Skocz do zawartości
Ditz

Gran Turismo 5

Rekomendowane odpowiedzi

Aż dziw mnie bierze, że jeszcze nie powstał taki temat :wink:.

 

Oto pare informacji o nadchodzącym GT5

 

- Dostępne będą wszystkie samochody oraz trasy z GT4 (to dopiero odgrzewany kotlet!)

- Dodatkowe samochody oraz trasy będą możliwe do pobrania później

- 4 tryby widoku

- Uszkodzenia samochodów

-Dostępne będą wszystkie samochody marki Ferrari oraz wszystkie samochody F1 (nie sprecyzowano, czy tylko marki Ferrari, czy wszystkie samochody obecnego sezonu F1)

- Nie potwierdzono jeszcze obecności samochodów marki Porsche i Lamborghini

- Prawdopodobnie pojawi się tor w Indianapolis

- Zanim pojawi się Gran Turismo 5, dostępna będzie gra ją poprzedzająca (prawdopodobnie Gran Turismo 5 Prologue)

- Dostępne będą nowe trasy miejskie

- Możliwość gry online w 12-20 grających

- Zmienne warunki pogodowe

 

Jeżeli te zapowiedzi maja zostać spełnione to już nie mogę się doczekać na nowe GT :cool:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiadomo może kiedy wyjdzie? nowy PGR już na horyzoncie - ciekawe jak wysoko zawiesi poprzeczkę :)

GT5 powinno raczej być porównywane (kiedyś tam w odległej przyszłości) z FM2, a ta zawiesiła poprzeczkę cholernie wysoko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wyjdzie pewnie za 2 lata i jak zwykle z zapowiedzi nic nie bedzie;(

Jaki ja bylem naiwny czekajac na GT4 i na GT na psp.

Dokładnie.

Ba, ja nawet kupiłem psp. I czekałem sobie na gt i sobie mógłbym dalej czekać...

 

psp dawno sprzedane i zapomniane :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość JestemNoobem

GT5 powinno raczej być porównywane (kiedyś tam w odległej przyszłości) z FM2, a ta zawiesiła poprzeczkę cholernie wysoko ;)

A PGR? Też seria wyłącznie dla konsol MSa. GT5 musiało by być bardzo dobre by skłonić mnie do zakupu PS3 ciekawe tylko ile PGRów i FMów wyjdzie na Xboxa 360 zanim GT5 się ukaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A PGR? Też seria wyłącznie dla konsol MSa.

draak'owi chodzilo pewnie o to, ze seria PGR nie jest konkurentem dla przyszlego gran turismo przez swoje bardziej arcade'owe nastawienie ;) Co innego forza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili na naszych konsolach rządzi i dzieli Forza Motorsport 2, ale konkurencja nie usypuje gruszek w popiele. Polyphony Digital ostro walczy o dominację na rynku konsolowych samochodówek. Kazuori Yamauchi, jeden z projektantów odpowiadających za serię Gran Turismo przystąpił najwyraźniej do ofensywy i jął obiecywać fanom gry kolejne udoskonalenia.

 

Tak więc tym razem najważniejszą dla nas wiadomością jest fakt, że Kazuori pośrednio przyznał już w zeszłym roku, iż linia gier GT raczej nie należała do rozwijających się. Piszę pośrednio, bowiem zapowiedziany został punkt zwrotny, w którym Gran Turismo 5 zmienia oblicze serii i stawia przede wszystkim na rozgrywkę online. Drugą, nie mniej może nawet istotną informacją, jest zapowiedziany widok z kabiny samochodu. Życzenia fanów zostały wysłuchane, wobec czego w końcu będziemy widzieć deskę rozdzielczą i kierownicę. Kierując się informacjami i prospektami samochodowymi pochodzącymi bezpośrednio od producentów pieczołowicie wymodelowano wnętrza aut. Przy modelowaniu ich sylwetek twórcy wspomogli się skanerem 3D.

 

Chyba faktycznie coś drgnęło, bo pomimo niewątpliwej chęci odwrócenia uwagi graczy od pojawienia się Forzy 2, to jednak rzucanie na wiatr tego kalibru informacjami nie miałoby sensu. Gracze to pamiętliwe bestie i rozliczą producentów gier ze wszystkich składanych obietnic. Tak więc myślę, że szykuje nam się naprawdę zacięta walka o portfele klientów.

polygamia.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walka pewnie tak ale znajac polyphony to walka bedzie ale z FORZA3

 

pozdro4 @ll

masz rację :lol2:

Gran Turismo 5 - bujda na resorach

Kaunori Yamauchi z Polyphony Digital puścił trochę farby na temat najnowszej, piątej odsłony Gran Turismo na łamach amerykańskiego magazynu Car and Drive. Czego zatem możemy się z tego wywiadu dowiedzieć? Przede wszystkim, gra teoretycznie mogłaby być gotowa na wiosnę 2008 roku, jednakże Sony chce aby zespół developerski miał dostatecznie dużo czasu na dopieszczenie produktu. Zatem Gran Turismo 5 najprawdopodobniej możemy spodziewać się dopiero pod koniec przyszłego roku. Po drugie, jeżeli spodziewaliście się, że nowa część zaskoczy Was realistycznym modelem uszkodzeń aut, to już dzisiaj możecie pakować torby i wyjeżdżać na Alaskę. Po raz kolejny usłyszeliśmy starą śpiewkę, że na uszkodzenia licencjonowanych samochodów nie zgadzają się ich producenci. Żegnajcie frajerzy, Polyphony Digital wyciąga do Was środkowy palec. Uszkodzenia teoretycznie mogą być zaimplementowane dla niektórych samochodów dostępnych do ściągnięcia z PS Store, ale jakoś szczególnie bym na to nie liczył. Yamauchi dodał ponadto, że gięta blacha i rozpadające się w autach silniki wymagałyby przemodelowania fizycznego modelu jazdy (sic!) i modelowania poszczególnych elementów furek oddzielnie i w kilku wersjach. Widać łatwiej i szybciej załatwić sprawę skanerem 3D.

 

Nie muszę chyba przypominać, jak bardzo wszystko to wydaje się być żałosne w stosunku do poprzednich, buńczucznych zapowiedzi. Może chociaż zmienią ten okropny pisk opon? polygamia.pl

żal.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol ..jak w takim tępię maja pojawiać się konkretne tytuły na PS3 .... to rzeczywiście ta konsola to więcej niż małe nieporozumienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzalem sie tym screenom i jesli tak rzeczywiscie beda wygladac wozy, to naprawde, jestem pelen podziwu, zrywa beret. Auta wygladaja swietnie, nie sa "przejsakrawione", nie swieca sie jak psu jajca, ogolnie swietnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, no, wyglada to wprost fenomenalnie, a mustang to praktycznie fotorealizm. Szkoda, ze nie bedzie ani modelowania zniszczen, ani ich wplywu na prowadzenie pojazdow, oj szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gameonly.pl/newsy/12318

 

Nowe foty z Gran Turismo 5: Prologue

tylko czemu pokazane są tylko te lepsze foty z masą filtrów, FSAA x1024, itd ? ~~

 

tutaj macie wszystkie + trailer w 1080p: http://www.gamersyde.com/news_4615_en.html

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochody na pierwszym planie wyglądają naprawdę ładnie, jednak to otoczenie i drugi plan z samochodami w tle to chyba jakieś nieporozumienie. Rozmazane, niewyraźne, dokładnie widać brak jakiegoś lepszego AA :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto widział GT:HD na TV FullHD tego te screeny nie zdziwią. Jedyne czego się obawiam to tak jak przy GTHD kompletny brak AA! Na filmikach GTHD też jest z pięknym AA czego nie ma w grze. :(

 

@draak

Kiedyś coś tam pisałeś o drifcie w forzie2. Mam zamiar zapodać Ci mój drifcik z GT:HD Lancerem. ;) Mam nadzieję, że go ocenisz. :)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

ile mozna!!-gt5 to gt 3-4 w HD... i tyle :(

gra zatrzymala sie na 3-ce tak naprawde,konkurencja wyprzedza ta serie coraz bardziej,co mi po cudnej grafie(auta) ,kiedy ja chce pelen model zniszczen,lepsze otoczenie itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wy ludzie marudzicie OMG. O ile mnie pamięć nie myli to w temacie o FORZIE2 mówiło się, że lipa bo nie ma widoku z wnętrza auta i chyba troche osób mówiło, że wolałoby widok z wnętrza zamiast uszkodzeń. W GT5 jest widok z wnętrza (pierwszy raz w serii) ale ta gra się w ogóle nie zmienia, jest be.

 

Tak jeszcze powiem, że uszkodzenia w FORZIE są fajne ale na krótko bo to AI cie nie zobaczy i cię rozwali a w necie jak sie gra to jeśli masz wóz z silnikiem z tyłu i przeciwnik za tobą ma też samochód z silnikiem z tyłu to nie ma prostszego sposobu na wygraną (wystarczy wjechać komuś w d.... i ma załatwiony silnik) a chyba nie o to chodzi prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, no, wyglada to wprost fenomenalnie, a mustang to praktycznie fotorealizm. Szkoda, ze nie bedzie ani modelowania zniszczen, ani ich wplywu na prowadzenie pojazdow, oj szkoda.

Uszkodzenia mające wpływ na prowadzenie, były w GT2 na PSX. Co prawda tylko w trybie dla 2 graczy i zrobione maksymalnie żałośnie, ale były. Podkreślam jeszcze raz, miały widoczny wpływ na jazdę :D . Mogę również później sprawdzić czy w GT3/4 tego przypadkiem nie ma.

 

Co do rozmazanych samochodów w tle - zostało to wprowadzone w GT na PS2 i jest to działanie celowe, w celu wyeksponowania konkretnej fury.

 

Jeszcze takie pytanie po co wam piękne pobocze i otoczenie? W takiej grze chyba trzeba się skupić na drodze i prowadzeniu samochodu, a nie liczeniu liści na drzewach :D . Jak ktoś chce podziwiać ładne widoki to polecam filmy HD czy dobrej jakości zdjęcia.

 

Zobaczymy co z tej gry wyjdzie, mam nadzieję, że będzie więcej miłych niespodzianek znanych z GT4. Jak gra wyjdzie to zobaczę i ocenię ;)

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto widział GT:HD na TV FullHD tego te screeny nie zdziwią. Jedyne czego się obawiam to tak jak przy GTHD kompletny brak AA! Na filmikach GTHD też jest z pięknym AA czego nie ma w grze. :(

 

@draak

Kiedyś coś tam pisałeś o drifcie w forzie2. Mam zamiar zapodać Ci mój drifcik z GT:HD Lancerem. ;) Mam nadzieję, że go ocenisz. :)

Pisałem i jak się uda, to wrzucę filmik nagrany przez weekend do odpowiedniego tematu.

 

edit- OK :)

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzenia mające wpływ na prowadzenie, były w GT2 na PSX. Co prawda tylko w trybie dla 2 graczy i zrobione maksymalnie żałośnie, ale były. Podkreślam jeszcze raz, miały widoczny wpływ na jazdę :D . Mogę również później sprawdzić czy w GT3/4 tego przypadkiem nie ma.

 

Co do rozmazanych samochodów w tle - zostało to wprowadzone w GT na PS2 i jest to działanie celowe, w celu wyeksponowania konkretnej fury.

 

Jeszcze takie pytanie po co wam piękne pobocze i otoczenie? W takiej grze chyba trzeba się skupić na drodze i prowadzeniu samochodu, a nie liczeniu liści na drzewach :D . Jak ktoś chce podziwiać ładne widoki to polecam filmy HD czy dobrej jakości zdjęcia.

 

Zobaczymy co z tej gry wyjdzie, mam nadzieję, że będzie więcej miłych niespodzianek znanych z GT4. Jak gra wyjdzie to zobaczę i ocenię ;)

Osobiście wolę ponarzekać, iż niemam wsytkiego co bym chciał, niż brać coś, co daje mi tylko to, co niezbędne.

Napisane tak, aby trza było przeczytać 3 razy, by załapać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...