guziq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 jonathan Własnie o takie cos mi chodzi. Full wyposazenie (musi byc skórka, xenon, klima) w budzie kombi z ładnymi felgami i tyle z zewnatrz. A jak sie przycisnie tylko widac jak zaczyan katapultowac :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Jeżeli Ci ta moc wystarczy to 4.2, a jak nie to turbo... ; ] i dalsze mody.. tylko nie wiem jak z tym 4.2, berkut coś kiedyś pisał o 4.2 z Audi V8.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) sama fura maksymalnie 20 000 w tym przedziale najlepiej wypada S4 w budzie AUDI 100 C4 z silnikiem: od razu z turbo R5 20V 2,2 230KM - 6,8 do 100 i bez turbo 4,2 V8 280KM (chyba) i tu nie wiem czy jest automat czy manual i jakie sa osiagi. Najlepiej wypada bo jest bardzo praktyczne (w kombi) i nie rzuca sie w oczy ani troche :) 5-6 biegowy manual byl w standardzie, automat jako opcja ale masz jeszcze: S6 (C4) 2.2L R5 20V, 230PS@5900rpm, 326Nm@1950rpm, 6.1s do 100km/h, 17.5s do 160km/h, 6-biegowy manual lub ten sam S6 4.2L V8 290PS, w standardzie automat, 6-biegowy manual jako opcja S2 2.2L R5 20V, 220HP/230HP, 0-100km/h: 5.8s/6.1s (avant), 5/6-biegowy manual RS2 2.2L R5 20V, 315PS@6500rpm, 0-100km/h: 4.8s taka ciekawostka odnosnie RS2: In a road test conducted in 1995, British car magazine Autocar timed the RS2 from 0 to 30 mph at just 1.5 seconds, which they confirmed was faster than both the McLaren F1 road car and also Jacque Villeneuve's Formula 1 car of that time. tu masz ładną S6: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2353827 w Polsce chyba bedzie ciezko dostac te auta, dosc rzadkie są :) ale zawsze mozesz cos sprowadzic, duzo tego znajdziesz na www.mobile.de :P Edytowane 6 Czerwca 2007 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 O ile się nie mylę, to pakują te silniki (4.2 V8) do replik Murcielago (El Toro na Allegro), moc seryjna właśnie coś koło 280KM. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to wzmocnić. Do 400KM powinno pójść w miarę łatwo, a to wystarczy, aby było 5s do setki. A co do ceny, to obcina ona większość moich propozycji. Widząc dokąd zmierzasz, mogę zaproponować: 325iX combi + turbo lub swap na coś mocnego. Wchodzi tam na 100% 3.5 oraz Mpower. Upchnięcie 4.0 jest chyba nie możliwe bez znacznych (a więc kosztownych) przeróbek - przynajmniej jeszcze nie spotkałem się z modelem "340". ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja bym brał Audi, no ale to ja.. zasmakujesz quattro to nie bedziesz chciał puścić ; ] Ale to tylko opinia większości ;) W gre wg mnie wchodzi jeszcze ta beemka z postu wyżej.. japońce wg mnie odpadają ,no chyba że jakiś dobre, ale Q to Q.. Widziałeś drifting a6(albo to było A100) na rondzie? tak sie lata bokiem ? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Nie no, Skyline jest lepszy od Audi czy BMW, ale ma 2 wady: 1. Nawet laik pozna, że auto ma moc - a kolega tutaj szuka raczej wilka w owczej skórze. 2. Ceny za takie zabawki są dość wysokie i części raczej nie znajdziesz w pierwszym lepszym sklepie z częściami do Japończyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 bierz Audi :] Widziałeś drifting a6(albo to było A100) na rondzie? tak sie lata bokiem ? ;] http://www.autokrata.pl/ogien/1226/drifting_audi_100/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 MacOSek - Audi S4 o którym mówie niczym nie rózni sie od S6 (ta sama buda, te same silniki). Kase która władowałbym w młodszy rocznik mogłbym wydac na wzmocnienie tego starszego :) - Audi S2 - najczesciej wystepuje w coupe co jest raczej niedopuszczalne (nienawidze tego typu nadwozi ale z braku laku bym wział), kombi ciezej uchodzic. Poza tym jest troche "małe" :) - Audi RS2 - nei do dostania za kwote 20000. Wogole ciezkie do dostania. - BMW 325iX - chyba chodzi o model E30 - strasznie brzydkie jest :) Odnosnie swapu - do E30 wchodzi 5,0 V12 O ile się nie mylę, to pakują te silniki (4.2 V8) do replik Murcielago (El Toro na Allegro), moc seryjna właśnie coś koło 280KM. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to wzmocnić. Do 400KM powinno pójść w miarę łatwo, a to wystarczy, aby było 5s do setki.O mocy 400KM mozna myslec chyba tylko w przypadku uturbinie, czyz nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) bierz Audi :] http://www.autokrata.pl/ogien/1226/drifting_audi_100/ hyhy, toto, jeszcze znajdź S4 B5 avant jak lata bokami między pachołkami.. albo to rs4 było..(kolor RS-blue ;)) yh.. niezłe filmiki o tych eSkach na necie są :rolleyes: Edytowane 6 Czerwca 2007 przez hinco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 guziq: Tak, model E30 - mi się tam podoba (patrz: sig). Jest jeszcze E34 525iX - powinien mieć solidniejszy układ 4x4 ze względu na większą masę i rozmiary. Tam na 100% wchodzi V12. :] V12 w E30 nie widziałem, ale zapewne efektem jednak jest źle wyważone i cholernie trudne w prowadzeniu autko. Odnośnie 400KM z V8 Audi, to jasne że wliczam turbo - cudów nie ma. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 ULLISSES jednak Audi jako samochód cichociemny bardziej mi pasuje niz BMW (szczególnie kombi firmie z Ingolstadt pieknie wychodza) apropo silników w S4 (A100 C4) własnie: bardziej opłaca sie ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> 2,2 turbo niz 4,2 V8 jesli mysli sie o "podkreceniu" silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Raczej właśnie 4.2, bo jest potencjał. 2.2 z turbiną to już raczej zmiany kosmetyczne można robić - poważniejsze zmiany oznaczają duże koszty. Odnośnie połączenia turbo i quattro: http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/ - całkiem niepozorny potworek :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Raczej właśnie 4.2, bo jest potencjał. 2.2 z turbiną to już raczej zmiany kosmetyczne można robić - poważniejsze zmiany oznaczają duże koszty. Odnośnie połączenia turbo i quattro: http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/ - całkiem niepozorny potworek :] A ja bym powiedział odwrotnie :huh: Może dziwny jestem.. nie wiem ile chcesz osiągnąć ale w Audi silniki uturbione niemal od zawsze miały spore rezerwy.. z tym, że to raczej starsze bryczki i trzeba by jes doprowadzić do stanu tip top. BTW, 4.2 raczej sie nie kupuje do miasta tylko w trasy, więc moze mieć nalatane naprawde sporo, a za to 2.2T zajechany :P Ja bym sie nie zastanawiał, tylko brał co sie trafi z idealnym stanie.. ah i o podnoszeniu mocy w wolnossaku zapomniałbym.. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Tylko jest jeden haczyk. Ile wyciśniesz z tego 2.2T? 260KM? 280KM? Potem trzeba będzie wszystko zakuć, bo się rozleci. ;) 4.2 ma taką moc na dzień dobry i nie jest przy tym specjalnie wysilony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ta audiolka z linku to niezly killer. Mogliby tylko jakos ten wydech zrobic, bo wyglada zalosnie [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja bym kupił deltę. Lekka, bardzo lekka, stałe 4x4 a za silnik można wrzucić spore v6, ja bym nawet wrzucił ten od fiata coupe turbo, ponoć ma zaje....ste rezerwy, lub 3-litrówką z alfy romeo. Konstrukcja wygrywała rajdy przez wiele lat, ale wymaga pokory. Pasują części z alfy romeo więc da radę coś sklecić sensownego. Skylinem na naszych dziurawych drogach nie pojeździsz, deltą owszem i praktycznie tylko ona przy sensownym silniku może się ścigać po ulicach z lancerami i imprezami. Tylko że delta jest niespotykana, a WRX parkuje nawet na mojej ulicy kilka bram dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Benito to zes dal teraz. Wywalic ten wspanialy silniczek ktory 300KM mogl osiagnac bez zadnego ale i wladowac jednostke ktora w kazdym momencie moze.... nie zapalic albo sie rozpasc. Tylko ze te autko u nas jest tak czesto spotykane jak Ford RS200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Ale delta 400 koni i więcej to dopiero jest frajda. Zobacz sobie do ostatniego GT, jest tam artykuł co zrobili z silnikiem w fiacie coupe turbo i ile wytrzymują jego seryjne graty, do tego silnika kupisz bez problemu części, a do tej 2-litrówki z delty może być problem. Życzę miłej leORT: ORT: ORT: ktury. P.S. Delta wygląda o niebo lepiej niż jakiś tam RS. Edytowane 6 Czerwca 2007 przez BENITO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Tylko ze z RS bez niczego wyciskales 450KM ;] Chodzi Ci zapewne o Lancia Delta Integrale ale z tego co pamietam to bardziej szwed niz makaroniarz [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Nissan Skyline [; Byla wersja RWD ale czesciej pedzone byly na wszystkie kolka Skye są albo 4x4 (oznaczone jako GTR) albo rwd (GTS) i prawie wszystkie (nie jestem pewien do R34) były oferowane w dwóch wersjach jest tylko jeden problem - skye są przystosowane tylko i wyłącznie do ruchu lewostronnego więc go w polsce nie zarejestrujesz chyba że zrobisz przekładkę kierownicy (kit ok. 9000$) albo kupisz przerobionego ( R33 GTS RWD więc nie dla ciebie ;) ) btw 350z jest bez turbo - wersja GT-S dopiero jest zaturbiona fabrycznie (380KM/425Nm) tylko niewiadomo kiedy będzie dostępna ;) co do użytkowania auta z turbo: - w zależności od sprężarki - jak jest dobrze dobrana to prawie nie ma turbo dziury - a przy mocach do300KM na pewno (przynajmniej w nissanach), - jak już jest zawsze można ją mniejszyć - np. wodny intercooler i krótkie rury, - po ostrej jeździe ustawiasz turbotimer i idziesz do domu - ja np. pokonując ostanie metry przed postojem dużo hamuje silnikiem - EGT leci szybciutko w dół, potem tt na 2min zamykam auto centralnym i tyle ;) - spalanie też nie jest tragiczne chyba że ktoś jeździ nonstop z pedałem w podłodze ;) - przy typowej miejskiej jeździe 11l/100km - trasa nawet poniżej 9l można zejść (przy 150-170 i silniku 1.8/2.0T - nie wiem jak przy większych) Edytowane 6 Czerwca 2007 przez Raptor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Oczywiście, że integrale HF 4WD. http://stud.wsi.edu.pl/~szkorupam/hisdelta.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Delta Integrale do 20K? Wątpie żeby znalazł coś w dobrym stanie za 20k... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 To ja desz dam linka http://www.fordescort.org/content/view/58/46/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ale delta i tak go objeżdżała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Mozesz mi powiedziec gdzie?? [; Jak FIA zrezygnowala z grupy B i samochody te nie mialy okazji startu w oficjalnych wyscigach?? Chcesz wystawic 215KM delty Integrale kontra 450-500 a nawet 650 w tym fordzie?? Schodzil on do setki do jakis 3s, niektore zrodla podaja ze 2.8s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 ... niektore zrodla podaja ze 2.8s Twoje źródło podało nawet 2.1 :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 W ta wartosc akurat watpie, chcociaz bylo kilku wariatow ktorzy krecili te auta jeszcze ponad 650KM. Przy masie blisko 1tony i stalym napedzie na cztery kola daje to naprawde fajne osiagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 ludzie: wyskaujecie z jakimis sylinami, 350zetakmi, delatmi integrale, fordami rs200 tylko po co?? Napisałem granica to 20000 a ze te kwote nie kupie zadnego z nich. Najbardziej pasowałoby mi AUDI S4 AVANT (100C4) bo mozna je nabyc za małe pieniadze, juz w standardzie ładnie idzie, a mozna to tylko poprawic. Audi S2 jak juz wspomniałem jes mniejsze, przez co juz nie za bardzo mi odpowiada. Aczkolwiek jesli bny sie dało tanio kupic to czemu nie. Jeszcze odnosnie silniak 2,2T - po modyfikacjach osprzetu - turbo, intercooler, dolot, wydech, zwiekszenie cisnienie doładowania inzynierowie Porsche wicisneli z motoru 315kucy. Wiec jakies tam potenciał silnik ma i nie konczy sie na 280KM. Teraz jednak nasówa sie pytanie jaki moze byc koszt uturbienia 4,2V8 i ile mozna z niego wycisnac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Pchanie sie w takie stare komedie i to jeszcze z takimi silnikami to jest glupota. Wydasz 20tys na autko gdzie na dzien dobry wylozysz 4tys aby je doprowadzic do jakiegos stanu. A w przebiegi rzedu 125tys km jak w jednej Audicy z podanego linka nie wierze!! Zwlaszcza ze auto z 95roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hinco Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Pchanie sie w takie stare komedie i to jeszcze z takimi silnikami to jest glupota. Wydasz 20tys na autko gdzie na dzien dobry wylozysz 4tys aby je doprowadzic do jakiegos stanu. A w przebiegi rzedu 125tys km jak w jednej Audicy z podanego linka nie wierze!! Zwlaszcza ze auto z 95roku.Dlatego trzeba mieć oczy otwarte przy zakupie.. Przebiegi na alllegro to bajki-każdyto wie, nawet książeczki serwisowe można kupić ;] Ciekawym rozwiązaniem jest też a8 http://allegro.pl/show_item.php?item=182260024 Kupił ją pewien jomuś z klubu, i jest baaardzo zadowolony.. tylko że to jest krówsko okropne, spalanie ok 15l do tego tiptron.. Te audice (stare z dużymi silnikami) są zadziwiająco tanie.. bo właścicieli nie stać chyba na ich utrzymanie ;] Bo 25 tys za ponad 10 letnie auto jeszcze tej klasy to bardzo mało.. Co do uturbiania V8-powodzenia, czekam na efekty, może ktoś w końcu sie za to weźmie, tylko nie patrz na koszty, zrób to bo w końcu byłoby co podziwiać ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...