Skocz do zawartości
ULLISSES

Allegro i inne serwisy internetowe

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda leży po środku, sprzedawca przegiął pałe strasząc klienta (zresztą nie miał racji), a klient mógł np dowiedzieć się czy monitory są dostępne od ręki czy nie i wtedy podjąć decyzje. Ogólnie to po kazdej ze stron lezy tyroche odpowiedzialnosci za zamieszanie, ale skoro klient wyslal maila + rozmawial z konsultantem to powinni w tym momencie anulowac zamowienie i ewentualnie wystapic o zwrot prowizji + komentarz negatywny. Rozumiem, ze wysylka byla pobraniowa? W takim wypadku wystarczy nie odebrac i po sprawie. Jeden negatyw to jeszcze nie koniec swiata (chociaz ja nie mam, a blisko 500 na koncie ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klijent ma prawo odstapic od umowy jesli nie otrzyma towaru w ciagu 7 dni ( czytaj zasady allegro ), a jesli juz otrzymasz przesylke masz prawo do zwrotu towaru w ciagu 10 dnii sprzedawca jest ci zobowiazany oddac pieniadze zgodnie z prawem polskim. Jesli odmawia ci tego postrasz go sadem i urzadem ochrony konsumenta, zazwyczaj to skutkuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paczkę bym odebrał i odesłał jakbym miał na to fundusze(Monitor zamówiłem wczoraj w innym sklepie). Więc pozostaje mi tylko nieodbieranie przesyłki. Co postąpi sprzedawca nie jestem w stanie na razie określić. Wysłałem ostatniego maila z prośbą o porozumienie z zaznaczeniem, że zwrócę za przesyłkę i ew. prowizję. Na razie odpowiedzi nie dostałem. Ja bym przyjął na siebie całą odpowiedzialność gdyby nie fakt,że kilkukrotnie składałem rezygnację i telefonicznie i mailowo. Zaczęło się od obietnic złotych gór, a skończyło się na straszeniu gdy nalegałem o rezygnację. Wystawi negatywa , i ja odpowiem. Trudno.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystaw negatywa sprzedajacemu z linkiem zewnetrznym do jakiejs strony gdzie umiescisz wasza korespondencje... do allegro zglos, ze koles sprzedaje rzeczy, ktorych nie posiada... nikt ci konta za to nie zablokuje (chociaz te retardy co tam pracuja raczej nie przekonuja do tego typu myslenia)

 

miej jaja i napisz co myslisz, kupowales monitor, a nie usluge zakupu monitora i wysylke do ciebie!

 

ps ludzie boja sie tych negatywow jakby to bylo nie wiadomo co...

Edytowane przez grzechuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

człowieku. Nie piszesz najważniejszej rzeczy bo ja zrozumiałem, że Ty gdy kupowałeś go to ze świadomością że towar zostanie wysłany następnego dnia a dopiero po złożeniu zamówienia oni Ci odpisali, że realizacja za 2 tygodnie. Pozostaje pytanie czy wprowadzili Cię w błąd (czy była przed zakupem informacja że towar wysyłamy np. w ciagu 24h) czy tylko tak zakładałeś? Jeśli nie dotrzymali warunków sprzedaży to wycofujesz się bez ponoszenia żadnych kosztów! Za co Ty im chcesz płacić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lepiej zamowic przez sklep internetowy anizeli przez allegro, zawsze mozna zrezygnowac bez konsekwencji, wystarczy ich poinformowac mailowo o rezygnacji

no a na allegro to wiadomo, kazdy liczy grosz a prowizji troche jest - allegro ladnie zdziera

zreszta juz dawno minely czasy ze na allegro jest taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując przez Internet masz 10 dni na zwrócenie towaru w nienaruszonym stanie, a w twoim przypadku tak właśnie będzie. Oddaj im kase za przesyłkę, a oni niech wystąpią o zwrot prowizji. No i nastaw się raczej na negatywa.

Z tym też trzeba ostrożnie, bo warunkiem oddani jest stan nienaruszony. Mogą odebrać z powrotem i "stwierdzić" że jest wada ( pewnie znajdzie się kilka takich przypadków, że sklep nawet sam uszkodzi sprzęt, byle się pozbyć ).

 

BTW, sklep postąpił bardzo nieuczciwie. Jak ktoś chce zrezygnować, to nie powinni robić problemów. Przecież nawet prowizji nie trzeba płacić, wystarczy że się zwrócą o jej zwrot i po sprawie. Co to za sklep zciach!@, że takie szopki robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie sprawa została wyjaśniona i doszliśmy do porozumienia z panem Kamilem. Wysyłka została niby cofnięta i nie będę ponosił żadnych kosztów. Mam tan mail zapisany.

 

Na przyszłość będę brał chyba tylko przez sklep internetowy. A po przez Allegro jakieś tańsze bzdety.

 

 

 

Co do opisu aukcji to sprawa wyglądała tak:

 

 

Było wystawionych 40 monitorów z informacją o tym, że wysyłka w 24h. Po 2 dniach dodali na dole informację,że monitorów nagle brak i trzeba czekać 7-14 dni. Czyli po prostu nie mieli tych monitorów.Dla mnie to wygląda tak, że chcieli poczekać do końca aukcji zwodząc klientów i dopiero zamówić u Della tyle monitorów ile było kupujących. Ja tak to odebrałem już na początku. Ale cieprliwie czekałem do czwartku i postanowiłem zrezygnować. I od czwartku właśnie zaczęła się cała ta batalia z panem Kamilem.

 

EDIT: Właśnie mi odpisał, że złoży wniosek o zwrot prowizji i liczy na pozytywa u mnie. Wystarczyły dwa słowa w pierwszym mailu, gdzie zmieniłem taktykę. "FORUM PUREPC" Poskutkowało. Teraz panowie macie świadomość jak bardzo popularne jest to Forum. ;)

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pff, bana dostanie z miejsca. Nie masz się czym przejmować, zachowaj tylko korespondencję.

Dostalem taka odpowiedz od allegro.

 

Dziękuję za wiadomość.

 

Informuję, iż wskazane przez Pana konta zostały zweryfikowane. Wobec zgłoszonych Użytkowników podjęliśmy stosowne działania.

 

Zawiadamiam również, że w związku z naruszaniem zasad Serwisu Użytkownik może otrzymać oficjalne ostrzeżenie, w szczególnych przypadkach jego konto może zostać zawieszone.

 

W przypadku napotkania Użytkowników, których działalność może naruszać zasady Allegro, lub aukcji budzących wątpliwość proszę o zgłoszenie tego faktu przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie:

 

http://www.allegro.pl/kontakt/

 

lub przez odnośnik "Zgłoś naruszenie zasad", który znajduje się w prawym górnym rogu każdej trwającej aukcji.

 

Jeśli czuje się Pan urażony wiadomościami od tego Użytkownika to proszę o przesłanie całej korespondencji z tym Użytkownikiem w formie listów zapisanych w pliku w formacie *.eml lub *.msg oraz dołączonych do wiadomości w postaci załącznika.

 

Format *.eml można osiągnąć poprzez polecenie "Zapisz jako" w większości popularnych klientów poczty. Jeżeli jest to możliwe, proszę również przesłać kopię tych wiadomości w skompresowanym formacie *.zip lub *.rar.

 

Niestety, każdą inną formę korespondencji można w prosty sposób edytować i nie może ona być podstawą do podjęcia działań.

 

Pozdrawiam,

 

To konto "rapidek00" oczywiscie zostalo zablokowane, ale nie na tym mi zalezalo, bo takie konto to ja sobie moge w 2min zalozyc. Zastanawia mnie tylko to "wskazane przez Pana konta", czyli mam rozumiec, ze jednak namierzyli jego "glowne" konto ?? No i jak ja moge zapisac poczte z gmaila w tych formatach co ona napisala ? Bo chetnie przekaze im cala korespondencje.

Edytowane przez DziubekR1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jak ja moge zapisac poczte z gmaila w tych formatach co ona napisala ? Bo chetnie przekaze im cala korespondencje.

Najprościej chyba outlookiem expressem ściągnąć te mejle i przerwać w odpowiednim momencie ściąganie, bo skoro gmail, to można tam dużo potrzymać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

thunderbird tez sobie z tym radzi bez problemow.

Mi TB po zapisaniu wiadomosc (do ktorej nie moglem dopisac wymaganego przez nich rozszerzenia) zapisal ja jako dokument Outloka. Moze cos zle robie? Klikasz na wiadomosc w TB i dajesz zapisz jako? Tak wlasnie robilem.

 

Ratuj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to pytalem. Nie wiedzialem , ze to jest to skoro rozszerzenia mi w windzie nie pokazuje , a jedynie jako plik Outloka :)

 

Dziekowac ;)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się dzieje z esc.pl? Wczoraj coś im się pochrzaniło z obsługą sesji chyba, bo raz widziałem zawartość swojego koszyka, raz nie, ale jakoś zamówiłem towar, a dziś cała strona leży...

 

---

Edit: już działa.

Edytowane przez arcuf_cofinuf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Wystawiłem na sprzedaż przedmiot za 59zł, kup teraz.

Dostaje powiadomienie, że towar sprzedany, patrzę, koleś 0 komentarzy, junior, brak pełnej aktywacji konta.

Kontaktuje się ze mną i mówi, że mam wysłać po okazaniu potwierdzenia przelewu, na co się nie godzę i mówię, że czekam na kasę na koncie, 24h nikogo nie zbawiło, na co usłyszałem, że w takim razie chce go okraść i on już nie chce kupować.

 

15 minut później przychodzi e-mail:

"Witaj xxx!

Otrzymałeś nowy komentarz

(...)

Rodzaj komentarza: Negatywny"

 

Myślę, pięknie, a tak zależało mi na czystym koncie. Kwestia taka, że kiedy wchodzę na mój 'profil' na allegro tego negatywa nie widać. Dlaczego?

 

EDIT: Dzięki Venize!

Edytowane przez rolmops

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny zgrzyt z allegro, o m f g.

 

Chce uruchomić payback, tj. wpisać numer mojej karty i co? Nie potrafię znaleźć tego w "moim allegro".

Link który jest w pomocy nie działa (prawdopodobnie po zmianie layotu).

Macie pomysły gdzie jest ta podstrona...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z cyklu pośmiejmy się.

Zamówiłem Samsunga I550 - stan bardzo dobry. Na zdjęciu wyglądał na idealny.

Paczka przyszła - telefon ogólnie w stanie wizualnym 7/10, a wyświetlacz porysowany i starty jakby służył do polerowania płyt chodnikowych.

Dzięki jednak opatrzności bożej uparłem się na pobraniu ze sprawdzeniem zawartości.

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=11781565

Jednak sprzedawca, jak widać inaczej postrzega pojęcie stanu bardzo dobrego:

widzisz przez takich jak ty zostaje psute dobre imie robienia zakupów na

allegro.

Na aukcji internetowej jest bardzo dokładne zdjęcie trzeba było się

przyjżeć wczesniej lub poprosic o dodatkowe zdjeia jesli byly dla ciebie

za słabe. ale ty jestes na tyle wygodny ze wolisz, zamiast ruszyc dupe z

miejsca, zeby ktos prysłał ci telefon do domu i tam sie namyslisz. to co

robisz to nic innego jak zwykłe naciaganie ludzi.. przerabialem ten

temat juz dwa razy i nigdy nie bylem stratny.. ty bedziesz trzeci jutro

rano jak tylko wróce do domu kieruje sprawe na policje o wyłudzenie i

naciągactwo (ponoszenie zbednych kosztów). jak juz mowilem nie licz ze

sie wywiniesz. dla twojej wiadomosci po to wypełniany jest formularz

przesyłki z mozliwoscia sprawdzenia zeby ktos kto zamowil telefon nie

dostał cegły a nie zeby sobie zamawial co chwile i ogladal jak w komisie

a poznniej nie odbierał. informuje ze jestem w posiadaniu kopii tego

formularza wiec tym razem twoje cwaniactwo nie poplaci... w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...