Jump to content
Sign in to follow this  
ULLISSES

Allegro i inne serwisy internetowe

Recommended Posts

Ostatnio modne, w kategoriach uszkodzonych, zrobiło się pisanie wielkiego opisu, wymienianie byczymi literami specyfikacji sprzętu(w tym jaki to wielki jest dysk, piękna matryca, długo trzymająca bateria...). Oczywiście dopisek że uszkodzone, niby wszystko talala, ale gdzieś w opisie niewielkimi literkami napis: sprzedaje bez dysku, ramu matrycy itd. Uważać.

 

Wtopiłem :(

Edited by pix3l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio modne, w kategoriach uszkodzonych, zrobiło się pisanie wielkiego opisu, wymienianie byczymi literami specyfikacji sprzętu(w tym jaki to wielki jest dysk, piękna matryca, długo trzymająca bateria...). Oczywiście dopisek że uszkodzone, niby wszystko talala, ale gdzieś w opisie niewielkimi literkami napis: sprzedaje bez dysku, ramu matrycy itd. Uważać.

 

Wtopiłem :(

 

dokładnie

 

ostatnio był chyba jakis IMAC ktorego mialem licytowac

8GB

2TB

grafa kosmiczna

cpu i5 czy cos

 

i dopisek

brak cpu ramu karty itp

plyta glowna i matryca uszkodzona

 

no pieknie, 1000zł za pełen złom i to nie kompletny

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem, ze zdziercy z poznania nic z tym nie zrobia, ale moze warataloby zglaszac takie aukcje, bo dla mnie jest to manipulowanie opisem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś na jakiej zasadzie działa payu? kiedyś dostawałem maila z informacją "Kupujący xxx wybrał sposób zapłaty i dostawy dla zakupów w Twojej ofercie." i po kilku minutach jak xxx dokonał płatności dostawałem kolejnego maila z potwierdzeniem. Teraz to zazwyczaj dostaję tylko wiadomość o wyborze płatności, a informacje o tym, że została sfinalizowana dopiero widzę w "Lista wpłat od Kupujących" na stronie allegro (ostatnio dostaję tylko maile o wyborze płatności, a na payu wisi saldo 0zł), a czasami dostanę maila z poprawną informacją "Kupujący xxx zapłacił Ci za zakupy przez PayU."

Edited by carek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uważajcie na sprzedającego jarkonauto sklep WALKIRIA.

Bydlak nie potrafi prostej sprzedaży załatwić.

Wysyła złe przedmioty i leci w pręta przez telefon.

Straciłem trochę pieniędzy ale dałem sobie z nim spokój bo nerwy za ta kasę wolę zachować.

 

Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Edited by Kaeres

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakis czas temu zostalem zminusowany ze nie widze nic zlego w wysylce po 4-5 dniach

 

Od tej pory zamieszczam w opisie aukcji cos takiego:

 

Kurier wysylka w ciagu 24-48h

Poczta 7-10dni.

17 maja gosc kupił przedmiot oczywiscie poczta 15 (vs kurier 20)

wczoraj 2 meile GDZIE MOJA PACZKA

dzis juz zgłasza na policje bo nie ma paczki

 

POGIEŁO LUDZI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakis czas temu zostalem zminusowany ze nie widze nic zlego w wysylce po 4-5 dniach

 

Od tej pory zamieszczam w opisie aukcji cos takiego:

 

 

 

17 maja gosc kupił przedmiot oczywiscie poczta 15 (vs kurier 20)

wczoraj 2 meile GDZIE MOJA PACZKA

dzis juz zgłasza na policje bo nie ma paczki

 

POGIEŁO LUDZI?

 

Nawet bym nie odpowiadał na takie akcje i robił swoje zgodnie z regulaminem.

Na policji co najwyżej go wypieprzą ze schodów za zawracanie d***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem uszkodzony telefon, chodzi o to:

http://img7.imageshack.us/img7/2649/sdc11775d.jpg

Mój mail:

Ja: Witam, telefon dotarł przed chwilą i muszę stwierdzić, że jest uszkodzony. Po wyjęciu z opakowania tylna klapka wypadła - okazuje się, że zatrzasków trzymających tylną klapkę nie ma. Ani w telefonie, ani w pudełku, ani w torebeczce, co wskazuje na to, że w takim stanie został wysłany. Tylna blaszka nie ma jak się zamocować.

Kontaktowałem się telefonicznie i mailowo ze sprzedawcą i dostałem taką odpowiedź:

Dzień dobry,czy zwrócili się Państwo do kuriera z reklamacją? Telefon najpewniej został uszkodzony w transporcie.Przepraszamy za kłopot

Ja: Nie otwierałem paczki przy kurierze, była porządnie zapakowana w folie UPS. Poza tym jeżeli ułamałoby się w transporcie, to chyba by nie wyparowało.

Mimo wszystko prosimy o kontakt z przewoźnikiem i zgłoszenie reklamacji.

Nie wiem dlaczego mam zawracać dupę kurierowi/firmie UPS, ktoś może mi wyjaśnić co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taa , ciekawe jak te zatrzaski miały się urwać podczas przesyłki :D przecież kurier nie bawił się telefonem ani nic , już wysłali do Ciebie z rozwalonymi zatrzaskami a teraz zwalają winę na kuriera , ja bym na twoim miejscu do allegro pisał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie po co czemu składa sie reklamacje u przewoźnika?

 

Firma ma wtedy podstawe zeby zwrocic pieniądze (niektore mają takie procedury) mimo ze przedmiot nie został uszkodzony w transporcie. (Paczki nie trzeba rozpakowywac przy kurierze bo protokół szkody składa sie do tygodnia od odebrania paczki)

 

Jest to PARANOJA bo przeciez z jakiej racji firma kurierska ma odpowiadac za to ze sa badsektory na dysku albo plyta ma pogięte piny w sockecie (takie przyklady)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mimo wszystko prosimy o kontakt z przewoźnikiem i zgłoszenie reklamacji.

Zapytaj go co masz niby reklamować? To, że przesyłka dotarła w stanie w jakim została nadana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejny sie znalazł mistrzunio

 

CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY SB0570 low profile (2337126513) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

SPOR ALLEGRO

 

Towar niezgodny z opisem, śledź karty nie jest zgodny ze standardem Low Profile w związku z czym nie mam możliwości zamontowania jej w komputerze. Rozwiązanie zaproponowane przez sprzedającego [samodzielne przerobienie śledzia metodami chałupnicznymi lub montaż bez śledzia] nie wchodzą w grę, nie po to kupowałem kartę określonego typu aby teraz ryzykować jej uszkodzenie [i uszkodzenie komputera]. Rozwiązaniem może być dosłanie odpowiedniego śledzia lub obniżenie ceny o 20 zł, jako część ceny dokupienia takiego elementu lokalnie u mnie we Wrocławiu. Wybór pozostawiam sprzedającemu, zapewne będzie to bardziej opłacalne niż odsyłanie całej karty i zwracanie pieniędzy wraz z kosztem jej odesłania.[w sumie 49,90 zł]

 

chce zwrot 20zł za sledz do karty przy cenie 29zł, czyli jakby sledz kosztował 30zł to mialbym mu jeszcze doplacic?

  • Upvote 1
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

w opisie bylo low profile, karta nie przyszla low profile wiec chyba jest cos nie tak?

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no z tym low profile opisie troche ja zapierdzililem

 

tyle ze karta jest low profile tylko nie ma sledzia, zresztą jakby był sam low profile to pewnie bylo by to samo ze nie ma normalnego sledzia

 

 

najlepsze są warunki goscia ze mam mu oddac 20zł przy karcie za 29zł (chcialem ją na początku wystawic za 19, wiec pewnie musialbym mu doplacic za to ze sledzia nie ma

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoże ktoś w zakupie na ebay.uk??

 

Chce kupić część komputerową za kilkanaście funtów, specjalnie pozakładałem konta na ebay i paypal, klikam na przedmiot aby go kupić i niestety nie mogę bo sprzedawca mimo że napisał o wysyłce do całej europy to nie zdefiniował cennika, napisałem do niego o podanie ceny (uzywając googletranslatora bo mój ang jest bardzo słaby:)) i nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Pomoże ktoś w zredagowaniu zapytania do sprzedawcy w UK ... albo żeby ktoś z lepszym kontem na ebay zakupił i odsprzedał ten przedmiot, zwracam 110% kosztów :)

Edited by gmfriend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raty: Pomoc to jest ciekawe. W sumie jak cała procedura odbywa się online i w miarę szybko, biorąc pod uwagę zakup sprzętu komputerowego to mi się podoba. Może se coś kupię :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli ze jak jakis idiota kupi bo chce na raty, pozyczki nie dostanie. To wtedy idzie zwrot prowizji i znowu bede musiał wystawiac, oczywiscie calosc potrwa 2 tygodnie i bede nie potrzebnie tracił czas?

Edited by Maniakalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allegro to dąży do samozagłady.

Sprzedałem samolot zdalnie sterowany za 300 PLN.

Za wystawienie aukcji zapłaciłem ze 3 zł i o to nie mam żadnych pretensji.

Ale nagle po sprzedaży przyszło że życzą sobie 30 PLN prowizji...

 

Jak myślicie, zapłacę?

:)

 

Przydała by się jakaś darmowa alternatywa...

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korzystał ktoś z was Programu Ochrony Kupujących allegro ?

Po raz pierwszy mam taką opcje, że zapłaciłem, towaru ani odzewu od sprzedającego nie ma. Czy faktycznie ten program działa tak jak jest tam napisane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziala.

Ja z POK korzystalem juz 2 razy, raz dostalem zwrot 100% bo nie otrzymalem przedmiotu, drugi raz 50% bo otrzymalem lecz nie zgadzał sie z opisem (był mniejszy dysk, brak skanera, brak windowsa, klawiatury, sluchawek itp).

 

tu masz link do topicu

http://forum.purepc....a/#entry3670986

Edited by Maniakalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie o allegro, ale pochodna - Sendit.

 

Pomyślałem że spróbuję. Zawsze korzystałem z wysylajtaniej, skusila 2-3 zł tansza wysyłka. Kurier DPD zamowiony, przysylka odebrana, dostarczona....i od 11 dni czekam na zwrot pobrania na konto. U konkurencji twalo to 3-4 dni. Nie ładnie, uważać, 'grupie allegro' malo kasy, obracanej przez payu, teraz jeszcze przy wysylkach kombinują:/

 

 

A i uwaga jak kupujący chce sam zamówić kuriera!

 

http://kubape.blogspot.com/2012/06/senditpl-i-jedna-maa-rzecz-ktora-uatwia.html

Edited by pix3l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak można zgodzić się na zamówienie kuriera przez kupującego i to za pobraniem?!

Na samym początku tego tekstu wiedziałem jak to się skończy. Trzeba myśleć, myśleć, myśleć i dbać o to co swoje, a nie ufać obcym ludziom tudzież znaczkowi AllegroGroup.

Edited by FoX 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem od użytkownika Technoline http://allegro.pl/my...php?uid=9356952 kilka artykułów, w tym 2 taśmy lcd, które okazały się uszkodzone. Brat montował te taśmy w telefonach (kilka miesięcy temu pracował w serwisie GSM, zresztą naprawia telefony i inną elektronikę nie od dziś i ma o tym pojęcie). Pisałem do sprzedającego dwa maile, jeden 21-09 i drugi wczoraj 24-09, że dostałem uszkodzone taśmy. Fakt faktem, dużo nie kosztowały, ale nie lubię jak ktoś robi ze mnie idiotę. Dzwoniłem do sprzedającego z zapytaniem - powiedział, żebym poczekał na maila zwrotnego, bo mają dużo pracy, zbywając mnie jednocześnie i nie odpowiadając na pytania. Nie będę zanosić taśm do serwisu gsm, bo głupia ekspertyza kosztuje 30 zł. Jaki to ma sens, skoro te taśmy kosztowały poniżej 30 zł? Do tego jeszcze muszę pokryć koszty wysyłki. Negatywne komentarze świadczą o tym, że sprzedawca nie podchodzi poważnie do klienta. Miałem wiele sytuacji, też spotkałem się niejednokrotnie z tym, że taśmy były uszkodzone "od nowości", najpierw sprawdzili a następnie wymienili mi w sklepie bezproblemowo na działające. Co powinienem zrobić waszym zdaniem? Nie chcę olać sprawy, chodzi o zasady.

 

Oto poniżej, żeby nie być gołosłownym - mail:

 

Witam,

 

W paczce, która doszła do mnie 21-09-2012, niestety znajdują się dwa wadliwe podzespoły:

- aukcja nr. xxxxx (Taśma wyświetlacza LCD Samsung S7350) - brak obrazu, po zamontowaniu taśmy

- aukcja nr. xxxxx (Taśma wyświetlacza Nokia N95) - również brak obrazu

 

Proszę o wymianę wadliwych podzespołów! Widzę po negatywnych komentarzach, że coś jest na rzeczy...

 

Wysyłam tego maila ponownie, pierwszego wysłałem 21-09-2012 roku. W dniu jutrzejszym będę telefonować do państwa, jeżeli nie dostanę stosownej odpowiedzi na maila.

 

Pozdrawiam.

W odpowiedzi dostałem lakonicznego maila:

 

prosze odesłac do nas te tasmy "w raz z , notatka oraz rachunkiem montazu tasm w serwisie gsm "

Edited by oldskul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.