Skocz do zawartości
ULLISSES

Allegro i inne serwisy internetowe

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio modne, w kategoriach uszkodzonych, zrobiło się pisanie wielkiego opisu, wymienianie byczymi literami specyfikacji sprzętu(w tym jaki to wielki jest dysk, piękna matryca, długo trzymająca bateria...). Oczywiście dopisek że uszkodzone, niby wszystko talala, ale gdzieś w opisie niewielkimi literkami napis: sprzedaje bez dysku, ramu matrycy itd. Uważać.

 

Wtopiłem :(

Edytowane przez pix3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio modne, w kategoriach uszkodzonych, zrobiło się pisanie wielkiego opisu, wymienianie byczymi literami specyfikacji sprzętu(w tym jaki to wielki jest dysk, piękna matryca, długo trzymająca bateria...). Oczywiście dopisek że uszkodzone, niby wszystko talala, ale gdzieś w opisie niewielkimi literkami napis: sprzedaje bez dysku, ramu matrycy itd. Uważać.

 

Wtopiłem :(

 

dokładnie

 

ostatnio był chyba jakis IMAC ktorego mialem licytowac

8GB

2TB

grafa kosmiczna

cpu i5 czy cos

 

i dopisek

brak cpu ramu karty itp

plyta glowna i matryca uszkodzona

 

no pieknie, 1000zł za pełen złom i to nie kompletny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś na jakiej zasadzie działa payu? kiedyś dostawałem maila z informacją "Kupujący xxx wybrał sposób zapłaty i dostawy dla zakupów w Twojej ofercie." i po kilku minutach jak xxx dokonał płatności dostawałem kolejnego maila z potwierdzeniem. Teraz to zazwyczaj dostaję tylko wiadomość o wyborze płatności, a informacje o tym, że została sfinalizowana dopiero widzę w "Lista wpłat od Kupujących" na stronie allegro (ostatnio dostaję tylko maile o wyborze płatności, a na payu wisi saldo 0zł), a czasami dostanę maila z poprawną informacją "Kupujący xxx zapłacił Ci za zakupy przez PayU."

Edytowane przez carek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie na sprzedającego jarkonauto sklep WALKIRIA.

Bydlak nie potrafi prostej sprzedaży załatwić.

Wysyła złe przedmioty i leci w pręta przez telefon.

Straciłem trochę pieniędzy ale dałem sobie z nim spokój bo nerwy za ta kasę wolę zachować.

 

Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu zostalem zminusowany ze nie widze nic zlego w wysylce po 4-5 dniach

 

Od tej pory zamieszczam w opisie aukcji cos takiego:

 

Kurier wysylka w ciagu 24-48h

Poczta 7-10dni.

17 maja gosc kupił przedmiot oczywiscie poczta 15 (vs kurier 20)

wczoraj 2 meile GDZIE MOJA PACZKA

dzis juz zgłasza na policje bo nie ma paczki

 

POGIEŁO LUDZI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakis czas temu zostalem zminusowany ze nie widze nic zlego w wysylce po 4-5 dniach

 

Od tej pory zamieszczam w opisie aukcji cos takiego:

 

 

 

17 maja gosc kupił przedmiot oczywiscie poczta 15 (vs kurier 20)

wczoraj 2 meile GDZIE MOJA PACZKA

dzis juz zgłasza na policje bo nie ma paczki

 

POGIEŁO LUDZI?

 

Nawet bym nie odpowiadał na takie akcje i robił swoje zgodnie z regulaminem.

Na policji co najwyżej go wypieprzą ze schodów za zawracanie d***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem uszkodzony telefon, chodzi o to:

http://img7.imageshack.us/img7/2649/sdc11775d.jpg

Mój mail:

Ja: Witam, telefon dotarł przed chwilą i muszę stwierdzić, że jest uszkodzony. Po wyjęciu z opakowania tylna klapka wypadła - okazuje się, że zatrzasków trzymających tylną klapkę nie ma. Ani w telefonie, ani w pudełku, ani w torebeczce, co wskazuje na to, że w takim stanie został wysłany. Tylna blaszka nie ma jak się zamocować.

Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ze sprzedawcą i dostałem taką odpowiedź:

Dzień dobry,czy zwrócili się Państwo do kuriera z reklamacją? Telefon najpewniej został uszkodzony w transporcie.Przepraszamy za kłopot

Ja: Nie otwierałem paczki przy kurierze, była porządnie zapakowana w folie UPS. Poza tym jeżeli ułamałoby się w transporcie, to chyba by nie wyparowało.

Mimo wszystko prosimy o kontakt z przewoźnikiem i zgłoszenie reklamacji.

Nie wiem dlaczego mam zawracać dupę kurierowi/firmie UPS, ktoś może mi wyjaśnić co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taa , ciekawe jak te zatrzaski miały się urwać podczas przesyłki :D przecież kurier nie bawił się telefonem ani nic , już wysłali do Ciebie z rozwalonymi zatrzaskami a teraz zwalają winę na kuriera , ja bym na twoim miejscu do allegro pisał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie po co czemu składa sie reklamacje u przewoźnika?

 

Firma ma wtedy podstawe zeby zwrocic pieniądze (niektore mają takie procedury) mimo ze przedmiot nie został uszkodzony w transporcie. (Paczki nie trzeba rozpakowywac przy kurierze bo protokół szkody składa sie do tygodnia od odebrania paczki)

 

Jest to PARANOJA bo przeciez z jakiej racji firma kurierska ma odpowiadac za to ze sa badsektory na dysku albo plyta ma pogięte piny w sockecie (takie przyklady)

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejny sie znalazł mistrzunio

 

CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY SB0570 low profile (2337126513) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

SPOR ALLEGRO

 

Towar niezgodny z opisem, śledź karty nie jest zgodny ze standardem Low Profile w związku z czym nie mam możliwości zamontowania jej w komputerze. Rozwiązanie zaproponowane przez sprzedającego [samodzielne przerobienie śledzia metodami chałupnicznymi lub montaż bez śledzia] nie wchodzą w grę, nie po to kupowałem kartę określonego typu aby teraz ryzykować jej uszkodzenie [i uszkodzenie komputera]. Rozwiązaniem może być dosłanie odpowiedniego śledzia lub obniżenie ceny o 20 zł, jako część ceny dokupienia takiego elementu lokalnie u mnie we Wrocławiu. Wybór pozostawiam sprzedającemu, zapewne będzie to bardziej opłacalne niż odsyłanie całej karty i zwracanie pieniędzy wraz z kosztem jej odesłania.[w sumie 49,90 zł]

 

chce zwrot 20zł za sledz do karty przy cenie 29zł, czyli jakby sledz kosztował 30zł to mialbym mu jeszcze doplacic?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no z tym low profile opisie troche ja zapierdzililem

 

tyle ze karta jest low profile tylko nie ma sledzia, zresztą jakby był sam low profile to pewnie bylo by to samo ze nie ma normalnego sledzia

 

 

najlepsze są warunki goscia ze mam mu oddac 20zł przy karcie za 29zł (chcialem ją na początku wystawic za 19, wiec pewnie musialbym mu doplacic za to ze sledzia nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś w zakupie na ebay.uk??

 

Chce kupić część komputerową za kilkanaście funtów, specjalnie pozakładałem konta na ebay i paypal, klikam na przedmiot aby go kupić i niestety nie mogę bo sprzedawca mimo że napisał o wysyłce do całej europy to nie zdefiniował cennika, napisałem do niego o podanie ceny (uzywając googletranslatora bo mój ang jest bardzo słaby:)) i nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Pomoże ktoś w zredagowaniu zapytania do sprzedawcy w UK ... albo żeby ktoś z lepszym kontem na ebay zakupił i odsprzedał ten przedmiot, zwracam 110% kosztów :)

Edytowane przez gmfriend

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ze jak jakis idiota kupi bo chce na raty, pozyczki nie dostanie. To wtedy idzie zwrot prowizji i znowu bede musiał wystawiac, oczywiscie calosc potrwa 2 tygodnie i bede nie potrzebnie tracił czas?

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Allegro to dąży do samozagłady.

Sprzedałem samolot zdalnie sterowany za 300 PLN.

Za wystawienie aukcji zapłaciłem ze 3 zł i o to nie mam żadnych pretensji.

Ale nagle po sprzedaży przyszło że życzą sobie 30 PLN prowizji...

 

Jak myślicie, zapłacę?

:)

 

Przydała by się jakaś darmowa alternatywa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korzystał ktoś z was Programu Ochrony Kupujących allegro ?

Po raz pierwszy mam taką opcje, że zapłaciłem, towaru ani odzewu od sprzedającego nie ma. Czy faktycznie ten program działa tak jak jest tam napisane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziala.

Ja z POK korzystalem juz 2 razy, raz dostalem zwrot 100% bo nie otrzymalem przedmiotu, drugi raz 50% bo otrzymalem lecz nie zgadzał sie z opisem (był mniejszy dysk, brak skanera, brak windowsa, klawiatury, sluchawek itp).

 

tu masz link do topicu

http://forum.purepc....a/#entry3670986

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie o allegro, ale pochodna - Sendit.

 

Pomyślałem że spróbuję. Zawsze korzystałem z wysylajtaniej, skusila 2-3 zł tansza wysyłka. Kurier DPD zamowiony, przysylka odebrana, dostarczona....i od 11 dni czekam na zwrot pobrania na konto. U konkurencji twalo to 3-4 dni. Nie ładnie, uważać, 'grupie allegro' malo kasy, obracanej przez payu, teraz jeszcze przy wysylkach kombinują:/

 

 

A i uwaga jak kupujący chce sam zamówić kuriera!

 

http://kubape.blogspot.com/2012/06/senditpl-i-jedna-maa-rzecz-ktora-uatwia.html

Edytowane przez pix3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można zgodzić się na zamówienie kuriera przez kupującego i to za pobraniem?!

Na samym początku tego tekstu wiedziałem jak to się skończy. Trzeba myśleć, myśleć, myśleć i dbać o to co swoje, a nie ufać obcym ludziom tudzież znaczkowi AllegroGroup.

Edytowane przez FoX 13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem od użytkownika Technoline http://allegro.pl/my...php?uid=9356952 kilka artykułów, w tym 2 taśmy lcd, które okazały się uszkodzone. Brat montował te taśmy w telefonach (kilka miesięcy temu pracował w serwisie GSM, zresztą naprawia telefony i inną elektronikę nie od dziś i ma o tym pojęcie). Pisałem do sprzedającego dwa maile, jeden 21-09 i drugi wczoraj 24-09, że dostałem uszkodzone taśmy. Fakt faktem, dużo nie kosztowały, ale nie lubię jak ktoś robi ze mnie idiotę. Dzwoniłem do sprzedającego z zapytaniem - powiedział, żebym poczekał na maila zwrotnego, bo mają dużo pracy, zbywając mnie jednocześnie i nie odpowiadając na pytania. Nie będę zanosić taśm do serwisu gsm, bo głupia ekspertyza kosztuje 30 zł. Jaki to ma sens, skoro te taśmy kosztowały poniżej 30 zł? Do tego jeszcze muszę pokryć koszty wysyłki. Negatywne komentarze świadczą o tym, że sprzedawca nie podchodzi poważnie do klienta. Miałem wiele sytuacji, też spotkałem się niejednokrotnie z tym, że taśmy były uszkodzone "od nowości", najpierw sprawdzili a następnie wymienili mi w sklepie bezproblemowo na działające. Co powinienem zrobić waszym zdaniem? Nie chcę olać sprawy, chodzi o zasady.

 

Oto poniżej, żeby nie być gołosłownym - mail:

 

Witam,

 

W paczce, która doszła do mnie 21-09-2012, niestety znajdują się dwa wadliwe podzespoły:

- aukcja nr. xxxxx (Taśma wyświetlacza LCD Samsung S7350) - brak obrazu, po zamontowaniu taśmy

- aukcja nr. xxxxx (Taśma wyświetlacza Nokia N95) - również brak obrazu

 

Proszę o wymianę wadliwych podzespołów! Widzę po negatywnych komentarzach, że coś jest na rzeczy...

 

Wysyłam tego maila ponownie, pierwszego wysłałem 21-09-2012 roku. W dniu jutrzejszym będę telefonować do państwa, jeżeli nie dostanę stosownej odpowiedzi na maila.

 

Pozdrawiam.

W odpowiedzi dostałem lakonicznego maila:

 

prosze odesłac do nas te tasmy "w raz z , notatka oraz rachunkiem montazu tasm w serwisie gsm "

Edytowane przez oldskul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...