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

czyli co? nadchodzą czasy gdzie gry wypuszcza się niekompletne a ich produkcja dokańczana jest wypuszczając patche? :|

 

Te czasy już trwają długo. Wiadomo że gry są coraz bardziej skomplikowane, ale gdyby nie było opcji patchów i DLC, to nikt by sobie na takie coś nie pozwolił. Teraz w większośc gier najlepiej grać kilka tygodni/miesiący po premierze, nie mówiąc już o szybkim spadku cen i edycjach ultimate itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te czasy już trwają długo. Wiadomo że gry są coraz bardziej skomplikowane, ale gdyby nie było opcji patchów i DLC, to nikt by sobie na takie coś nie pozwolił. Teraz w większośc gier najlepiej grać kilka tygodni/miesiący po premierze, nie mówiąc już o szybkim spadku cen i edycjach ultimate itd.

 

usunięcie bugów patchem to jedno ale dodawanie brakujących komponentów to inna bajka :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...