jonathan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 No to doszedlem do momentu ze czas tluc kase, kase, kase i modlic sie ze pokaze sie jakies fajne autko ;] Jakos brak mi pomyslu na wyscigi gdzie smigaja same autka przygotowane prze powazne firmy tuningowe Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Yog-Sothoth Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Gdyby te lotusy się tak prowadziły w rzeczywistości to byłyby najbardziej znanymi widow-carami. Coś spierniczyli w tym wyścigu, udało mi się go przejechać za 4 razem na brąz i odpuściłem kolejne próby. Problem z tym eventem jest taki że jedziemy tam na oponach komfortowych miękkich, kupiłem sobie tego samego Lotusa z oponami sportowymi twardymi i miałem jeden wyścig na torze TG - bez większych problemów złoto. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
draak Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Jasne, też na to zwróciłem uwagę, ale nawet gdyby to były jakieś koreańskie ciach!iane oponki to auto nie ma prawa się tak prowadzić ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Marcin_gps Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Gdyby te lotusy się tak prowadziły w rzeczywistości to byłyby najbardziej znanymi widow-carami. Coś spierniczyli w tym wyścigu, udało mi się go przejechać za 4 razem na brąz i odpuściłem kolejne próby. A Tobie jak poszło? Po osiągnięciu lvl 12 wydaje mi się, że mogę się pokusić o stwierdzenie, że fizyka aut AWD jest nietrafiona. Mają zbytnią przyczepność. Ale FWD i RWD prowadzą się wzorowo. PS. Jakie masz ustawienie kierownicy? FF na ile i czy w opcjach kierownicy ustawiasz to automatyczne wspomaganie (co to, bo nie odczuwam różnicy)? No właśnie coś jest nie tak z tym wyścigiem. Clarkson w trakcie testu też miał spore problemy z prowadzeniem 111R, ale narzekał raczej na podsterowność. Potem za kierownicą usiadł inżynier z Lotusa i pokazał, jak należy jeździć. Odcinek można zobaczyć na YT. Ja także zaliczylem na brąz i dałem sobie spokój, bo trochę mi napsuł krwi ten wyścig :D Ja się jakoś nie zagłębialem w ustawienia kiery, wybrałem tylko DFGT i Simulation. FF jest domyślnie, zakładam że na 5, ale jeszcze to sprawdzę. apo5, ja często wcale nie mogę się połączyć z serwerem, więc wina leży raczej po stronie Sony. Yog-Sothoth, przypadkiem nie jest tak, że miękkie mają lepszą przyczepność? Osobiścię jeżdżę właśnie na miękkich racing i nie mam najmniejszych problemów z okiełznaniem Mustanga, a przed zmianą opon byl to nie lada wyczyn... jonathan, szkoda, że za gokarty tylko raz dają kasę - 119k za wyścig... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Ano wlasnie Zarabiam powoli i inwestuje w rozne samochodziki, ale te przerobki firmowe sa poprostu wykobzane :D Dobrze, jest wyzwanie, jest zabawa... Zawiodlem sie jednak moca maksymalna Evo VI Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
draak Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 A co myślisz o prowadzeniu tego evo, Jon? Nie jest za łatwo, to jest za przyczepnie? Mnie coś w prowadzeniu AWD się nie podoba. I nie irytuje Was, że animacja obrotu kierownicy nie odpowiada zakresowi 900st? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Dziwi mnie troche prowadzenie M3 2007... Mam w grze go lekko podrasowanego i nie ma tej narwistosci w zakretach. To auto akurat moge porownac. Tylko ze mi dane bylo jezdzenie seria na dobrych gumach Co do Evo mialem okazje jechac jako pasazer. Samochod ostro wykrecony bo kolo 600KM. Oponki oczywiscie wyczynowe itd. I powiem Ci ze wydaje mi sie jego zachowanie podobne do zachowania Evo ale podczas Eventow rajdowych. Przyczepnosc i naped na 4 kolka naprawde powodowaly ze czasami w samochodzie cialo czlowieka bylo poprostu bezradne. Mocne zrywy, zmiany kieronkow i lykanie asfaltu mnie powalaly. Kubelki obowiazkowe. Po kilkunastu minutach mocniejszej jazdy myslalem ze mi glowa odpadnie albo ze walne pawia. Ale fakt to auto mialo 600KM w grze bez roznicy czy ma ich 300 czy 520 (bo taki jest chyba maks) potrafi torem zasowac jak po torach. Bije GT2 ktory do tej pory bije dla mnie wszystkie samochody jezeli chodzi o predkosc pokonywania zakretow. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Yog-Sothoth Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 @ Marcin_gps Miękkie mają lepszą przyczepność oczywiście, ale w tym przypadku miękkimi są komfortowe więc tak czy inaczej sportowe twarde będą lepsze. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Po dwóch dniach zmagań zaliczyłem wszystkie testy superlicencji na gold :D . Miejscami było ciężko, nie powiem ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 A nagroda za to jakas godna?? ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 (edited) A nagroda za to jakas godna?? ;] Opera S2000, MX-Crossport i GT-R Vspec oraz gratulacje od Martyny ;) Ciekawi mnie kiedy dostanę jakieś samochody do wzięcia udziału w Nascar, wyścigach klasykow poroju GT40/P330, F1, DTM, Super GT. Wyścigi mam/zaraz będe miał dostępne, a nie ma czym wystartować. Nie wyobrażam sobie kupowania tych samochodów po kilka baniek każdy :lol2: Edited December 11, 2010 by MaSell Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NeonPPC Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 850bhp... wlasnie ucze sie tym driftowac, bestyja ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
MacOSek Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 850bhp... wlasnie ucze sie tym driftowac, bestyja ;] rs6@850hp? toż to potulne zwierze ~~ Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
NeonPPC Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 (edited) rs6@850hp? toż to potulne zwierze ~~ jest na max zazwyczaj (~940bhp) ale turbo musi byc mid-range-rpm zeby 'skutecznie' tym driftowac na sports-hard-tires :) btw. szukam dobrych ustawien zawieszenia do driftu RS6 jakby ktos mial namiary. ps. udalo mi sie wreszcie pokonac tą pętle na capering north w jednym drifcie... powinien byc za to achievment ;] Edited December 12, 2010 by NeonPPC Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 11, 2010 Report post Posted December 11, 2010 Dobra po tych kilkunastu godzinach moge napisac co mi sie nie podoba ;] - Wkurzajace jest to ze wiekszosc przeciwnikow to czolgi. Kolizja z nimi konczy sie sextrylionem obrotow, a oni jada jakby nigdy nic. - Dlaczego w czesci 2 mzna bylo kupic turbine od HKS, felgi od Falkena, opony od Yokohamy itd itp. A tu dla wiekszosci samochodow mamy to sam, wyjatkiem sa karbonowe maski i turbo, bo nie wszedzie da sie to wcisnac - Dlaczego do uzywanego auta nie moge wsadzic nowych felg z i tak ubogiej oferty - Dlaczego zwiekszenie sily hamulcy i tak guzik daje, 887KM w moim fordzie GT wyhamowac to jakis cud. Z 250 hamuje ze 200m!!! - Jak juz dali zniszczenia w samochodach, to niech one maja jakis wplyw, chociaz moze lepiej nie. Przycierka o bande wyglada czasami jakbym zaliczyl dzwona ze smieciarka... ale lakier i swiatla i tak sa nieugiete i tylko zmienia swoj kszalt ;/ Moze wiekszosc to jakies blachostki, ale po co dawac uszkodzenia, w niektorych autach, ktore i tak sa tragiczne. Moim skromnym zdaniem, albo dla wszystkich, albo dla nikogo PS Ten Ford GT to chyba autko na dluzsza zabawe ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
MacOSek Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 - Jak juz dali zniszczenia w samochodach, to niech one maja jakis wplyw, chociaz moze lepiej nie. Przycierka o bande wyglada czasami jakbym zaliczyl dzwona ze smieciarka... ale lakier i swiatla i tak sa nieugiete i tylko zmienia swoj kszalt ;/ Moze wiekszosc to jakies blachostki, ale po co dawac uszkodzenia, w niektorych autach, ktore i tak sa tragiczne. Moim skromnym zdaniem, albo dla wszystkich, albo dla nikogo W jakimś patchu ostatnim nie wprowadzili przypadkiem zniszczeń mechanicznych? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
draak Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 (edited) Wprowadzili Ale i tak zmiana w ECU w Hondzie S800 z 1966 "rzondzi" :lol: Mogli jednak z pół roku dłużej posiedzieć nad doszlifowywaniem tego diamentu. Edited December 12, 2010 by draak Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 (edited) - Dlaczego zwiekszenie sily hamulcy i tak guzik daje, 887KM w moim fordzie GT wyhamowac to jakis cud. Z 250 hamuje ze 200m!!!Ehh, chyba za dużo grałeś w NFS ;) . Taki ford, ważący ponad 1,5 tony w serii potrzebuje pewnie nie mniej niż 35m zeby zahamowac od 100 do 0. Zakładajac, ze przy dwukrotnym wzroście predkosci, droga hamowania się wydłuża czterokrotnie, to z 250km/h powinien hamowac na okolo 220metrach. Jeśli to nie wystarcza, kup kotwice ;) edyta Co powiecie na czipsa w tym ;) : Daje całe dwa konie ;) Edited December 12, 2010 by MaSell Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 Masellku glupie Volvo S80 T6 potrzebuje kolo 36m by wyhamowac z 100km/h do zera. Nie ma wyczynowych hamulcy a jego masa jest ciut wieksza niz tego fordzika, ktory po odchudzeniu wazy jakies 1250kg ;] Do tego dochodza kola o duzo wiekszej powierzchni i miekkie gumy ktore ciut lepiej powinny "lapac" asfalt... Inna rzecza jest ze niektore modele naprawde szybko hamuja, majac mase nawet wieksza. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Yog-Sothoth Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 Odnośnie "sławnego" filmu nt AI w GT5 i Forza 3 - 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 (edited) Pisałem to wcześniej, ten stary film z porównaniem AI to fanboy'owa produkcja. Ciekawe dlaczego fani forzy takie rzeczy robią, zamiast zajac sie graniem w ich ulubioną grę ;) edit W powyzszym filmie jest blad, AI w GT5 moze kontrolowac do 15, a nie 11 samochodów, a jedna z prawdziwych tras tez jest poszerzona (monako). Masellku glupie Volvo S80 T6 potrzebuje kolo 36m by wyhamowac z 100km/h do zera. Nie ma wyczynowych hamulcy a jego masa jest ciut wieksza niz tego fordzika, ktory po odchudzeniu wazy jakies 1250kg ;] Do tego dochodza kola o duzo wiekszej powierzchni i miekkie gumy ktore ciut lepiej powinny "lapac" asfalt... Inna rzecza jest ze niektore modele naprawde szybko hamuja, majac mase nawet wieksza. Ford GT to amerykaniec, nie spodziewaj sie po sterowaniu czy hamowaniu zbyt wiele :) Edited December 12, 2010 by MaSell Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Harry Lloyd Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 Ten powyższy filmik bardzo fajny, podoba mi sie zachowanie aut, a ich jazda wygląda bardzo naturalnie i realistycznie. Rzeczywiście chamstwo że ktoś zrobił ten wcześniejszy filmik, ale to normalne. Jak bugów nie ma to trzeba je wyreżyserować. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
draak Posted December 12, 2010 Report post Posted December 12, 2010 C'mon, po co się przerzucać filmikami na yt? Chyba każdy z nas, kto grał min te 15h w GT5 przyzna, że AI jest tępe do bólu (abstraciach!ę od zachowania w FM3), wjazdy w tyłek, kretyńskie dopychanie do bandy itd. AI jest słabiutkie, polecam twórcom takich fanbojskich filmików, by nakręcili swoją reakcję, jak im AI w GT5 w wyścigach endurance (pod koniec ostatniego okrążenia ;)) z [gluteus maximus] zrobi jesień średniowiecza. GT5 jest świetne, ale na boga- nie róbcie z niej ideału, bo tym nie jest. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Harry Lloyd Posted December 13, 2010 Report post Posted December 13, 2010 Review: HKS Racing Controller Is A Hot Rod For Your Hands Ciekawy kontroler do ścigałek, jak ktoś nie ma kasy czy też nie chce kiery (np. kolejnej) to może być niezła pozycja. O ile triggery (przynamniej na padzie od klocka) idealnie sie spisują jako gaz i hamulec, to stick nie pozwala na tak dokładne i płynne sterowanie. To kółeczko powinno być sporo lepsze, choć wiadomo że gorsze niż kierownica. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 18, 2010 Report post Posted December 18, 2010 (edited) Kilka uwag po kolejnych dniach grania: - Asfaltowe WuRCe są lipne, za to śnieg + 22B STI + DFGT to coś pięknego - Po 20 levelu rzeczywiście uszkodzenia samochodów są znacznie lepsze i jakby AI zaczeło troche myśleć - choć może to być spowodowane jeźdzeniem w najwyższych seriach. - Mam wrażenie, że niektóre efekty na kierownicy są przesadzone. Na prostej drodze puszczając kierownice samochód zaczyna się bujać od lewej do prawej aż stanie bokiem. Dzieje sie to głownie na trasach z gorszą nawierzchnią. - Opisy samochodów są ciekawe, jednak czasem napisane troche "po polskiemu" i z błędami typu Louis Hamilton ;) - Kilka błedów w widoku zza kierownicy np obrotomierz w Mini Cooper pokazuje o 1000rpm mniej niz jest w rzeczywistości, a LP560 katujemy cały czas na zimnym silniku. Edited December 18, 2010 by MaSell Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
apo5 Posted December 19, 2010 Report post Posted December 19, 2010 (edited) A we mnie coś pękło i stwierdziłem, że bez kierownicy nie bede grał w gt - wymieniłem na assasina brotherhood - najmiodniejsze multi w jakie kiedykolwiek grałem :rolleyes: eot Edited December 19, 2010 by apo5 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Twój Pan Posted December 19, 2010 Report post Posted December 19, 2010 Jak mi ktos powie jak przerobic replay na film, to wrzuce ten sławny event Lotusem 111R na torze TG zrobiony na gold ;) . Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
yamaykee Posted December 20, 2010 Report post Posted December 20, 2010 Czy uszkodzenia trzeba gdzieś osobno włączyć czy rzeczywiście pojawiają się dopiero na jakimś poziomie? mam obecnie lvl 12 i żadnych uszkodzenie nie zauważyłem. ani wizualnych, ani mechanicznych. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
jonathan Posted December 20, 2010 Report post Posted December 20, 2010 Nie na wszystkich autach sa ;] Kup skylina R33 to zobaczysz ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Yog-Sothoth Posted December 20, 2010 Report post Posted December 20, 2010 (edited) Wszystkie mają zniszczenia, w standardach deformuje się bryła samochodu ( Gran Turismo 5 standard cars damage modelling detailed | GamersMint ), a w premium już normalne wgniotki + urwane/wystające części. Ale fakt faktem że zniszczenia są coraz większe jeśli chodzi o późniejsze eventy, w klasie amatorskiej nic praktycznie nie widziałem, ale już w zawodowej widać zniszczenia, także to zapewne o to chodziło. Jak mi ktos powie jak przerobic replay na film, to wrzuce ten sławny event Lotusem 111R na torze TG zrobiony na gold . Kamera w dłoń i kręć TV :) Edited December 20, 2010 by Yog-Sothoth Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...