guziq Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 BENITO Diesel (nowoczesny w szczegolnosci) ma prawo dymic - ale w 1 szczególnym przypadku: gdy jedziemy np. ze stała predkoscia 100km/h i nagle wcisniemy gaz do dechy. Elektronika wykryje ze chcemy ostro przyspieszyc i poda duzo paliwa aby szybko napedzic łopatki turbiny w celu maksymalizacji odejscia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Wtedy mówimy że puszcza czarnego bąka, każdy diesel tak ma, bo powietrze nie nadąża za paliwem chwilowo. To normalne podczas wciskania gazu w podłogę. Nienormalne jest natomiast dymienie na postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Jesli mowa o benzynie to sa 2/3 mozliwosci: Audi S4 (Audi 100 C4) 2,2T Audi S2 (Audi 80) 2,2T i mniej realne Audi S4 (Audi A4 B5) 2,7BiT Jednak jesli cena benzyny bedzie windowala dalej w góre to bede musiał kupic diesla - nie ma wyjscia. I z tego co piszecie ten który by mi odpowiadał (bo ma ładna charakterystyke oddawania momentu i mocy i naped na 4 kola) jest dosc awaryjny. Jeżeli mocno zrobisz 1.9TDi w a4(na ok 150KM i powyżej 400Nm) to powinno to nieźle jeździć, zwłaszcza przy quattro, tylko znaleźć odpowiedni egzemplarz to cud(zwłasza silnik ATJ co ma chyba na starcie 320Nm i 115KM).. A jak ceny paliwa juz troszke mają znaczenie, a jednak benzyna może być, to tylko i wyłącznie 1.8TQ, zmiana turbiny, FMIC i tak ok 200 koni i bedzie już nieźle śmigać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 150KM to nie jest mocne robienie 1.9 tdi, to jest góra początek stage 2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 150KM to nie jest mocne robienie 1.9 tdi, to jest góra początek stage 2.No tak, tak samo 200koni w 1.*, ale fakt faktem że dalesze mody to już większe koszty.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 W takim 1.9tdi trzeba dac FMIC, duze t, wtryski, pare drobnostek, virus i 200+ jest. 1.8t w benzynie bardzo łatwo dłubać, w koncu taki sam silnik w audi tt ma 225hp na starcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) A jak ceny paliwa juz troszke mają znaczenie, a jednak benzyna może być, to tylko i wyłącznie 1.8TQ, zmiana turbiny, FMIC i tak ok 200 koni i bedzie już nieźle śmigać..Jesli benzyna to 1,8 nawet po "tuningu" bedzie za mało. Jak isc w benzyne to równiez w wysokie moce a wtedy lepije miec dobra (= duza) podstawe. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez guziq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Silnik 1.8T VAG potrafi po odpowiednim dopieszczeniu generować moce rzędu 400hp +, a to mało nie jest Edytowane 17 Czerwca 2007 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Jesli benzyna to 1,8 nawet po "tuningu" bedzie za mało. Jak isc w benzyne to równiez w wysokie moce a wtedy lepije miec dobra (= duza) podstawe. Wiesz dziwny z Ciebei facet.............. raz piszesz ze skoro wacha jest droga to chce diesla, teraz nagle twierdzisz ze 1,8T to malo. Wez sie zdecyduj na cos a nie pierniczysz w sumie od rzeczy, niezdecydowany gorzej niz panienka. Widze ze jakiekolwiek auto byloby dla Ciebie za slabe. Moze wez zagadaj Berkuta moze cos fajnego skleci tylko dla Ciebie. Wez dokladnie sprzecyzuj swoje wymagania w jednym poscie (wlacznie z iloscia gotowki). Silnik 1.8T VAG potrafi po odpowiednim dopieszczeniu generować moce rzędu 400hp +, a to mało nie jest Pewnie ze mozna i 400+ zrobic z 1,8T ale bedzie taka mial turbodziure maluch spod swiatel bedzie szybszy :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Koszt 400+ w 1.8T mija się z celem, taniej kupić większy silnik. A i tak porządnie zrobiony diesel w trasie ma większego kopa i taniej go zrobić, pomimo nawet mniejszej mocy. Moc to nie wszystko, liczy się moment obrotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro87 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 NIeeeeeeeeeeee, nie zaczynajcie znowu z momentem obrotowym ! Temat został juz wyjaśniony kilka stron wcześniej, przewaga diesla nad benzyną w trasie to IC, który daje jakiś % przy większych prędkościach gdy jego sprawność jest wysoka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) Koszt 400+ w 1.8T mija się z celem, taniej kupić większy silnik. A i tak porządnie zrobiony diesel w trasie ma większego kopa i taniej go zrobić, pomimo nawet mniejszej mocy. Moc to nie wszystko, liczy się moment obrotowy. Moc bezpośrednio wynika z momentu obrotowego, jest na to prosty wzór podany x stron wczesniej :D . Nie można zmienić jednej wartości bez ruszania drugiej, w benzynie jak i w katuchu (zakładając, że przebieg poszczególnych wartości będzie taki sam) ;) . Znowu się zaczyna :D Edytowane 17 Czerwca 2007 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) mib napisałem ze jesli benzyna bedzie droga to zostanie kupno mocnego diesla z QUATTRO. Jesli natomiast rzad obnizy akcyze (lub cena spadnie sama z siebie) to nie bede sie bawił w rasowanie półśrodka jakim jest 1,8T tylko od razu bede wolał isc w cos wiekszego zeby nawet bez tuna miec "[ciach!]lniecie". PS. Wszystko co napisałem powyzej było juz przezemnie tutaj napisane. Edytowane 17 Czerwca 2007 przez guziq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 @quizq proponuję tobie zamiast potwora o gigantycznej mocy kupić usportowione autko którym można pojeździć na co dzień. (np. golfa GTI) Nadmiar pieniędzy wydaj lepiej na jakąś szkołę jazdy. Tak wyjdzie szybciej i lepiej. Będziesz miał większą satysfakcję. Zrozum że 99% dresów ma duży i mocny silnik pod maską i każdy jeden potrafi go butować. Jeszcze natomiast nie widziałem żadnego który prawidłowo operowałby kierownicą! Tu chodzi o takie podstawy jak układanie rąk na niej, itd. Zrobiono porównanie na Nurburgringu i "normalny" kierowca usiadł za kierownicą porsche turbo, natomiast zawodowiec pojechał mercedesem A 1.5. ---- ten drugi dotarł na metę 2 min. wcześniej. Jeśli więc kupujesz samochód dla przyjemności prowadzenia a nie po to aby przedłużyć sobie p....a, to kup coś mniejszego i zainwestuj w jazdy na torze pod okiem instruktora. Widzę że nie wiesz czego chcesz. Na razie wszystko wskazuje, że twoje posty są jedynie próbą zwrócenia na siebie uwagi, niż planem zakupu w najbliższym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgadzam się z przedmówcą, przez tydzień od kupna swojego pierdka bałem się wciskać gaz go końca bo nie chciałem się rozwalić. Myślę że dla 99% populacji autko typu GT to i tak za dużo jak na posiadane umiejętności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Oto dwa filmiki jak to jezdza w Czechach troszku mocyni dieslami :D :D BMW 330d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psychodeliczny Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Nie wiem czym się fascynować, ten koleś jeżeli jeszcze żyje to po prostu d.ebil... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pageup Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Auto ladnie pomyka ale kurna jak mozna byc takim kretynem??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil2201 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam wszystkich... Mam zamar kupić Clio 2002rok TDi 1.5 82km.. 100000 przebiegu.. Za 17k z WSZYSTKIM. Martwi mnie jedna rzecz że olej był w niej nie wymieniany 40000km.. Czy to na diesela dużo czy mało? Jak z konfortem? Opłaca się? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam wszystkich... Mam zamar kupić Clio 2002rok TDi 1.5 82km.. 100000 przebiegu.. Za 17k z WSZYSTKIM. Martwi mnie jedna rzecz że olej był w niej nie wymieniany 40000km.. Czy to na diesela dużo czy mało? Jak z konfortem? Opłaca się? Pozdrawiam Sam sie zastanawialem nad takim autkiem. Niestety z tym silnikiem sa problemy :( poczytaj na forum o Clio. BTW 40k nie wymieniany olej co za barbazynca tym sie poruszal :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Sam sie zastanawialem nad takim autkiem. Niestety z tym silnikiem sa problemy :( poczytaj na forum o Clio. BTW 40k nie wymieniany olej co za barbazynca tym sie poruszal :mur: taa turbinka może już być do wymiany (dobry olej w turbo to podstawa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Hoho 40tys ??? to jeszcze to turbo dziala ?? Odnosnie filmikow, na moje oko gosciu dobrze powozi i widac, ze to jakis kierowca rajdowy. Nie wyprzedal wtedy gdy nic nie widzial, na zakretach czasem przesadzal ale ci wyscigowi maja mozg jak orzeszek. Audi widac mu nie dalo rady jak i "zwykle" 2.7 TDI ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil2201 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Tzn.. Na aku była nalepka zmiana oleju 60tyś a auto ma 100tyś więc wnioskuje że olej nie byl zmieniany przez 40tyś co może być nie prawdą. Jak narazie nie jest odpalony bo nie ma akumulatora dobrego.. Czy te auta się psują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Ja bym tego clio patykiem nie tykał skoro poprzedni właściciel tak o nie dbał. Za 17k masz całkiem spory wybór innych diesli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil2201 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Z tym 40k to nie jest potrwierdzone.. Silnik i wnetrze zadbane bardzo.. Zobacze ten olej i zobacze co tam ujże.. xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Nie masz czasem przywieszki kiedy olej był zmieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil2201 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 Było przy aku że przy 60k.. Ale nie wiadomo czy ktoś ją uzupełnił na nowo itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubajew Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2007 http://www.autokrata.pl/ogien/1929/cayenne...ouareg_v10_tdi/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil2201 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2007 Wracając do tego Clio pare postów dalej ta karta informująca o zmianie oleju była w 2004roku więc nie zmienianie oleju przez 40k jest fikcją.. Dodam że auto ma nowe oponki. Jest to wersja bez klimy i razem z opłatami wyjdzie mnie 16k. Waro kupić ten samochód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxim Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ten samochodzik ma bardzo delikatne zawieszenie, jak będziesz jeździł z głową, znaczy ostrożnie to warto go kupić, autko fajne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...